-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
היום עשו בכאן מורשת באזור השעה 9 בערב פודקאסטים כאלו על כל מיני שירים, והשיר הראשון היה אמן על הילדים וזה היה סוג של איזה ראיון שפעם חנן עשה או משהו כזה,
אני אשמח אם יש למישהו אפשרות לבדוק מה זה או להעלות. -
הוא עובד על עוד שירים?
-
הוא עובד על עוד שירים?
@באה-בלילות כן, יש לו משהו שבקרוב הוא אומר שהוא הולך להוציא,
אבל זה נשמע יותר כמו שתמיד עובדים על שירים להוציא או משהו כזה -
@orly של כל השירים???????
אני יכול להעלות לך חלק שאת רוצה. -
@orly של כל השירים???????
אני יכול להעלות לך חלק שאת רוצה.@שימי-המוזיקלי יש את שבורי לב בווקאלי?
-
פוסט זה נמחק!
-
@שימי-המוזיקלי יש את שבורי לב בווקאלי?
-
אם מישהו יודע על הופעה קרובה של חנן בן ארי, (עדיף בפארק, או שטח פתוח) -
אני אשמח שיעדכן.
תודה.
-
אם מישהו יודע על הופעה קרובה של חנן בן ארי, (עדיף בפארק, או שטח פתוח) -
אני אשמח שיעדכן.
תודה.
@אולפניסט-ברמה https://ticks.co.il/event.php?i=t70z9M8bMF1
-
@שימי-המוזיקלי יש את שבורי לב בווקאלי?
@הדרי יש של עוד כמה אם את רוצה אני אעלה
-
@אולפניסט-ברמה https://ticks.co.il/event.php?i=t70z9M8bMF1
@shoval תודה,
אבל אני רוצה הופעה שקרובה לבני ברק,
ועדיף בפארק הלאומי, או משהו כזה...... -
@shoval תודה,
אבל אני רוצה הופעה שקרובה לבני ברק,
ועדיף בפארק הלאומי, או משהו כזה......@אולפניסט-ברמה
https://www.mevalim.co.il/shows/***%D7%97%D7%A0%D7%9F-%D7%91%D7%9F-%D7%90%D7%A8%D7%99/ -
@shoval תודה,
אבל אני רוצה הופעה שקרובה לבני ברק,
ועדיף בפארק הלאומי, או משהו כזה......@אולפניסט-ברמה לא ידוע לי...
אגב יש לו הופעות בהפרדה? -
@הדרי יש של עוד כמה אם את רוצה אני אעלה
-
@אולפניסט-ברמה לא ידוע לי...
אגב יש לו הופעות בהפרדה? -
@הדרי אופס... אני כרגע על מכשיר אחר, יעזור לך קישורים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

