די גיי
-
@שלומיאלי יש מצב.....
הוא מעבד בעיקרון.....
אבל יש לו מלאאא מקלדות שליטה וציוד של DJ
והוא נמצא בכל מיני מסיבות בוטיק וכאלה..... בתור די ג'י.....@אולפניסט-ברמה יש לך סירטונים שלו או שיש עליו נושא?
-
@אולפניסט-ברמה יש לך סירטונים שלו או שיש עליו נושא?
@שלומיאלי אין לי.....
ונראה לי שיש עליו נשה ב''לפי אמנים'' -
@אולפניסט-ברמה יש לך סירטונים שלו או שיש עליו נושא?
@אולפניסט-ברמה יש לך סירטונים שלו או שיש עליו נושא?
רואים אותו בשני קליפים של שוקי סלומון. ''עדא לא ידע'' ו''שיר השמחה'' בתור די ג'י.
-
@אולפניסט-ברמה יש לך סירטונים שלו או שיש עליו נושא?
רואים אותו בשני קליפים של שוקי סלומון. ''עדא לא ידע'' ו''שיר השמחה'' בתור די ג'י.
@אולפניסט-ברמה נכון יש לו כמה דברים שהוא עשה רוצי שאני אעלה פה שיהיה
-
@אולפניסט-ברמה נכון יש לו כמה דברים שהוא עשה רוצי שאני אעלה פה שיהיה
@שלומיאלי בכיף, למה לא.
-
@שלומיאלי בכיף, למה לא.
@אולפניסט-ברמה יש לו טראק שהוא עשה על בנט רוצים?
-
-
@אולפניסט-ברמה יש לו טראק שהוא עשה על בנט רוצים?
@שלומיאלי
-שרוליק-מנדלסון.mp3
גנבתי לך...
אתה לא צריך לשאול....
תעלה לשמח את הציבור...... -
@שלומיאלי
-שרוליק-מנדלסון.mp3
גנבתי לך...
אתה לא צריך לשאול....
תעלה לשמח את הציבור......@אולפניסט-ברמה
באה*בה
עוד כמה בדרך בלי ליגנוב
-
צלצולים 34.mp3
לא להתיחס לשם של הקובץ
יש נושא של צילצולים לטלפון?
יש דברים שאני יוצר רוצים לשמוע? -
צלצולים 34.mp3
לא להתיחס לשם של הקובץ
יש נושא של צילצולים לטלפון?
יש דברים שאני יוצר רוצים לשמוע?פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@אולפניסט-ברמה אה יד לו נושא טוב בוא נעבור לשם
-
א אייצ'ית מחק נושא זה ב
-
א אייצ'ית שחזר נושא זה ב
-
א אייצ'ית נעל נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות