תגבור לסטנד
-
אם הוא ימכור לך עם מקצבים אז תלוי כמה שווה המצבים אבל בגדול בלי מקצבים [שלא כל כך מוכרים יד 2 בלי מקצבים] יעלה לך בסביבות 10 וחצי 11
-
@אפרים-פלג אין כזה דבר צלילים אלקטרונים מהאורגן צריך לקנות ת זה
-
@אפרים-פלג למה יקר?
-
@אפרים-פלג אא סורי אבל בזה אני פחות מבין
-
אני רוצה לקנות אורגן לקומה שנייה שיש בו גם את הצלילים החסידיים הטובים וגם צלילים אלקטרונים מטורפים במחיר סביר אפילו ביד 2 אשמח להמלצות מנסיון
תודה@אפרים-פלג הרגת את הנושא הזה? https://miktzav.com/topic/7386/%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%94-
ואת זה https://miktzav.com/topic/7629/%D7%94%D7%A7%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%9F-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9/6%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%94
עניתי וענו לך שם, יש שם ים מידע. -
@אפרים-פלג הרגת את הנושא הזה? https://miktzav.com/topic/7386/%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%94-
ואת זה https://miktzav.com/topic/7629/%D7%94%D7%A7%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%9F-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9/6%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%94
עניתי וענו לך שם, יש שם ים מידע. -
אני רוצה לקנות אורגן לקומה שנייה שיש בו גם את הצלילים החסידיים הטובים וגם צלילים אלקטרונים מטורפים במחיר סביר אפילו ביד 2 אשמח להמלצות מנסיון
תודה@אפרים-פלג זה מאוד תלוי מה אתה רוצה
כי יש לך אפשרות לקנות אורגן די חדש מדלי 10 (AKX10 Medeli)
(גם לעמי כהן האורגן למעלה שלו זה מדלי הזה בשביל צלילים אלקטרונים וכו')
ותקנה דגימות מעדי נתנאלי שבסה"כ זה עולה 5000 (האורגן והמקצבים) ואז יהא לך הרבה סאונדים יפים ואמיתיםואם יש לך תקציב יותר גדול תלוי מאוד מה אתה רוצה אם זה חצוצרות תקח קורג (כל עוד שאתה שם את המקצבים למטה )
ואם זה כל המוטיף והקטרוןן תקנה מוטיף (וכמו שנראה לי מוישי מנדלסון עושה ועוד)
מקווה שעזרתי -
אני רוצה לקנות אורגן לקומה שנייה שיש בו גם את הצלילים החסידיים הטובים וגם צלילים אלקטרונים מטורפים במחיר סביר אפילו ביד 2 אשמח להמלצות מנסיון
תודה@אפרים-פלג קראתי פה קצת וראיתי ש @שלומיאלי כתב שתקנה את המלודי AKX10
אני יגיד לך דבר ראשון לא לקנות אותו.. האורגן הזה לא בשבילך..
אני ימליץ לך על המוטיף או לקחת גינוס... השאלה מה התקציב שלך... -
@אפרים-פלג קראתי פה קצת וראיתי ש @שלומיאלי כתב שתקנה את המלודי AKX10
אני יגיד לך דבר ראשון לא לקנות אותו.. האורגן הזה לא בשבילך..
אני ימליץ לך על המוטיף או לקחת גינוס... השאלה מה התקציב שלך...@חכם_בלילה אני לא אמרתי לו
אבל אם הוא צריך אורגן למתחילים שיקח את האורגן הזה -
@חכם_בלילה אני לא אמרתי לו
אבל אם הוא צריך אורגן למתחילים שיקח את האורגן הזה -
@שלומיאלי אבל הוא אמר שהוא צריך אורגן לקומה שניה לא ללמוד
ובנינו אם יש לו טירוס נראה לי הוא יכול ללמד..
@חכם_בלילה אההה זה אורגן קומה שניה אני ממליץ על קורג
הכתום הזה הזה שכחתי איך קוראים לו -
@אפרים-פלג קראתי פה קצת וראיתי ש @שלומיאלי כתב שתקנה את המלודי AKX10
אני יגיד לך דבר ראשון לא לקנות אותו.. האורגן הזה לא בשבילך..
אני ימליץ לך על המוטיף או לקחת גינוס... השאלה מה התקציב שלך...@חכם_בלילה גג 3500
-
@חכם_בלילה גג 3500
@אפרים-פלג ואו זה תקציב מאוד נמוך לאורגן...
אני יגיד לך מה אתה יכול לעשות
או לקנות את הSX 600 שהוא מאוד פשוט והוא עולה 4250 בכלי זמר ובכלי זמר באילת הוא עולה 3600 , כי אורגן במחיר הזה שיתן לך עבודה כמו הטיירוס אתה לא תמצא והכי קרוב שאתה יכול זה הSX 600
או להשקיע בדגימות במחיר הזה לטיירוס ואז אתה מסודר... -
@אפרים-פלג ואו זה תקציב מאוד נמוך לאורגן...
אני יגיד לך מה אתה יכול לעשות
או לקנות את הSX 600 שהוא מאוד פשוט והוא עולה 4250 בכלי זמר ובכלי זמר באילת הוא עולה 3600 , כי אורגן במחיר הזה שיתן לך עבודה כמו הטיירוס אתה לא תמצא והכי קרוב שאתה יכול זה הSX 600
או להשקיע בדגימות במחיר הזה לטיירוס ואז אתה מסודר...@חכם_בלילה כמה עולה מוטיף?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות