דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. משה פלד

משה פלד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
959 פוסטים 180 כותבים 179.5k צפיות 36 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • סטופל המלךס סטופל המלך

    @מרב למה?

    מרבמ מנותק
    מרבמ מנותק
    מרב
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
    #706

    @סטופל-המלך המוזיקה של משה פלד יותר מתאימה לאנשים שמבינים את העומק ושומעים מוזיקה איכותית כמו זה.
    האלו שלא מבינים...תארי לעצמך מה הם שומעים,מוזיקה זולה ורדודה...
    השירים של משה פלד זה משהו שמקרב משהו עמוק יותר.
    ואם האלו היו שומעים את העמוק והמקרב זה היה פותר לדור הרבה בעיות...

    "אפשר לשאול אותך שאלה?"
    "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

    סטופל המלךס א 2 תגובות תגובה אחרונה
    6
    • מרבמ מרב

      @סטופל-המלך המוזיקה של משה פלד יותר מתאימה לאנשים שמבינים את העומק ושומעים מוזיקה איכותית כמו זה.
      האלו שלא מבינים...תארי לעצמך מה הם שומעים,מוזיקה זולה ורדודה...
      השירים של משה פלד זה משהו שמקרב משהו עמוק יותר.
      ואם האלו היו שומעים את העמוק והמקרב זה היה פותר לדור הרבה בעיות...

      סטופל המלךס מנותק
      סטופל המלךס מנותק
      סטופל המלך
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #707

      @מרב אמר במשה פלד:

      @סטופל-המלך המוזיקה של משה פלד יותר מתאימה לאנשים שמבינים את העומק ושומעים מוזיקה איכותית כמו זה.
      האלו שלא מבינים...תארי לעצמך מה הם שומעים,מוזיקה זולה ורדודה...
      השירים של משה פלד זה משהו שמקרב משהו עמוק יותר.
      ואם האלו היו שומעים את העמוק והמקרב זה היה פותר לדור הרבה בעיות...

      אמאלה את כל כך צודקת!כתבת יפה וזה באמת כל כך נכון!
      תכלס כל אחד שומע מה שמתאים לאופי שלו, מוזיקה תואמת אופי, או במילים אחרות --
      ''ספר לי מה אתה שומע, אומר לך מי אתה..''

      האמת במחשבה שניה,זה משפט שאני יכולה לקחת לחתימה שלי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מרבמ מנותק
        מרבמ מנותק
        מרב
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #708

        @סטופל-המלך כי זו האמת...

        איזה משפט יפה...
        גם מה שיש לך בחתימה אהבתי...
        אני כל כך רוצה ללייק לך אבל ניגמר לי.
        בהיזדמנות.

        "אפשר לשאול אותך שאלה?"
        "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

        סטופל המלךס תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מרבמ מרב

          @סטופל-המלך כי זו האמת...

          איזה משפט יפה...
          גם מה שיש לך בחתימה אהבתי...
          אני כל כך רוצה ללייק לך אבל ניגמר לי.
          בהיזדמנות.

          סטופל המלךס מנותק
          סטופל המלךס מנותק
          סטופל המלך
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי סטופל המלך
          #709

          @מרב חן חן,שמחה שאהבת 🙂

          הכל טוב נשמה, אני לא חיה מלייקים. :)

          הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • סטופל המלךס סטופל המלך

            @מרב חן חן,שמחה שאהבת 🙂

            הכל טוב נשמה, אני לא חיה מלייקים. :)

            הדריה מנותק
            הדריה מנותק
            הדרי
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #710

            @סטופל-המלך אתם ממש צודקות!!
            המוזיקה אומרת על האדם המון...
            ובאמת יש שירים שמישהו אחד שישמע אותם ולא יתחברו, אבל יש את הסוג אנשים שיעמיקו במילות השיר ויחפשו את המסר שלו ולא רק את הקצב וכד... (אני אחת כזאתי שממש יעמיק בשיר ויקח לי ממנו מסר...) והשירים של משה פלד הם ממש עמוקים ומרגשים אותי לדוגמא השיר "אחים"- שמתעמקים מקבלים מסר שונה...,

            "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

            סטופל המלךס תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • מרבמ מרב

              @סטופל-המלך המוזיקה של משה פלד יותר מתאימה לאנשים שמבינים את העומק ושומעים מוזיקה איכותית כמו זה.
              האלו שלא מבינים...תארי לעצמך מה הם שומעים,מוזיקה זולה ורדודה...
              השירים של משה פלד זה משהו שמקרב משהו עמוק יותר.
              ואם האלו היו שומעים את העמוק והמקרב זה היה פותר לדור הרבה בעיות...

              א מנותק
              א מנותק
              אבי n
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #711

              @מרב דווקא לא אהבתי את הסיגנון

              בנות ברקב תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אבי n

                @מרב דווקא לא אהבתי את הסיגנון

                בנות ברקב מנותק
                בנות ברקב מנותק
                בנות ברק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #712

                @אבי-n אמר במשה פלד:

                @מרב דווקא לא אהבתי את הסיגנון

                יש לך סגנונות שאתה כן אוהב לשמוע ?
                למה הסגנון הכללי אתה לא אוהב, זה אתה לא אוהב...

                סטופל המלךס א 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • בנות ברקב בנות ברק

                  @אבי-n אמר במשה פלד:

                  @מרב דווקא לא אהבתי את הסיגנון

                  יש לך סגנונות שאתה כן אוהב לשמוע ?
                  למה הסגנון הכללי אתה לא אוהב, זה אתה לא אוהב...

                  סטופל המלךס מנותק
                  סטופל המלךס מנותק
                  סטופל המלך
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #713
                  פוסט זה נמחק!
                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • בנות ברקב בנות ברק

                    @אבי-n אמר במשה פלד:

                    @מרב דווקא לא אהבתי את הסיגנון

                    יש לך סגנונות שאתה כן אוהב לשמוע ?
                    למה הסגנון הכללי אתה לא אוהב, זה אתה לא אוהב...

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אבי n
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #714

                    @בנות-ברק ברור שישדברים שאני אוהב נגיד שירים מפעם הרבה יותר יפים משל היום

                    בנות ברקב תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אבי n

                      @בנות-ברק ברור שישדברים שאני אוהב נגיד שירים מפעם הרבה יותר יפים משל היום

                      בנות ברקב מנותק
                      בנות ברקב מנותק
                      בנות ברק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #715

                      @אבי-n אמר במשה פלד:

                      @בנות-ברק ברור שישדברים שאני אוהב נגיד שירים מפעם הרבה יותר יפים משל היום

                      אוקי, הבנתי את הרעיון.....

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • הדריה הדרי

                        @סטופל-המלך אתם ממש צודקות!!
                        המוזיקה אומרת על האדם המון...
                        ובאמת יש שירים שמישהו אחד שישמע אותם ולא יתחברו, אבל יש את הסוג אנשים שיעמיקו במילות השיר ויחפשו את המסר שלו ולא רק את הקצב וכד... (אני אחת כזאתי שממש יעמיק בשיר ויקח לי ממנו מסר...) והשירים של משה פלד הם ממש עמוקים ומרגשים אותי לדוגמא השיר "אחים"- שמתעמקים מקבלים מסר שונה...,

                        סטופל המלךס מנותק
                        סטופל המלךס מנותק
                        סטופל המלך
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי סטופל המלך
                        #716

                        @הדרי כן לגמרי, זה זמר בסדר גודל שאנחנו לא מכירים
                        צריך הרבה שכל כדי לדעת איך ''לאכול'' אותו
                        זה עומק שבעומק שבעומק...ממש נכס!!
                        מי שלא מעריך אמנות לא יבין את זה, לא יעזור

                        זה כמו בטהובן- מי שאין לו שמיעה מוזיקלית יחשוב שזה סתם צרוף תוים משעמם ותו לא ...
                        ולא יבין שזה ה--יצירה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • סטופל המלךס סטופל המלך

                          פוסט זה נמחק!

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אבי n
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #717

                          @סטופל-המלך לא לזלזל תודה תשמעו שירים עמוקים באמת ואחכ תדברו על העומקים של משה פלד

                          לא שאמרתי שאין לו שירים יפים מאד רק הקטע של העומק..

                          סטופל המלךס תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אפרת גלבועא מנותק
                            אפרת גלבועא מנותק
                            אפרת גלבוע
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #718

                            דיונים מעניינים יש פה....
                            לדעתי משה פלד אחלה זמר!! וכל הסגנון הזה זה סגנון מדהים אבל לא צריך לזלזל בשאר האנשים ששומעים שירים יותר פשוטים! לפעמים דווקא מילים פשוטות לכאורה חודרות יותר עמוק אי אפשר לדעת... אני אישית מאוד אוהבת טקסטים עמוקים ואפילו את שולי רנד אבל יש כאלה שפחות אבל זה לא מעיד על כלום.

                            הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • א אבי n

                              @סטופל-המלך לא לזלזל תודה תשמעו שירים עמוקים באמת ואחכ תדברו על העומקים של משה פלד

                              לא שאמרתי שאין לו שירים יפים מאד רק הקטע של העומק..

                              סטופל המלךס מנותק
                              סטופל המלךס מנותק
                              סטופל המלך
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #719

                              @אבי-n סליחה חס ושלום לא התכונתי לפגוע .
                              פשוט יש כאלה שבאמתת לא מבינים וזורקים משפטים...
                              עכשיו עם מה שכתבת העברת מסר שהסביר לי שאתה בנאדם שכן מבין ושמחפש עומק
                              ופחות התחברת לפלד, בסדר גמור
                              זכותך!ושוב סליחה ..

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                                דיונים מעניינים יש פה....
                                לדעתי משה פלד אחלה זמר!! וכל הסגנון הזה זה סגנון מדהים אבל לא צריך לזלזל בשאר האנשים ששומעים שירים יותר פשוטים! לפעמים דווקא מילים פשוטות לכאורה חודרות יותר עמוק אי אפשר לדעת... אני אישית מאוד אוהבת טקסטים עמוקים ואפילו את שולי רנד אבל יש כאלה שפחות אבל זה לא מעיד על כלום.

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אבי n
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #720

                                @אפרת-גלבוע עצבנתם!!

                                סטופל המלךס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אפרת גלבועא מנותק
                                  אפרת גלבועא מנותק
                                  אפרת גלבוע
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #721

                                  סליחה.
                                  בא נחזור לנושא- יש מצב לשיר קרב יום של פלד?

                                  הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                  סטופל המלךס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א אבי n

                                    @אפרת-גלבוע עצבנתם!!

                                    סטופל המלךס מנותק
                                    סטופל המלךס מנותק
                                    סטופל המלך
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #722

                                    @אבי-n מה היא הגנה עליך..טוב גלשנווווו מספיק עם זה. שכל אחד ישמע מה שעושה לו טוב.

                                    חיה בקליפח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                                      סליחה.
                                      בא נחזור לנושא- יש מצב לשיר קרב יום של פלד?

                                      סטופל המלךס מנותק
                                      סטופל המלךס מנותק
                                      סטופל המלך
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי סטופל המלך
                                      #723

                                      @אפרת-גלבוע משה-פלד-קרב-יום-_-moshe-feld-karev-yom-320-kbps.mp3
                                      תהנייי!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • סטופל המלךס סטופל המלך

                                        @אבי-n מה היא הגנה עליך..טוב גלשנווווו מספיק עם זה. שכל אחד ישמע מה שעושה לו טוב.

                                        חיה בקליפח מנותק
                                        חיה בקליפח מנותק
                                        חיה בקליפ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #724

                                        @סטופל-המלך אמר במשה פלד:

                                        @אבי-n מה היא הגנה עליך..טוב גלשנווווו מספיק עם זה. שכל אחד ישמע מה שעושה לו טוב.

                                        חד משמעית!!!!!!!!!!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א מנותק
                                          א מנותק
                                          אבי n
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #725

                                          אני יסביר שוב אני מאד אהב להתעמק בשירים ובמשמעות שלהם
                                          ולמשה פלד אין ככ עומק ברמה של ואוו

                                          סטופל המלךס ע 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול