איך להעביר הקלטה מהאורגן בMP 3 לUSB??
-
מדיה ואז קופי תלחץ על הקובץ ואז קופי לUSB.
-
@yossefi כשאתה מקליט פעם אחרי פעם קודם כל, תשנה מטייק 1 של האורגן לשם שונה.
נראה לי שהקובץ או הזיכרון החיצוני פגום , תנסה להקליט עוד טייק ותבדוק עם זה עובר.
-
@yossefi כשאתה מקליט פעם אחרי פעם קודם כל, תשנה מטייק 1 של האורגן לשם שונה.
נראה לי שהקובץ או הזיכרון החיצוני פגום , תנסה להקליט עוד טייק ותבדוק עם זה עובר.
-
@yossefi כשאתה מקליט פעם אחרי פעם קודם כל, תשנה מטייק 1 של האורגן לשם שונה.
נראה לי שהקובץ או הזיכרון החיצוני פגום , תנסה להקליט עוד טייק ותבדוק עם זה עובר.
-
תחליף יו אס בי.
-
Y yossefi סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות