דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 415.5k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מרבמ מנותק
    מרבמ מנותק
    מרב
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1183

    אני צריכה את המילים של השיר 'וזכנו' של בני פרידמן.
    Thank you!

    "אפשר לשאול אותך שאלה?"
    "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

    chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מרבמ מרב

      אני צריכה את המילים של השיר 'וזכנו' של בני פרידמן.
      Thank you!

      chagit03C מנותק
      chagit03C מנותק
      chagit03
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1184

      @מרב בבקשה:
      As I stand in candlelight
      With my hands upon my eyes
      There's a passion in my prayers
      That rends the skies
      For a mother's tears can shatter
      Every gate that bars the way
      All the heavens will echo those words that mothers say
      וזכני וזכני
      Take my children by the hand
      Help them walk along Your way
      May they never go astray
      May they know You as I know You
      Oh, Hashem, accept my plea
      Give me children who'll give Nachas
      וזכני
      וזכני וזכני
      Take my children by the hand
      Help them walk along Your way
      May they never go astray
      May they know You as I know You
      Oh, Hashem, accept my plea
      Give me children who'll give Nachas
      וזכני
      As I stand in candlelight
      While my home is dark and still
      There's a void inside my heart
      I long to fill
      Will I ever be mother
      Will that blessing come my way
      Will I stand by the candles
      With gratitude and pray
      וזכני וזכני
      Take my children by the hand
      Help them walk along Your way
      May they never go astray
      May they know You as I know You
      Oh, Hashem, accept my plea
      Give me children who'll give nachas
      וזכני
      וזכני וזכני
      יעדער איינער וויל דאס זעהן
      בעטן מיר ביי דיר אצינד
      נחת פון א יעדער קינד
      זרעא חיא וקיימא
      און מ'לאזט א טרער דערצו
      יעדער משפחה מיט די ברכה
      וזכני
      וזכני וזכני
      Take our children by the hand
      Help them walk along Your way
      May they never go astray
      May they know You as we know You
      Oh, Hashem, accept our plea
      Give us children who'll give Nachas
      וזכני, וזכני
      וזכני, וזכני

      לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
      (עדן מאירי)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • שיראלש שיראל

        @שיראל זה??

        עלמאע מנותק
        עלמאע מנותק
        עלמא
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1185

        מילים של השיר 'להודות' של אורי דוידי, שיר חופה, יש למישהו?
        יצא לאחרונה בגרסת ווקאל אם זה עוזר אולי

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א מנותק
          א מנותק
          אולפניסט ברמה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1186

          אפשר את המילים לשיר של מידד טסה ''רציתי לגדול''?

          אבל שיהיה מושקע.... 😄

          ה א המחבל המחופשה 4 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • א אולפניסט ברמה

            אפשר את המילים לשיר של מידד טסה ''רציתי לגדול''?

            אבל שיהיה מושקע.... 😄

            ה מנותק
            ה מנותק
            הודיה 1
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1187
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אולפניסט ברמה

              אפשר את המילים לשיר של מידד טסה ''רציתי לגדול''?

              אבל שיהיה מושקע.... 😄

              א מנותק
              א מנותק
              אולפניסט ברמה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1188
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אולפניסט ברמה

                אפשר את המילים לשיר של מידד טסה ''רציתי לגדול''?

                אבל שיהיה מושקע.... 😄

                המחבל המחופשה מנותק
                המחבל המחופשה מנותק
                המחבל המחופש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1189

                @אולפניסט-ברמה
                בכיף

                בסך הכל רציתי לגדול
                תמיד הכי קרובים אלי גרמו לי לשאול
                האם זה אני
                או רק זמני
                מרגיש לי קצת כבד שוב לחפש את עצמי
                רציתי הכל
                נשארתי בלי כלום
                ואיך הקול הזה שלך אמר לי לקום
                אוסף ת׳צלילים מתוך הספרים
                עולה על המסלול
                אני בוחר להתחיל

                שוב חוזר
                שוב חוזר לאותה במה
                לא יכול לוותר עכשיו
                אין לי יום ואין לי לילה
                עד שארגיש הכי קרוב אלי
                לא עוצר
                רק רוצה תמיד לחלום
                תן לי יד
                גם בסוף היום
                עם האמת שלי אגיע
                אני אתן את כל כולי עכשיו

                צריך לדעת לזרום
                לחיות את היום
                ולא להיות תקוע באותו מקום
                הזיכרונות היפים אותם לי אשמור
                משלים עם העבר לא מסתכל לאחור
                רציתי הכל
                נשארתי בלי כלום
                ואיך הקול הזה שלך אמר לי לקום
                אוסף ת׳צלילים מתוך הספרים
                עולה על המסלול אני בוחר להמשיך

                שוב חוזר
                שוב חוזר לאותה במה
                לא יכול לוותר עכשיו
                אין לי יום ואין לי לילה
                עד שארגיש הכי קרוב אלי
                לא עוצר
                רק רוצה תמיד לחלום
                תן לי יד גם בסוף היום
                עם האמת שלי אגיע
                אני אתן את כל כולי עכשיו

                "קשה לשכוח אנשים
                שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • א אולפניסט ברמה

                  אפשר את המילים לשיר של מידד טסה ''רציתי לגדול''?

                  אבל שיהיה מושקע.... 😄

                  ה מנותק
                  ה מנותק
                  הודיה 1
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1190

                  @אולפניסט-ברמה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                  אפשר את המילים לשיר של מידד טסה ''רציתי לגדול''?

                  אבל שיהיה מושקע.... 😄

                  בסך הכל רציתי לגדול
                  תמיד הכי קרובים אלי גרמו לי לשאול
                  האם זה אני
                  או רק זמני
                  מרגיש לי קצת כבד שוב לחפש את עצמי
                  רציתי הכל
                  נשארתי בלי כלום
                  ואיך הקול הזה שלך אמר לי לקום
                  אוסף ת׳צלילים מתוך הספרים
                  עולה על המסלול
                  אני בוחר להתחיל

                  שוב חוזר
                  שוב חוזר לאותה במה
                  לא יכול לוותר עכשיו
                  אין לי יום ואין לי לילה
                  עד שארגיש הכי קרוב אלי
                  לא עוצר
                  רק רוצה תמיד לחלום
                  תן לי יד
                  גם בסוף היום
                  עם האמת שלי אגיע
                  אני אתן את כל כולי עכשיו

                  צריך לדעת לזרום
                  לחיות את היום
                  ולא להיות תקוע באותו מקום
                  הזיכרונות היפים אותם לי אשמור
                  משלים עם העבר לא מסתכל לאחור
                  רציתי הכל
                  נשארתי בלי כלום
                  ואיך הקול הזה שלך אמר לי לקום
                  אוסף ת׳צלילים מתוך הספרים
                  עולה על המסלול אני בוחר להמשיך

                  שוב חוזר
                  שוב חוזר לאותה במה
                  לא יכול לוותר עכשיו
                  אין לי יום ואין לי לילה
                  עד שארגיש הכי קרוב אלי
                  לא עוצר
                  רק רוצה תמיד לחלום
                  תן לי יד גם בסוף היום
                  עם האמת שלי אגיע
                  אני אתן את כל כולי עכשיו

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    אולפניסט ברמה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1191

                    אפשר מילים לשיר של יאיר אלייצור ''למה שיקרת לי''?

                    נראה לי שאין שם בעיה..

                    המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אולפניסט ברמה

                      אפשר מילים לשיר של יאיר אלייצור ''למה שיקרת לי''?

                      נראה לי שאין שם בעיה..

                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1192

                      @אולפניסט-ברמה מקווה שזה בסדר
                      מפחינת צוות פיקוח
                      בכיף
                      בסוף הלילה קצת לפני זריחה
                      היא לא האמינה שזה יכול להיות
                      שנה שלמה שהיא בוכה על ילד
                      שפתאום נעלם לה כמו חלום
                      אמרה לו תומר זה באמת אתה?
                      אמרה לו תומר תסתכל עלי
                      זוכר שהבטחת לא לצאת איתם?
                      אבל עכשיו זה מאוחר מדי
                      פניו יפות כמו לפני הסם
                      והוא הביט בה לא אמר דבר
                      אמרה לו תומר זה קשה לבד
                      ואז לפתע הוא אמר
                      אמא למה שיקרת לי כל החיים

                      למה לי היה אסור מה שלך מותר
                      למה אמרת שחושך אור מתוק זה מר
                      למה לא סיפרת לי שגם לי יש אבא
                      והוא מלא כולו באהבה?
                      אמא עכשיו אני רואה שיש בורא עולם
                      למה לא גילית שהוא אוהב אותי גם
                      שהוא סולח לכל מי שמבקש
                      שאדם יכול להשתנות ויש תקווה לכל אחד אם הוא יחזיק חזק
                      ויתחנן כל יום להפוך לטוב מרע
                      אמא למה מאז שהייתי קטן
                      שמת את הפרצוף שלי רק מול מסך
                      למה לא אמרת שיש מקום בעולם
                      שיש שם טהרה ואנשים טובים
                      אמא אולי אם רק היית רוצה
                      אני ואת היינו באמת שמחים
                      הייתי מתחתן עם אישה אחת
                      ואולי היו לי גם ילדים
                      ולא הייתי מכור כמו איזה כלב
                      לסרטים ולהרואין
                      אמא למה שיקרת לי כל החיים

                      למה לי היה אסור מה שלך מותר
                      למה אמרת שחושך אור מתוק זה מר
                      למה לא סיפרת שגם לי יש אבא
                      והוא מלא כולו באהבה?
                      אמא למה פעם כשהייתי שואל

                      לאן כל מי שידע פה הולך
                      ולאן מוליכים אותי?
                      אמא זה מאוחר מדי
                      אבל למה שיקרת לי למה?
                      והיא אמרה לו רק תומר הלוואי
                      הייתי יודעת
                      (אמא עדן עוד יכולה להנצל)

                      "קשה לשכוח אנשים
                      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                        @אולפניסט-ברמה מקווה שזה בסדר
                        מפחינת צוות פיקוח
                        בכיף
                        בסוף הלילה קצת לפני זריחה
                        היא לא האמינה שזה יכול להיות
                        שנה שלמה שהיא בוכה על ילד
                        שפתאום נעלם לה כמו חלום
                        אמרה לו תומר זה באמת אתה?
                        אמרה לו תומר תסתכל עלי
                        זוכר שהבטחת לא לצאת איתם?
                        אבל עכשיו זה מאוחר מדי
                        פניו יפות כמו לפני הסם
                        והוא הביט בה לא אמר דבר
                        אמרה לו תומר זה קשה לבד
                        ואז לפתע הוא אמר
                        אמא למה שיקרת לי כל החיים

                        למה לי היה אסור מה שלך מותר
                        למה אמרת שחושך אור מתוק זה מר
                        למה לא סיפרת לי שגם לי יש אבא
                        והוא מלא כולו באהבה?
                        אמא עכשיו אני רואה שיש בורא עולם
                        למה לא גילית שהוא אוהב אותי גם
                        שהוא סולח לכל מי שמבקש
                        שאדם יכול להשתנות ויש תקווה לכל אחד אם הוא יחזיק חזק
                        ויתחנן כל יום להפוך לטוב מרע
                        אמא למה מאז שהייתי קטן
                        שמת את הפרצוף שלי רק מול מסך
                        למה לא אמרת שיש מקום בעולם
                        שיש שם טהרה ואנשים טובים
                        אמא אולי אם רק היית רוצה
                        אני ואת היינו באמת שמחים
                        הייתי מתחתן עם אישה אחת
                        ואולי היו לי גם ילדים
                        ולא הייתי מכור כמו איזה כלב
                        לסרטים ולהרואין
                        אמא למה שיקרת לי כל החיים

                        למה לי היה אסור מה שלך מותר
                        למה אמרת שחושך אור מתוק זה מר
                        למה לא סיפרת שגם לי יש אבא
                        והוא מלא כולו באהבה?
                        אמא למה פעם כשהייתי שואל

                        לאן כל מי שידע פה הולך
                        ולאן מוליכים אותי?
                        אמא זה מאוחר מדי
                        אבל למה שיקרת לי למה?
                        והיא אמרה לו רק תומר הלוואי
                        הייתי יודעת
                        (אמא עדן עוד יכולה להנצל)

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אולפניסט ברמה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1193

                        @המחבל-המחופש תודהההההה

                        אין עליייייייייייך....... 😍 😍 🙏 🙏 👍 👍

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ת מנותק
                          ת מנותק
                          תמר d
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1194

                          אני אשמח מילים בעברית לשיר והנה נער בוכה
                          תודה

                          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ת תמר d

                            אני אשמח מילים בעברית לשיר והנה נער בוכה
                            תודה

                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1195

                            @תמר-d מצאתי תשיר
                            אין לי בעיה לעלות לך
                            ושהחסידיים שבנינו יתרגמו את זה
                            יעזור?

                            "קשה לשכוח אנשים
                            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                            ת כ.פ.כ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                              @תמר-d מצאתי תשיר
                              אין לי בעיה לעלות לך
                              ושהחסידיים שבנינו יתרגמו את זה
                              יעזור?

                              ת מנותק
                              ת מנותק
                              תמר d
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1196

                              @המחבל-המחופש
                              לא יעזור כי אידיש יש גם לי
                              תודה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                @תמר-d מצאתי תשיר
                                אין לי בעיה לעלות לך
                                ושהחסידיים שבנינו יתרגמו את זה
                                יעזור?

                                כ.פ.כ מנותק
                                כ.פ.כ מנותק
                                כ.פ.
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1197

                                @המחבל-המחופש תנסו בתרגום אוטומטי של גוגל, הוא יודע לתרגם גם אידיש.

                                https://translate.google.com/

                                האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א מנותק
                                  א מנותק
                                  אולפניסט ברמה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אולפניסט ברמה
                                  #1198

                                  @המחבל-המחופש

                                  אפשר את המילים לשיר ''הכל משמיים'' של מרדכי שפירא?

                                  תודה מראש.

                                  המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א אולפניסט ברמה

                                    @המחבל-המחופש

                                    אפשר את המילים לשיר ''הכל משמיים'' של מרדכי שפירא?

                                    תודה מראש.

                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1199

                                    @אולפניסט-ברמה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                    @המחבל-המחופש

                                    אפשר את המילים לשיר ''הכל משמיים'' של מרדכי שפירא?

                                    תודה מראש.

                                    כך בכיף,
                                    יודע מה אני רוצה היום
                                    אבל הכל משתנה פתאום
                                    וזה בסדר אני לא אשם
                                    כי זה רצון ה'
                                    אני הולך לא רואה ת'הסוף
                                    מאמין שיהיה רק טוב
                                    אני קטן כן אני קטן והתמונה גדולה
                                    וכל מה שקורה זה סבבה
                                    לא מפחד משום דבר
                                    כי אני בידיים של אבא של אבא שלי
                                    הכול משמים אואו
                                    עצום ת'העיניים אואו
                                    הכול משמים אואו
                                    עצום ת'העיניים אואו
                                    יודע מה אני רוצה היום
                                    אבל הכל משתנה פתאום
                                    וזה בסדר אני לא אשם
                                    כי זה רצון ה'
                                    אני הולך לא רואה ת'הסוף
                                    מאמין שיהיה רק טוב
                                    אני קטן כן אני קטן והתמונה גדולה
                                    וכל מה שקורה זה סבבה
                                    לא מפחד משום דבר
                                    כי אני בידיים של אבא של אבא שלי
                                    הכול משמים אואו
                                    עצום ת'העיניים אואו
                                    הכול משמים אואו
                                    עצום ת'העיניים אואו

                                    "קשה לשכוח אנשים
                                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                      @אולפניסט-ברמה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                      @המחבל-המחופש

                                      אפשר את המילים לשיר ''הכל משמיים'' של מרדכי שפירא?

                                      תודה מראש.

                                      כך בכיף,
                                      יודע מה אני רוצה היום
                                      אבל הכל משתנה פתאום
                                      וזה בסדר אני לא אשם
                                      כי זה רצון ה'
                                      אני הולך לא רואה ת'הסוף
                                      מאמין שיהיה רק טוב
                                      אני קטן כן אני קטן והתמונה גדולה
                                      וכל מה שקורה זה סבבה
                                      לא מפחד משום דבר
                                      כי אני בידיים של אבא של אבא שלי
                                      הכול משמים אואו
                                      עצום ת'העיניים אואו
                                      הכול משמים אואו
                                      עצום ת'העיניים אואו
                                      יודע מה אני רוצה היום
                                      אבל הכל משתנה פתאום
                                      וזה בסדר אני לא אשם
                                      כי זה רצון ה'
                                      אני הולך לא רואה ת'הסוף
                                      מאמין שיהיה רק טוב
                                      אני קטן כן אני קטן והתמונה גדולה
                                      וכל מה שקורה זה סבבה
                                      לא מפחד משום דבר
                                      כי אני בידיים של אבא של אבא שלי
                                      הכול משמים אואו
                                      עצום ת'העיניים אואו
                                      הכול משמים אואו
                                      עצום ת'העיניים אואו

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אולפניסט ברמה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1200

                                      @המחבל-המחופש תודה רבההההההההההההההההה🙏 🙏 🙏 🙏

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • בלוטוסב מנותק
                                        בלוטוסב מנותק
                                        בלוטוס
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1201

                                        אפשר את המילים של השיר של ישי שין "מיתרי הלב"
                                        תודה מראש!!

                                        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • בלוטוסב בלוטוס

                                          אפשר את המילים של השיר של ישי שין "מיתרי הלב"
                                          תודה מראש!!

                                          המחבל המחופשה מנותק
                                          המחבל המחופשה מנותק
                                          המחבל המחופש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1202

                                          @בלוטוס בכיף
                                          על שפת הים יושבים כולם מדורה גיטרה כמה חברים
                                          גלי הרגש מעין הסערה איך קו המים מתפרץ לי לחיים
                                          כמו גל בים שוחים כולם מתנפצים בחוף תקוות של המחר
                                          זכור שבר כלי גם כלי קיבול ניגון של נשמה חודר ללב נשבר
                                          תן לאור שלך לפרוט על מיתרי הלב לנגן איתו ברוך את היצירה את עצמך
                                          רקוד תמיד לפי המנגינה
                                          תן לאור שלך לפרוט על מיתרי הלב לתפור אקורד שיכסה את הכאב
                                          בלב הים אבדו כולם גחלים לוחשות במתק סוד
                                          ראה כמה יופי גם בחושך הלילה והצליל הטוב ימשה אותך לחוף
                                          זה מעבר לטבע מראה עיינים או צבע אלוקים נטע הרמוניה באדם
                                          בכל עץ בכל פרח ביום ובליל תהילות לק-ל עליון זמרו כולם
                                          רקוד תמיד לפי המנגינה
                                          מיתרי הלב מיתרי הלב
                                          רקוד תמיד לפי המנגינה
                                          את הלחן הזה אסור לשכוח

                                          "קשה לשכוח אנשים
                                          שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול