עזרה-שירי בר מצווה
-
@יאיר-2-0
כן,אבל כמובן גם שירים יכולים להתאים גם לכניסה@KING-music
דבר ראשון הצלחה מלך!! אני בטוח שאתה תעבור את זה כמו ענק!!
לגבי שירים לכניסה
אני ימליץ לך על:
תודה על הכל יניב בן משיח
ילד שלי איציק אורלב
ברכת הבנים (במקור של אוהד מושקוביץ אבל יש עוד ביצועים...)
לגבי שירים לריקודים
ממליץ לך לשים מחרוזת שירים (מי כמוך יודע
)
רמיקסים זה דבר שילך לך טוב...
אני לא יודע אם חשבת על זה אבל בשלב של האוכל צריך שירים לרקע אז אני ממליץ לך על
- מחרוזת הנעימות של סוסנה
- אלבום אשירה של עדי נתנאלי
בכל מקרה בהצלחה! תן בראש

-
אז מה קורה?
אירוע הבר מצווה הראשון שלי בתור DJ.
ואני צריך שירים שיכולים להתאים.
לא חסידי.
מקווה שאתם אלו שתעזרו לי לעשות את הפעם הראשונה הכי טובה שיש לDJ מתחיל.
יאללה ביי ותודה.נ.ב הבר מצווה ביום חמישי אז אנא מצאו רעיונות יצירתיים!
🤭
@KING-music בהצלחה!!
לאוכל שים שירים של ישי ריבו ועקיבא כי זה הכי!!! מתאים ורגוע!! או קובי ברומר יהודי אף פעם לא לבד..
וולריקודים תלוי איזה סגנון המשפחה..
אם ספרדי אז יניב בן משיח גד אלבז וכל השירים החדשים עם קצב למשל: של מאט דאב וכו... שכחתי את השמות

-
@KING-music
דבר ראשון הצלחה מלך!! אני בטוח שאתה תעבור את זה כמו ענק!!
לגבי שירים לכניסה
אני ימליץ לך על:
תודה על הכל יניב בן משיח
ילד שלי איציק אורלב
ברכת הבנים (במקור של אוהד מושקוביץ אבל יש עוד ביצועים...)
לגבי שירים לריקודים
ממליץ לך לשים מחרוזת שירים (מי כמוך יודע
)
רמיקסים זה דבר שילך לך טוב...
אני לא יודע אם חשבת על זה אבל בשלב של האוכל צריך שירים לרקע אז אני ממליץ לך על
- מחרוזת הנעימות של סוסנה
- אלבום אשירה של עדי נתנאלי
בכל מקרה בהצלחה! תן בראש

@חכם_בלילה אמר בעזרה-שירי בר מצווה:
@KING-music
דבר ראשון הצלחה מלך!! אני בטוח שאתה תעבור את זה כמו ענק!!
לגבי שירים לכניסה
אני ימליץ לך על:
תודה על הכל יניב בן משיח
ילד שלי איציק אורלב
ברכת הבנים (במקור של אוהד מושקוביץ אבל יש עוד ביצועים...)
לגבי שירים לריקודים
ממליץ לך לשים מחרוזת שירים (מי כמוך יודע
)
רמיקסים זה דבר שילך לך טוב...
אני לא יודע אם חשבת על זה אבל בשלב של האוכל צריך שירים לרקע אז אני ממליץ לך על
- מחרוזת הנעימות של סוסנה
- אלבום אשירה של עדי נתנאלי
בכל מקרה בהצלחה! תן בראש

אלף תודות אחי המלך

-
@KING-music
דבר ראשון הצלחה מלך!! אני בטוח שאתה תעבור את זה כמו ענק!!
לגבי שירים לכניסה
אני ימליץ לך על:
תודה על הכל יניב בן משיח
ילד שלי איציק אורלב
ברכת הבנים (במקור של אוהד מושקוביץ אבל יש עוד ביצועים...)
לגבי שירים לריקודים
ממליץ לך לשים מחרוזת שירים (מי כמוך יודע
)
רמיקסים זה דבר שילך לך טוב...
אני לא יודע אם חשבת על זה אבל בשלב של האוכל צריך שירים לרקע אז אני ממליץ לך על
- מחרוזת הנעימות של סוסנה
- אלבום אשירה של עדי נתנאלי
בכל מקרה בהצלחה! תן בראש

@חכם_בלילה אמר בעזרה-שירי בר מצווה:
תודה על הכל יניב בן משיח
ילד שלי איציק אורלב
ברכת הבנים (במקור של אוהד מושקוביץ אבל יש עוד ביצועים...)@chagit03 אם אפשר בMP3
תודה -
@חכם_בלילה אמר בעזרה-שירי בר מצווה:
תודה על הכל יניב בן משיח
ילד שלי איציק אורלב
ברכת הבנים (במקור של אוהד מושקוביץ אבל יש עוד ביצועים...)@chagit03 אם אפשר בMP3
תודה -
@KING-music
וברכת הבנים
https://send.magicode.me/send-file/file/****9c5f91498da1bc7b8681a43e13d00d1333e22083/view -
היי מה קורה?
אם יש לכם שירים שיותר מדברים על החתן בר מצווה אני אשמח!
-
היי מה קורה?
אם יש לכם שירים שיותר מדברים על החתן בר מצווה אני אשמח!
@KING-music
ממליצה לך לדבר עם הבר שחוגג... או עם המשפחה איזה סגנון ושירים הם רוצים.
זה דבר שכמו שידוע לי כל דיגיי עושה לפני האירוע...
הכי טוב להיות מוכן מראש. -
@KING-music
ממליצה לך לדבר עם הבר שחוגג... או עם המשפחה איזה סגנון ושירים הם רוצים.
זה דבר שכמו שידוע לי כל דיגיי עושה לפני האירוע...
הכי טוב להיות מוכן מראש.@פונץ-בננה אמר בעזרה-שירי בר מצווה:
@KING-music
ממליצה לך לדבר עם הבר שחוגג... או עם המשפחה איזה סגנון ושירים הם רוצים.
זה דבר שכמו שידוע לי כל דיגיי עושה לפני האירוע...
הכי טוב להיות מוכן מראש.אל דאגה,הייתה פגישה.
יש לי את השירים לרחבה ולרקע.
ולא משנה להם איזה שיר כניסה יהיה,העיקר שיהיה קשור\מדובר על החתן בר מצווה. -
@פונץ-בננה אמר בעזרה-שירי בר מצווה:
@KING-music
ממליצה לך לדבר עם הבר שחוגג... או עם המשפחה איזה סגנון ושירים הם רוצים.
זה דבר שכמו שידוע לי כל דיגיי עושה לפני האירוע...
הכי טוב להיות מוכן מראש.אל דאגה,הייתה פגישה.
יש לי את השירים לרחבה ולרקע.
ולא משנה להם איזה שיר כניסה יהיה,העיקר שיהיה קשור\מדובר על החתן בר מצווה.@KING-music מרגש?
כי יש את ברכת הכהנים, ילד שלי, גיבור של אמא .... -
@KING-music מרגש?
כי יש את ברכת הכהנים, ילד שלי, גיבור של אמא ....@פונץ-בננה אמר בעזרה-שירי בר מצווה:
@KING-music מרגש?
כי יש את ברכת הכהנים, ילד שלי, גיבור של אמא ....וואלה ת'אמת...גם לי לא היכפת...תעלו מה שאתה חושבים\מה שיש.
תודההה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות