דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. מי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר

מי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
484 פוסטים 123 כותבים 57.8k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • סטופל המלךס סטופל המלך

    @yossefi אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:

    @סטופל-המלך זמר חסידי שפרץ בשנה האחרונה מאד
    זה התחיל מזה שהוציא שיר שנקרא שערי שמים וזה שיר שאין זיץ או כל אירוע אחר שלא שרים אותו ומאז הוא נהיה גדול והתחיל להתפרסם כמו כל זמר

    אהה אז הוא פרץ בשנה האחרונה בגלל זה אני לא ככ מכירה..עכשיו הבנתי.כבר חשבתי שאני סופר לא מעודכנת
    ושערי שמים זה שלו?!ברור, זה שיר ממש מוכר, לא ידעתי שזה הוא שר....
    ותודה על התשובה.

    yossefiY מנותק
    yossefiY מנותק
    yossefi
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #360

    @סטופל-המלך בכיף

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ד דיזיין

      @סטופל-המלך דבר ראשון הצילום מסך שעשיתי זה משם...
      דבר שני הוא הרחיק את המיקרופון בשביל שזה לא יצרום....
      אבל בהחלט שמעו אותו דרך המיקרופון,
      את אפילו יכולה לראות את זה בלייב, איך שהיה שם שניה שהוא כזה קירב את המיקרופון ופתאום זה היה מאוד חזק

      סטופל המלךס מנותק
      סטופל המלךס מנותק
      סטופל המלך
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #361

      @דיזיין את צודקת.ברור שהוא ישיר עם רמקול בהופעה,
      רק נתתי הדגמה קטנה לזמר ששר שעתיים רצוף(עם רמקול!) ובאמצע ההופעה עושה קטע בלי מיקרופון(הוא מחזיק אותו נמוך מהגוף)סתם קטע מגניב שאהבתי.ובינתים בלי להתכון עשיתי יחצ רציני ליניב...

      אם מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו,
      סימן שלא מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו .

      ד תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • סטופל המלךס סטופל המלך

        @יוסי-r לא תראה את שעה ו27 דקות לשם התכונתי

        כ.פ.כ מנותק
        כ.פ.כ מנותק
        כ.פ.
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #362

        @סטופל-המלך אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:

        @יוסי-r לא תראה את שעה ו27 דקות לשם התכונתי

        וואו!! זה באמת מטורף. המיקרופון רחוק מאוד פשוט כי הוא צורח, והוא לא רוצה שהרמקול יחרוק.............
        פעם ראשונה בחיי שאני רואה מי זה יניב בן משיח. והטונים באמת הזויים.

        אבל לא נראה לי יותר מזאנוויל. לא שאני מעריצה שלו, אבל העובדות מדברות בעד עצמן. ע"ע כאן: (להוריד כוכביות) https://send.magicode.me/send-file/file/449c96834cf5e22257a8d6910ba21e4816a***0c75b/view
        לא מוצאת את הסרטון השני שהוא לדעתי יותר מטורף. מי שיש לו את זה ויכול להעלות, תודה מראש.

        האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

        סטופל המלךס תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • סטופל המלךס סטופל המלך

          @דיזיין את צודקת.ברור שהוא ישיר עם רמקול בהופעה,
          רק נתתי הדגמה קטנה לזמר ששר שעתיים רצוף(עם רמקול!) ובאמצע ההופעה עושה קטע בלי מיקרופון(הוא מחזיק אותו נמוך מהגוף)סתם קטע מגניב שאהבתי.ובינתים בלי להתכון עשיתי יחצ רציני ליניב...

          ד מנותק
          ד מנותק
          דיזיין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #363

          @סטופל-המלך אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:

          ובינתים בלי להתכון עשיתי יחצ רציני ליניב...

          חחחחח פתאום כשאני חושבת על זה, אולי זאת היתה המטרה שלך?

          אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
          ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

          סטופל המלךס תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • כ.פ.כ כ.פ.

            @סטופל-המלך אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:

            @יוסי-r לא תראה את שעה ו27 דקות לשם התכונתי

            וואו!! זה באמת מטורף. המיקרופון רחוק מאוד פשוט כי הוא צורח, והוא לא רוצה שהרמקול יחרוק.............
            פעם ראשונה בחיי שאני רואה מי זה יניב בן משיח. והטונים באמת הזויים.

            אבל לא נראה לי יותר מזאנוויל. לא שאני מעריצה שלו, אבל העובדות מדברות בעד עצמן. ע"ע כאן: (להוריד כוכביות) https://send.magicode.me/send-file/file/449c96834cf5e22257a8d6910ba21e4816a***0c75b/view
            לא מוצאת את הסרטון השני שהוא לדעתי יותר מטורף. מי שיש לו את זה ויכול להעלות, תודה מראש.

            סטופל המלךס מנותק
            סטופל המלךס מנותק
            סטופל המלך
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #364

            @כ-פ סוף סוף מישהי שמבינה ענין.
            הרי בדיוק על זה דברנו,
            למי יש טונים גבוהים-
            וזו דוגמא נדירה -שאכן יש ויש.

            אם מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו,
            סימן שלא מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו .

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • סטופל המלךס סטופל המלך

              @yossefi מאז שאני במקצב לא מפסיקים לדבר על זאנויל הזה, מי זה ואיך זה שבחים לא שמעתי עליו? הוא זמר ותיק או חדש?

              כ.פ.כ מנותק
              כ.פ.כ מנותק
              כ.פ.
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
              #365

              @סטופל-המלך אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:

              @yossefi מאז שאני במקצב לא מפסיקים לדבר על זאנויל הזה, מי זה ואיך זה שבחים לא שמעתי עליו? הוא זמר ותיק או חדש?

              זאנוויל פרץ בשנה האחרונה, אבל הוא כבר כמה וכמה שנים בתחום.

              האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

              סטופל המלךס תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ד דיזיין

                @סטופל-המלך אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:

                ובינתים בלי להתכון עשיתי יחצ רציני ליניב...

                חחחחח פתאום כשאני חושבת על זה, אולי זאת היתה המטרה שלך?

                סטופל המלךס מנותק
                סטופל המלךס מנותק
                סטופל המלך
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #366

                @דיזיין לא פחות...,אני לא מקבלת אחוזים

                אם מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו,
                סימן שלא מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו .

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • כ.פ.כ כ.פ.

                  @סטופל-המלך אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:

                  @yossefi מאז שאני במקצב לא מפסיקים לדבר על זאנויל הזה, מי זה ואיך זה שבחים לא שמעתי עליו? הוא זמר ותיק או חדש?

                  זאנוויל פרץ בשנה האחרונה, אבל הוא כבר כמה וכמה שנים בתחום.

                  סטופל המלךס מנותק
                  סטופל המלךס מנותק
                  סטופל המלך
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #367

                  @כ-פ מענין..בטוח שמעתי שירים שלו פה ושם אבל לא קישרתי .
                  איזה עוד שירים מוכרים יש לו?

                  אם מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו,
                  סימן שלא מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו .

                  כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • סטופל המלךס סטופל המלך

                    @כ-פ מענין..בטוח שמעתי שירים שלו פה ושם אבל לא קישרתי .
                    איזה עוד שירים מוכרים יש לו?

                    כ.פ.כ מנותק
                    כ.פ.כ מנותק
                    כ.פ.
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                    #368

                    @סטופל-המלך אהמממ
                    לא יודעת. אני גם פחות מכירה. תמיד הכרתי את השם, רק בפורום נודע לי עליו יותר............ אחד האחים שלי כבר אוהב אותו כמה שנים, בגלל זה אני יודעת.

                    האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                    סטופל המלךס תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • כ.פ.כ כ.פ.

                      @סטופל-המלך אהמממ
                      לא יודעת. אני גם פחות מכירה. תמיד הכרתי את השם, רק בפורום נודע לי עליו יותר............ אחד האחים שלי כבר אוהב אותו כמה שנים, בגלל זה אני יודעת.

                      סטופל המלךס מנותק
                      סטופל המלךס מנותק
                      סטופל המלך
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #369

                      @כ-פ אה הבנתי,גם לי נודע עליו רק מכאן..
                      בכל אופן נשמע שהולך לו,מענין אם יום יבוא וגם אתחבר..

                      אם מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו,
                      סימן שלא מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו .

                      ישי עמארי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • כ.פ.כ מנותק
                        כ.פ.כ מנותק
                        כ.פ.
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #370

                        מצאתי את הסרטון השני של זאנוויל. להוריד כוכביות:
                        https://send.magicode.me/send-file/file/e351125239e6f7cfe3b6b1b808767bb****a7aca5151/view

                        מטורף!!!!!

                        האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • ישי עמארי מנותק
                          ישי עמארי מנותק
                          ישי עמאר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #371

                          זאנוויל נחשב החסיד הכי מוצלח ויש לו צבע קול ממש יפה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • סטופל המלךס סטופל המלך

                            @כ-פ אה הבנתי,גם לי נודע עליו רק מכאן..
                            בכל אופן נשמע שהולך לו,מענין אם יום יבוא וגם אתחבר..

                            ישי עמארי מנותק
                            ישי עמארי מנותק
                            ישי עמאר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #372

                            @סטופל-המלך אז תעלי את זה לנושא של
                            "איזה זמר הכרתם דרך הפרום"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א מנותק
                              א מנותק
                              אבי 8 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #373

                              זאנוויל

                              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • א אבי 8 0

                                זאנוויל

                                ח מנותק
                                ח מנותק
                                חזן יוסי לאו
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #374

                                יש עוד חזן אדיר בשם יצחק זלמן עם קול אדיר מלא וגבוה אני חושב שהוא הולך לפרוץ בגדול
                                https://www.youtube.com/watch?v=5e_Zl1eGovU

                                ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ח חזן יוסי לאו

                                  יש עוד חזן אדיר בשם יצחק זלמן עם קול אדיר מלא וגבוה אני חושב שהוא הולך לפרוץ בגדול
                                  https://www.youtube.com/watch?v=5e_Zl1eGovU

                                  ח מנותק
                                  ח מנותק
                                  חזן יוסי לאו
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #375

                                  @חזן-יוסי-לאו
                                  אם אפשר ליפתוח זה חסום בנטפרי והוא מלווה במקהלה בלבד אולי גם עם פסנתר
                                  אם יש מישהו שיכול ליפתוח

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יונתן פי יונתן פ

                                    @אלי-פקרביץ אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:

                                    השבת שמעתי את ניסים סאל בבית שמש עם מקהלת הללו, ואני יכול לומר בוודאות שהוא כמעט לא משתמש בפלסטו

                                    אגב הוא גר בבית שמש

                                    עקיבא 12345678ע מנותק
                                    עקיבא 12345678ע מנותק
                                    עקיבא 12345678
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #376

                                    @יונתן-פ אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:

                                    @אלי-פקרביץ אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:

                                    השבת שמעתי את ניסים סאל בבית שמש עם מקהלת הללו, ואני יכול לומר בוודאות שהוא כמעט לא משתמש בפלסטו

                                    אגב הוא גר בבית שמש

                                    ניסים לא גר בבית שמש
                                    המקהלה תושבי בית שמש הם הזוים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • יחזקאל הגאוןי מנותק
                                      יחזקאל הגאוןי מנותק
                                      יחזקאל הגאון
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #377

                                      בוודאי שבעולם דימאש קודאיברגן מקזחסטן הוא הטוב ביותר
                                      מצורף שיר שלו ובו הוא מגיע לטון D8
                                      דימאש_קודאיברגן_-_יום_בלתי_נשכח[1].mp3

                                      דרך אגב מישהו חושב שזה ניסים_סאאל_-_אשת_חיל[1].mp3 גיור של השיר הנ"ל?

                                      ישי עמארי בנות ברקב א 3 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יחזקאל הגאוןי יחזקאל הגאון

                                        בוודאי שבעולם דימאש קודאיברגן מקזחסטן הוא הטוב ביותר
                                        מצורף שיר שלו ובו הוא מגיע לטון D8
                                        דימאש_קודאיברגן_-_יום_בלתי_נשכח[1].mp3

                                        דרך אגב מישהו חושב שזה ניסים_סאאל_-_אשת_חיל[1].mp3 גיור של השיר הנ"ל?

                                        ישי עמארי מנותק
                                        ישי עמארי מנותק
                                        ישי עמאר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #378

                                        @יחזקאל-הגאון הוא באמת מטורף

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • יחזקאל הגאוןי יחזקאל הגאון

                                          בוודאי שבעולם דימאש קודאיברגן מקזחסטן הוא הטוב ביותר
                                          מצורף שיר שלו ובו הוא מגיע לטון D8
                                          דימאש_קודאיברגן_-_יום_בלתי_נשכח[1].mp3

                                          דרך אגב מישהו חושב שזה ניסים_סאאל_-_אשת_חיל[1].mp3 גיור של השיר הנ"ל?

                                          בנות ברקב מנותק
                                          בנות ברקב מנותק
                                          בנות ברק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #379

                                          @יחזקאל-הגאון אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:

                                          בוודאי שבעולם דימאש קודאיברגן מקזחסטן הוא הטוב ביותר
                                          מצורף שיר שלו ובו הוא מגיע לטון D8
                                          דימאש_קודאיברגן_-_יום_בלתי_נשכח[1].mp3

                                          דרך אגב מישהו חושב שזה ניסים_סאאל_-_אשת_חיל[1].mp3 גיור של השיר הנ"ל?

                                          @יחזקאל-הגאון וואו...הוא זמר מוכר ?

                                          ישי עמארי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול