דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. קלידים
  4. ימאהה - Yamaha
  5. הקלטה מטורפת של מקצבים

הקלטה מטורפת של מקצבים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר ימאהה - Yamaha
155 פוסטים 33 כותבים 5.7k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פייבישפ פייביש

    @למדן יש לזה עוד שם חוץ מסמפלר?

    למדןל מנותק
    למדןל מנותק
    למדן
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #119
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • למדןל מנותק
      למדןל מנותק
      למדן
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #120

      @משתמש-מקצועי

      מעלה לכם פה הקלטות של מקצבים
      אשמח לשמוע חוות דעת מקצועית.

      מקצבים לקורג
      https://studio.youtube.com/video/22z0BmsBwSQ/analytics/tab-overview/period-default

      מקצבים לימאהה
      https://studio.youtube.com/video/r1EkVtiPGGA/analytics/tab-overview/period-default

      ניתן לקנות פה
      https://beatplus.co.il/Bits.htm

      או לפנות אלי .

      ק yossefiY 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • למדןל למדן

        @משתמש-מקצועי

        מעלה לכם פה הקלטות של מקצבים
        אשמח לשמוע חוות דעת מקצועית.

        מקצבים לקורג
        https://studio.youtube.com/video/22z0BmsBwSQ/analytics/tab-overview/period-default

        מקצבים לימאהה
        https://studio.youtube.com/video/r1EkVtiPGGA/analytics/tab-overview/period-default

        ניתן לקנות פה
        https://beatplus.co.il/Bits.htm

        או לפנות אלי .

        ק מנותק
        ק מנותק
        קשה לחשוב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #121

        @למדן תגידו אין דבר כזה מקצבים במחירים יותר הגיוניים כמו 500 ש"ח?
        לא כולם מנגנים באירועים כך ששווה להם או שיש לו כ"כ הרבה כסף להשקיע?!

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ש מנותק
          ש מנותק
          שוקובו
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #122

          תוכל להעלות משהו עדכני?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ק קשה לחשוב

            @למדן תגידו אין דבר כזה מקצבים במחירים יותר הגיוניים כמו 500 ש"ח?
            לא כולם מנגנים באירועים כך ששווה להם או שיש לו כ"כ הרבה כסף להשקיע?!

            ש מנותק
            ש מנותק
            שוקובו
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #123

            @קשה-לחשוב מה לעשות יוקר המחיה :}
            לא מה שידוע אם אתה רוצה משהו טוב באמת!

            ק תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש שוקובו

              @קשה-לחשוב מה לעשות יוקר המחיה :}
              לא מה שידוע אם אתה רוצה משהו טוב באמת!

              ק מנותק
              ק מנותק
              קשה לחשוב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #124

              @שוקובו אז שימכרו 'קצת' מקצבים במחירים הגיוניים, לא חבילות של 200 מקצביים,
              לדוגמא אם בדרך כלל מוכרים בחבילה 200, במחיר 2000 שקל, אז שימכרו 20 ב 200 שקל,
              גאוני לא???

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ש מנותק
                ש מנותק
                שוקובו
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #125

                למה אני לא מצליח לראות הקלטה..?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ק קשה לחשוב

                  @שוקובו אז שימכרו 'קצת' מקצבים במחירים הגיוניים, לא חבילות של 200 מקצביים,
                  לדוגמא אם בדרך כלל מוכרים בחבילה 200, במחיר 2000 שקל, אז שימכרו 20 ב 200 שקל,
                  גאוני לא???

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שוקובו
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #126

                  @קשה-לחשוב אני יודע שיש כזה דבר לקנות חצי סט למשל או כל 'מקצב' ב200 ככה כולם..

                  ק פייבישפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • ש שוקובו

                    @קשה-לחשוב אני יודע שיש כזה דבר לקנות חצי סט למשל או כל 'מקצב' ב200 ככה כולם..

                    ק מנותק
                    ק מנותק
                    קשה לחשוב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #127

                    @שוקובו איפה מה מי מתי איך

                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ק קשה לחשוב

                      @שוקובו איפה מה מי מתי איך

                      ש מנותק
                      ש מנותק
                      שוקובו
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #128

                      @קשה-לחשוב לא יודע אם מותר לפרסם שמות אבל יש הרבה שבונים השאלה איזה אורגנית יש לך!

                      ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ש שוקובו

                        @קשה-לחשוב לא יודע אם מותר לפרסם שמות אבל יש הרבה שבונים השאלה איזה אורגנית יש לך!

                        ק מנותק
                        ק מנותק
                        קשה לחשוב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #129

                        @שוקובו ימאהה 700

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ק קשה לחשוב

                          @שוקובו ימאהה 700

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שוקובו
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #130

                          @קשה-לחשוב יש את רוזנפלד ו עוד איזה מישהו תותח זילבר הוא מוכר בביט פלוס ויש את יוחנן אורי אבל עליו לא שמעתי שהוא מוכר מקצבים יחידים מה שכן חצאי סטים

                          ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ש שוקובו

                            @קשה-לחשוב יש את רוזנפלד ו עוד איזה מישהו תותח זילבר הוא מוכר בביט פלוס ויש את יוחנן אורי אבל עליו לא שמעתי שהוא מוכר מקצבים יחידים מה שכן חצאי סטים

                            ק מנותק
                            ק מנותק
                            קשה לחשוב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #131

                            @שוקובו ואיפה רוזנפלד מוכר?

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ק קשה לחשוב

                              @שוקובו ואיפה רוזנפלד מוכר?

                              ש מנותק
                              ש מנותק
                              שוקובו
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #132

                              @קשה-לחשוב יש הרבה אוגניסטים שקונים ממנו...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ארי 0א מנותק
                                ארי 0א מנותק
                                ארי 0
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #133

                                @למדן כקובץ?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • למדןל למדן

                                  מוכר מקצבים עדכניים ליאמהה לכל סוגי האורגנים
                                  יש עוד הרבה מקצבים
                                  https://send.magicode.me/****send-file/file/88698f9135b682f2d47d255f13239777c525eb60/view

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מוזיקאי בנשמה 2
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #134

                                  @למדן אמר בהקלטה מטורפת של מקצבים:

                                  מוכר מקצבים עדכניים ליאמהה לכל סוגי האורגנים
                                  יש עוד הרבה מקצבים
                                  https://send.magicode.me/****send-file/file/88698f9135b682f2d47d255f13239777c525eb60/view

                                  d849cf18-d947-4081-a31d-24e6d4cf3922-image.png

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • למדןל למדן

                                    @משתמש-מקצועי

                                    מעלה לכם פה הקלטות של מקצבים
                                    אשמח לשמוע חוות דעת מקצועית.

                                    מקצבים לקורג
                                    https://studio.youtube.com/video/22z0BmsBwSQ/analytics/tab-overview/period-default

                                    מקצבים לימאהה
                                    https://studio.youtube.com/video/r1EkVtiPGGA/analytics/tab-overview/period-default

                                    ניתן לקנות פה
                                    https://beatplus.co.il/Bits.htm

                                    או לפנות אלי .

                                    yossefiY מנותק
                                    yossefiY מנותק
                                    yossefi
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #135

                                    @למדן אתה יכול אולי לשלוח את ההקלטה של המקצבים לקורג באמפי 3?

                                    למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • yossefiY yossefi

                                      @למדן אתה יכול אולי לשלוח את ההקלטה של המקצבים לקורג באמפי 3?

                                      למדןל מנותק
                                      למדןל מנותק
                                      למדן
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #136

                                      @yossefi אשמח אם תשלחו פנייה לנטפרי תודה
                                      זה סט 1
                                      https://drive.google.com/drive/folders/1Ic6kyu-40q4QXX5i6rAu0ttGEok1bF4b?usp=share_link
                                      זה סט 2 שרוליק מנדלסון
                                      https://drive.google.com/drive/folders/1BIyZJBjPFGBD9vsFlBMdHSNGEytXwvd3?usp=share_link
                                      @קשה-לחשוב
                                      אין ב 500 ש"ח כי אנשים עבדו על זה קשה ומה שאנשים לא עבדו אז זה בעצם לא טוב גם לא תרצה אותם ...

                                      yossefiY 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • למדןל למדן

                                        @yossefi אשמח אם תשלחו פנייה לנטפרי תודה
                                        זה סט 1
                                        https://drive.google.com/drive/folders/1Ic6kyu-40q4QXX5i6rAu0ttGEok1bF4b?usp=share_link
                                        זה סט 2 שרוליק מנדלסון
                                        https://drive.google.com/drive/folders/1BIyZJBjPFGBD9vsFlBMdHSNGEytXwvd3?usp=share_link
                                        @קשה-לחשוב
                                        אין ב 500 ש"ח כי אנשים עבדו על זה קשה ומה שאנשים לא עבדו אז זה בעצם לא טוב גם לא תרצה אותם ...

                                        yossefiY מנותק
                                        yossefiY מנותק
                                        yossefi
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #137

                                        @למדן זה של קורג?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • למדןל למדן

                                          @yossefi אשמח אם תשלחו פנייה לנטפרי תודה
                                          זה סט 1
                                          https://drive.google.com/drive/folders/1Ic6kyu-40q4QXX5i6rAu0ttGEok1bF4b?usp=share_link
                                          זה סט 2 שרוליק מנדלסון
                                          https://drive.google.com/drive/folders/1BIyZJBjPFGBD9vsFlBMdHSNGEytXwvd3?usp=share_link
                                          @קשה-לחשוב
                                          אין ב 500 ש"ח כי אנשים עבדו על זה קשה ומה שאנשים לא עבדו אז זה בעצם לא טוב גם לא תרצה אותם ...

                                          yossefiY מנותק
                                          yossefiY מנותק
                                          yossefi
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #138

                                          @למדן של מי הטראק?

                                          למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול