בקשות שירים
-
@אברהם-עטיה כאילו הורדת את הרווחים כשיש רק מוזיקה??
-
@הדרי בכיף
רק תשלחי לי אותו בוקאלי ואני יעבד לך אותו כי התוכנה לא עובדת לי -
@הדרי בכיף
רק תשלחי לי אותו בוקאלי ואני יעבד לך אותו כי התוכנה לא עובדת לי@אברהם-עטיה אמר בבקשות שירים:
@הדרי בכיף
רק תשלחי לי אותו בוקאלי ואני יעבד לך אותו כי התוכנה לא עובדת ליואני יעבד לך אותו
-
@אברהם-עטיה אמר בבקשות שירים:
@הדרי בכיף
רק תשלחי לי אותו בוקאלי ואני יעבד לך אותו כי התוכנה לא עובדת ליואני יעבד לך אותו
@אברהם-עטיה יואו, תודה, אבל גם לי התוכנה לא עובדת, יש סיכוי שמישהו מסכים רגע לעזור?, זה ממש לוקח דקה...
-
@אברהם-עטיה יואו, תודה, אבל גם לי התוכנה לא עובדת, יש סיכוי שמישהו מסכים רגע לעזור?, זה ממש לוקח דקה...
-
@אברהם-עטיה יואו, תודה, אבל גם לי התוכנה לא עובדת, יש סיכוי שמישהו מסכים רגע לעזור?, זה ממש לוקח דקה...
@הדרי הנה זה עובד לי
-
@הדרי הנה זה עובד לי
@אברהם-עטיה מצויין, יש סיכוי לשיר אביב בפתח של בן ארזה?
-
@הדרי הנה זה עובד לי
@אברהם-עטיה אה, מצוין, אולי באמת תעשה את אביב בפתח? קצת היתגעגעתי אליו...

-
@אברהם-עטיה מצויין, יש סיכוי לשיר אביב בפתח של בן ארזה?
@איללוש אני באמצע לכו למים בנתיים תשלחי לי את אביב בפתח
-
@איללוש אני באמצע לכו למים בנתיים תשלחי לי את אביב בפתח
@אברהם-עטיה יואו, אמאלה סליחה שאני משגעת אותך- ותודה ענקית..(אבל לא ניראה לי שיש לי כאן את אביב בפתח- למישהו יש?)
-
@אברהם-עטיה יואו, אמאלה סליחה שאני משגעת אותך- ותודה ענקית..(אבל לא ניראה לי שיש לי כאן את אביב בפתח- למישהו יש?)
@הדרי והנה זה מוכן
דוד בן ארזה לכו למים נערך ע''י אברהם עטיה.mp3
אשמח לשמוע תגובות -
@הדרי והנה זה מוכן
דוד בן ארזה לכו למים נערך ע''י אברהם עטיה.mp3
אשמח לשמוע תגובות@אברהם-עטיה השגתי את אביב בפתח אני עורך אותו עכשיו
-
@הדרי והנה זה מוכן
דוד בן ארזה לכו למים נערך ע''י אברהם עטיה.mp3
אשמח לשמוע תגובות@אברהם-עטיה יואו, זה יצא מושלם באמת!!!!!!, אתה אלוף!!! איזה מושששש, רגע, אתה עורך את אביב בפתח עכשיו?
-
@אברהם-עטיה יואו, זה יצא מושלם באמת!!!!!!, אתה אלוף!!! איזה מושששש, רגע, אתה עורך את אביב בפתח עכשיו?
@הדרי כן
-
@הדרי כן
@אברהם-עטיה והנה זה מוכן
דוד בן ארזה אביב בפתח ערוך ע''י אברהם עטיה.mp3
אשמח לשמוע תגובות בהנאה -
@אברהם-עטיה מצויין, יש סיכוי לשיר אביב בפתח של בן ארזה?
@איללוש שלחתי
בהנאה -
@אברהם-עטיה והנה זה מוכן
דוד בן ארזה אביב בפתח ערוך ע''י אברהם עטיה.mp3
אשמח לשמוע תגובות בהנאה@אברהם-עטיה יש מצב שאתה עושה את השיר של נהוראי אריאלי 'הגבול זה השמים' ?
-
@אברהם-עטיה יש מצב שאתה עושה את השיר של נהוראי אריאלי 'הגבול זה השמים' ?
@יהודה-n וואלה תזכיר לי מחר בשמונה בערב כי כבר מאוחר לי
לילה טוב -
@יהודה-n וואלה תזכיר לי מחר בשמונה בערב כי כבר מאוחר לי
לילה טוב@אברהם-עטיה מחר לא יהיה לי גישה למחשב
תודה עכ''פ על הרצון הטוב
(אם אתה לא יכול
באמת שעל תטרח ותעשה דבר שאתה לא יכול
לא כתבתי את הפוסטט הזה כדי לגרום לך כן לעשות את זה) -
גלשתם לנושא של ווקאלי...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות