איזה שירים אתם מעוניינים שיהיו וואקלים
-
אני עושה בשבילכם שירים וואקלים איזה שיר שאם מעוניינים נעשה לכם
@יואל-מעצב-תמונות
אבא אוהב של נמואל ויאיר שובל
ממש תודה -
@יהודה-n אלייצור-לא-חוזר-לרחובות--אקפלה-ווקאלי-קליפ--production-does-not-return-to-the-streets (1).mp3 אלייצור-המפתחות-של-האזיקים-ווקאלי.mp3
מצאתי את זה בנושא של אלייצור בפורום@ארי-רוזנבלט אמר באיזה שירים אתם מעוניינים שיהיו וואקלים:
@יהודה-n אלייצור-לא-חוזר-לרחובות--אקפלה-ווקאלי-קליפ--production-does-not-return-to-the-streets (1).mp3 [אלייצור-המפתחות-של-האזיקים-ווקאלי.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
מצאתי את זה בנושא של אלייצור בפורוםהקישור השני לא עובד. יש מצב שאתה מעלה לי שוב?
ט'נקס...!! -
@ארי-רוזנבלט אמר באיזה שירים אתם מעוניינים שיהיו וואקלים:
@יהודה-n אלייצור-לא-חוזר-לרחובות--אקפלה-ווקאלי-קליפ--production-does-not-return-to-the-streets (1).mp3 [אלייצור-המפתחות-של-האזיקים-ווקאלי.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
מצאתי את זה בנושא של אלייצור בפורוםהקישור השני לא עובד. יש מצב שאתה מעלה לי שוב?
ט'נקס...!!יש את השיר אחים של משה פלד בווקאלי??
-
יש את השיר אחים של משה פלד בווקאלי??
ואני גם אשמח לדעת עם אפשר את השיר קול דודי של ברומר
-
אין בי קול של פודולינסקי האלוףף
-
על גגות העיר של גיל ישראלוב
-
אותיות של דבש של שלמה הלשטוק( אם אתם מתכוונים שיהיה כזה שמורידים את המנגינה אז יש לי כבר. אם אתם עושים עם קולות כאלו אשמח)
-
אני עושה בשבילכם שירים וואקלים איזה שיר שאם מעוניינים נעשה לכם
@יואל-מעצב-תמונות אתה יכול לעשות שירים ווקאלים לא דרך תוכנה? כלומר- לא רק שמורידיםאת המנגינה?
-
אני עושה בשבילכם שירים וואקלים איזה שיר שאם מעוניינים נעשה לכם
@יואל-מעצב-תמונות אם אפשר לעשות ווקאלי, את היצירה 'אתה נגלית' של זאנוויל, אשמח מאוד!
-
אחים פלד
אפ אנדן דאון אסף הרוש
אבא אוהב נמואל ויאיר שובל
יבוא היום גד אלבז בני מיכאלי
מילחמות ובאמצע החורף מתניה -
שמואל- תעצרו את העולם!!
-
שמואל- תעצרו את העולם!!
תעשה שירים של בערי וועבר
הוואקל שלו פצצה! -
נו,ומה בינתים כבר כן הספקת לעשות? תפסת מרובה לא תפסת..כבר חודש אנחנו זורקים רעיונות ונראה שגורנישט.
-
אני אשמח לווקאליים לשירים של דוד בן ארזה, בעיקר השירים- 'תכלת ולבן', 'להיות', 'תשאר'..
אבל זה ווקאלי ברמה גבוהה?
באיזה תוכנה..?@איילוש נראה לי שהם עושים לזה ווקאלי איכותי. לא תוכנה
-
אידן אין אמריקע
-
אידן אין אמריקע
@אחד-מהמון-העם יש לך פה את מה שהמעבד צעיר עשה, אתה יכול למצוא את זה בנושא שלו: מעבד צעיר.
אידן אין אמעריקע ווקאלי Yidden In America Vocalhttps://www.youtube.com/watch?v=2ClmRaW6XSQ
-
אני עושה בשבילכם שירים וואקלים איזה שיר שאם מעוניינים נעשה לכם
@יואל-מעצב-תמונות אם כל הכבוד זה לא בעיה
יש היום הרבה תוכניות ואפליקציות לעשות שירים ווקאלים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות