משה קליין
-
@דודו-בלוקה אמר במשה קליין:
המילים שהוא שר הוא שר את זה מאוד במהירות שיר לא קליט וגם הקליפ לא השקיע ואכזב רק העיבוד חמוד
הוא לא צריך להשקיע בקליפ בשביל שהשיר יהיה להיט... מאמינה שהשיר הזה יכנס חזק.
בשונה ממך אני חושבת שהוא שיחק אותה כמו בפעמים הקודמות, ומגיע לו שאפו ענק.
וגם בגלל שהוא לא משתגע עם הקליפים שלו, קליפים צנועים, נקיים בלי יותר מידי טררם מסביב.
וזה מה שקונה הרבה בדרך.
שיצליח!!
נ.ב
בעיניי זה מהמם שהוא פותח דלתות לעוד כותבים ומלחינים מוכשרים.@פונץ-בננה מה זאת אומרת שהוא פותח דלתות לזמרים ומלחינים?
לא כתבנו שהקליפ לא יפה.
ודרך אגב, העריכה והצילום מאוד ברמה.
אבל אמרתי שהקליפים שלו בלי עלילה מסוימת..... וחבל, כי זה היה יכול להיות יותר מגניב.הבנתוס?
-
@דודו-בלוקה אמר במשה קליין:
שמעו משה אכזב אותי באתי לבית פתחתי את המחשב ואני רואה משה קלין שיר חדש
אמרתי אוקי פותח את הקיץ עם איזה להיט כמו שיר פשוט ואף יותר
התאכזבתי!!!!!!
המילים שהוא שר הוא שר את זה מאוד במהירות שיר לא קליט וגם הקליפ לא השקיע ואכזב רק העיבוד חמוד
משה לא חיב לי כלום אבל לא זה השיר שיפתח לי את הקיץ!
חושבים כמוני ליקו!האמת אני מסכימה איתך קצת קשה להתרגל לשיר הזה הוא לא זורם כמו יתר השירים שלו לדוגמה בהופעות לא בטוח שהקהל יהנה אם ישיר אותו לא יזרמו איתו עם שיר כזה
מעניין אם השיר הזה יגיע למצעד כלשהו ולאן יגיע -
ואוו גם תכלס אני לא מבינה זמרים שמוציאים הרבה שירים שקטים,הנה כמוהו...שיר פשוט,להיות שלם,השיר הזה.
כאילו מה????
גם דוד בן ארזה,מה יש לעשות בהופעות כאלה?להירדם!!!!ואני לא מדברת על נפתלי קמפה כי זה סגנון אחר...
@chagit03 זה הטעם שלך
יש הרבה שממש אוהבים את זה. וחוץ מזה זה קצת מוזר להכליל את השירים של משה קליין ודוד בן ארזה ביחד...
-
פוסט זה נמחק!
-
@chagit03 זה הטעם שלך
יש הרבה שממש אוהבים את זה. וחוץ מזה זה קצת מוזר להכליל את השירים של משה קליין ודוד בן ארזה ביחד...
@חיה-במקרנצ-יק-0 זה לא קשור לטעם אני חולה על שירים שקטים אבל בהופעות זה כבר טו מאץ...
-
פוסט זה נמחק!
-
טוב בואו נחזור לנושא...
לסיכום: שיר יפה, קליפ ממש חמוד- אבל לא כמו משה קליין שהיה... -אבל זכותו... -
פוסט זה נמחק!
-
ואוו גם תכלס אני לא מבינה זמרים שמוציאים הרבה שירים שקטים,הנה כמוהו...שיר פשוט,להיות שלם,השיר הזה.
כאילו מה????
גם דוד בן ארזה,מה יש לעשות בהופעות כאלה?להירדם!!!!ואני לא מדברת על נפתלי קמפה כי זה סגנון אחר...
@chagit03 הגזמת. יש לשיר הזה גרוב מהמם.
בהופעה כולם יכולים לעוף לך איתו. {לא בקטע של לקפוץ לך עכשיו.. אבל עדיין.}
איפה שיש גיטרה חשמלית...............
וגם לא כל ההופעות הם לריקודים ובומים.
יש היום המון הופעות אקוסטיות וזה אחד היפים. -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
לא אמרו שהוא מוציא דוואט עם זמר אמריקאי??
-
ט טיטו נעל נושא זה ב-
-
O ortal התייחס לנושא זה ב
-
נ נגינתי ביטל את נעילת נושא זה ב-
-
חברים!!
סתם עברתי על התגובות שכתבתם על השיר!!
ואני חולק נורא על חלק!!!!
השיר הוא שיר פצצה הוא בוודאי פותח את הקיץ ברמה מפחידה
ואני מדגיש בשביל להבין באמת את רמת השיר צריך לשמוע אותו לפחות 4 פעמיים
ומשה קליין הוכיח בשיר הקודם שגם בלי אלחנן אלחדד הוא יכול להפציץ!!
ולדעתי הוא הפציץ גם פה אני שומע אנשים מפזמים להם בפה "עוד לא מאוחר" וכ'ו
אז סיכום השיר פצצה, יש לשמוע אותו כמה פעמים, מילים חמודות ,לא לעוף אבל בסה"כ שיר טיללללל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות