דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. נתנאל בר יוחאי !!!!!!

נתנאל בר יוחאי !!!!!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
58 פוסטים 13 כותבים 4.3k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אייצ'יתא אייצ'ית

    https://www.youtube.com/watch?v=BcZ5B9XM92A
    זה קאבר של שילה בן סעדון- לשיר "לרוץ אחריך".
    הוא גם קאבר נדיירר...

    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננה
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #28

    @אייצ-ית יצא לשיר לרוץ אחריך עוד קאבר...

    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
    שומע נסתרות הלב 💜

    אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

      @אייצ-ית יצא לשיר לרוץ אחריך עוד קאבר...

      אייצ'יתא מנותק
      אייצ'יתא מנותק
      אייצ'ית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #29

      @פונץ-בננה יאוו מגניבב-
      של מיי???

      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

      פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אייצ'יתא אייצ'ית

        @פונץ-בננה יאוו מגניבב-
        של מיי???

        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננה
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #30

        @אייצ-ית חכי אני אפתח עליו פוסט

        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
        שומע נסתרות הלב 💜

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • אייצ'יתא אייצ'ית

          כאן תעליו את כל השירים של נתנאל בר יוחאי...
          תחוו את דעתכים על הביצועים שלו...

          ארץ נושבתא מנותק
          ארץ נושבתא מנותק
          ארץ נושבת
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #31

          @אייצ-ית יש מצב שאתם מעלים לפה גם את השירים עצמם ולא רק את הקישורים מיוטיוב?

          אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ארץ נושבתא ארץ נושבת

            @אייצ-ית יש מצב שאתם מעלים לפה גם את השירים עצמם ולא רק את הקישורים מיוטיוב?

            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'ית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #32

            @ארץ-נושבת כקישור למשהו?
            מג'יקוד/ דרייב? או לאתר עצמו?

            "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
            אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

            ארץ נושבתא תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אייצ'יתא אייצ'ית

              @ארץ-נושבת כקישור למשהו?
              מג'יקוד/ דרייב? או לאתר עצמו?

              ארץ נושבתא מנותק
              ארץ נושבתא מנותק
              ארץ נושבת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #33

              @אייצ-ית האתר עצמו

              פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ארץ נושבתא ארץ נושבת

                @אייצ-ית האתר עצמו

                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננה
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #34

                @ארץ-נושבת תכתבי נתנאל בר יוחאי בגוגל ותמצאי..
                אומנם לא את כל השירים שלו יש באתרים..
                אם יש לך שיר מסויים שאת רוצה ..תבקשי כאן.

                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                שומע נסתרות הלב 💜

                ארץ נושבתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                  @ארץ-נושבת תכתבי נתנאל בר יוחאי בגוגל ותמצאי..
                  אומנם לא את כל השירים שלו יש באתרים..
                  אם יש לך שיר מסויים שאת רוצה ..תבקשי כאן.

                  ארץ נושבתא מנותק
                  ארץ נושבתא מנותק
                  ארץ נושבת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #35

                  @פונץ-בננה כוונתי שכדאי שתעלו גם את השירים להורדה ולא רק קישורים ליוטיוב

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #36

                    https://drive.google.com/file/d/12BspJMyu1igIZVQrBDH0jIMu6EUOmjPk/view?usp=sharing

                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                    שומע נסתרות הלב 💜

                    אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                      https://drive.google.com/file/d/12BspJMyu1igIZVQrBDH0jIMu6EUOmjPk/view?usp=sharing

                      אייצ'יתא מנותק
                      אייצ'יתא מנותק
                      אייצ'ית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #37

                      @פונץ-בננה ואווו-
                      זו אחת המחרוזות היפות!!
                      יש לך עוד ביצועים שלו?

                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                        #38

                        הזמר והיוצר הצעיר נתנאל בר יוחאי, תושב העיר טבריה ואהוב הקהל המקומי, רק בן 18 אך את הסינגל הראשון שלו 'מבקש שתסלח לי' הספיק להוציא כבר לפני שנתיים ואיתו קיבל הכרהה נרחבת עם השמעות רבות, מאז הוא ממשיך לכתוב, להלחין ולהקליט באולפנים.

                        במהלך הזמן הופיע בר יוחאי על במות יחד עם גדולי הזמרים מהם זכה לקבל ביקורות חיוביות וברכת הצלחה.הסינגל כוכבים של אור שנכתב והולחן ע"י בר יוחאי בעצמו מדבר על הימים שעוברים על כולנו לטוב ולמוטב.

                        עם למעלה מארבעים שירים שאותם כתב והלחין, נתנאל בר יוחאי כבר מתכנן את אלבום הבכורה שלו שמתעתד לצאת כבר בשנה הקרובה ויכיל בתוכו סגנון מזרחי / ים תיכוני.

                        מתוך השירים המוכנים ליציאה, בחרו בהפקתו של הזמר נתנאל בר יוחאי, להוציא דווקא את הבלדה הזו שמנעימה את האוזן בימות החורף הקרים ונותנת תקווה לימים טובים יותר!

                        אל העיבוד המצוין הצטרפו טובי הנגנים על מנת שהתוצאה המוגמרת תהיה הטובה ביותר.

                        [ זה לא חדש .. אז לא להתיחס לגיל..]

                        @אייצ-ית אמר בנתנאל בר יוחאי !!!!!!:

                        ואווו-
                        זו אחת המחרוזות היפות!!
                        יש לך עוד ביצועים שלו?

                        תמיד מחפשת עוד..
                        כרגע לא מצאתי משו חדש.
                        והוא גם לא הוציא המון זמן , בטח מכין לנו חומרים..
                        רוצה שאני ישאל אותו?

                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                        שומע נסתרות הלב 💜

                        אייצ'יתא ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                        1
                        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                          הזמר והיוצר הצעיר נתנאל בר יוחאי, תושב העיר טבריה ואהוב הקהל המקומי, רק בן 18 אך את הסינגל הראשון שלו 'מבקש שתסלח לי' הספיק להוציא כבר לפני שנתיים ואיתו קיבל הכרהה נרחבת עם השמעות רבות, מאז הוא ממשיך לכתוב, להלחין ולהקליט באולפנים.

                          במהלך הזמן הופיע בר יוחאי על במות יחד עם גדולי הזמרים מהם זכה לקבל ביקורות חיוביות וברכת הצלחה.הסינגל כוכבים של אור שנכתב והולחן ע"י בר יוחאי בעצמו מדבר על הימים שעוברים על כולנו לטוב ולמוטב.

                          עם למעלה מארבעים שירים שאותם כתב והלחין, נתנאל בר יוחאי כבר מתכנן את אלבום הבכורה שלו שמתעתד לצאת כבר בשנה הקרובה ויכיל בתוכו סגנון מזרחי / ים תיכוני.

                          מתוך השירים המוכנים ליציאה, בחרו בהפקתו של הזמר נתנאל בר יוחאי, להוציא דווקא את הבלדה הזו שמנעימה את האוזן בימות החורף הקרים ונותנת תקווה לימים טובים יותר!

                          אל העיבוד המצוין הצטרפו טובי הנגנים על מנת שהתוצאה המוגמרת תהיה הטובה ביותר.

                          [ זה לא חדש .. אז לא להתיחס לגיל..]

                          @אייצ-ית אמר בנתנאל בר יוחאי !!!!!!:

                          ואווו-
                          זו אחת המחרוזות היפות!!
                          יש לך עוד ביצועים שלו?

                          תמיד מחפשת עוד..
                          כרגע לא מצאתי משו חדש.
                          והוא גם לא הוציא המון זמן , בטח מכין לנו חומרים..
                          רוצה שאני ישאל אותו?

                          אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'ית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #39

                          @פונץ-בננה כן.
                          אל תשכחי לעדכן😉

                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                            הזמר והיוצר הצעיר נתנאל בר יוחאי, תושב העיר טבריה ואהוב הקהל המקומי, רק בן 18 אך את הסינגל הראשון שלו 'מבקש שתסלח לי' הספיק להוציא כבר לפני שנתיים ואיתו קיבל הכרהה נרחבת עם השמעות רבות, מאז הוא ממשיך לכתוב, להלחין ולהקליט באולפנים.

                            במהלך הזמן הופיע בר יוחאי על במות יחד עם גדולי הזמרים מהם זכה לקבל ביקורות חיוביות וברכת הצלחה.הסינגל כוכבים של אור שנכתב והולחן ע"י בר יוחאי בעצמו מדבר על הימים שעוברים על כולנו לטוב ולמוטב.

                            עם למעלה מארבעים שירים שאותם כתב והלחין, נתנאל בר יוחאי כבר מתכנן את אלבום הבכורה שלו שמתעתד לצאת כבר בשנה הקרובה ויכיל בתוכו סגנון מזרחי / ים תיכוני.

                            מתוך השירים המוכנים ליציאה, בחרו בהפקתו של הזמר נתנאל בר יוחאי, להוציא דווקא את הבלדה הזו שמנעימה את האוזן בימות החורף הקרים ונותנת תקווה לימים טובים יותר!

                            אל העיבוד המצוין הצטרפו טובי הנגנים על מנת שהתוצאה המוגמרת תהיה הטובה ביותר.

                            [ זה לא חדש .. אז לא להתיחס לגיל..]

                            @אייצ-ית אמר בנתנאל בר יוחאי !!!!!!:

                            ואווו-
                            זו אחת המחרוזות היפות!!
                            יש לך עוד ביצועים שלו?

                            תמיד מחפשת עוד..
                            כרגע לא מצאתי משו חדש.
                            והוא גם לא הוציא המון זמן , בטח מכין לנו חומרים..
                            רוצה שאני ישאל אותו?

                            ה מנותק
                            ה מנותק
                            הודיה 1
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי הודיה 1
                            #40

                            @פונץ-בננה מישהו יודע באיזה שכונה בטבריה הוא גר

                            "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • N ntz העביר נושא זה מ-מוזיקה חדשה ומתעדכנת מאת המשתמשים ב-
                            • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                              https://www.youtube.com/watch?v=_0Y3_T8wxBU

                              מ.דמ מנותק
                              מ.דמ מנותק
                              מ.ד
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #41

                              @פונץ-בננה אמר בנתנאל בר יוחאי !!!!!!:

                              https://www.youtube.com/watch?v=_0Y3_T8wxBU

                              @אייצ-ית אמר בנתנאל בר יוחאי !!!!!!:

                              https://www.youtube.com/watch?v=BcZ5B9XM92A
                              זה קאבר של שילה בן סעדון- לשיר "לרוץ אחריך".
                              הוא גם קאבר נדיירר...

                              @אייצ-ית אמר בנתנאל בר יוחאי !!!!!!:

                              https://www.youtube.com/watch?v=i9wRckBVNRQ
                              שיר מקורי שלו..

                              @אייצ-ית אמר בנתנאל בר יוחאי !!!!!!:

                              https://www.youtube.com/watch?v=fBzRQAQPCpE

                              @אייצ-ית אמר בנתנאל בר יוחאי !!!!!!:

                              https://www.youtube.com/watch?v=i8eXKexC3hU

                              @אייצ-ית אמר בנתנאל בר יוחאי !!!!!!:

                              https://www.youtube.com/watch?v=yxRfoHojWGY

                              @אייצ-ית אמר בנתנאל בר יוחאי !!!!!!:

                              https://www.youtube.com/watch?v=OL6pZbQfj0g

                              @אייצ-ית אמר בנתנאל בר יוחאי !!!!!!:

                              https://www.youtube.com/watch?v=Rl0yk7rgA3k

                              @אייצ-ית אמר בנתנאל בר יוחאי !!!!!!:

                              https://www.youtube.com/watch?v=XJME5Sat6W0

                              @אייצ-ית אמר בנתנאל בר יוחאי !!!!!!:

                              https://www.youtube.com/watch?v=siJjVPosCfU

                              אפשר אותם בג'מבו / מג'יקוד / דרייב?

                              אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ.דמ מ.ד

                                @פונץ-בננה אמר בנתנאל בר יוחאי !!!!!!:

                                https://www.youtube.com/watch?v=_0Y3_T8wxBU

                                @אייצ-ית אמר בנתנאל בר יוחאי !!!!!!:

                                https://www.youtube.com/watch?v=BcZ5B9XM92A
                                זה קאבר של שילה בן סעדון- לשיר "לרוץ אחריך".
                                הוא גם קאבר נדיירר...

                                @אייצ-ית אמר בנתנאל בר יוחאי !!!!!!:

                                https://www.youtube.com/watch?v=i9wRckBVNRQ
                                שיר מקורי שלו..

                                @אייצ-ית אמר בנתנאל בר יוחאי !!!!!!:

                                https://www.youtube.com/watch?v=fBzRQAQPCpE

                                @אייצ-ית אמר בנתנאל בר יוחאי !!!!!!:

                                https://www.youtube.com/watch?v=i8eXKexC3hU

                                @אייצ-ית אמר בנתנאל בר יוחאי !!!!!!:

                                https://www.youtube.com/watch?v=yxRfoHojWGY

                                @אייצ-ית אמר בנתנאל בר יוחאי !!!!!!:

                                https://www.youtube.com/watch?v=OL6pZbQfj0g

                                @אייצ-ית אמר בנתנאל בר יוחאי !!!!!!:

                                https://www.youtube.com/watch?v=Rl0yk7rgA3k

                                @אייצ-ית אמר בנתנאל בר יוחאי !!!!!!:

                                https://www.youtube.com/watch?v=XJME5Sat6W0

                                @אייצ-ית אמר בנתנאל בר יוחאי !!!!!!:

                                https://www.youtube.com/watch?v=siJjVPosCfU

                                אפשר אותם בג'מבו / מג'יקוד / דרייב?

                                אייצ'יתא מנותק
                                אייצ'יתא מנותק
                                אייצ'ית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #42

                                @מ-ד אם אני מעלה לאתר זה גם טוב?

                                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                מ.דמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אייצ'יתא אייצ'ית

                                  @מ-ד אם אני מעלה לאתר זה גם טוב?

                                  מ.דמ מנותק
                                  מ.דמ מנותק
                                  מ.ד
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #43

                                  @אייצ-ית אמר בנתנאל בר יוחאי !!!!!!:

                                  @מ-ד אם אני מעלה לאתר זה גם טוב?

                                  לא, כי זה לא נפתח לי! (אלא א"כ זה לא יוטיוב)

                                  אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ.דמ מ.ד

                                    @אייצ-ית אמר בנתנאל בר יוחאי !!!!!!:

                                    @מ-ד אם אני מעלה לאתר זה גם טוב?

                                    לא, כי זה לא נפתח לי! (אלא א"כ זה לא יוטיוב)

                                    אייצ'יתא מנותק
                                    אייצ'יתא מנותק
                                    אייצ'ית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #44

                                    @מ-ד אני ישים כאן רק 2 שירים בינתיים לאתר עצמו.
                                    קליק ימני על הקישור . אח"כ 'פתיחה בכרטיסיה חדשה' ותוכל להוריד את השיר.
                                    אם זה לא עובד אני אעלה למג'יקוד.

                                    נתנאל בר יוחאי - שקיעות אדומות (קאבר) Netanel.mp3

                                    נתנאל בר יוחאי - רק עוד רגע (קאבר) Netanel.mp3

                                    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                    מ.דמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                                      @מ-ד אני ישים כאן רק 2 שירים בינתיים לאתר עצמו.
                                      קליק ימני על הקישור . אח"כ 'פתיחה בכרטיסיה חדשה' ותוכל להוריד את השיר.
                                      אם זה לא עובד אני אעלה למג'יקוד.

                                      נתנאל בר יוחאי - שקיעות אדומות (קאבר) Netanel.mp3

                                      נתנאל בר יוחאי - רק עוד רגע (קאבר) Netanel.mp3

                                      מ.דמ מנותק
                                      מ.דמ מנותק
                                      מ.ד
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #45

                                      @אייצ-ית כן זה עובד

                                      אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ.דמ מ.ד

                                        @אייצ-ית כן זה עובד

                                        אייצ'יתא מנותק
                                        אייצ'יתא מנותק
                                        אייצ'ית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #46

                                        @מ-ד אוקי

                                        נתנאל בר יוחאי - רק אליך אתפלל.mp3

                                        נתנאל בר יוחאי - ברוך השם - קאבר.mp3

                                        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                        הודיהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • אייצ'יתא אייצ'ית

                                          @מ-ד אוקי

                                          נתנאל בר יוחאי - רק אליך אתפלל.mp3

                                          נתנאל בר יוחאי - ברוך השם - קאבר.mp3

                                          הודיהה מנותק
                                          הודיהה מנותק
                                          הודיה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #47

                                          מישהו יודע מה קורה עם נתנאל בר יוחאייי ולמה הוא לא מוציא שיריםם?????
                                          נשמח אם מישהו יעדכןן

                                          "לפעמים המוזיקה אומרת את מה שאנחנו מרגישים"

                                          פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול