עם איזה שיר תשברו את הצום המוזיקאלי?
-
איזה כיף שהצום המוזיקאלי נפתח בהילולא הקדושה של רשב"י!
מזכיר לי קצת את אחרי יום כיפור, שמיד אחריו מגיע חג הסוכות-
יש לנו בעצם נחיתה רכה ושמחה, אנחנו עדיין אפופים בקדושה, קרובים לאבא.
וככה אני מרגישה עם השירים...
אז כן-קודם כל אשמע את שירי רשב"י כי אחרי הכל ל"ג בעומר זה היום שלו,
ולא נראלי שאצטרך להדליק לעצמי מוזיקה...
לאחר מכן אומר ברוך הבא לפליליסט שחיכה לי ,ואתן לו את היחס המגיע לו אחרי שהוא ישב בשקט, ולא הזכיר כל רגע את קיומו
ויש לי תיקייה של כמה שירים טובים (או לא )שחיכו לי לאחרי העומר, אני ייעשה עליהם בדיקה ויחליט של מי אני הולכת להיות חברה בקרוב, ושל מי רק ידידה... -
איזה כיף שהצום המוזיקאלי נפתח בהילולא הקדושה של רשב"י!
מזכיר לי קצת את אחרי יום כיפור, שמיד אחריו מגיע חג הסוכות-
יש לנו בעצם נחיתה רכה ושמחה, אנחנו עדיין אפופים בקדושה, קרובים לאבא.
וככה אני מרגישה עם השירים...
אז כן-קודם כל אשמע את שירי רשב"י כי אחרי הכל ל"ג בעומר זה היום שלו,
ולא נראלי שאצטרך להדליק לעצמי מוזיקה...
לאחר מכן אומר ברוך הבא לפליליסט שחיכה לי ,ואתן לו את היחס המגיע לו אחרי שהוא ישב בשקט, ולא הזכיר כל רגע את קיומו
ויש לי תיקייה של כמה שירים טובים (או לא )שחיכו לי לאחרי העומר, אני ייעשה עליהם בדיקה ויחליט של מי אני הולכת להיות חברה בקרוב, ושל מי רק ידידה... -
הולך לצאת המון שירים חדשים, הם יהיו הראשונים...
-
ישי ריבו אני שייך לעם
(דרך אגב השיר הזה יצא לא הרבה זמן לפני העומר כך שלא היה הרבה זמן לשמוע אותו) -
ישי ריבו אני שייך לעם
(דרך אגב השיר הזה יצא לא הרבה זמן לפני העומר כך שלא היה הרבה זמן לשמוע אותו) -
חברה טובה שלי מתחתנת אז אני אשבור את הצום בשירי חתונה!!!
זה הכי מרגש אחרי כ"כ הרבה זמן שלא שמענו שירים -
ואוו ואו ואו איזה נושא אלוףףף

נראלי שאני אלך על השיר הכי מקפיץ שיש לי בנגן
השיר של מרדכי שפירא עם בני פרידמן- חי עולמים זה מה שזכור לי כרגע
כבר הספקתי לשכוח את רב השירים שיש לי שם...
@hd1 אמר בעם איזה שיר תשברו את הצום המוזיקאלי?:
ואוו ואו ואו איזה נושא אלוףףף

נראלי שאני אלך על השיר הכי מקפיץ שיש לי בנגן
השיר של מרדכי שפירא עם בני פרידמן- חי עולמים זה מה שזכור לי כרגע
כבר הספקתי לשכוח את רב השירים שיש לי שם...
שמתם לב שהרבה אמרו לחי עולמים של בני פרידמן ומרדכי שפירא
ואת אני שיך לעם של ישי ריבו ?
כנראה באמת שווה לכם לשבור את הצום אם השירים האלה!! -
@hd1 אמר בעם איזה שיר תשברו את הצום המוזיקאלי?:
ואוו ואו ואו איזה נושא אלוףףף

נראלי שאני אלך על השיר הכי מקפיץ שיש לי בנגן
השיר של מרדכי שפירא עם בני פרידמן- חי עולמים זה מה שזכור לי כרגע
כבר הספקתי לשכוח את רב השירים שיש לי שם...
שמתם לב שהרבה אמרו לחי עולמים של בני פרידמן ומרדכי שפירא
ואת אני שיך לעם של ישי ריבו ?
כנראה באמת שווה לכם לשבור את הצום אם השירים האלה!! -
מה שבטוח אני לא שובר את הצום אם שיר אחד זה יהיה אם מבול של שירים
-
יואו רציתי לשאול את זה אבל חששתי שזה יחשב כסקר אז לא שאלתי.
אז וואו יש כמה אבל נראה לי שיש 2 שירים אחד שאותו אני אנגן ראשון שזה השיר אהבת תורה והשיר שאני אשמע ראשון זה תיקון הגשם של יונתן רזאל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
זה נראה לי הוא בעצמו עשה...