משה נריה כורסיה!!
-
@משיחח א. שומעים שם ברקע שיר של זמרת חילוניה.
ב. צפיתי בסרטון איזה 10 פעמים ברצף, ולא מצאתי שום אזכור למילות השיר
@ב-ב איזה מוזר ראיתי סרטון שלו ששם הוא מראה סקיצה של השיר שלו שיהיה אחרי השיר שמישהו יקרא לך אימא,
ושם משמעתי את השיר אין לי מושג אם זה זה
@פונץ-בננה איזה צחוקים אני גם התכוונתי לזה...אני צועק אוי לאלוקים
בוא תחבק תילדים שלך
כולם צמאים לאבהב
אני צועק אוי לאנשים
תבינו לא הכל רואים כל אחד
סוחב סודות בפנים -
@ב-ב איזה מוזר ראיתי סרטון שלו ששם הוא מראה סקיצה של השיר שלו שיהיה אחרי השיר שמישהו יקרא לך אימא,
ושם משמעתי את השיר אין לי מושג אם זה זה
@פונץ-בננה איזה צחוקים אני גם התכוונתי לזה...אני צועק אוי לאלוקים
בוא תחבק תילדים שלך
כולם צמאים לאבהב
אני צועק אוי לאנשים
תבינו לא הכל רואים כל אחד
סוחב סודות בפנים@שריוש @פונץ-בננה בכתבה שקראתי והעליתי פה, היה כתוב שהוא פרסם באינסטגרם שלו, והיה גם מצורף סרטון, אבל זה היה משהו אחר לגמרי. (כנראה טעות שלהם)
-
@משיחח אמר במשה נריה כורסיה!!:
@פונץ-בננה יש למישהו להעלות את מה שהוא חשף?
@ב-ב אמר במשה נריה כורסיה!!:
@משיחח א. שומעים שם ברקע שיר של זמרת חילוניה.
ב. צפיתי בסרטון איזה 10 פעמים ברצף, ולא מצאתי שום אזכור למילות השיר
אני התכוונתי לזה-
@פונץ-בננה אמר במשה נריה כורסיה!!:
בקרוב משה כורסיה בסינגל מרגש חדשש!!
https://www.youtube.com/watch?v=knOpKE7m-Cs
הפזמון 🤩
אני צועק אוהוו לאלוקים בוא תחבק תילדים שלך
כולם צמאים לאהבה
אני צועק אוהוו לאנשים תבינו לא הכל רואים
כל אחד סוחב סודות בפניםוניראלי שגם @משיחח התכוונה לסרטון הזה, כי היא תייגה אותי.
@פונץ-בננה אפשר פתוח בבקשה? עם כוכביות?
-
השיר החדש שלו(לפני יום):
משה כורסיה - הגיע זמן להתעורר ( by Dudi bar David ).mp3
אגב הקליפ ממש יפה אבל הבאסה הוא שיש שם אישה שהיא שנייה עוברת... -
השיר החדש שלו(לפני יום):
משה כורסיה - הגיע זמן להתעורר ( by Dudi bar David ).mp3
אגב הקליפ ממש יפה אבל הבאסה הוא שיש שם אישה שהיא שנייה עוברת...@chagit03 ואווואואו!!!
שיר מהמם, אהבתי תמילים ותגרוב שלו.
סגנון קצת שונה...
מחכה לעוד. -
@chagit03 ואווואואו!!!
שיר מהמם, אהבתי תמילים ותגרוב שלו.
סגנון קצת שונה...
מחכה לעוד.@פונץ-בננה שונה ויותר יפה...לדעתי.
-

-
@פונץ-בננה חסוםםםם
-
@פונץ-בננה חסוםםםם
@chagit03 https://send.magicode.me/send-file/file/6d6bd5565***20d352ca7d77b3ed00a7df25d313492/view
-
@chagit03 https://send.magicode.me/send-file/file/6d6bd5565***20d352ca7d77b3ed00a7df25d313492/view
@פונץ-בננה חחחחחח
אהבתי
רק המזרוחניקים היו שם.... -
פוסט זה נמחק!
-
-
היי אפשר את לנשום להורדה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות