דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. האם הזמרים שמלחינים את השירים בעצמם יותר יצליח להם מזמר שקונה לחן שיר

האם הזמרים שמלחינים את השירים בעצמם יותר יצליח להם מזמר שקונה לחן שיר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
22 פוסטים 17 כותבים 847 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יונמיוזיקי מנותק
    יונמיוזיקי מנותק
    יונמיוזיק
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    לדעתי זמר שהוא עצמו הלחין את השיר
    זה הרבה יותר מקצועי!! כי גם זה מראה על האמונות של הזמר!!
    וגם שהזמר הרבה יותר מחובר לשיר הזה!!
    קחו למשל את ישי ריבו. שאת האלבום שלו תוכו רצוף אהבה הוא הלחין!
    וכו וכו

    שווה לכם לעקוב!
    חכם.gif

    יונתן לאופרי מוזיקלי 3מ 2 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • יונמיוזיקי יונמיוזיק

      לדעתי זמר שהוא עצמו הלחין את השיר
      זה הרבה יותר מקצועי!! כי גם זה מראה על האמונות של הזמר!!
      וגם שהזמר הרבה יותר מחובר לשיר הזה!!
      קחו למשל את ישי ריבו. שאת האלבום שלו תוכו רצוף אהבה הוא הלחין!
      וכו וכו

      יונתן לאופרי מנותק
      יונתן לאופרי מנותק
      יונתן לאופר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @יונמיוזיק אמר בהאים הזמרים שמלחנים את השירים בעצמם יותר יצליח להם מיזמר שקונה לחן שיר:

      לדעתי זמר שהוא עצמו הלחין את השיר
      זה הרבה יותר מקצועי!! כי גם זה מראה על האמונות של הזמר!!
      וגם שהזמר הרבה יותר מחובר לשיר הזה!!
      קחו למשל את ישי ריבו. שאת האלבום שלו תוכו רצוף אהבה הוא הלחין!
      וכו וכו

      כלזמר שילחין יהיה יותר מחובר לשיר שלו

      המשגיחה תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • יונמיוזיקי יונמיוזיק

        לדעתי זמר שהוא עצמו הלחין את השיר
        זה הרבה יותר מקצועי!! כי גם זה מראה על האמונות של הזמר!!
        וגם שהזמר הרבה יותר מחובר לשיר הזה!!
        קחו למשל את ישי ריבו. שאת האלבום שלו תוכו רצוף אהבה הוא הלחין!
        וכו וכו

        מוזיקלי 3מ מנותק
        מוזיקלי 3מ מנותק
        מוזיקלי 3
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @יונמיוזיק ממש נכון

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • יונתן לאופרי יונתן לאופר

          @יונמיוזיק אמר בהאים הזמרים שמלחנים את השירים בעצמם יותר יצליח להם מיזמר שקונה לחן שיר:

          לדעתי זמר שהוא עצמו הלחין את השיר
          זה הרבה יותר מקצועי!! כי גם זה מראה על האמונות של הזמר!!
          וגם שהזמר הרבה יותר מחובר לשיר הזה!!
          קחו למשל את ישי ריבו. שאת האלבום שלו תוכו רצוף אהבה הוא הלחין!
          וכו וכו

          כלזמר שילחין יהיה יותר מחובר לשיר שלו

          המשגיחה מנותק
          המשגיחה מנותק
          המשגיח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @יונתן-לאופר
          זה נכון ולא נכון
          כי בגדול החיבור לשיר זה ההכרה שלו המילים וכו' ובד"כ כל זמר ששר שיר בין אם זה לחן שלו ובין אם הוא קנה את זה הרי הוא מכיר את השיר ושר אותו הרבה פעמים וזה מה שיגרום לו להתחבר ללחן והשיר
          (כמובן שמדובר בשיר שבאמת יש למה להתחבר אליו)
          (אך בתכלס' בכללי בשירים החסידים יותר שומעים חיבורים שזה לדעתי בגלל המילים שמחברים כל אחד שזה לא סתם מילים שמישהו המציא)

          מיוזיק בנשמהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • המשגיחה המשגיח

            @יונתן-לאופר
            זה נכון ולא נכון
            כי בגדול החיבור לשיר זה ההכרה שלו המילים וכו' ובד"כ כל זמר ששר שיר בין אם זה לחן שלו ובין אם הוא קנה את זה הרי הוא מכיר את השיר ושר אותו הרבה פעמים וזה מה שיגרום לו להתחבר ללחן והשיר
            (כמובן שמדובר בשיר שבאמת יש למה להתחבר אליו)
            (אך בתכלס' בכללי בשירים החסידים יותר שומעים חיבורים שזה לדעתי בגלל המילים שמחברים כל אחד שזה לא סתם מילים שמישהו המציא)

            מיוזיק בנשמהמ מנותק
            מיוזיק בנשמהמ מנותק
            מיוזיק בנשמה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוזיק בנשמה
            #8

            @המשגיח נכון כמו ריבו עקיבא שמחוברים לשירים שלהם בצורה לא נורמלית לעומת זמרים אחרים שקונים לחנים ושלא נדבר שיש זמרים שלפעמים מתקשים לשיר את השיר שלהם

            שיר היום
            עידן דהרי - אבא גדול.mp3

            ד תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מיוזיק בנשמהמ מיוזיק בנשמה

              @המשגיח נכון כמו ריבו עקיבא שמחוברים לשירים שלהם בצורה לא נורמלית לעומת זמרים אחרים שקונים לחנים ושלא נדבר שיש זמרים שלפעמים מתקשים לשיר את השיר שלהם

              ד מנותק
              ד מנותק
              דיזיין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @מיוזיק-בנשמה אמר בהאים הזמרים שמלחנים את השירים בעצמם יותר יצליח להם מיזמר שקונה לחן שיר:

              ושלא נדבר שיש זמרים שלפעמים מתקשים לשיר את השיר שלהם

              ???????

              אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
              ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • דניאל 0ד מנותק
                דניאל 0ד מנותק
                דניאל 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                הנושא פשוט
                זמר מצליח שר שיר שהוא מתחבר אליו והשיר גם מתאים לו בסגנון
                ולכן זמר שמלחין וכותב בעצמו פשוט נותן את עצמו ואת מסריו עלי תווים. עד כאן.

                ''מוזיקה זה כמו חלב, יש מי שאלרגי יש מי שאוהב ויש כאלה שזה המזון היחיד שלהם''🍼👶

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מנותק
                  מ מנותק
                  מני מיוזיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  זה מאד פשוט: זמר שיצר בעצמו יותר מצליח, אבל זה לא "סיבה" אלא "סימן", שהאומנות בנשמה שלו.

                  אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מני מיוזיק

                    זה מאד פשוט: זמר שיצר בעצמו יותר מצליח, אבל זה לא "סיבה" אלא "סימן", שהאומנות בנשמה שלו.

                    אילן פא מנותק
                    אילן פא מנותק
                    אילן פ
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @מני-מיוזיק @דניאל-0 @דיזיין @המשגיח @מוזיקלי-3
                    זה מאוד יפה ונחמד לחשוב שאם זמר שר את שירו ולא קונה לחנים זה יותר מחובר וכ"ו
                    אני קצת מפקפק בגישה הזאת --כי המציאות מראה אחרת
                    כי ההצלחה של השיר נובעת מהרבה גורמים כמו
                    הלחן -הביצוע -העיבוד -המילים וכ"ו --ולא משנה אם הזמר הלחין את השיר או קנה אותו
                    יש הרבה יותר להיטים שזמרים קנו וביצעו --מאשר מקוריים
                    כל ענקי הזמר החסידי קונים לחנים --ולא כתבו בחיים שלהם אפילו שיר אחד
                    מסכים שיש את ישי ריבו חנן בן ארי וכדוגמתם --אבל הם בטלים ברב

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אילן פא אילן פ

                      @מני-מיוזיק @דניאל-0 @דיזיין @המשגיח @מוזיקלי-3
                      זה מאוד יפה ונחמד לחשוב שאם זמר שר את שירו ולא קונה לחנים זה יותר מחובר וכ"ו
                      אני קצת מפקפק בגישה הזאת --כי המציאות מראה אחרת
                      כי ההצלחה של השיר נובעת מהרבה גורמים כמו
                      הלחן -הביצוע -העיבוד -המילים וכ"ו --ולא משנה אם הזמר הלחין את השיר או קנה אותו
                      יש הרבה יותר להיטים שזמרים קנו וביצעו --מאשר מקוריים
                      כל ענקי הזמר החסידי קונים לחנים --ולא כתבו בחיים שלהם אפילו שיר אחד
                      מסכים שיש את ישי ריבו חנן בן ארי וכדוגמתם --אבל הם בטלים ברב

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מני מיוזיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @אילן-פ דבר ראשון, אמרתי שרק הם מצליחים, אבל הם יותר! והוכחה לכך, שכל מי ששומע אותם יודע כמעט את כל השירים שלהם. דבר שני, גדולי הזמר החסידיים כגון אברהם פריד ומרדכי בן דוד כתבו הרבה מהלהיטים שלהם!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ישי עמארי מנותק
                        ישי עמארי מנותק
                        ישי עמאר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #14

                        זה ממש לא קשור אם הלחן טוב אז הוא טוב...
                        נכון שאם זמר מלחין לעצמו את כל השירים אז הוא ישיר אותם יותר יפה
                        אבל זה ממש לא מחייב שיצליח יותר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • איזה קטעא מנותק
                          איזה קטעא מנותק
                          איזה קטע
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                          #15

                          אני חושבת שזה תלוי בהרבה משתנים.
                          ובבקשה, עם כל הכבוד לישי ריבו, חנן בן ארי, עקיבא משה פלד אליצור ודומיהם-האם לכל השירים שלהם אתם מחוברים או שרק לחלק?

                          אני עצמי מחוברת רק לחלק מהשירים שלהם ובאותה המידה אני גם די מחוברת לשירים של קובי ברומר, משה קליין, איציק דדיה וכו'

                          בקיצור-לדעתי זה לא כל כך קשור השאלה.
                          מה שכן, זמר שכתב את הלחנים שלו בעצמו (כנראה ש)הוא יותר מוזיקאי מזמר שקנה ולכן יותר יאהבו את השירים שלו...

                          יש שני סוגי מוזיקה-
                          מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                          תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • B מנותק
                            B מנותק
                            BINYAMIN OFFICIAL
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #16

                            זמר שמלחין וכותב לעצמו את השיר ועוד יותר מזה זמר שיוצר לעצמו את השיר
                            הוא הרבה יותר מתחבר לשיר ולמילים
                            והוא בעצם מביע את הרגש ואת המסר שהוא רוצה להעביר בשיר
                            לעומת זאת גם זמר שקונה לחן הוא יכול בצורה חד משמעית
                            להביע רגש ולהתחבר
                            אבל אחרי הכול אני חושב שלהיות יוצר ומפיק זה הרבה יותר אומנתי
                            והרבה יותר השראתי ממישהו שקונה
                            כי סתם כך ניקח לדוגמא זמר שהוא יוצר ומפיק
                            הוא פשוט מתחיל לעשות סשנים על כל רעיון מוזיקלי שבא לו

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א מנותק
                              א מנותק
                              אבי 8 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #17

                              אברהם פריד הלחין את רוב שיריו
                              וכל שיר פצצה

                              כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • א אבי 8 0

                                אברהם פריד הלחין את רוב שיריו
                                וכל שיר פצצה

                                כ.פ.כ מנותק
                                כ.פ.כ מנותק
                                כ.פ.
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #18

                                @אבי-8-0 מה? מאיפה הבאת את זה?

                                האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א מנותק
                                  א מנותק
                                  איללוש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #19

                                  אני לא חושבת שזה קשור..., לדוגמא: משה קליין- אין לו אף שיר שהוא עצמו הלחין אבל הולך לו מאוד..., ויש לו צפיות וביקוש...

                                  "אין בן אדם רע-
                                  יש בן אדם שרע לו!!!"

                                  B תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א איללוש

                                    אני לא חושבת שזה קשור..., לדוגמא: משה קליין- אין לו אף שיר שהוא עצמו הלחין אבל הולך לו מאוד..., ויש לו צפיות וביקוש...

                                    B מנותק
                                    B מנותק
                                    BINYAMIN OFFICIAL
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #20

                                    @איללוש אמר בהאים הזמרים שמלחנים את השירים בעצמם יותר יצליח להם מיזמר שקונה לחן שיר:

                                    אני לא חושבת שזה קשור..., לדוגמא: משה קליין- אין לו אף שיר שהוא עצמו הלחין אבל הולך לו מאוד..., ויש לו צפיות וביקוש...

                                    אני דווקא חושב שכן
                                    ורואים את זה ברוב הזמרים הישראלים שהם מלחינים כותבים ויוצרים לעצמם וכול שיר שלהם פשוט בעשירון העליון

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • חצי הכוס המלאהח מנותק
                                      חצי הכוס המלאהח מנותק
                                      חצי הכוס המלאה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #21

                                      אם הזמר יודע להלחין טוב אז בהחלט!!!
                                      כשאדם עובד על משהו כמו יצירה, כמו לחן שלוקח הרבה זמן לעשות את זה אז הוא מתחבר יותר ללחן ואז הוא שר את זה יותר יפה ויותר מתוך הלב ואז זה אוטומטית נהיה יותר יפה😊 😊

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • כ.פ.כ כ.פ.

                                        @אבי-8-0 מה? מאיפה הבאת את זה?

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אבי 8 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #22

                                        @כ-פ יאו איזה טעות 🙈 🙈 🙈
                                        בטעות כתבתי הלחין את רוב שיריו במקום לא הלחין את רוב שיריו
                                        תודה ששמת לב 👍 👍 👍

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • מנאשששמ מנאששש סימן נושא זה כנושא רגיל ב

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות
                                        תגובה
                                        • תגובה כנושא
                                        התחברו כדי לפרסם תגובה
                                        • מהישן לחדש
                                        • מהחדש לישן
                                        • הכי הרבה הצבעות


                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • דף הבית
                                        • לא נקרא 0
                                        • פוסטים אחרונים
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • שליחת פנייה לניהול