תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן
-
@שימי-המוזיקלי כן בטח בשמחה

02-313-1076@הדרי אההההה זה המספר של קול פלאיי, לא?
-
@הדרי אההההה זה המספר של קול פלאיי, לא?
@שימי-המוזיקלי כן...
-
@צוציק אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@שרי-1
לצערנו יש תמיד שוואקי פריד מרדכי שפירא עקיבא ועודסורי על ההתערבות, הייתי חייבת לציין.
ששוואקי, פריד, שפירא ורוב שאר הזמרים בחו"ל תמיד היו הופעות מעורבות. שם זה מקובל. ולא לתקוף אותי עכשיו, אני יודעת שהתורה של אמריקה היא אותה תורה, אני רק מציינת עובדה.@כ-פ אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@צוציק אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@שרי-1
לצערנו יש תמיד שוואקי פריד מרדכי שפירא עקיבא ועודסורי על ההתערבות, הייתי חייבת לציין.
ששוואקי, פריד, שפירא ורוב שאר הזמרים בחו"ל תמיד היו הופעות מעורבות. שם זה מקובל. ולא לתקוף אותי עכשיו, אני יודעת שהתורה של אמריקה היא אותה תורה, אני רק מציינת עובדה.@כ-פ סבבה, אבל זה שבאמריקה זה מקובל זה לא אומר כלום לגבי ההיתר שבדבר
אני אישית לא חושבת שזה הדבר הכי חמור שיש בעולם אבל לא חושבת שזה קשור למה שמקובל באמריקה.... -
@תהילוש-0 ברור ששוה להאזין לתוכנית יהיה "אש על הגולש...", משבוע שעבר אני מחכה לזה...
את עולה לשידור בסוף?, כי אני פשוט זוכרת ששבוע שעבר אמרת שאת רוצה לעלות...
-
@הדרי כן בעזרת ד' הלוואי ואצליח לעלות תשמעי תשם שלי תדעי שזה אני הולכת לדבר על זמרי החתונות והלבוש
-
@תהילוש-0 אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@הדרי כן בעזרת ד' הלוואי ואצליח לעלות תשמעי תשם שלי תדעי שזה אני הולכת לדבר על זמרי החתונות והלבוש
אני מקווה שהם מעלים בנות באמצע הלילה
@חיה-בקליפ יעלו בטח יעלו אסור להם לא לעלות אותי
-
@חיה-בקליפ יעלו בטח יעלו אסור להם לא לעלות אותי
@תהילוש-0 אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@חיה-בקליפ יעלו בטח יעלו אסור להם לא לעלות אותי
בד"כ הם מעלים רק בנים באמצע הלילה
-
@תהילוש-0 אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@חיה-בקליפ יעלו בטח יעלו אסור להם לא לעלות אותי
בד"כ הם מעלים רק בנים באמצע הלילה
@חיה-בקליפ למה?, מה שונה תוכנית הצהריים מלילה מנצח? ,
-
אבל גם אם לא יעלו אותי או שאני לא אצליח לעלות אני שמחה שהוא עושה תוכנית כזאת לראות באמת מה המאזינים חושבים יהיה אש זה בטוח
-
@חיה-בקליפ למה?, מה שונה תוכנית הצהריים מלילה מנצח? ,
@הדרי אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@חיה-בקליפ למה?, מה שונה תוכנית הצהריים מלילה מנצח? ,
נחיה ונראה
אני אומרת ממה שאני רואה ושומעת -
אבל גם אם לא יעלו אותי או שאני לא אצליח לעלות אני שמחה שהוא עושה תוכנית כזאת לראות באמת מה המאזינים חושבים יהיה אש זה בטוח
-
@הדרי כן יש לי כ"כ הרבה מה לומר
אני עוסקת קצת בתחום בתור דיי גי לבת מצוות
ומכירה קצת מכלי ראשון מה הולך מאחורי הקלעים...@תהילוש-0 אה באמת??, יפה לך..., תאמת שבאמת זה נושא שאני בטוחה שלכל אחד ואחת יש מה לומר עליו!!
אוף!, בא לי לעלות אבל אין לי כח לחכות על הקו, אבל אם אני ישמע שהצלחת לעלות, אז אני אולי גם ינסה לעלות, לא ניראה לי שהם יענו לי..., אבל נסתפק בלשמוע
-
@הדרי כן בעזרת ד' הלוואי ואצליח לעלות תשמעי תשם שלי תדעי שזה אני הולכת לדבר על זמרי החתונות והלבוש
@תהילוש-0 עם יואלי את הולכת לדבר על לבוש? תמיד עם משהו לא מתאים להם הם מורידים מהקו אז תיזהרי
-
@תהילוש-0 עם יואלי את הולכת לדבר על לבוש? תמיד עם משהו לא מתאים להם הם מורידים מהקו אז תיזהרי
@אילה-הזמרת
יואלי לא יאהב את זה כי גם הלבוש שלו לא הכי ישיביש
-
@אילה-הזמרת
יואלי לא יאהב את זה כי גם הלבוש שלו לא הכי ישיביש
@צוציק כן זה מה שאמרתי
-
הוא מעלה גם מאזינות
-
מה קרה שישראל כהן בסוף לא באולפן?
-
מה קרה שישראל כהן בסוף לא באולפן?
@אילה-הזמרת כן....
גם לי זה היה מוזר!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות