דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תפוצת המיילים המרכזית לשליחת חתונות חסידיות טובות

תפוצת המיילים המרכזית לשליחת חתונות חסידיות טובות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
438 פוסטים 68 כותבים 67.6k צפיות 21 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מוישי ממירון

    @מלך-הקלידנים

    @906 אמר בתפוצת המיילים המרכזית לשליחת חתונות חסידיות טובות:

    מתי צפוי

    מי אמר לך שצפוי לצאת
    אני גם אשמח מאוד מאוד לקבל את ההקלטה הזאת בכל אופן לפי מה שאני יודע אם זה לא יתפרסם עד עכשיו כנראה שזה כבר לא יתפרסם באופן פומבי איה"נ ייתכן שבהמשך זה יודלף ע"י מאן דהו ואז נוכל להפיץ אבל אין לי מושג מתי זה יקרה אז כרגע יש רק לחכות
    חג שמח

    9 מנותק
    9 מנותק
    906
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #398

    @מוישי-ממירון אף אחד לא אמר לי אני מניח שייצא..
    זה היה ממש גשמעאק מיוחד [מי שהיה שם וודאי יודע על מה אני מדבר]

    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • 9 906

      @מוישי-ממירון אף אחד לא אמר לי אני מניח שייצא..
      זה היה ממש גשמעאק מיוחד [מי שהיה שם וודאי יודע על מה אני מדבר]

      מ מנותק
      מ מנותק
      מוישי ממירון
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוישי ממירון
      #399

      @906 אמר בתפוצת המיילים המרכזית לשליחת חתונות חסידיות טובות:

      בתור מי שזכה להיות שם בעיקר באזור סוף החתונה ובכל מעמד המצווה טאנץ אני מסכים איתך בכל מילה והשם יעזור שתצא הקלטה
      אבל עד אז אפשר להיכנס לדרייב שלי יש שם בתיקיית א רעבישע שמחות כ 100 א רעבישע שמחות מדהימות וטובות באיכות טובה מאוד
      ממליץ לכולם בחום
      אחד מחברי מחסידי ויזניץ טוען עכשיו שאם לא יקרה משהו לא רגיל לא נראה לו שתצא הקלטה

      @906 אמר בתפוצת המיילים המרכזית לשליחת חתונות חסידיות טובות:

      אני מניח שייצא..

      אני לא כ"כ בטוח בזה
      אבל יש סירטונים ביוטיוב אני מצרף קישורים
      https://youtu.be/r0n4NXUyBnk

      https://youtu.be/zhItQwsuSqA

      https://youtu.be/PWq7piDpnxM

      https://youtu.be/PIJ49WPMGwg

      https://www.youtube.com/watch?v=sr8S9lv4eDY
      סירטון נוסף לא מיוטיוב
      https://cdn.bhol-cdnwiz.com/player.php?clipid=0_w35nv45u&rel=0&controls=0&showinfo=0

      9 תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • 1 מנותק
        1 מנותק
        13579
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי 13579
        #400
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מנותק
          מ מנותק
          מנחם b
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #401

          יש למישהו חתונות של זושא לנדסמן הזמר החדש יחד עם הקלידן אחיו אושי לנדסמן
          ולפחות חתונות של זושא לבד

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מוישי ממירון

            @hutk כרגע זה נראה שיש מישהו שיחליף אותי אם כך הוא ייכנס כאן לפורום תחת שם דומה לשלי חכו תראו

            מלך הקלידניםמ מנותק
            מלך הקלידניםמ מנותק
            מלך הקלידנים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #402

            @מוישי-ממירון אמר בתפוצת המיילים המרכזית לשליחת חתונות חסידיות טובות:

            @hutk כרגע זה נראה שיש מישהו שיחליף אותי אם כך הוא ייכנס כאן לפורום תחת שם דומה לשלי חכו תראו

            @מוישי-ממירון אמר בתפוצת המיילים המרכזית לשליחת חתונות חסידיות טובות:

            @שמעון-f בכל מקרה זה הוא יתחיל לעבוד בצורה מסודרת רק אחרי ל"ג בעומר אז ככה שיהיה לו זמן להתארגן

            @מוישי-ממירון ?

            מלך הקלידניםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • כמעט מפורסמתכ כמעט מפורסמת התייחס לנושא זה ב
            • י מנותק
              י מנותק
              יוסף כהן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #403

              למה אין חתונות של נחמן גולדמן?

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י יוסף כהן

                למה אין חתונות של נחמן גולדמן?

                א מנותק
                א מנותק
                אבי n
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #404
                פוסט זה נמחק!
                מלך הקלידניםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אבי n

                  פוסט זה נמחק!

                  מלך הקלידניםמ מנותק
                  מלך הקלידניםמ מנותק
                  מלך הקלידנים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #405
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מוישי ממירון

                    @906 אמר בתפוצת המיילים המרכזית לשליחת חתונות חסידיות טובות:

                    בתור מי שזכה להיות שם בעיקר באזור סוף החתונה ובכל מעמד המצווה טאנץ אני מסכים איתך בכל מילה והשם יעזור שתצא הקלטה
                    אבל עד אז אפשר להיכנס לדרייב שלי יש שם בתיקיית א רעבישע שמחות כ 100 א רעבישע שמחות מדהימות וטובות באיכות טובה מאוד
                    ממליץ לכולם בחום
                    אחד מחברי מחסידי ויזניץ טוען עכשיו שאם לא יקרה משהו לא רגיל לא נראה לו שתצא הקלטה

                    @906 אמר בתפוצת המיילים המרכזית לשליחת חתונות חסידיות טובות:

                    אני מניח שייצא..

                    אני לא כ"כ בטוח בזה
                    אבל יש סירטונים ביוטיוב אני מצרף קישורים
                    https://youtu.be/r0n4NXUyBnk

                    https://youtu.be/zhItQwsuSqA

                    https://youtu.be/PWq7piDpnxM

                    https://youtu.be/PIJ49WPMGwg

                    https://www.youtube.com/watch?v=sr8S9lv4eDY
                    סירטון נוסף לא מיוטיוב
                    https://cdn.bhol-cdnwiz.com/player.php?clipid=0_w35nv45u&rel=0&controls=0&showinfo=0

                    9 מנותק
                    9 מנותק
                    906
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי 906
                    #406
                    פוסט זה נמחק!
                    ח מלך הקלידניםמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • 9 906

                      פוסט זה נמחק!

                      ח מנותק
                      ח מנותק
                      חיימקה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #407

                      @906 דבר ראשון תשים את זה כאן
                      כל הכבוד לך

                      9 תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • 9 906

                        פוסט זה נמחק!

                        מלך הקלידניםמ מנותק
                        מלך הקלידניםמ מנותק
                        מלך הקלידנים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #408

                        @906 אמר בתפוצת המיילים המרכזית לשליחת חתונות חסידיות טובות:

                        כרגע יש לי תוו'א רחמסטרוייקא ואורייתא (זה מה שיצא מסודר) בהמשך שייצא עוד הדלקות אני יערוך אותם גם..

                        מה זה תולדות אהרן? של השנה?

                        9 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • מלך הקלידניםמ מלך הקלידנים

                          @906 אמר בתפוצת המיילים המרכזית לשליחת חתונות חסידיות טובות:

                          כרגע יש לי תוו'א רחמסטרוייקא ואורייתא (זה מה שיצא מסודר) בהמשך שייצא עוד הדלקות אני יערוך אותם גם..

                          מה זה תולדות אהרן? של השנה?

                          9 מנותק
                          9 מנותק
                          906
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #409

                          @מלך-הקלידנים כן

                          מלך הקלידניםמ 3 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • מלך הקלידניםמ מלך הקלידנים

                            @906 אמר בתפוצת המיילים המרכזית לשליחת חתונות חסידיות טובות:

                            כרגע יש לי תוו'א רחמסטרוייקא ואורייתא (זה מה שיצא מסודר) בהמשך שייצא עוד הדלקות אני יערוך אותם גם..

                            מה זה תולדות אהרן? של השנה?

                            9 מנותק
                            9 מנותק
                            906
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #410
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ח חיימקה

                              @906 דבר ראשון תשים את זה כאן
                              כל הכבוד לך

                              9 מנותק
                              9 מנותק
                              906
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #411
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • 9 מנותק
                                9 מנותק
                                906
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #412
                                פוסט זה נמחק!
                                9 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • 9 906

                                  פוסט זה נמחק!

                                  9 מנותק
                                  9 מנותק
                                  906
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #413
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • 9 906

                                    @מלך-הקלידנים כן

                                    מלך הקלידניםמ מנותק
                                    מלך הקלידניםמ מנותק
                                    מלך הקלידנים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #414

                                    @906 אמר בתפוצת המיילים המרכזית לשליחת חתונות חסידיות טובות:

                                    @מלך-הקלידנים כן

                                    ממירון? זה בלי הרב'ה נכון?

                                    9 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מלך הקלידניםמ מלך הקלידנים

                                      @906 אמר בתפוצת המיילים המרכזית לשליחת חתונות חסידיות טובות:

                                      @מלך-הקלידנים כן

                                      ממירון? זה בלי הרב'ה נכון?

                                      9 מנותק
                                      9 מנותק
                                      906
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #415

                                      @מלך-הקלידנים כן..

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • 9 מנותק
                                        9 מנותק
                                        906
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי 906
                                        #416
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • 9 מנותק
                                          9 מנותק
                                          906
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #417
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול