-
@אולפניסט-ברמה אם זה היה של הורביץ היו כותבים בקרדיטים. ולא כתוב.
@כ-פ
זה לא קשור.יש לקובי עוד שיר שאני יודע בוודאות שבני הורביץ הלחין את רוב השיר.
''השם ישמור'' או ''ואז יהיה יותר טוב''. אחד משניהם.ולא היה כתוב בשום מקום שבני הורביץ הלחין את זה.
-
@כ-פ
זה לא קשור.יש לקובי עוד שיר שאני יודע בוודאות שבני הורביץ הלחין את רוב השיר.
''השם ישמור'' או ''ואז יהיה יותר טוב''. אחד משניהם.ולא היה כתוב בשום מקום שבני הורביץ הלחין את זה.
@אולפניסט-ברמה כן כן גם אני יודעת מהדרייבר.
ואז?
חוצמזה שביוטיוב של קובי כתוב בקרדיטים של השיר 'ואז יהיה יותר טוב' ככה:קובי ברומר פותח את הקיץ בסערה עם סינגל נוסף מתוך אלבומו הראשון, והפעם עם שיר הנושא מתוך האלבום 'ואז יהיה יותר טוב'. לאחר הפוגה קצרה לטובת סגנון אינטימי ושקט, חוזר ברומר למקומו הטבעי עם שיר סוער ואנרגטי כפי שרק הוא יודע. את השיר כתב והלחין בני הורביץ ועיבד מוזיקלית אהרל'ה נחשוני בהפקתו של דוד פדידה.
-
@כ-פ
זה לא קשור.יש לקובי עוד שיר שאני יודע בוודאות שבני הורביץ הלחין את רוב השיר.
''השם ישמור'' או ''ואז יהיה יותר טוב''. אחד משניהם.ולא היה כתוב בשום מקום שבני הורביץ הלחין את זה.
@אולפניסט-ברמה וגם בקול חי:

-
@אולפניסט-ברמה וגם בקול חי:

@כ-פ אז אולי עוד מעט, תראי שגם כתוב על זה ככה בקול חי....

ועדיין... אם בני הלחין רק את הראפ, אז לא אמורים לכתוב אותו....
-
לא הבנתי מאיפה הוא הכניס את הראפ בסוף?
אבל אחרי ששמעתי שבני הורביץ הלחין הבנתי לגמרי!!משה קליין והוא הוציאו את השיר באותו זמן תסתכלו כמה צפיות יש לו וכמה למשה קליין
-
לא הבנתי מאיפה הוא הכניס את הראפ בסוף?
אבל אחרי ששמעתי שבני הורביץ הלחין הבנתי לגמרי!!משה קליין והוא הוציאו את השיר באותו זמן תסתכלו כמה צפיות יש לו וכמה למשה קליין
-

-
@רוחלה-כהן
במגיקוד
https://send.magicode.me/send-file/file/37e5****d1271f495003e51a952d95c184e5a811dd5b/view -
@רוחלה-כהן
במגיקוד
https://send.magicode.me/send-file/file/37e5****d1271f495003e51a952d95c184e5a811dd5b/view -
@צוציק רואים רק את של קובי
"משה קליין והוא הוציאו את השיר באותו זמן תסתכלו כמה צפיות יש לו וכמה למשה קליין"
@רוחלה-כהן מה את באה לומר שמשה מצליח יותר מקובי?
למה כל דבר השוואות? -
@רוחלה-כהן מה את באה לומר שמשה מצליח יותר מקובי?
למה כל דבר השוואות?@חובבת-מוזיקה-צעירה ממש לא!!!
הבאתי ציטוט מכאן ובטעות מחקתי את המשולש שעושה כהגבה לפוסט.. -
@חובבת-מוזיקה-צעירה ממש לא!!!
הבאתי ציטוט מכאן ובטעות מחקתי את המשולש שעושה כהגבה לפוסט..@רוחלה-כהן אה אז סליחה זה לא אישית אליך
אלא למי שרשם את זה....... -
אל תשכחו שמשה קליין הוציא קליפ וקובי ברומר הוציא רק שיר

-
אל תשכחו שמשה קליין הוציא קליפ וקובי ברומר הוציא רק שיר

-
לא הבנתי מאיפה הוא הכניס את הראפ בסוף?
אבל אחרי ששמעתי שבני הורביץ הלחין הבנתי לגמרי!!משה קליין והוא הוציאו את השיר באותו זמן תסתכלו כמה צפיות יש לו וכמה למשה קליין
@יונתן-פ אמר בקובי ברומר!!!!:
לא הבנתי מאיפה הוא הכניס את הראפ בסוף?
אבל אחרי ששמעתי שבני הורביץ הלחין הבנתי לגמרי!!
תכל'ס שיר לא הכי טוב, בכלל זה מוריד מהערך של הזמר שהוא מוציא שירים לפעמים לא טובים !
פישול הייתי אומר גדול.
מאחל לו הצלחה בהמשךמשה קליין והוא הוציאו את השיר באותו זמן תסתכלו כמה צפיות יש לו וכמה למשה קליין
צפיות בהתחלה לא קשורות לטיב השיר, מישהו שלא שמע את השיר לא יודע אם להכנס או לא.
חוץ מיזה אם לא אוהבים לא מחייב שהשיר לא טוב וכו
אני חושבת שהכל ענין של טעם -
אל תשכחו שמשה קליין הוציא קליפ וקובי ברומר הוציא רק שיר

@חצי-הכוס-המלאה לא דווקא כי גם את יהודי אף פעם לא לבד ולהיות שלם הם הוציא בהבדל זמן קצר ועדיין למשה קליין היה יותר
ולשניהם היה קליפ -
@רוחלה-כהן אמר בקובי ברומר!!!!:
לדעתי שניהם לא שירים "לפתיחת הקיץ"...
לגמרי הם יותר שירים ל''סיום חורף'' כזה סוף שאפחד לא מצפה למשו 'ענק'
-
@חצי-הכוס-המלאה לא דווקא כי גם את יהודי אף פעם לא לבד ולהיות שלם הם הוציא בהבדל זמן קצר ועדיין למשה קליין היה יותר
ולשניהם היה קליפ@1122 באמת?? אהבתי יותר את של קובי,
מעניין שלמשה היו יותר צפיות

-
מצאתי סרטונים שהעלו כאן לפני שנה (!) שקובי עדכן שהוא באמצע שיר, וזה השיר פארויס שיצא עכשיו.......
pini_goldberg_1655966182418848.mp4
@כ-פ נכון הוא אמר כמה פעמים שיש לו שירים מוכנים והוא רק מחכה מתי להוציא אותם גם בראיון עם נתנאל לייפר הוא אמר את זה וגם עם טוקר וראיתי גם שכתבו פה שזה גלגול של אמיגוס אז יש מצב שעל זה הוא דיבר עם נתנאל הוא אמר שיש שיר שעבר מלא גילגולים ועדיין עובר וצריך לצאת... או משהו בסגנון...

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות