אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
איך עושים ספוילר
@קוקה-קולה-0 אתה לוחץ על הסימן של העין למעלה בצד שמאל
וכותב בתוך מה שבא לך
ואז משאיר שורה לפני ריקה ושורה אחרימקווה שעזרתי!
-
ואיך מתיגים משתמשים
תודה מראש
-
ואיך מתיגים משתמשים
תודה מראש
@קוקה-קולה-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
ואיך מתיגים משתמשים
תודה מראש
לוחץ שטרודל @ ותמשתמש
-
@מלך-הקלידנים בעיקרון אם הוא חדש גם לדווח וגם להשים את החוקים, אבל אם כבר שמו לו את החוקים והוא לא התייחס, המשיכו לדווח.
אתם עוזרים לנו ממש!
תודה ענקית!@אייצ-ית אין אפשר לומר לכם שאתם פשוט אלופים?
זה מטורף מה שהלך פה היום
כל העמוד הראשון של המשתמשים האחרונים
כולם מורחקים אתם פשוט מטורפים שככה אתם עובדים
אין עליכם תמשיכו ככה
ואנחנו נמשיך לדווח לכם
תודה על הכול
️
️ -
@אייצ-ית אין אפשר לומר לכם שאתם פשוט אלופים?
זה מטורף מה שהלך פה היום
כל העמוד הראשון של המשתמשים האחרונים
כולם מורחקים אתם פשוט מטורפים שככה אתם עובדים
אין עליכם תמשיכו ככה
ואנחנו נמשיך לדווח לכם
תודה על הכול
️
️@המחבל-המחופש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית אין אפשר לומר לכם שאתם פשוט אלופים?
זה מטורף מה שהלך פה היום
כל העמוד הראשון של המשתמשים האחרונים
כולם מורחקים אתם פשוט מטורפים שככה אתם עובדים
אין עליכם תמשיכו ככה
ואנחנו נמשיך לדווח לכם
תודה על הכול
️
️אגב התודה היא לכל ה @צוות-פיקוח
-
@משה-0527 הלוואי...
לא. כיוון שאם נעשה את זה, יורחקו עוד מלא משתמשים אחרים שנמצאים על אותה כתובת איי פי. וזה כמובן - אך ורק בנטפרי. באינטרנט פתוח זה שונה.
זה חיסרון מאד גדול, ועצוב שככה כיוון שהעבודה קשה יותר ועלינו לעמוד על המשמר ולהרחיק אחד אחד על מנת לסנן את היוזרים הלא מתאימים.
אבל אם זה החיסרון של נטפרי - אני מוכנה להמשיך ולהיות מחוברת דרכו לעד. -
@משה-0527 הלוואי...
לא. כיוון שאם נעשה את זה, יורחקו עוד מלא משתמשים אחרים שנמצאים על אותה כתובת איי פי. וזה כמובן - אך ורק בנטפרי. באינטרנט פתוח זה שונה.
זה חיסרון מאד גדול, ועצוב שככה כיוון שהעבודה קשה יותר ועלינו לעמוד על המשמר ולהרחיק אחד אחד על מנת לסנן את היוזרים הלא מתאימים.
אבל אם זה החיסרון של נטפרי - אני מוכנה להמשיך ולהיות מחוברת דרכו לעד. -
@רבקה סתם מתעניינת, את זוכרת עוד פעמים כאלו בתולדות הפורום שהייתה כזו כמות של הספמה והרחקות?
כי שהסתכלתי במשתמשים ראיתי שרק ביומיים האחרונים הורחקו קרוב ל- 20 משתמשים (!) (שמסתבר שזה כמה שחוזרים על עצמם ממיילים שונים.....)
@כ-פ
אני התחברתי לפני כמעט שנה, משהו כזה..
ואני אישית לא זוכרת שהיה כזה דבר.
היו משתמשים שפה ושם הורחקו , אבל לא ברמה הזאת
כי אז היו פשוט הרבה פחות משתמשים.ת'אמת, אני שמחה על כל משתמש שמצטרף, באמת, אבל באיזשהוא מקום זה קצת מעצבן אותי לראות את אותם משתמשים שנרשמו הרגע, רושמים פוסטים לא ראויים, או מבקשים דברים במקומות לא מתאימים, או סתם מספימים
שאלו דברים שאם רק הם היו קוראים את הכללים של הפורום לפני , זה לא היה קורה
אני אישית, כשהצטרפתי , לקח לי המון זמן לרשום פוסטים..., קודם כל שוטטתי בפורום במשך תקופה מבלי להגיב, קלטתי איך זה הולך פה , והתאמתי את עצמי.
אז לראות את מה שקורה פה בזמן האחרון זה קצת מעצבן...
ובאמת , אם לא @צוות-פיקוח היה פה כבר מזמן תוהו ובוהואבל כמובן אני דנה לכף זכות את החדשים, כנראה זה מאי שימת לב
-
@כ-פ
אני התחברתי לפני כמעט שנה, משהו כזה..
ואני אישית לא זוכרת שהיה כזה דבר.
היו משתמשים שפה ושם הורחקו , אבל לא ברמה הזאת
כי אז היו פשוט הרבה פחות משתמשים.ת'אמת, אני שמחה על כל משתמש שמצטרף, באמת, אבל באיזשהוא מקום זה קצת מעצבן אותי לראות את אותם משתמשים שנרשמו הרגע, רושמים פוסטים לא ראויים, או מבקשים דברים במקומות לא מתאימים, או סתם מספימים
שאלו דברים שאם רק הם היו קוראים את הכללים של הפורום לפני , זה לא היה קורה
אני אישית, כשהצטרפתי , לקח לי המון זמן לרשום פוסטים..., קודם כל שוטטתי בפורום במשך תקופה מבלי להגיב, קלטתי איך זה הולך פה , והתאמתי את עצמי.
אז לראות את מה שקורה פה בזמן האחרון זה קצת מעצבן...
ובאמת , אם לא @צוות-פיקוח היה פה כבר מזמן תוהו ובוהואבל כמובן אני דנה לכף זכות את החדשים, כנראה זה מאי שימת לב
-
@כ-פ
אני התחברתי לפני כמעט שנה, משהו כזה..
ואני אישית לא זוכרת שהיה כזה דבר.
היו משתמשים שפה ושם הורחקו , אבל לא ברמה הזאת
כי אז היו פשוט הרבה פחות משתמשים.ת'אמת, אני שמחה על כל משתמש שמצטרף, באמת, אבל באיזשהוא מקום זה קצת מעצבן אותי לראות את אותם משתמשים שנרשמו הרגע, רושמים פוסטים לא ראויים, או מבקשים דברים במקומות לא מתאימים, או סתם מספימים
שאלו דברים שאם רק הם היו קוראים את הכללים של הפורום לפני , זה לא היה קורה
אני אישית, כשהצטרפתי , לקח לי המון זמן לרשום פוסטים..., קודם כל שוטטתי בפורום במשך תקופה מבלי להגיב, קלטתי איך זה הולך פה , והתאמתי את עצמי.
אז לראות את מה שקורה פה בזמן האחרון זה קצת מעצבן...
ובאמת , אם לא @צוות-פיקוח היה פה כבר מזמן תוהו ובוהואבל כמובן אני דנה לכף זכות את החדשים, כנראה זה מאי שימת לב
@אין-על-מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני אישית, כשהצטרפתי , לקח לי המון זמן לרשום פוסטים..., קודם כל שוטטתי בפורום במשך תקופה מבלי להגיב, קלטתי איך זה הולך פה , והתאמתי את עצמי.
אז לראות את מה שקורה פה בזמן האחרון זה קצת מעצבן...
ובאמת , אם לא @צוות-פיקוח היה פה כבר מזמן תוהו ובוהואני גם
בול ככה.....
איזה שנה הסתכלתי מבחוץ ולא הגבתי, עד שיום אחד נרשמתי והתחלתי להגיב.אבל מעניין שרוב המשתמשים שהורחקו היו 'סתם' אנשים משועממים שלא בער להם אם ירחיקו אותם או לא......
-
@יוסי-r אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מי שמורחק, לכמה זמן זה?
תלוי למה הוא מורחק.
-
@משה-0527 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@רבקה
סתם אלה אי אפשר לחסום את הכתובת אי פי וזהוכמו ש @רבקה אמרה זה גורם שעוד משתמשי נטפרי יחסמו כי הרבה יושביםם על אותו אי פי. אנו לא רוצים להרחיק משתמשים שלא עשו דבר ולכן לא עושים זאת, אך אם תופעה זו תמשך נאלץ לעשות זאת לזמן מועט.
-
@קוקה-קולה-0 אתה לוחץ על הסימן של העין למעלה בצד שמאל
וכותב בתוך מה שבא לך
ואז משאיר שורה לפני ריקה ושורה אחרימקווה שעזרתי!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@רחל
חתימה, ובהמשך אודתיי -
@צוות-פיקוח
האם מותר לבקש לייקים או לא? -
@די-לעישון להעלות שיר זה די פשוט
איפה שאתה כותב פוסט יש מעל שורה של כלים בראשון מצד שמאל יש אפשרות להעלות שיראיך אפשר לענות תגובה בלי לתייג מישהוא??
איפה שיש סימן של פעמון שזה התראות בעצם למעלה מצד שמאל על יד זה יש מרובע שכתוב בו תגובה שם אפשר להעלות
ב.ה.צ.ל.ח.ה. -
מישהו יודע למה כבר בערך שבוע הלחצן של ההתראות לא נפתח לי? זה ממש יעזור לי לדעת
וזה לא בגלל הרשת כי ניסיתי בכמה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות