אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@צוציק פשוט מסמן ומוחק מה שאתה לא רוצה
פוסט זה נמחק! -
משתמשים יקרים שימו לב,
לאחרונה רבו המספימים- כולם ניקים חדשים שלא מכירים את תנאי הפורום.
עקב זאת הם פותחים דיונים אסורים, כפולים, במקומות שאינם מתאים ועל כל דבר שזז....
מעתה,
משתמשים וותיקים שיתנו יד לדיונים אלו יורחקו אף הם.
קיבלתי עתה המון דיווחים של משתמשים שדואגים לרמת הפורום ומדווחים, תודה רבה!!! עזרתם לי מאוד!!
בתקווה שלא נגיע לאי נעימויות. -
משתמשים יקרים שימו לב,
לאחרונה רבו המספימים- כולם ניקים חדשים שלא מכירים את תנאי הפורום.
עקב זאת הם פותחים דיונים אסורים, כפולים, במקומות שאינם מתאים ועל כל דבר שזז....
מעתה,
משתמשים וותיקים שיתנו יד לדיונים אלו יורחקו אף הם.
קיבלתי עתה המון דיווחים של משתמשים שדואגים לרמת הפורום ומדווחים, תודה רבה!!! עזרתם לי מאוד!!
בתקווה שלא נגיע לאי נעימויות.@אייצ-ית דבר ראשון עקבתי אחרי המרתון שהיה פה עכשיו ומגיע לך שאפו גדול על המענה והביצוע הזריז שטיפלת עכשיו
דבר שני האם זה בסדר כשמישהו חדש מספים להגיד את החוקים או שעדיף לדווח על הפוסט וזהו? -
@אייצ-ית דבר ראשון עקבתי אחרי המרתון שהיה פה עכשיו ומגיע לך שאפו גדול על המענה והביצוע הזריז שטיפלת עכשיו
דבר שני האם זה בסדר כשמישהו חדש מספים להגיד את החוקים או שעדיף לדווח על הפוסט וזהו?@מלך-הקלידנים בעיקרון אם הוא חדש גם לדווח וגם להשים את החוקים, אבל אם כבר שמו לו את החוקים והוא לא התייחס, המשיכו לדווח.
אתם עוזרים לנו ממש!
תודה ענקית! -
מ מלך הקלידנים התייחס לנושא זה ב
-
מ מלך הקלידנים התייחס לנושא זה ב
-
@מא1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@why-not כתוב לך שצריך 10 לייקים או 10 פוסטים? תבדקי רגע
@מא1 צודקת איזה קטע!!
זה כותב לי שצריך 10 פוסטים ולא 10 לייקים!!
תודה רבה פשוט זה ממש מעצבן שאי אפשר ללייק(לעשות לייק
)
אז תודה רבה ו-

כי אני לא יכולה לעשות לפוסט שלך לייק

-
@משה-0527 הוא לא יכול להיתחבר לחשבון של עצמו
ומה הדפוק בזה שפשוט אפשר לפתוח עוד חשבון פשוט בשם אחר! -
איך עושים ספוילר
-
איך עושים ספוילר
@קוקה-קולה-0 יורדים שני שורות לוחצים ספויילר וכותבים בין שני הפסים האלה||
-
איך עושים ספוילר
@קוקה-קולה-0 יורדים 2 שורות עם ENTER ואז לוחצים על האייקון של העין, ובמקום המילה "ספוילר" כותבים מה שרוצים
-
איך עושים ספוילר
@קוקה-קולה-0 יש בכלים למעלה
כלי אחד שזה עין ועליו פס.
אתה לוחץ עליו כותב שם
אבל שים לב שיהיה שורה הפסקה מילמעלה ללמטה
וחותץ מזה יש תמדריכים של @שמעון-2ככה
-
איך עושים ספוילר
@קוקה-קולה-0 אתה לוחץ על הסימן של העין למעלה בצד שמאל
וכותב בתוך מה שבא לך
ואז משאיר שורה לפני ריקה ושורה אחרימקווה שעזרתי!
-
ואיך מתיגים משתמשים
תודה מראש
-
ואיך מתיגים משתמשים
תודה מראש
@קוקה-קולה-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
ואיך מתיגים משתמשים
תודה מראש
לוחץ שטרודל @ ותמשתמש
-
@מלך-הקלידנים בעיקרון אם הוא חדש גם לדווח וגם להשים את החוקים, אבל אם כבר שמו לו את החוקים והוא לא התייחס, המשיכו לדווח.
אתם עוזרים לנו ממש!
תודה ענקית!@אייצ-ית אין אפשר לומר לכם שאתם פשוט אלופים?
זה מטורף מה שהלך פה היום
כל העמוד הראשון של המשתמשים האחרונים
כולם מורחקים אתם פשוט מטורפים שככה אתם עובדים
אין עליכם תמשיכו ככה
ואנחנו נמשיך לדווח לכם
תודה על הכול
️
️ -
@אייצ-ית אין אפשר לומר לכם שאתם פשוט אלופים?
זה מטורף מה שהלך פה היום
כל העמוד הראשון של המשתמשים האחרונים
כולם מורחקים אתם פשוט מטורפים שככה אתם עובדים
אין עליכם תמשיכו ככה
ואנחנו נמשיך לדווח לכם
תודה על הכול
️
️@המחבל-המחופש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית אין אפשר לומר לכם שאתם פשוט אלופים?
זה מטורף מה שהלך פה היום
כל העמוד הראשון של המשתמשים האחרונים
כולם מורחקים אתם פשוט מטורפים שככה אתם עובדים
אין עליכם תמשיכו ככה
ואנחנו נמשיך לדווח לכם
תודה על הכול
️
️אגב התודה היא לכל ה @צוות-פיקוח
-
@משה-0527 הלוואי...
לא. כיוון שאם נעשה את זה, יורחקו עוד מלא משתמשים אחרים שנמצאים על אותה כתובת איי פי. וזה כמובן - אך ורק בנטפרי. באינטרנט פתוח זה שונה.
זה חיסרון מאד גדול, ועצוב שככה כיוון שהעבודה קשה יותר ועלינו לעמוד על המשמר ולהרחיק אחד אחד על מנת לסנן את היוזרים הלא מתאימים.
אבל אם זה החיסרון של נטפרי - אני מוכנה להמשיך ולהיות מחוברת דרכו לעד. -
@משה-0527 הלוואי...
לא. כיוון שאם נעשה את זה, יורחקו עוד מלא משתמשים אחרים שנמצאים על אותה כתובת איי פי. וזה כמובן - אך ורק בנטפרי. באינטרנט פתוח זה שונה.
זה חיסרון מאד גדול, ועצוב שככה כיוון שהעבודה קשה יותר ועלינו לעמוד על המשמר ולהרחיק אחד אחד על מנת לסנן את היוזרים הלא מתאימים.
אבל אם זה החיסרון של נטפרי - אני מוכנה להמשיך ולהיות מחוברת דרכו לעד.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות