תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן
-
@חיה-בקליפ היתה תוכנית מאוד יפה עם המאזינים ושאלו אותו למה ישראל כהן לא נמצא הוא אמר שהוא נתן לו חופש
@אילה-הזמרת ישראל כהן בכללי לקח חופש בתקופה הזאת...
הוא טוען שהוא לא מסתדר עם הווקאלי, אז כניראה הוא מנצל את זה עד הסוף...
אבל באמת באסה על התוכנית הזאת בלעדיו. הוא היה לי חסר ממש.
אחלה תוכנית, אבל ישראל רוזן לא באמת היה שותף פעיל. -
@אילה-הזמרת ישראל כהן בכללי לקח חופש בתקופה הזאת...
הוא טוען שהוא לא מסתדר עם הווקאלי, אז כניראה הוא מנצל את זה עד הסוף...
אבל באמת באסה על התוכנית הזאת בלעדיו. הוא היה לי חסר ממש.
אחלה תוכנית, אבל ישראל רוזן לא באמת היה שותף פעיל.פוסט זה נמחק! -
@הדרי לכל הבנות שהיו במופע בת קול הקליפ יוצא בל"ג בעומר באתר קול ברמה יצטרכו קוד בשביל זה
@אילה-הזמרת אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@הדרי לכל הבנות שהיו במופע בת קול הקליפ יוצא בל"ג בעומר באתר קול ברמה יצטרכו קוד בשביל זה
איפה משיגים את הקוד?
-
@אילה-הזמרת אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@הדרי לכל הבנות שהיו במופע בת קול הקליפ יוצא בל"ג בעומר באתר קול ברמה יצטרכו קוד בשביל זה
איפה משיגים את הקוד?
@כ-פ כל מי שהיזמינה כרטיסים בגלאטיקט \ טיק צאק היה צריך להביא מייל, ולמיל ישלחו את הקוד...
-
@כ-פ אני מאמינה שהיה אפשר להוריד...
-
@הדרי בטח זה ירוץ
מחברות
מקווה -
@הדרי בטח זה ירוץ
מחברות
מקווה@המחבל-המחופש הבעיה היא שאת החברות שלי זה לא מעניין............
מקווה שאצליח להשיג.... -
@המחבל-המחופש הבעיה היא שאת החברות שלי זה לא מעניין............
מקווה שאצליח להשיג....@כ-פ חברות שלי ניראה לי היו שם
אז אני יקבל את זה ואשלח לך
סתאםםם עם היה לי אופציה הייתי שולחת לך בכיף
באסה -
@כ-פ חברות שלי ניראה לי היו שם
אז אני יקבל את זה ואשלח לך
סתאםםם עם היה לי אופציה הייתי שולחת לך בכיף
באסה -
@רוחלה-כהן תוכנית שמגיש יואלי דיקמן ב-12 בלילה ברדיו קול פליי.
-
-
@מרב היה בתוכנית רק שירים הוא לא דיבר אבל שמעתי רק שעה אז אולי הוא כן אמר משהו
-
-
@חיה-בקליפ לגמרי!!!- דיברו על הרבה נושאים....- (הוא אמר שיש סיכוי שהם יעשו את זה שוב...)
-
@חיה-בקליפ לגמרי!!!- דיברו על הרבה נושאים....- (הוא אמר שיש סיכוי שהם יעשו את זה שוב...)
@הדרי אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@חיה-בקליפ לגמרי!!!- דיברו על הרבה נושאים....- (הוא אמר שיש סיכוי שהם יעשו את זה שוב...)
הלוואי!!
-
@מרב הוא אמר שהוא לא משדר מהבית ושם שירים..., לגבי לילה מנצח אני חושבת שהיה פתיחה לעונת הקיץ- או משהוא בסיגנון ....(הוא לא דיבר על זה היום ....)
@הדרי תגידי הדר יש מצב את בודקת לי אם יש לילה מנצח
תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות