דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. רמקולים שקועי תקרה

רמקולים שקועי תקרה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
26 פוסטים 6 כותבים 1.5k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • EZNE EZN

    אנחנו מאוד אוהבים מוסיקה,
    ראינו שיש רמקולים שקועים בתקרה.
    רציתי לדעת האם מישהו יכול להמליץ על משהו טוב במחיר הגון?
    יאמרו לנו שיש באלי אקספרס אבל אין לי מידע מה טוב ומה לא.
    תודה מראש.

    א מנותק
    א מנותק
    אולפניסט ברמה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3

    @EZN
    תן לי לומר אם הבנתי נכון. - אתה רוצה רמקולים בתוך תקרת גבס בסלון בבית (לדוגמא?)
    אם כן, אז ממש לא נראה לי שכדאי לך עלי אקספרס.

    לך לחנות ברמה, כגון ''כלי זמר''. ''אייבורי''.
    אבל תברר טוב על המוצר לפני שאתה קונה.
    כי זה לא אמור לעלות קצת......

    ׳׳כל עוד לא הפסקת לחלום - אתה תנצח׳׳❗️

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • EZNE EZN

      אנחנו מאוד אוהבים מוסיקה,
      ראינו שיש רמקולים שקועים בתקרה.
      רציתי לדעת האם מישהו יכול להמליץ על משהו טוב במחיר הגון?
      יאמרו לנו שיש באלי אקספרס אבל אין לי מידע מה טוב ומה לא.
      תודה מראש.

      מלך הקלידניםמ מנותק
      מלך הקלידניםמ מנותק
      מלך הקלידנים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מלך הקלידנים
      #4

      @EZN ועוד טיפ כדאי שתתיעץ עם מומחים לפני שאתה תוקע את זה בתקרה

      מוזיקה היא האמנות שהכי קרובה לדמעות ולזיכרונות." - אוסקר ויילד.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • לינוי 0ל לינוי 0

        לא נראה לי שזה קשור כדאי שתמחק...

        א מנותק
        א מנותק
        אולפניסט ברמה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #5

        @לינוי-0 כתבת כבר בשני נושאים שונים, שהם לא קשורים לפורום.....
        ??????????????????

        ׳׳כל עוד לא הפסקת לחלום - אתה תנצח׳׳❗️

        EZNE תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אולפניסט ברמה

          @לינוי-0 כתבת כבר בשני נושאים שונים, שהם לא קשורים לפורום.....
          ??????????????????

          EZNE מנותק
          EZNE מנותק
          EZN
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #6
          פוסט זה נמחק!
          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • EZNE EZN

            פוסט זה נמחק!

            א מנותק
            א מנותק
            אולפניסט ברמה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            @EZN צדיק.
            אל תכתוב את זה לי.
            תכתוב את זה ל@לינוי-0

            ׳׳כל עוד לא הפסקת לחלום - אתה תנצח׳׳❗️

            EZNE תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • לינוי 0ל לינוי 0

              לא נראה לי שזה קשור כדאי שתמחק...

              EZNE מנותק
              EZNE מנותק
              EZN
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #8

              @לינוי-0 מי קבע שזה לא לפורום?
              זה עזרה הדדית בכל התחומים וזה קשור למוסיקה, מה הבעיה?
              ממי מקבלים עזרה אם לא כאן? עם מי אפשר להתיעץ בנושא?
              כאן יש אנשים שמבינים במוסיקה ויודעים כיצד אפשר להגיע לביצועים טובים!!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • א אולפניסט ברמה

                @EZN צדיק.
                אל תכתוב את זה לי.
                תכתוב את זה ל@לינוי-0

                EZNE מנותק
                EZNE מנותק
                EZN
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                @אולפניסט-ברמה צודק תוקן!
                המליצו לי על מגבר של פיוניר VSK 534
                ורמקולים של אומגה 75W,
                מה אתה חושב?

                מלך הקלידניםמ א 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • EZNE EZN

                  @אולפניסט-ברמה צודק תוקן!
                  המליצו לי על מגבר של פיוניר VSK 534
                  ורמקולים של אומגה 75W,
                  מה אתה חושב?

                  מלך הקלידניםמ מנותק
                  מלך הקלידניםמ מנותק
                  מלך הקלידנים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מלך הקלידנים
                  #10

                  @EZN
                  א. תאחד את הפוסטים
                  ב. כדאי שתתיג את קבוצת @משתמש-מקצועי הם הכי מבינים בדברים האלה ויוכלו לעזור לך

                  מוזיקה היא האמנות שהכי קרובה לדמעות ולזיכרונות." - אוסקר ויילד.

                  EZNE 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • מלך הקלידניםמ מלך הקלידנים

                    @EZN
                    א. תאחד את הפוסטים
                    ב. כדאי שתתיג את קבוצת @משתמש-מקצועי הם הכי מבינים בדברים האלה ויוכלו לעזור לך

                    EZNE מנותק
                    EZNE מנותק
                    EZN
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    @מלך-הקלידנים נראה לי שזה קבוצה סגורה רק לנגנים וכדו'

                    מלך הקלידניםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מלך הקלידניםמ מלך הקלידנים

                      @EZN
                      א. תאחד את הפוסטים
                      ב. כדאי שתתיג את קבוצת @משתמש-מקצועי הם הכי מבינים בדברים האלה ויוכלו לעזור לך

                      EZNE מנותק
                      EZNE מנותק
                      EZN
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #12

                      @מלך-הקלידנים ולמה הוא הורחק?

                      צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • EZNE EZN

                        @מלך-הקלידנים נראה לי שזה קבוצה סגורה רק לנגנים וכדו'

                        מלך הקלידניםמ מנותק
                        מלך הקלידניםמ מנותק
                        מלך הקלידנים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        @EZN לא התכוונתי שתכנס לקבוצה אלא רק שתתיג (כבר עשיתי את זה בעצמי למעלה)אותם ואז הם יקבלו התראה ויכנסו לפה
                        ועל ההרחקה תשאל את הצוות פה ואני מזכיר לך לאחד פוסטים

                        מוזיקה היא האמנות שהכי קרובה לדמעות ולזיכרונות." - אוסקר ויילד.

                        EZNE תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • EZNE EZN

                          @מלך-הקלידנים ולמה הוא הורחק?

                          צ מנותק
                          צ מנותק
                          צביקי האיש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי צביקי האיש
                          #14

                          @EZN בגלל דיבורים מיותרים........

                          אני בדיוק נמצא איתו עכשיו ברחוב

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מלך הקלידניםמ מלך הקלידנים

                            @EZN לא התכוונתי שתכנס לקבוצה אלא רק שתתיג (כבר עשיתי את זה בעצמי למעלה)אותם ואז הם יקבלו התראה ויכנסו לפה
                            ועל ההרחקה תשאל את הצוות פה ואני מזכיר לך לאחד פוסטים

                            EZNE מנותק
                            EZNE מנותק
                            EZN
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #15

                            @מלך-הקלידנים סליחה על השאלה אבל איך מתיגים?

                            מלך הקלידניםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • EZNE EZN

                              @מלך-הקלידנים סליחה על השאלה אבל איך מתיגים?

                              מלך הקלידניםמ מנותק
                              מלך הקלידניםמ מנותק
                              מלך הקלידנים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מלך הקלידנים
                              #16

                              @EZN עושים שטרודל-@ ואז את השם שרוצים לתייג אם זה כמה מילים עושים פס בין מילה למילה וכנ''ל אם יש סימני פיסוק באמצע מחליפים אותם בפס כזה - ולכל השאלות האלה יש כבר נושא שהעלתי לך למעלה https://miktzav.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/8939

                              מוזיקה היא האמנות שהכי קרובה לדמעות ולזיכרונות." - אוסקר ויילד.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • EZNE EZN

                                @אולפניסט-ברמה צודק תוקן!
                                המליצו לי על מגבר של פיוניר VSK 534
                                ורמקולים של אומגה 75W,
                                מה אתה חושב?

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אולפניסט ברמה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #17

                                @EZN אמר ברמקולים שקועי תקרה:

                                @אולפניסט-ברמה צודק תוקן!
                                המליצו לי על מגבר של פיוניר VSK 534
                                ורמקולים של אומגה 75W,
                                מה אתה חושב?

                                אני לא מכיר אותם...
                                זה שקוע? כי 'מגבר' זה בבודד בדרך כלל.....

                                ׳׳כל עוד לא הפסקת לחלום - אתה תנצח׳׳❗️

                                EZNE 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • א אולפניסט ברמה

                                  @EZN אמר ברמקולים שקועי תקרה:

                                  @אולפניסט-ברמה צודק תוקן!
                                  המליצו לי על מגבר של פיוניר VSK 534
                                  ורמקולים של אומגה 75W,
                                  מה אתה חושב?

                                  אני לא מכיר אותם...
                                  זה שקוע? כי 'מגבר' זה בבודד בדרך כלל.....

                                  EZNE מנותק
                                  EZNE מנותק
                                  EZN
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #18

                                  @אולפניסט-ברמה כן שוקע, אבל בשאב לא - מונח על הרצפה.
                                  יש סאב גם שוקע של אומגה.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א אולפניסט ברמה

                                    @EZN אמר ברמקולים שקועי תקרה:

                                    @אולפניסט-ברמה צודק תוקן!
                                    המליצו לי על מגבר של פיוניר VSK 534
                                    ורמקולים של אומגה 75W,
                                    מה אתה חושב?

                                    אני לא מכיר אותם...
                                    זה שקוע? כי 'מגבר' זה בבודד בדרך כלל.....

                                    EZNE מנותק
                                    EZNE מנותק
                                    EZN
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי EZN
                                    #19

                                    @אולפניסט-ברמה הציעו לנו את הרסיבר הזה YAMAHA RXV6A שנבחר למוצר השנה בשנה הקודמת,
                                    וכמו כן את הרמקולים של PARADIGM CI HOME H55R V2 או את MOREL XBC 400
                                    אתה אולי מכיר האם הם טובים?
                                    אנחנו מוגבלים פשוט עם התקרת גבס כיון שיש לנו רק 20 ס"מ רוחב ומימלא אנחנו צריכים רמקולים עם קוטר קטן יחסית ושיהיו שקועים בגלל היופי.
                                    כמו כן האם יש צורך להוסיף גם סאב וופר? אולי יש רמקולים שיודעים לעשות עבודה טובה גם בלא סאב.
                                    יש לציין שאנחנו לא שומעים מוסיקה רועשת אלא רק מוסיקת רקע וגם אין לנו טלויזיה בבית.
                                    תודה מראש על העזרה
                                    @משתמש-מקצועי

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • EZNE EZN

                                      @אולפניסט-ברמה הציעו לנו את הרסיבר הזה YAMAHA RXV6A שנבחר למוצר השנה בשנה הקודמת,
                                      וכמו כן את הרמקולים של PARADIGM CI HOME H55R V2 או את MOREL XBC 400
                                      אתה אולי מכיר האם הם טובים?
                                      אנחנו מוגבלים פשוט עם התקרת גבס כיון שיש לנו רק 20 ס"מ רוחב ומימלא אנחנו צריכים רמקולים עם קוטר קטן יחסית ושיהיו שקועים בגלל היופי.
                                      כמו כן האם יש צורך להוסיף גם סאב וופר? אולי יש רמקולים שיודעים לעשות עבודה טובה גם בלא סאב.
                                      יש לציין שאנחנו לא שומעים מוסיקה רועשת אלא רק מוסיקת רקע וגם אין לנו טלויזיה בבית.
                                      תודה מראש על העזרה
                                      @משתמש-מקצועי

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אולפניסט ברמה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #20

                                      @EZN אמר ברמקולים שקועי תקרה:

                                      YAMAHA RXV6A

                                      אני לא כ''כ מבין ברמקולים מהסוג הזה.....

                                      אבל שיהיה לך בהצלחה. 👍

                                      ׳׳כל עוד לא הפסקת לחלום - אתה תנצח׳׳❗️

                                      EZNE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אולפניסט ברמה

                                        @EZN אמר ברמקולים שקועי תקרה:

                                        YAMAHA RXV6A

                                        אני לא כ''כ מבין ברמקולים מהסוג הזה.....

                                        אבל שיהיה לך בהצלחה. 👍

                                        EZNE מנותק
                                        EZNE מנותק
                                        EZN
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #21

                                        @אולפניסט-ברמה תודה בכל זאת, אבל יש מישהו שכן מבין בזה?
                                        תייגתי את הקבוצה שאמרת לי, מקווה שנקבל עזרה ממישהו

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • EZNE EZN

                                          אנחנו מאוד אוהבים מוסיקה,
                                          ראינו שיש רמקולים שקועים בתקרה.
                                          רציתי לדעת האם מישהו יכול להמליץ על משהו טוב במחיר הגון?
                                          יאמרו לנו שיש באלי אקספרס אבל אין לי מידע מה טוב ומה לא.
                                          תודה מראש.

                                          טיטוט מנותק
                                          טיטוט מנותק
                                          טיטו
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #22

                                          @EZN אצלנו בבית יש רמקולים כאלה אבל אני לא יודע אם זה מתאים למה שאתה מתכוון כי אצלנו זה מחובר למגבר והכל בתוך ארון ורק הרמקולים והכבלים עוברים בתקרה.
                                          אם אתה מדבר על כזה אז אני יכול לבדוק בשבילך דגם, אגב משנה לך צבע? כי יש גם לבנים (אצלנו זה לבן)

                                          אני לא עצמי.
                                          תכף אשוב...

                                          EZNE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול