~ינון~
-
@chagit03 סבבה לגמרי, (אגב, אם ביקרת בפרופיל, - את יכולה לעקוב....)
אבל שיערתי לעצמי שרוב הסיכויים שהוא לא מחובר לכאן,
ובאמת הגזמתם, אני לא ירדתי על השיר בצורה כזו נוראית.
אני רק אמרתי חוות דעת, אולי קצת בצורה חריפה. ואני ימשיך להתנצל על זה עד סוף חיי..................נראה לי שנגמור כאן את הדיון המביש הזה.
הכול טוב.
המשך יום (לילה) מהנה.......
-
@חכם_בלילה shoval אמר ב~ינון~:
@חכם_בלילה אמר ב~ינון~:
חברה חלאס לריב זה לא מטרת הנושא!!
@צוות-פיקוחתהיו קצת בוגרים, חברים.
זה מזכיר לי תתלמידים שרצים אליי בהפסקה.סורי שנפלתי עליך שתייגת את צוות פיקוח, פשוט לאחרונה זה נהייה מכה, וזה מקומם לראות את זה על כל שטות במקום לפתור "בעיות" כמו אנשים בוגרים. מתנצלת

-
-
שדות זרים ווקאלי ע"י האתר https://vocalremover.org/
זה לא ברמה ששיר ווקאלי צריך להיות כי רק הסירו את המוזיקה,ולכן תשמעו קטעים של שקט בשיר.
אבל אני עפתי על זה, פשוט לשמוע את הקול של ינון ולהתמכר!!!
Y2Mate.is - ינון יצחק שדות זרים - yinon yitzhak sadot zarim-ygRP_moDJbg-160k-1654050363916 [vocals].mp3 -
שדות זרים ווקאלי ע"י האתר https://vocalremover.org/
זה לא ברמה ששיר ווקאלי צריך להיות כי רק הסירו את המוזיקה,ולכן תשמעו קטעים של שקט בשיר.
אבל אני עפתי על זה, פשוט לשמוע את הקול של ינון ולהתמכר!!!
Y2Mate.is - ינון יצחק שדות זרים - yinon yitzhak sadot zarim-ygRP_moDJbg-160k-1654050363916 [vocals].mp3 -
הייי @טיטו
הבנתי שזה אתה, פשוט שלמות!!
יש איזה סרטון שפעם התפרסם במיוזיק סקופ אם אני לא טועה, שאתה שר ומנגן עם המילים: "הכוכבים ירדו עלינו מלמעלה.."
אתה מתכנן להוציא את זה בקרוב..?
כי אהבתיי ממש את הביצוע, הלחן והמילים! אני יודעת את זה בעל פה 🤭
בקיצור- מחכה מאד! -
הייי @טיטו
הבנתי שזה אתה, פשוט שלמות!!
יש איזה סרטון שפעם התפרסם במיוזיק סקופ אם אני לא טועה, שאתה שר ומנגן עם המילים: "הכוכבים ירדו עלינו מלמעלה.."
אתה מתכנן להוציא את זה בקרוב..?
כי אהבתיי ממש את הביצוע, הלחן והמילים! אני יודעת את זה בעל פה 🤭
בקיצור- מחכה מאד! -
S shoval התייחס לנושא זה ב
-
הייי @טיטו
הבנתי שזה אתה, פשוט שלמות!!
יש איזה סרטון שפעם התפרסם במיוזיק סקופ אם אני לא טועה, שאתה שר ומנגן עם המילים: "הכוכבים ירדו עלינו מלמעלה.."
אתה מתכנן להוציא את זה בקרוב..?
כי אהבתיי ממש את הביצוע, הלחן והמילים! אני יודעת את זה בעל פה 🤭
בקיצור- מחכה מאד!הייי @טיטו
הבנתי שזה אתה, פשוט שלמות!!
יש איזה סרטון שפעם התפרסם במיוזיק סקופ אם אני לא טועה, שאתה שר ומנגן עם המילים: "הכוכבים ירדו עלינו מלמעלה.."
אתה מתכנן להוציא את זה בקרוב..?
כי אהבתיי ממש את הביצוע, הלחן והמילים! אני יודעת את זה בעל פה 🤭
בקיצור- מחכה מאד!יש לך את הביצוע הזה?- אשמח למי שיש..- , אגב יצא לי לשמוע את הקול שלו - באמת קול מהמהם!!
חייבת לומר שסיקרנת אותי, את מכירה את זה כבר בעל פה לפני שזה יצא?- מגניב
-
הייי @טיטו
הבנתי שזה אתה, פשוט שלמות!!
יש איזה סרטון שפעם התפרסם במיוזיק סקופ אם אני לא טועה, שאתה שר ומנגן עם המילים: "הכוכבים ירדו עלינו מלמעלה.."
אתה מתכנן להוציא את זה בקרוב..?
כי אהבתיי ממש את הביצוע, הלחן והמילים! אני יודעת את זה בעל פה 🤭
בקיצור- מחכה מאד!יש לך את הביצוע הזה?- אשמח למי שיש..- , אגב יצא לי לשמוע את הקול שלו - באמת קול מהמהם!!
חייבת לומר שסיקרנת אותי, את מכירה את זה כבר בעל פה לפני שזה יצא?- מגניב
-
הייי @טיטו
הבנתי שזה אתה, פשוט שלמות!!
יש איזה סרטון שפעם התפרסם במיוזיק סקופ אם אני לא טועה, שאתה שר ומנגן עם המילים: "הכוכבים ירדו עלינו מלמעלה.."
אתה מתכנן להוציא את זה בקרוב..?
כי אהבתיי ממש את הביצוע, הלחן והמילים! אני יודעת את זה בעל פה 🤭
בקיצור- מחכה מאד!יש לך את הביצוע הזה?- אשמח למי שיש..- , אגב יצא לי לשמוע את הקול שלו - באמת קול מהמהם!!
חייבת לומר שסיקרנת אותי, את מכירה את זה כבר בעל פה לפני שזה יצא?- מגניב
-
@טיטו יש כבר כרטיסים להופעה?

אני רוצה להיות הראשון שיקנה. -
@טיטו יש כבר כרטיסים להופעה?

אני רוצה להיות הראשון שיקנה. -
@מרב ינון יצחק יש לו שם שתי שירים
-
בקרוב ממש הזמר 'ינון' בסינגל בכורה מרגש! 'שיהיו לך חיים יפים'..
יש לכם למה לחכות מידיעה!!
-
פוסט זה נמחק!
-
חברים !!!
הנה זה. מרגש. סוחף. אמיתי..
https://youtu.be/CH0uSWvYb7w -
קצת על השיר:
ועכשיו קצת ממה שעומד מאחוריי השיר לפני שנה וקצת סבא שלי נפטר, את הסבא הזה אהבתי אבל לא הייתי מספיק קרוב.
במשך כל תקופת השבעה הייתי שם כדי לעזור ושמעתי כל כך הרבה דברים שגרמו לי להבין שפיספתי אדם גדול.
סבא היה אומר לכל אדם "שיהיו לך חיים יפים" והחלטתי להנציח אותו בשיר, התוצאה הרי היא לפניכם.
שיהיו לכם חיים יפים
️"
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות