דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 415.9k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אולפניסט ברמה

    פוסט זה נמחק!

    ק מנותק
    ק מנותק
    קשה לחשוב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1169

    @אולפניסט-ברמה אההה כן

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ק קשה לחשוב

      @אולפניסט-ברמה אההה כן

      א מנותק
      א מנותק
      אולפניסט ברמה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1170
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • efiE מנותק
        efiE מנותק
        efi
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1171

        אשמח .למי שיוכל אודה לו מאוד.
        מילים של השיר. פיני שכטר & יידי איינהורן - מן המיצר - ווקאלי.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א מנותק
          א מנותק
          אבי n
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1172

          מילים לשיר איפה כולם בערי וובר
          תודה

          מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אבי n

            מילים לשיר איפה כולם בערי וובר
            תודה

            מרבמ מנותק
            מרבמ מנותק
            מרב
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1173

            @אבי-n אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

            מילים לשיר איפה כולם בערי וובר
            תודה

            שׁוּב מִתְהַלֵּךְ וְשׁוֹתֵק בְּעִיר מוּכֶּרֶת
            וּבָרָאשִׁי תְּמוּנוֹת
            מִזְּמַן אַחֵר
            כָּאן חֲנוּיּוֹת וּשְׁוָקִים
            שָׂם הַיְּלָדִים הַמְּשַׂחֲקִים
            זֵכֶר עוֹלָם הַקָּם לְרֶגַע
            וּבוֹעֵר
            אֵיךְ לְהַמְשִׁיךְ וְלִצְעֹד
            אֵיפֹה הַכֹּחַ
            רַק הַצְּלָלִים נָעִים
            יַחַד אִתִּי
            אִלּוּ עָבַר כָּאן עַכְשָׁיו
            בֶּן הַשָּׁכֵן וּקְרִיאוֹתָיו
            אִלּוּ קָרְבָה מוּלִי לְפֶתַע
            מִשְׁפַּחְתִּי
            אֵיפֹה כֻּלָּם
            אֵיפֹה כֻּלָּם
            אֵיפֹה אבי אמי
            אָחוֹת וְסָב כֻּלָּם
            אֵיךְ נֶעֱלָם עוֹלָם
            אֵיךְ זֶה הָיוּ וְכָךְ אֵינָם
            רַק אֲנִי עוֹד זוֹכֵר אֶת כֻּלָּם
            אֵיפֹה כֻּלָּם
            אֵיפֹה כֻּלָּם
            אֵיפֹה אבי אמי
            אָחוֹת וְסָב כֻּלָּם
            אֵיךְ נֶעֱלָם עוֹלָם
            אֵיךְ זֶה הָיוּ וְכָךְ אֵינָם
            רַק אֲנִי עוֹד זוֹכֵר אֶת כֻּלָּם
            שׁוּב מִתְהַלֵּךְ וְשׁוֹתֵק
            הָעִיר אַחֶרֶת
            וּבְאָזְנַי הַצְּלִיל חַי וְסוֹעֵר
            אֶלֶף חַגִים וּשְׂמָחוֹת
            וּבַאֲוִיר אוֹתִיּוֹת פּוֹרְחוֹת
            נִיגּוּן עוֹלָם עוֹלֶה לְרֶגַע
            וּמְזַמֵּר
            אֵיפֹה כֻּלָּם
            אֵיפֹה כֻּלָּם
            אֵיפֹה אבי אמי
            אָחוֹת וְסָב כֻּלָּם
            אֵיךְ נֶעֱלָם עוֹלָם
            אֵיךְ זֶה הָיוּ וְכָךְ אֵינָם
            רַק אֲנִי עוֹד זוֹכֵר אֶת כֻּלָּם
            אֵיפֹה כֻּלָּם
            הִנֵּה צְחוֹקָהּ שֶׁל אִמִּי
            הִנֵּה אֲבִי הַשַׂר עַמִּי
            בְּנֵי מִשְׁפַּחְתִּי חַיִּים לְפֶתַע
            בְּעֵינָם
            הִנֵּה כֻּלָּם
            הִנֵּה כֻּלָּם
            הִנֵּה אבי אמי
            אָחוֹת וְסָב כֻּלָּם
            כָּךְ מֵעֵינֵי אָדָם
            שׁוּב מִשְׁתַּקְּפִים דּוֹרוֹת הָעָם
            וָאֲנִי עוֹד מַמְשִׁיךְ אֶת דַּרְכָּם
            וָאֲנִי עוֹד מַמְשִׁיךְ אֶת דַּרְכָּם

            "אפשר לשאול אותך שאלה?"
            "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א מנותק
              א מנותק
              אולפניסט ברמה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1174

              כי אני יהודי. של מאיר גרין????

              תנק'ס

              נ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אולפניסט ברמה

                כי אני יהודי. של מאיר גרין????

                תנק'ס

                נ מנותק
                נ מנותק
                נגינתי
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1175

                @אולפניסט-ברמה
                רק בנו בחר לעם סגולה מכל העמים

                בכל אחד ואחד מאיתנו בוערת אמונה מבפנים

                לאן שלא אלך זה מלווה אותי ביום ובלילה

                ואהבת ישראל תנצח אהבה שלא די לה

                כי אני יהודי כולם אחים שלי פה

                וכשאני לעצמי אנל'א מוצא ת'אור

                כל מה שיביאו לי כל מה שיגידו לי כלום לא יעזור

                כי אני יהודי, רק איתכם אני רוצה, רק איתכם אני מוצא, אור.

                זה זמן גאולה נצעק בתפילה קדימה אחים

                שיום יבוא יבוא וכל אחד מאיתנו יגלה את האור מבפנים

                אז בא לכאן אחי כן רק תלך איתי ונעלה עד למעלה

                אהבת ישראל תנצח אהבה שלא די לה

                כי אני יהודי כולם אחים שלי פה,

                וכשאני לעצמי אנל'א מוצא ת'אור

                כל מה שיביאו לי כל מה שיגידו לי כלום לא יעזור

                כי אני יהודי רק איתכם אני רוצה רק איתכם אני מוצא אור.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • שלומקה כהן 0ש מנותק
                  שלומקה כהן 0ש מנותק
                  שלומקה כהן 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1176

                  אשמח לקבל את המילים לשיר להיות שלם של משה קליין ולשיר תצא מזה של אופיר סלומון

                  שריושש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שלומקה כהן 0ש שלומקה כהן 0

                    אשמח לקבל את המילים לשיר להיות שלם של משה קליין ולשיר תצא מזה של אופיר סלומון

                    שריושש מנותק
                    שריושש מנותק
                    שריוש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1177

                    @שלומקה-כהן-0

                    לפעמים הלב רוצה הכול
                    רק להרגיש רק לא לחשוב
                    להירדם בלי דאגות להתנקות

                    לפעמים הלב חולם על חום
                    על שמים על ים כחול
                    להיסחף עמוק עמוק לתוך המים להיות שלם

                    לרוץ רחוק בלי שום דבר על הכתפיים
                    לעוף רחוק בלי שום לכלוך על הכנפיים
                    להיות נקי להתעלות
                    לשאוף אוויר
                    להיות שלם ..

                    וכשבאופק הכול שלו
                    בלי בעיה בלי שום כאב
                    ממשיך לרוץ ולבקש
                    לנשום עוד רוח

                    ולפעמיים גם כשהכול מהר
                    תראה רחוק אל תפחד
                    תביט במים שזורמים
                    וזה הכוח
                    להיות שלם
                    פזמון...

                    אפילו הכוכבים
                    צריכים חשכה,
                    כדי לזרוח.

                    שלומקה כהן 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שריושש שריוש

                      @שלומקה-כהן-0

                      לפעמים הלב רוצה הכול
                      רק להרגיש רק לא לחשוב
                      להירדם בלי דאגות להתנקות

                      לפעמים הלב חולם על חום
                      על שמים על ים כחול
                      להיסחף עמוק עמוק לתוך המים להיות שלם

                      לרוץ רחוק בלי שום דבר על הכתפיים
                      לעוף רחוק בלי שום לכלוך על הכנפיים
                      להיות נקי להתעלות
                      לשאוף אוויר
                      להיות שלם ..

                      וכשבאופק הכול שלו
                      בלי בעיה בלי שום כאב
                      ממשיך לרוץ ולבקש
                      לנשום עוד רוח

                      ולפעמיים גם כשהכול מהר
                      תראה רחוק אל תפחד
                      תביט במים שזורמים
                      וזה הכוח
                      להיות שלם
                      פזמון...

                      שלומקה כהן 0ש מנותק
                      שלומקה כהן 0ש מנותק
                      שלומקה כהן 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1178
                      פוסט זה נמחק!
                      שריושש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • שלומקה כהן 0ש שלומקה כהן 0

                        פוסט זה נמחק!

                        שריושש מנותק
                        שריושש מנותק
                        שריוש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1179

                        @שלומקה-כהן-0

                        תצא מזה תלא כזה
                        גם אם אומרים לך שאין ברירות
                        זה לא יפה תמיד להתחבא
                        בתוך חיוך עטוף במסכות
                        היית כבר בכל מיני מקומות
                        כבשת כבר פסגות של אלף קומות
                        אז ממה אתה פוחד לנצח

                        פזמון
                        במקום שפחדת ללכת עוד תלמד
                        אנשים לרוץ
                        תיקח תמיד את תקופות השלכת
                        תלמד איתם איך לעוף
                        שבחורף אל תפחד מערפל
                        חשוך באופק עברת כבר תקופות
                        קשות של תופת
                        לכל הקשיים תפנה עורף

                        בית ב׳
                        תצא מזה תלא כזה
                        גם אם אומרים לך שאין סיכוי
                        זה לא יפה תמיד להתחבא
                        ולחייך בתוך סיפור כיסוי
                        היית כבר בכל מיני מקומות
                        כבשת כבר פסגות של אלף קומות
                        אז ממה אתה פוחד לנצח

                        פזמון:
                        במקום שפחדת ללכת עוד תלמד
                        אנשים לרוץ
                        תיקח תמיד את תקופות השלכת
                        תלמד איתם איך לעוף
                        שבחורף אל תפחד מערפל חשוך באופק
                        עברת כבר תקופות קשות של תופת
                        לכל הקשיים תפנה עורף

                        אפילו הכוכבים
                        צריכים חשכה,
                        כדי לזרוח.

                        שלומקה כהן 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שריושש שריוש

                          @שלומקה-כהן-0

                          תצא מזה תלא כזה
                          גם אם אומרים לך שאין ברירות
                          זה לא יפה תמיד להתחבא
                          בתוך חיוך עטוף במסכות
                          היית כבר בכל מיני מקומות
                          כבשת כבר פסגות של אלף קומות
                          אז ממה אתה פוחד לנצח

                          פזמון
                          במקום שפחדת ללכת עוד תלמד
                          אנשים לרוץ
                          תיקח תמיד את תקופות השלכת
                          תלמד איתם איך לעוף
                          שבחורף אל תפחד מערפל
                          חשוך באופק עברת כבר תקופות
                          קשות של תופת
                          לכל הקשיים תפנה עורף

                          בית ב׳
                          תצא מזה תלא כזה
                          גם אם אומרים לך שאין סיכוי
                          זה לא יפה תמיד להתחבא
                          ולחייך בתוך סיפור כיסוי
                          היית כבר בכל מיני מקומות
                          כבשת כבר פסגות של אלף קומות
                          אז ממה אתה פוחד לנצח

                          פזמון:
                          במקום שפחדת ללכת עוד תלמד
                          אנשים לרוץ
                          תיקח תמיד את תקופות השלכת
                          תלמד איתם איך לעוף
                          שבחורף אל תפחד מערפל חשוך באופק
                          עברת כבר תקופות קשות של תופת
                          לכל הקשיים תפנה עורף

                          שלומקה כהן 0ש מנותק
                          שלומקה כהן 0ש מנותק
                          שלומקה כהן 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1180
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א מנותק
                            א מנותק
                            אבי n
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי n
                            #1181

                            אם יש למשהו מילים לשיר ים של דמעות של נותי ליברמן

                            שריושש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אבי n

                              אם יש למשהו מילים לשיר ים של דמעות של נותי ליברמן

                              שריושש מנותק
                              שריושש מנותק
                              שריוש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1182

                              @אבי-n
                              לא מבין למה תודה
                              אני מודה
                              הלב לא הודה

                              אבל אני מאמין
                              שאבין
                              אולי לא היום
                              בטוח ביום
                              שאכניס אחד משלי

                              אז נכון ישבנו שיחות
                              אז כן דיברנו שעות
                              אמרתי שטויות
                              רציתי לראות

                              עכשיו אני
                              מתחיל להבין

                              על מה?

                              ים של דמעות הם שפכו עליי
                              ים של דמעות עליי ורק עליי
                              הם רצו לראות אותי
                              מצליח פורח זורח שמח
                              מאושר
                              לראות אותי שר
                              ושאהיה ילד טוב

                              אוהו תודה
                              אוהו תודה
                              אוהו תודה
                              אוהו תודה

                              כבר הזמן לומר תודה
                              אני מודה זאת עבודה

                              גם אם
                              לא מבינים
                              קצת רבים
                              גם מקנאים

                              זאת לא סיבה
                              זאת אי הבנה
                              אומרים תודה

                              אז נכון ישבנו שיחות
                              אז כן דיברנו שעות
                              אמרתי שטויות
                              רציתי לראות

                              עכשיו אני
                              מתחיל להבין

                              על מה?

                              ים של דמעות הם שפכו עליי
                              ים של דמעות עליי ורק עליי
                              הם רצו לראות אותי
                              מצליח פורח זורח שמח
                              מאושר
                              לראות אותי שר
                              ושאהיה ילד טוב

                              אוהו תודה
                              אוהו תודה
                              אוהו תודה
                              אוהו תודה

                              כמים פנים לפנים
                              אומר תודה
                              זה לא לילדים
                              זה להורים
                              ואז האהבה תצרח כבר מבפנים

                              כי

                              ים של דמעות הם שפכו עליי
                              ים של דמעות עליי ורק עליי
                              הם רוצים לראות אותי
                              מצליח פורח זורח שמח
                              מאושר
                              לראות אותי שר
                              ושאהיה ילד טוב

                              ים של דמעות הם שפכו עליי
                              ים של דמעות עליי ורק עליי
                              הם רצו לראות אותי
                              מצליח פורח זורח שמח
                              מאושר
                              לראות אותי שר
                              ושאהיה ילד טוב

                              אוהו תודה
                              אוהו תודה
                              אוהו תודה
                              אוהו תודה

                              אפילו הכוכבים
                              צריכים חשכה,
                              כדי לזרוח.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מרבמ מנותק
                                מרבמ מנותק
                                מרב
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1183

                                אני צריכה את המילים של השיר 'וזכנו' של בני פרידמן.
                                Thank you!

                                "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מרבמ מרב

                                  אני צריכה את המילים של השיר 'וזכנו' של בני פרידמן.
                                  Thank you!

                                  chagit03C מנותק
                                  chagit03C מנותק
                                  chagit03
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1184

                                  @מרב בבקשה:
                                  As I stand in candlelight
                                  With my hands upon my eyes
                                  There's a passion in my prayers
                                  That rends the skies
                                  For a mother's tears can shatter
                                  Every gate that bars the way
                                  All the heavens will echo those words that mothers say
                                  וזכני וזכני
                                  Take my children by the hand
                                  Help them walk along Your way
                                  May they never go astray
                                  May they know You as I know You
                                  Oh, Hashem, accept my plea
                                  Give me children who'll give Nachas
                                  וזכני
                                  וזכני וזכני
                                  Take my children by the hand
                                  Help them walk along Your way
                                  May they never go astray
                                  May they know You as I know You
                                  Oh, Hashem, accept my plea
                                  Give me children who'll give Nachas
                                  וזכני
                                  As I stand in candlelight
                                  While my home is dark and still
                                  There's a void inside my heart
                                  I long to fill
                                  Will I ever be mother
                                  Will that blessing come my way
                                  Will I stand by the candles
                                  With gratitude and pray
                                  וזכני וזכני
                                  Take my children by the hand
                                  Help them walk along Your way
                                  May they never go astray
                                  May they know You as I know You
                                  Oh, Hashem, accept my plea
                                  Give me children who'll give nachas
                                  וזכני
                                  וזכני וזכני
                                  יעדער איינער וויל דאס זעהן
                                  בעטן מיר ביי דיר אצינד
                                  נחת פון א יעדער קינד
                                  זרעא חיא וקיימא
                                  און מ'לאזט א טרער דערצו
                                  יעדער משפחה מיט די ברכה
                                  וזכני
                                  וזכני וזכני
                                  Take our children by the hand
                                  Help them walk along Your way
                                  May they never go astray
                                  May they know You as we know You
                                  Oh, Hashem, accept our plea
                                  Give us children who'll give Nachas
                                  וזכני, וזכני
                                  וזכני, וזכני

                                  לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                  (עדן מאירי)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • שיראלש שיראל

                                    @שיראל זה??

                                    עלמאע מנותק
                                    עלמאע מנותק
                                    עלמא
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1185

                                    מילים של השיר 'להודות' של אורי דוידי, שיר חופה, יש למישהו?
                                    יצא לאחרונה בגרסת ווקאל אם זה עוזר אולי

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א מנותק
                                      א מנותק
                                      אולפניסט ברמה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1186

                                      אפשר את המילים לשיר של מידד טסה ''רציתי לגדול''?

                                      אבל שיהיה מושקע.... 😄

                                      ה א המחבל המחופשה 4 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אולפניסט ברמה

                                        אפשר את המילים לשיר של מידד טסה ''רציתי לגדול''?

                                        אבל שיהיה מושקע.... 😄

                                        ה מנותק
                                        ה מנותק
                                        הודיה 1
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1187
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א אולפניסט ברמה

                                          אפשר את המילים לשיר של מידד טסה ''רציתי לגדול''?

                                          אבל שיהיה מושקע.... 😄

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אולפניסט ברמה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1188
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול