התיעצות דחופה
-
-
אני מחר הולך לקנות אורגן לקומה שנייה ויש לי שני דגמים לבחור אשמח לשמוע מנסיון אישי מה עדיף
דגם 1. מוטיף XS6 עם המסך הגדול
דגם 2. MOXF 6@אפרים-פלג תתחדש אצל מי אתה קונה
הדגם שכולם משתמשים זה
מוטיף xs6 -
@אפרים-פלג תתחדש אצל מי אתה קונה
הדגם שכולם משתמשים זה
מוטיף xs6 -
@אפרים-פלג תתחדש אצל מי אתה קונה
הדגם שכולם משתמשים זה
מוטיף xs6 -
@אפרים-פלג סורי התבלבתי זה xs6
@אפרים-פלג אמר בהתיעצות דחופה:
@למדן זה שווה 4500 בדגם הארוך?
נראה שכן כי אין למצוא ....
-
@אפרים-פלג סורי התבלבתי זה xs6
@אפרים-פלג אמר בהתיעצות דחופה:
@למדן זה שווה 4500 בדגם הארוך?
נראה שכן כי אין למצוא ....
-
@אפרים-פלג
תתחדש אחי בשמחות
אצל מי קנית -
@אפרים-פלג
תתחדש אחי בשמחות
אצל מי קנית -
@אפרים-פלג
בהצלחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות