מי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר
-
בוודאי שבעולם דימאש קודאיברגן מקזחסטן הוא הטוב ביותר
מצורף שיר שלו ובו הוא מגיע לטון D8
דימאש_קודאיברגן_-_יום_בלתי_נשכח[1].mp3דרך אגב מישהו חושב שזה ניסים_סאאל_-_אשת_חיל[1].mp3 גיור של השיר הנ"ל?
-
בוודאי שבעולם דימאש קודאיברגן מקזחסטן הוא הטוב ביותר
מצורף שיר שלו ובו הוא מגיע לטון D8
דימאש_קודאיברגן_-_יום_בלתי_נשכח[1].mp3דרך אגב מישהו חושב שזה ניסים_סאאל_-_אשת_חיל[1].mp3 גיור של השיר הנ"ל?
@יחזקאל-הגאון הוא באמת מטורף
-
בוודאי שבעולם דימאש קודאיברגן מקזחסטן הוא הטוב ביותר
מצורף שיר שלו ובו הוא מגיע לטון D8
דימאש_קודאיברגן_-_יום_בלתי_נשכח[1].mp3דרך אגב מישהו חושב שזה ניסים_סאאל_-_אשת_חיל[1].mp3 גיור של השיר הנ"ל?
@יחזקאל-הגאון אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:
בוודאי שבעולם דימאש קודאיברגן מקזחסטן הוא הטוב ביותר
מצורף שיר שלו ובו הוא מגיע לטון D8
דימאש_קודאיברגן_-_יום_בלתי_נשכח[1].mp3דרך אגב מישהו חושב שזה ניסים_סאאל_-_אשת_חיל[1].mp3 גיור של השיר הנ"ל?
@יחזקאל-הגאון וואו...הוא זמר מוכר ?
-
@יחזקאל-הגאון אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:
בוודאי שבעולם דימאש קודאיברגן מקזחסטן הוא הטוב ביותר
מצורף שיר שלו ובו הוא מגיע לטון D8
דימאש_קודאיברגן_-_יום_בלתי_נשכח[1].mp3דרך אגב מישהו חושב שזה ניסים_סאאל_-_אשת_חיל[1].mp3 גיור של השיר הנ"ל?
@יחזקאל-הגאון וואו...הוא זמר מוכר ?
-
@ישי-עמאר אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:
@בנות-ברק אני גם לא היכרתי אותו אבל שהוא
עלה זה היה ממש גבוה והוא ממש מתחרה אם זאנוויל@ישי-עמאר מה זאת אומרת מתחרה ? לזאנוויל גם יש את הטונים האלו ?
-
@סטופל-המלך זמר חסידי שפרץ בשנה האחרונה מאד
זה התחיל מזה שהוציא שיר שנקרא שערי שמים וזה שיר שאין זיץ או כל אירוע אחר שלא שרים אותו ומאז הוא נהיה גדול והתחיל להתפרסם כמו כל זמר -
@בנות-ברק כן מסכים זאנוויל לא מתקרב לטונים האלה {גם לא הלפגוט}
רק אם אני לא טועה שאלתי את צצות הפיקוח אם מותר להעלות אותו, ואמרו שלא.
-
@פרה-אדומה אני מתכוון מתי הוא פרץ
ומממש לא הוא פרץ בטירוף בשנה וחצי האחרונה -
@פרה-אדומה אני מתכוון מתי הוא פרץ
ומממש לא הוא פרץ בטירוף בשנה וחצי האחרונה -
@yossefi לא נכון!!!
אני אישית שמעתי עליו כבר מאז שהוא עוד שר במלכות,
אבל בחוץ הוא מאוד פרץ בעיקר בסיומי הש"ס@פרה-אדומה אם אתה אומר מי אני שיחלוק עליך

-
@ישי-עמאר אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:
@בנות-ברק אני גם לא היכרתי אותו אבל שהוא
עלה זה היה ממש גבוה והוא ממש מתחרה אם זאנוויל@ישי-עמאר מה זאת אומרת מתחרה ? לזאנוויל גם יש את הטונים האלו ?
-
@חיה-בקליפ דווקא את גם די צודקת יש סרטון אני יעלה אותו שמשה לוק עולה טונים מטורפיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
-
אני חושב שצריך להבדיל
משה לוק הוא פייטן
הלפגוט הוא חזן ולכן אני לא חושב שזה כזה חכמה-ברור שזה כישרון אבל יש היום הרבה חזנים עם טונים גבוהים
אבל זאנוויל הוא זמר
ובקושי יש זמר שיש לו את הטונים של זאנוויל
ולכן אני חושב שזאנוויל לוקח את כולם ב-ע-נ-ק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות