-
@ד19 נקודה מעניינת, אבל פחות נראה לי. תחשבי שהוא מופיע בהרכב המוזיקאלי שלו הוא יכול להרשות לעצמו להוסיף מה שבא לו באותו רגע, פה הוא לא הופיע עם הרכב מוזיקאלי אלא עם הקלטה של קולות ולכן הוא לא הרשה לעצמו ל"השתולל" אלא היה חייבת ללכת לפי מה שהוקלט מראש.
-
-
@אילה-הזמרת זה נחסם לי

אפשר פליז עם כוכביות? -
@אילה-הזמרת זה נחסם לי

אפשר פליז עם כוכביות?@כמעט-מפורסמת בבקשה
https://send.magicode.me/send-file/file/b7defbed32b12961b2e9cd5019a1eea44***40cefd3/view@אילה-הזמרת https://send.magicode.me/send-file/file/a988c5637cad25bec7a33022e52c61639***6178fc8/view
@אילה-הזמרת https://send.magicode.me/send-file/file/6540a81e268d4a1f53de994e89aab8f***72c949eaf/view
-
@כמעט-מפורסמת בבקשה
https://send.magicode.me/send-file/file/b7defbed32b12961b2e9cd5019a1eea44***40cefd3/view@אילה-הזמרת https://send.magicode.me/send-file/file/a988c5637cad25bec7a33022e52c61639***6178fc8/view
@אילה-הזמרת https://send.magicode.me/send-file/file/6540a81e268d4a1f53de994e89aab8f***72c949eaf/view
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@אילה-הזמרת תודהההה
אבל שימי
שאת מתייגת את עצמך
ואולי תערכי את הכל לפוסט אחד
-
@אילה-הזמרת תודהההה
אבל שימי
שאת מתייגת את עצמך
ואולי תערכי את הכל לפוסט אחד
@כמעט-מפורסמת עם אני מחברת הכל לפוסט אחד זה נהיה לא טוב שהיא אפשר לפתוח אותם לכן שמתי כל אחד בנפרד
-
@כמעט-מפורסמת עם אני מחברת הכל לפוסט אחד זה נהיה לא טוב שהיא אפשר לפתוח אותם לכן שמתי כל אחד בנפרד
@אילה-הזמרת אפשר אם תרדי שני שורות בין כל דבר שהעלת!!
-
@עדי-2 אבל דיברנו על השירה עצמה, לא על הפלייבק..
אגב מסכימה איתך שהוא מלךךךך. הערכתי אותו ממש על זה@ד19 תשימו לב טוב זה אותו שיר ואותם מניירות כמו בשיר המוקלט רק שפה העיבוד הוא ווקאלי ללא כלי נגינה.
גם באותו היום וגם באחים זה פשוט אותו הביצוע.
חוזרת ואומרת!! מוערך מבחינתי הרבה יותר מזמרים שיופיעו ביום הזיכרון וישירו את נשמתם.
*חוץ משירת אני מאמין ששר בסוף שהיה בלייב -
@ד19 תשימו לב טוב זה אותו שיר ואותם מניירות כמו בשיר המוקלט רק שפה העיבוד הוא ווקאלי ללא כלי נגינה.
גם באותו היום וגם באחים זה פשוט אותו הביצוע.
חוזרת ואומרת!! מוערך מבחינתי הרבה יותר מזמרים שיופיעו ביום הזיכרון וישירו את נשמתם.
*חוץ משירת אני מאמין ששר בסוף שהיה בלייבבהמשך להתכתבות כאן:
טעימונת קטנטה ממהדורת 'ניוזיק' שתשלח בעז"ה מחר למנויים:משה פלד בראיון - זמן אוויר:
משה פלד בראיון - זמן אוויר (25.04.23).mp3
משה פלד - אותו היום: (ווקאלי)
משה פלד - אותו היום (ווקאלי).mp3
משה פלד - אותו היום: (צלצול ווקאלי)
משה פלד - אותו היום (צלצול ווקאלי).mp3לקבלת המהדורות באופן קבוע, שלחו את המילה "צרף" לכתובת: m035050950@gmail.com
-
@shoval אני עדיין בהתלבטות אם הוא שר שם לייב או לא..
כי בד"כ כשהוא שר בלייב (ובכללי רב הזמרים) אז הוא מוסיף קנייטשים, וזה היה נשמע ממש כמו בהקלטה של השיר..
לפלד פתרונים.. -
-
@דיזיין אין מה לבוא בתלונות או בהתלבטויות משה אמר בבירור שזה פלייבק בזמן אוויר.
כל עוד אנחנו לא היינו על הבמה הזו בלי שום כלי נגינה רק אתה והמיקרופון אז כן זה קשוח.
לא, לא בובה. רק אדם שמקדש את הערכים שלו -
@סטופל-המלך צודקת בכל מילה!!!!
-
@סטופל-המלך צודקת בכל מילה!!!!
@מרב יהה איזה כיף שיש כאן מישהי שמבינה אותי!
ואת השיגעון המוזיקלי שלי על טקסטים עמוקים

-
@מרב יהה איזה כיף שיש כאן מישהי שמבינה אותי!
ואת השיגעון המוזיקלי שלי על טקסטים עמוקים

@סטופל-המלך חבל באמת שלא כולם מבינים אותך...
אחרת היו נפתרות הרבה בעיות... -
@סטופל-המלך חבל באמת שלא כולם מבינים אותך...
אחרת היו נפתרות הרבה בעיות...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות