משה קליין
-
@דודו-בלוקה נכון,רואים שזה לא אלחנן אלחדד
פוסט זה נמחק! -
שמעו משה אכזב אותי באתי לבית פתחתי את המחשב ואני רואה משה קלין שיר חדש
אמרתי אוקי פותח את הקיץ עם איזה להיט כמו שיר פשוט ואף יותר
התאכזבתי!!!!!!
המילים שהוא שר הוא שר את זה מאוד במהירות שיר לא קליט וגם הקליפ לא השקיע ואכזב רק העיבוד חמוד
משה לא חיב לי כלום אבל לא זה השיר שיפתח לי את הקיץ!@דודו-בלוקה אתה מאוד צודק, ואני רציתי להגיד את זה גם.
השיר שלו עמוס במילים, - מה שהופך את זה, ללא הכי קליט....
ובנוסף לזה, המנגינה בבית לא הכי ברורה..... זה כאילו אין לה משענת.....
ובן אדם ששר את זה, - יהיה לו מאוד קשה....@טותיייי https://send.magicode.me/send-file/file/9a****402ded24d972a4754c7f98ddd242be7caffec6/view
להוריד כוכביות!!!

-
@דודו-בלוקה נכון,רואים שזה לא אלחנן אלחדד
פוסט זה נמחק! -
@טותיייי https://drive.google.com/file/d/1alsivo****Q0XKm38xVzVYxyYdzTokyGrS2d/view?usp=sharing
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
@דודו-בלוקה נכון,רואים שזה לא אלחנן אלחדד
-
@chagit03 אלחנן אלחדד זה אלחנן אלחדד!!!!!- אין כמוהו!!!- מה לעשות???
כניראה ניסה לחסוך קצת...- שיר חמוד אבל לא ליפתוח איתו את הקיץ...
-
פוסט זה נמחק!
-
@chagit03 אלחנן אלחדד זה אלחנן אלחדד!!!!!- אין כמוהו!!!- מה לעשות???
כניראה ניסה לחסוך קצת...- שיר חמוד אבל לא ליפתוח איתו את הקיץ...
-
@רוחלה-כהן ומה הוא קשור?
-
@רוחלה-כהן ומה הוא קשור?
-
פוסט זה נמחק!
-
@הדרי השיר דווקא מאוד יפה אבל עדיין לא ברמה של אלחנן אלחדד,שמעתי על השיר הזה ממזמן כי חבר של אח שלי כתב והלחין אותו...אבל רמה מאוד יפה וגבוהה
-
@רוחלה-כהן אני שאלתי

למה הוא קשור למשה קליין -
@רוחלה-כהן אני שאלתי

למה הוא קשור למשה קליין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות