תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן
-
@תהילוש-0 עם יואלי את הולכת לדבר על לבוש? תמיד עם משהו לא מתאים להם הם מורידים מהקו אז תיזהרי
@אילה-הזמרת
יואלי לא יאהב את זה כי גם הלבוש שלו לא הכי ישיביש
-
@אילה-הזמרת
יואלי לא יאהב את זה כי גם הלבוש שלו לא הכי ישיביש
@צוציק כן זה מה שאמרתי
-
הוא מעלה גם מאזינות
-
מה קרה שישראל כהן בסוף לא באולפן?
-
מה קרה שישראל כהן בסוף לא באולפן?
@אילה-הזמרת כן....
גם לי זה היה מוזר!! -
פוסט זה נמחק!
-
@הדרי לכל הבנות שהיו במופע בת קול הקליפ יוצא בל"ג בעומר באתר קול ברמה יצטרכו קוד בשביל זה
-
@הדרי לכל הבנות שהיו במופע בת קול הקליפ יוצא בל"ג בעומר באתר קול ברמה יצטרכו קוד בשביל זה
-
@הדרי הוא לא אמר אבל ברור שיהיה נהנו מזה
||כן היה מטורף|| -
אבל גם אם לא יעלו אותי או שאני לא אצליח לעלות אני שמחה שהוא עושה תוכנית כזאת לראות באמת מה המאזינים חושבים יהיה אש זה בטוח
-
@הדרי לכל הבנות שהיו במופע בת קול הקליפ יוצא בל"ג בעומר באתר קול ברמה יצטרכו קוד בשביל זה
@אילה-הזמרת איך נדע מה הקוד??
-
@אילה-הזמרת איך נדע מה הקוד??
@ויווש אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@אילה-הזמרת איך נדע מה הקוד??
הם יעדכנו כשזה יצא..
הייתה אחלה תוכנית, שווה לחפש שידור חוזר... -
@ויווש אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@אילה-הזמרת איך נדע מה הקוד??
הם יעדכנו כשזה יצא..
הייתה אחלה תוכנית, שווה לחפש שידור חוזר... -
@YEHUDA-1 אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@יהלי
הוא ראיין איזה מישהו מענין???????לא, היה מאזינים ממש מענין עלו ושאלו על מיני שאלות...
שבוע הבא אותו רעיון... -
@יהלי היתה תוכנית מ-ע-נ-י-נ-ת!!!- היה שווה, שבוע הבא אותו דבר...(תכלס הכי מענין שמאזינים\ת עולים לשידור...)
לילה טוב...
-
היום ממשיכים את הנפש מוזיקלית...., ישראל כהן מגיע היום??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות