דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. מי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר

מי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
484 פוסטים 123 כותבים 58.4k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • בנות ברקב בנות ברק

    @כ-פ אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:

    @אני-פנתרה אני אסביר לך -
    כבר כולם הגיעו למסקנה מזמן שזאנוויל הוא הוא זוכה לתואר.
    העלו פה בעבר סרטונים קודמים שלו, וואי וואי........ הזוי.

    העליתי לך למקרה שלא ראית אותם.

    זאנוויל מגיע לG5.mp4

    זאונוויל - מטורף.mp4

    @כ-פ למה זה לא נפתח לי ? הוא כותב לי מנטפרי משהו שזה לא נפתח בסינון אוטומטי אפשר בבקשה להעלות את זה בעוד דרכים ?

    כ.פ.כ מנותק
    כ.פ.כ מנותק
    כ.פ.
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #418

    @בנות-ברק

    בבקשה, העליתי. להוריד כוכביות:

    https://send.magicode.me/send-file/file/b5986d675631ea2f86a268896acc24e***ed48f9e1d/view

    https://send.magicode.me/send-file/file/22532280f8f4179443ae88e98c020c9***df236e3fe/view

    האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • כ.פ.כ כ.פ.

      @אני-פנתרה אני אסביר לך -
      כבר כולם הגיעו למסקנה מזמן שזאנוויל הוא הוא זוכה לתואר.
      העלו פה בעבר סרטונים קודמים שלו, וואי וואי........ הזוי.

      העליתי לך למקרה שלא ראית אותם.

      זאנוויל מגיע לG5.mp4

      זאונוויל - מטורף.mp4

      א מנותק
      א מנותק
      אני פנתרה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #419

      @כ-פ אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:

      @אני-פנתרה אני אסביר לך -
      כבר כולם הגיעו למסקנה מזמן שזאנוויל הוא הוא זוכה לתואר.
      העלו פה בעבר סרטונים קודמים שלו, וואי וואי........ הזוי.

      העליתי לך למקרה שלא ראית אותם.

      זאנוויל מגיע לG5.mp4

      זאונוויל - מטורף.mp4

      @כ-פ וואו נשבעת לך שבחיים לא שמעתי כאלו טונים משום זמר
      ולא משנה אפילו הזמרים הכי גדולים בציבור החילוני אין להם את זה

      כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א אני פנתרה

        @כ-פ אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:

        @אני-פנתרה אני אסביר לך -
        כבר כולם הגיעו למסקנה מזמן שזאנוויל הוא הוא זוכה לתואר.
        העלו פה בעבר סרטונים קודמים שלו, וואי וואי........ הזוי.

        העליתי לך למקרה שלא ראית אותם.

        זאנוויל מגיע לG5.mp4

        זאונוויל - מטורף.mp4

        @כ-פ וואו נשבעת לך שבחיים לא שמעתי כאלו טונים משום זמר
        ולא משנה אפילו הזמרים הכי גדולים בציבור החילוני אין להם את זה

        כ.פ.כ מנותק
        כ.פ.כ מנותק
        כ.פ.
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #420

        @אני-פנתרה גם בלי להכיר זמרים חילוניים אני מבינה שהוא מטורף. בלעה"ר.

        האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • כ.פ.כ כ.פ.

          @אני-פנתרה גם בלי להכיר זמרים חילוניים אני מבינה שהוא מטורף. בלעה"ר.

          א מנותק
          א מנותק
          אני פנתרה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #421

          @כ-פ אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:

          @אני-פנתרה גם בלי להכיר זמרים חילוניים אני מבינה שהוא מטורף. בלעה"ר.

          @כ-פ כפרה עלייך "צדיקה" אני רק מנסה לחשוב לעצמי מה היה קורה אם הוא היה שר אצלם
          הוא היה שם שם את הכי גדולים בכיס האחורי....

          יענקל לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • איש אחד מאיזה מקוםא איש אחד מאיזה מקום

            @פרה-אדומה אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:

            @איש-אחד-מאיזה-מקום מה זה או מי זה דימאש?
            אתה יכול לתת יותר פרטים?

            ראה לעיל- https://miktzav.com/topic/7277/%D7%9E%D7%99-%D7%9C%D7%93%D7%A2%D7%AA%D7%9A-%D7%99%D7%A9-%D7%9C%D7%95-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%98%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%92%D7%91%D7%95%D7%94%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%99%D7%95%D7%AA%D7%A8/377

            פ מנותק
            פ מנותק
            פרה אדומה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #422

            @איש-אחד-מאיזה-מקום וואו זה לא אנושי!!!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ר מנותק
              ר מנותק
              רטרו
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #423

              שאלה למומחים
              אחזה סוג שול יש לבערי וובר?
              ואיזה לעקיבא תורג'מן?

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שלמה qש מנותק
                שלמה qש מנותק
                שלמה q
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #424

                יניב בן משיח חד משמעי לוקח את כולם בהליכה

                יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ר רטרו

                  שאלה למומחים
                  אחזה סוג שול יש לבערי וובר?
                  ואיזה לעקיבא תורג'מן?

                  א מנותק
                  א מנותק
                  ארי גולד
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #425

                  @רטרו
                  התכוונת לאיזה סוג קול יש להם, כי א"כ לבערי וובער יש טנור, כמו לרוב הזמרים, ולרוב הגברים,
                  ולעקיבא אנ'לא בטוח, אבל לכאורה בריטון, (לישי ריבו לדוגמא זה בריטון, והקולות שלהם מאוד דומים)

                  הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • א אני פנתרה

                    @כ-פ אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:

                    @אני-פנתרה גם בלי להכיר זמרים חילוניים אני מבינה שהוא מטורף. בלעה"ר.

                    @כ-פ כפרה עלייך "צדיקה" אני רק מנסה לחשוב לעצמי מה היה קורה אם הוא היה שר אצלם
                    הוא היה שם שם את הכי גדולים בכיס האחורי....

                    יענקל לויי מנותק
                    יענקל לויי מנותק
                    יענקל לוי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #426

                    @אני-פנתרה לא ידעתי איך להגיב לך בלי הכותרת נושא אבל נראה לי שהתמונת פרופיל שלך לא 'תשמח' את הצוות פיקוח, בגלל השם שמוזכר שם... אבל עשה כרצונך...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • שלמה qש שלמה q

                      יניב בן משיח חד משמעי לוקח את כולם בהליכה

                      יונתן פי מנותק
                      יונתן פי מנותק
                      יונתן פ
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #427

                      @שלמה-q אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:

                      יניב בן משיח חד משמעי לוקח את כולם בהליכה

                      עדיף לדבר עובדות ומציאות, מאשר ניחושים!!!
                      סורי {תסתכל טיפה על הנושא ותראה שהעלו פה פצצות פי מאה מיניב}

                      כשאין אמונה אין תשובות!
                      כשיש אמונה אין שאלות!
                      חפץ חיים.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        אבי 8 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #428

                        אופיר סולומון

                        yossefiY תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • א אבי 8 0

                          אופיר סולומון

                          yossefiY מנותק
                          yossefiY מנותק
                          yossefi
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #429

                          @אבי-8-0 מה קשר
                          זאנוויל לא רואה אותו

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • yossefiY yossefi

                            @אבי-8-0 מה קשר
                            זאנוויל לא רואה אותו

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אבי 8 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #430

                            @yossefi זאנוויל הכי גבוה ואמרו את זה 1000 פעם
                            אבל אמרתי שגם אופיר סלומון טוב

                            yossefiY ישי עמארי 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • א אבי 8 0

                              @yossefi זאנוויל הכי גבוה ואמרו את זה 1000 פעם
                              אבל אמרתי שגם אופיר סלומון טוב

                              yossefiY מנותק
                              yossefiY מנותק
                              yossefi
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #431

                              @אבי-8-0 נחמדדד.....

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א אבי 8 0

                                @yossefi זאנוויל הכי גבוה ואמרו את זה 1000 פעם
                                אבל אמרתי שגם אופיר סלומון טוב

                                ישי עמארי מנותק
                                ישי עמארי מנותק
                                ישי עמאר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #432

                                @אבי-8-0 נכון אבל אף פעם לא שמעתי את אופיר בטונים גבוהים

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ישי עמארי ישי עמאר

                                  @אבי-8-0 נכון אבל אף פעם לא שמעתי את אופיר בטונים גבוהים

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אבי 8 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #433

                                  @ישי-עמאר ראיתי סרטון שהוא בתוכנית
                                  הפייטן והוא עלה שם ממש

                                  ישי עמארי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • א אבי 8 0

                                    @ישי-עמאר ראיתי סרטון שהוא בתוכנית
                                    הפייטן והוא עלה שם ממש

                                    ישי עמארי מנותק
                                    ישי עמארי מנותק
                                    ישי עמאר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #434

                                    @אבי-8-0 הא לא ידעתי

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מני מיוזיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #435

                                      אני ללא מבין גדול בזה... אבלאחי הגדול שמאד אוהב חזנות אמר לי פעם שאוהד מושקוביץ והלפגוט עשו תחרות ואוהד ניצח אבל קרע את מיתרי הקול או משהו כזה והיה צריך ניתוח...

                                      כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ מני מיוזיק

                                        אני ללא מבין גדול בזה... אבלאחי הגדול שמאד אוהב חזנות אמר לי פעם שאוהד מושקוביץ והלפגוט עשו תחרות ואוהד ניצח אבל קרע את מיתרי הקול או משהו כזה והיה צריך ניתוח...

                                        כ.פ.כ מנותק
                                        כ.פ.כ מנותק
                                        כ.פ.
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #436

                                        @מני-מיוזיק אני שמעתי שהתפוצץ לו וריד בעין בגלל זה.........
                                        השאלה אם זה נקרא שהוא הגיע לטון, תכלס הוא כמעט מסר את נפשו על זה..........

                                        האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                        אני ואניא כ א 3 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • כ.פ.כ כ.פ.

                                          @מני-מיוזיק אני שמעתי שהתפוצץ לו וריד בעין בגלל זה.........
                                          השאלה אם זה נקרא שהוא הגיע לטון, תכלס הוא כמעט מסר את נפשו על זה..........

                                          אני ואניא מנותק
                                          אני ואניא מנותק
                                          אני ואני
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #437

                                          @כ-פ גם אני שמעתי על זה אבל אין לי מקור אמין לכך !

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול