תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן
-
@שימי-המוזיקלי לא ניראה לי, היתי שם לפני שנה בערך, ונתנו לנו להיסתקל מהזכוכית...
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
נ נגינתי נעל נושא זה ב-
-
נ נגינתי ביטל את נעילת נושא זה ב-
-
@הדרי אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@חיה-בקליפ אני עליתי האמת כמה פעמים לתוכנית בצהריים (שלא תדעו כמה זמן חיכיתי על הקו...), כן, וצריך להיות יצירתיים בקטע הזה, נישן על זה לילה..
תקשיבי בקול פליי את יכולה להתקשר לפני ויענו לך, אבל אחרי שעה יתנתק
בקול ברמה צריך להתקשר שהוא אומר את המספר ואז המפיק עונה ממש מהר
אם מתקשרים לפני אז לא יענו לך בחיים
מנסיון!@חיה-בקליפ כן נכון אני עולה הרבה בקול ברמה לשידורים של הלילה והם ישר עונים ענו לי פחות משתי דק' בדר"כ
-
@חיה-בקליפ כן נכון אני עולה הרבה בקול ברמה לשידורים של הלילה והם ישר עונים ענו לי פחות משתי דק' בדר"כ
@תהילוש-0 כן שמעלים בלילה הם עונים מהר בצהריים את צריכה מיליון פלאפונים כדי כל פעם להתקשר ממספר אחר אחרת הם לא עונים
אני הייתי כמה פעמים באולפן והם לא מסכימים לבנות להכנס ליואלי -
@תהילוש-0 כן שמעלים בלילה הם עונים מהר בצהריים את צריכה מיליון פלאפונים כדי כל פעם להתקשר ממספר אחר אחרת הם לא עונים
אני הייתי כמה פעמים באולפן והם לא מסכימים לבנות להכנס ליואלי@אילה-הזמרת מי מחכה בצהריים בכלל אני בחיים לא יעשה לי בושות לעלות בצהריים זה בטוח
ואני מבינה שהם לא מכניסים בנות ליואלי בואו נירגע יש גבול וגם צריך לכבד......... -
@אילה-הזמרת מי מחכה בצהריים בכלל אני בחיים לא יעשה לי בושות לעלות בצהריים זה בטוח
ואני מבינה שהם לא מכניסים בנות ליואלי בואו נירגע יש גבול וגם צריך לכבד.........@תהילוש-0 למה בושות? עליתי כבר הרבה פעמים אני אלופה בממשיך כמעט קבלתי 500שקלים באחרון הוא בכוונה בילבל אותי
-
@תהילוש-0 למה בושות? עליתי כבר הרבה פעמים אני אלופה בממשיך כמעט קבלתי 500שקלים באחרון הוא בכוונה בילבל אותי
@אילה-הזמרת אני לא מקשיבה בדר"כ ליואלי,
כאילו הוא מעלה בנות ושואל אותן חידות???? -
@אילה-הזמרת אני לא מקשיבה בדר"כ ליואלי,
כאילו הוא מעלה בנות ושואל אותן חידות????@כ-פ כן מה חשבת?
-
@כ-פ כן מה חשבת?
@אילה-הזמרת לא חשבתי.............
פשוט טוקר מעלה בד"כ בנים. (האמת היא שגם לו אני בקושי מקשיבה, רק מידי פעם) -
@אילה-הזמרת לא חשבתי.............
פשוט טוקר מעלה בד"כ בנים. (האמת היא שגם לו אני בקושי מקשיבה, רק מידי פעם)פוסט זה נמחק! -
מה יש בלילה מנצח היום?
-
מה יש בלילה מנצח היום?
@אילה-הזמרת לא תהייה תוכנית אירוח,
תהייה תוכנית עם מאזינים,שקטה כזו נחמדה...
אולי פסיכולוגית....
אני חושבת שהולך להיות מעניין,מקווה. -
@אילה-הזמרת לא תהייה תוכנית אירוח,
תהייה תוכנית עם מאזינים,שקטה כזו נחמדה...
אולי פסיכולוגית....
אני חושבת שהולך להיות מעניין,מקווה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות