תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן
-
@מרב כן, הוא אמר שהולך להיות תוכנית מענינית ונדבר על: זמרים חדשים, הופעות מעורבות, וכל מה שיש למאזינים על הלב...,(זה פחות או יותר מה שהוא אמר...)
-
@הדרי אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@מרב כן, הוא אמר שהולך להיות תוכנית מענינית ונדבר על: זמרים חדשים, הופעות מעורבות, וכל מה שיש למאזינים על הלב...,(זה פחות או יותר מה שהוא אמר...)
@הדרי מה קשור אליו הופעות מעורבות ?
-
@הדרי אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@מרב כן, הוא אמר שהולך להיות תוכנית מענינית ונדבר על: זמרים חדשים, הופעות מעורבות, וכל מה שיש למאזינים על הלב...,(זה פחות או יותר מה שהוא אמר...)
@הדרי מה קשור אליו הופעות מעורבות ?
-
@שרי-1 זה לא קשור אליו פשוט מדברים על זה ,ומי שעולה לשידור פותח נושא ואז מדברים עליו כביכול...
-
@הדרי אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@שרי-1 זה לא קשור אליו פשוט מדברים על זה ,ומי שעולה לשידור פותח נושא ואז מדברים עליו כביכול...
@הדרי סורי, אבל אני לא מעודכנת או מה, היה לאחרונה הופעות מעורבות או מה ?
-
@הדרי אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@שרי-1 זה לא קשור אליו פשוט מדברים על זה ,ומי שעולה לשידור פותח נושא ואז מדברים עליו כביכול...
@הדרי סורי, אבל אני לא מעודכנת או מה, היה לאחרונה הופעות מעורבות או מה ?
-
@צוציק אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@שרי-1
לצערנו יש תמיד שוואקי פריד מרדכי שפירא עקיבא ועודסורי על ההתערבות, הייתי חייבת לציין.
ששוואקי, פריד, שפירא ורוב שאר הזמרים בחו"ל תמיד היו הופעות מעורבות. שם זה מקובל. ולא לתקוף אותי עכשיו, אני יודעת שהתורה של אמריקה היא אותה תורה, אני רק מציינת עובדה. -
@מרב אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@שרי-1 לא, הוא ידבר על זה בכללי.
ותאמיני לי שיש הרבה על מה לדבר...!ברור שיש הרבה על מה לדבר..- אבל זה פשוט היתה הדוגמה שלו...
תאמינו לי שאפשר לדבר על המוזיקה בשנים האחרונות עד הבוקר...
-
@הדרי ברורררררררררררררררררר
מה השאלה בכלל
||ואם אפשר שוב פעם את המספר כי הוא נעלם לי משבוע שעבר... || -
@הדרי ברורררררררררררררררררר
מה השאלה בכלל
||ואם אפשר שוב פעם את המספר כי הוא נעלם לי משבוע שעבר... ||@שימי-המוזיקלי כן בטח בשמחה

02-313-1076 -
@שימי-המוזיקלי כן בטח בשמחה

02-313-1076@הדרי אההההה זה המספר של קול פלאיי, לא?
-
@הדרי אההההה זה המספר של קול פלאיי, לא?
@שימי-המוזיקלי כן...
-
@צוציק אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@שרי-1
לצערנו יש תמיד שוואקי פריד מרדכי שפירא עקיבא ועודסורי על ההתערבות, הייתי חייבת לציין.
ששוואקי, פריד, שפירא ורוב שאר הזמרים בחו"ל תמיד היו הופעות מעורבות. שם זה מקובל. ולא לתקוף אותי עכשיו, אני יודעת שהתורה של אמריקה היא אותה תורה, אני רק מציינת עובדה.@כ-פ אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@צוציק אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@שרי-1
לצערנו יש תמיד שוואקי פריד מרדכי שפירא עקיבא ועודסורי על ההתערבות, הייתי חייבת לציין.
ששוואקי, פריד, שפירא ורוב שאר הזמרים בחו"ל תמיד היו הופעות מעורבות. שם זה מקובל. ולא לתקוף אותי עכשיו, אני יודעת שהתורה של אמריקה היא אותה תורה, אני רק מציינת עובדה.@כ-פ סבבה, אבל זה שבאמריקה זה מקובל זה לא אומר כלום לגבי ההיתר שבדבר
אני אישית לא חושבת שזה הדבר הכי חמור שיש בעולם אבל לא חושבת שזה קשור למה שמקובל באמריקה.... -
@תהילוש-0 ברור ששוה להאזין לתוכנית יהיה "אש על הגולש...", משבוע שעבר אני מחכה לזה...
את עולה לשידור בסוף?, כי אני פשוט זוכרת ששבוע שעבר אמרת שאת רוצה לעלות...
-
@הדרי כן בעזרת ד' הלוואי ואצליח לעלות תשמעי תשם שלי תדעי שזה אני הולכת לדבר על זמרי החתונות והלבוש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות