בקשות שירים
-
@אברהם-עטיה צריך להוסיף - כדי לתייג. @מעבד-צעיר
פוסט זה נמחק! -
@הדרי עשיתי את זה כבר, זה נמצא באחד הפוסטים למעלה
@אברהם-עטיה ראיתי שתייגת את מעבד צעיר אבל זה לא תייג כי לא שמת את הסימן "-" בין המילים -
@אברהם-עטיה גם לי זה לא עובד, כי כבר הישתמשתי בזה פעם..., אולי יש מישהו שעדין לא הישתמש בתוכנה ויוכל לעשות לנו את זה??
@הדרי ואללה ד19 שלחה לי את השיר עכשיו אני עושה לו עיבוד
-
@הדרי עשיתי את זה כבר, זה נמצא באחד הפוסטים למעלה
@אברהם-עטיה ראיתי שתייגת את מעבד צעיר אבל זה לא תייג כי לא שמת את הסימן "-" בין המילים@ד19 תחפשי אותו בתיבת החיפוס בינתייים אני מעבד את זה לסתם ווקאלי
-
@ד19 תחפשי אותו בתיבת החיפוס בינתייים אני מעבד את זה לסתם ווקאלי
פוסט זה נמחק! -
@ד19 תחפשי אותו בתיבת החיפוס בינתייים אני מעבד את זה לסתם ווקאלי
@אברהם-עטיה סתם ככה, איך אתה מעבד את זה,?
-
@אברהם-עטיה סתם ככה, איך אתה מעבד את זה,?
@הדרי

דרך התוכנה הזאת -
@הדרי

דרך התוכנה הזאת@אברהם-עטיה והנה זה מוכן!!
דוד בן ארזה נחמה כזאת ערוך ע''י אברהם עטיה.mp3
תראי את ההבדל
אני ישמח לליק -
@אברהם-עטיה והנה זה מוכן!!
דוד בן ארזה נחמה כזאת ערוך ע''י אברהם עטיה.mp3
תראי את ההבדל
אני ישמח לליק@אברהם-עטיה כאילו הורדת את הרווחים כשיש רק מוזיקה??
-
@אברהם-עטיה כאילו הורדת את הרווחים כשיש רק מוזיקה??
@ד19 כן וגם הוספתי א\ע\הכו (איך שלא כותבים את זה
)- הד כדי שיהיה מעניין
במקרה הזה העיבוד הוא מאוד קל -
@אברהם-עטיה והנה זה מוכן!!
דוד בן ארזה נחמה כזאת ערוך ע''י אברהם עטיה.mp3
תראי את ההבדל
אני ישמח לליק@אברהם-עטיה יואו, זה יצא מושלם!!!!- סורי פשוט ניגמר לי הליקים להיום, מחר אני יביא לך (וסתם ככה שאם היה אפשר להביא יותר מלייק אחד היתי מביאה לך בהרבה יותר...)- מעריכה את זה מאוד!!!- תודה על שיתוף הפעולה...

-
@אברהם-עטיה יואו, זה יצא מושלם!!!!- סורי פשוט ניגמר לי הליקים להיום, מחר אני יביא לך (וסתם ככה שאם היה אפשר להביא יותר מלייק אחד היתי מביאה לך בהרבה יותר...)- מעריכה את זה מאוד!!!- תודה על שיתוף הפעולה...

@הדרי אם תשיגי את השיר לכו למים בווקאלי אני יעבד לך אותו בשמחה כי התוכנה לא עובדת לי כנ"ל
-
@אברהם-עטיה יואו, זה יצא מושלם!!!!- סורי פשוט ניגמר לי הליקים להיום, מחר אני יביא לך (וסתם ככה שאם היה אפשר להביא יותר מלייק אחד היתי מביאה לך בהרבה יותר...)- מעריכה את זה מאוד!!!- תודה על שיתוף הפעולה...
פוסט זה נמחק! -
@אברהם-עטיה כאילו הורדת את הרווחים כשיש רק מוזיקה??
-
@הדרי בכיף
רק תשלחי לי אותו בוקאלי ואני יעבד לך אותו כי התוכנה לא עובדת לי -
@הדרי בכיף
רק תשלחי לי אותו בוקאלי ואני יעבד לך אותו כי התוכנה לא עובדת לי@אברהם-עטיה אמר בבקשות שירים:
@הדרי בכיף
רק תשלחי לי אותו בוקאלי ואני יעבד לך אותו כי התוכנה לא עובדת ליואני יעבד לך אותו
-
@אברהם-עטיה אמר בבקשות שירים:
@הדרי בכיף
רק תשלחי לי אותו בוקאלי ואני יעבד לך אותו כי התוכנה לא עובדת ליואני יעבד לך אותו
@אברהם-עטיה יואו, תודה, אבל גם לי התוכנה לא עובדת, יש סיכוי שמישהו מסכים רגע לעזור?, זה ממש לוקח דקה...
-
@אברהם-עטיה יואו, תודה, אבל גם לי התוכנה לא עובדת, יש סיכוי שמישהו מסכים רגע לעזור?, זה ממש לוקח דקה...
-
@אברהם-עטיה יואו, תודה, אבל גם לי התוכנה לא עובדת, יש סיכוי שמישהו מסכים רגע לעזור?, זה ממש לוקח דקה...
@הדרי הנה זה עובד לי
-
@הדרי הנה זה עובד לי
@אברהם-עטיה מצויין, יש סיכוי לשיר אביב בפתח של בן ארזה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות