דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. למה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי

למה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
53 פוסטים 23 כותבים 1.8k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • chagit03C מנותק
    chagit03C מנותק
    chagit03
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #13

    @ford-0 זמר חייב להשתנות ביחד עם הדור,הוא לא יכול להיות כמו שוואקי של פעם כי היום אף אחד לא מתחבר למוזיקה הזאת...מה שכן הוא מביא את השוואקי של פעם לסגנון של היום...
    הנה לדוגמא קח את פריד גם הוא השתנה מפעם להיום...

    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
    (עדן מאירי)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • כ.פ.כ כ.פ.

      @יענקל-לוי לא בדיתי מליבי 🙂
      אם אתה חי בישראל אתה אמור לשים לב שרוב האמנים היום יותר מוציאים ישראלי.

      וכן, בקרב הבחורי ישיבות הליטאים שוואקי נחשב יותר 'חנון'. כמו שמ.ב.ד הוא חנון.

      יענקל לויי מנותק
      יענקל לויי מנותק
      יענקל לוי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יענקל לוי
      #14

      @כ-פ אפשר לקבל מדגם של ''רוב האמנים''?
      ואני חי בישראל ואני בחור ליטאי ועם כל זה אני חושב שמ.ב.ד. הוא 'פרום' (-שאחרים קוראים לזה 'חנון'...), ןלעומת זאת יעקב שוואקי הוא לא חנון לדעתי בכלל רק יכול להיות שבגלל שהוא יותר מבוגר מהזמרים הצעירים אז יש איזושהי הרגשה כאילו הוא יותר חנון מהם אבל זה לא באמת נכון. ואני מקטלג אותו יותר קרוב למרדכי שפירא מאשר למרדכי בן דוד. והנה מקצת מהרשימה של הזמרים הישראליים שלא מוציאים בסגנון הזה:
      ישראל אדלר (חזן)
      מאיר אדלר
      משולם גרינברגר
      יעקב יהודה דסקל
      ארי היל
      זאנוויל ויינברגר
      שלמה כהן (זמר)
      (עמית ליסטוונד)
      מנדי וייס
      (אפרים מנדלסון)
      אהרלה סמט
      (גלעד פוטולסקי)
      יואלי קליין
      נפתלי קמפה
      אברימי רוט
      מוטי שטיינמץ
      יואלי קליין
      ואפשר לערוך סקר בעולם הישיבות לאן הרוח נושבת? נראה לי שהרשימה הזו תנצח בפער גדול...

      כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • הראל 1ה מנותק
        הראל 1ה מנותק
        הראל 1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #15

        מבוגר והוא נפתח אז הכל נהיה יותר פתוח

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יענקל לויי יענקל לוי

          @כ-פ אפשר לקבל מדגם של ''רוב האמנים''?
          ואני חי בישראל ואני בחור ליטאי ועם כל זה אני חושב שמ.ב.ד. הוא 'פרום' (-שאחרים קוראים לזה 'חנון'...), ןלעומת זאת יעקב שוואקי הוא לא חנון לדעתי בכלל רק יכול להיות שבגלל שהוא יותר מבוגר מהזמרים הצעירים אז יש איזושהי הרגשה כאילו הוא יותר חנון מהם אבל זה לא באמת נכון. ואני מקטלג אותו יותר קרוב למרדכי שפירא מאשר למרדכי בן דוד. והנה מקצת מהרשימה של הזמרים הישראליים שלא מוציאים בסגנון הזה:
          ישראל אדלר (חזן)
          מאיר אדלר
          משולם גרינברגר
          יעקב יהודה דסקל
          ארי היל
          זאנוויל ויינברגר
          שלמה כהן (זמר)
          (עמית ליסטוונד)
          מנדי וייס
          (אפרים מנדלסון)
          אהרלה סמט
          (גלעד פוטולסקי)
          יואלי קליין
          נפתלי קמפה
          אברימי רוט
          מוטי שטיינמץ
          יואלי קליין
          ואפשר לערוך סקר בעולם הישיבות לאן הרוח נושבת? נראה לי שהרשימה הזו תנצח בפער גדול...

          כ.פ.כ מנותק
          כ.פ.כ מנותק
          כ.פ.
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #16

          @יענקל-לוי טוב, אני לא בחור ישיבה אז אני לא מתווכחת. אולי בימים הקרובים אשאל את אחי בישיבה ואחזור עם תוצאות 🙂

          האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • התאומהה מנותק
            התאומהה מנותק
            התאומה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #17

            הוא כבר לא מעניין אף אחד
            מידי מעורבב בין החסידי/ישראלי/אנגלית

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ford 0F ford 0

              גדול הזמר החסידי בעבר וכיום מגדולי הזמר היהודי יעקב שוואקי הוציא לא מעט נכסי צאן ברזל במוזיקה היהודית. כמו: "רחם" "אשת חיל" "והיא שעמדה" "בשעה" "השיבנו" "שמעתי" "ממקומך" "והוא קלי" ועוד המון להיטים שלא נס ליחם עד היום. מאז עברו הרבה מים בירדן ושוואקי עבר לסגנון הישראלי ויש לא מעט שעזבו אותו.
              לאחרונה, בדיסקים האחרונים מנסה שוואקי לחזור לסגנון הישן החסידי והנוסטלגי עם ההופעה הגדולה "לחיים אין נחת" יחד עם שמילי. והשירים "קלי למה עזבתני" (בלחנו של איצי וולדנר) שיצא בעקבות אסון מירון, כמו כן השירים "בא שבת" ו"א איד", בלחנו של הערשי וינברגר את "לך עצמי", בלחנו של אחיו ר' משה אהרון, למה זה לא מצליח לו?

              חצי הכוס המלאהח מנותק
              חצי הכוס המלאהח מנותק
              חצי הכוס המלאה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #18

              @ford-0 אני חושבת שפשוט כבר נמאס מהסגנון הזה.
              הוא זמר כבר מלא שנים ואני חושבת שרוב האנשים ששומעים היום מוזיקה זה יותר הצעירים(לפי דעתי)
              וצעירים אוהבים לשמוע קולות צעירים וחדשים ופחות ישנים...🤔 🤔

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ב מנותק
                ב מנותק
                בועז
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי בועז
                #19

                פעם הרחבתי קצת בנושא (הכללי לא ספציפית לשוואקי), ולדעתי זה קשור גם לשאלה הזאת,

                מי שמעוניין לקרוא:
                https://miktzav.com/topic/3162/%D7%94%D7%96%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%92%D7%93%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%94-%D7%94%D7%A1%D7%95%D7%93-%D7%93%D7%A2%D7%94-%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%AA?_=1684335488372
                ותוספת קטנה, שוואקי לא יכול לחיות בזהות כפולה כי הציבור השמור לא יקשיב לפתוח יותר והפתוח לא יקשיב לשמור, והציבור השמור גם לא ימיין את השירים מה טוב ומה לא, אלא פשוט לא יקשיב מה שמשאיר לו מקום רק בישראלי הפתוח יותר.

                רוצים לשמוע עלי, או את החומר שלי???
                הטעימה הראשונה....https://www.youtube.com/watch?v=pGKKDX1dIgg

                יענקל לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ב בועז

                  פעם הרחבתי קצת בנושא (הכללי לא ספציפית לשוואקי), ולדעתי זה קשור גם לשאלה הזאת,

                  מי שמעוניין לקרוא:
                  https://miktzav.com/topic/3162/%D7%94%D7%96%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%92%D7%93%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%94-%D7%94%D7%A1%D7%95%D7%93-%D7%93%D7%A2%D7%94-%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%AA?_=1684335488372
                  ותוספת קטנה, שוואקי לא יכול לחיות בזהות כפולה כי הציבור השמור לא יקשיב לפתוח יותר והפתוח לא יקשיב לשמור, והציבור השמור גם לא ימיין את השירים מה טוב ומה לא, אלא פשוט לא יקשיב מה שמשאיר לו מקום רק בישראלי הפתוח יותר.

                  יענקל לויי מנותק
                  יענקל לויי מנותק
                  יענקל לוי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #20

                  @בועז סתם כך זו באמת הזדמנות שלי לדבר על זה: נגדיר זאת כך- יש זמרים שכשהם מוציאים אלבום אתה יודע אם אתה 'מכניס אותו הביתה' כדי שהילדים ישמעו, לדוגמא שמילי אונגר שמי שאוהב אותו יודע שכשהוא מוציא אלבום לדוגמא 'מדריגות', וגם שולם למר באלבום האחרון, אותו דבר, כי אתה יודע מה הז'אנר, ואתה יודע שאפשר להשמיע לילדים ולא צריך לפחד אולי יבוא פה איזה שיר 'לא-מי-יודע-מה-חרדי'. ויש עוד רבים, יונגערליך, אידיש נחת, מבד, אברהם פריד, מוטי אילאוויטש, אהרלע סאמעט וכו'-הרשימה ארוכה. ולעומת זאת יש את הזמרים שמוציאים אלבום ואתה לא יכול להביא אותו הביתה כי אולי יהיה שם איזה שיר שאתה לא רוצה שהילדים שלך ירקדו לצליליו... לדוגמא: בערי וועבער באלבום האחרון שהוא מאוד מבולבל, מצד אחד יש את מאן דיהיב חיי, קרבן, ועוד כמה שירים מאוד יפים, אבל אז זה עובר לרצועה של חג שמח, ועוד כמה שירים שיש הרבה אנשים שלא רוצים להשמיע אותם לילדים בבית הן מצד הטראנס שבו והן מצד תוכן השיר(השפה וכדו') וגם ליפא שמעלצער, מצד אחד הוא מוציא את אביי ורבא, ומצד שני את כל השירים המוזרים על קטעים מהגמרא שלא ראוי להוציא על זה שירים(שלם ישלם, קינוח, הני תרי, וכו')ואנשים(לדוגמא אני)לא רוצים להשמיע בבית את השירים האלו בגלל שזה ליצנות מהגמרא(...). (וגם מנדי ווייס בערך אותו סיפור)וזה גם הסיפור של יעקב שוואקי האחרון שפעם אנשים ידעו שאם יעקב שוואקי הוציא אלבום אז זה בסגנון רחם ערי ישראל טאטע מה מה מה ידיד וכו' ואפשר לקנות אותו לפני ששומעים. אבל היום יש לך מצד אחד את באה שבת(שיר מטורף של הערשי ויינבערגער, {שאגב הולך לשיר בהופעה של מ.ב.ד. ושמילי ונפתלי קמפה ביום א' ח' סיון}) ולך עצמי ועוד. ומצד שני יש לך את a toast the life שהוא לא שיר כ''כ יהודי מבחינת הצורה שלו , ועוד כמה, ולכן לא הולך לו. ואני באמת לא מבין את המפיקים שלהם, אם הם רוצים קהל מודרני שיוציאו מודרני ואם רוצים חסידים שיוציאו חסידי, ואפשר להוציא בנפרד. ויש עוד הרבה דוגמאות של זמרים שלא סגורים על עצמם מה הם מוציאים באלבום ולכן האלבומים שלהם פחות מצליחים,

                  ברוריהב ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                  4
                  • ford 0F ford 0

                    גדול הזמר החסידי בעבר וכיום מגדולי הזמר היהודי יעקב שוואקי הוציא לא מעט נכסי צאן ברזל במוזיקה היהודית. כמו: "רחם" "אשת חיל" "והיא שעמדה" "בשעה" "השיבנו" "שמעתי" "ממקומך" "והוא קלי" ועוד המון להיטים שלא נס ליחם עד היום. מאז עברו הרבה מים בירדן ושוואקי עבר לסגנון הישראלי ויש לא מעט שעזבו אותו.
                    לאחרונה, בדיסקים האחרונים מנסה שוואקי לחזור לסגנון הישן החסידי והנוסטלגי עם ההופעה הגדולה "לחיים אין נחת" יחד עם שמילי. והשירים "קלי למה עזבתני" (בלחנו של איצי וולדנר) שיצא בעקבות אסון מירון, כמו כן השירים "בא שבת" ו"א איד", בלחנו של הערשי וינברגר את "לך עצמי", בלחנו של אחיו ר' משה אהרון, למה זה לא מצליח לו?

                    margalitM מנותק
                    margalitM מנותק
                    margalit
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #21

                    @ford-0
                    לשוואקי היה קהל מאוד גדול
                    כשהיו מדברים על מוזיקה חסידית אז הוא היה באותה שורה עם אברהם פריד ומ.ב.ד
                    הוא עשה שינוי מאוד גדול במוזיקה שלו (וגם קצת בחיצוניות)
                    בשביל לחזור להיות אותו שוואקי שנחשב משהו מאוד טוב במוזיקה החסידית, הוא צריך לעבור דרך מחדש

                    @ford-0 אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                    למה זה לא מצליח לו?

                    את השירים שכתבת, אני לא מכירה, אבל אני מכירה את כל השירים של שוואקי 'הישן'
                    למה אני לא מכירה את החדשים? כי אפילו לא ניסיתי להקשיב
                    הוא כל יום מחליף סגנון, מנסה להתאים את עצמו, אני פחות אוהבת את זה
                    ואני חושבת שכמוני יש עוד הרבה...

                    סולמות
                    מגביהים את הקול שלך

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יענקל לויי יענקל לוי

                      @בועז סתם כך זו באמת הזדמנות שלי לדבר על זה: נגדיר זאת כך- יש זמרים שכשהם מוציאים אלבום אתה יודע אם אתה 'מכניס אותו הביתה' כדי שהילדים ישמעו, לדוגמא שמילי אונגר שמי שאוהב אותו יודע שכשהוא מוציא אלבום לדוגמא 'מדריגות', וגם שולם למר באלבום האחרון, אותו דבר, כי אתה יודע מה הז'אנר, ואתה יודע שאפשר להשמיע לילדים ולא צריך לפחד אולי יבוא פה איזה שיר 'לא-מי-יודע-מה-חרדי'. ויש עוד רבים, יונגערליך, אידיש נחת, מבד, אברהם פריד, מוטי אילאוויטש, אהרלע סאמעט וכו'-הרשימה ארוכה. ולעומת זאת יש את הזמרים שמוציאים אלבום ואתה לא יכול להביא אותו הביתה כי אולי יהיה שם איזה שיר שאתה לא רוצה שהילדים שלך ירקדו לצליליו... לדוגמא: בערי וועבער באלבום האחרון שהוא מאוד מבולבל, מצד אחד יש את מאן דיהיב חיי, קרבן, ועוד כמה שירים מאוד יפים, אבל אז זה עובר לרצועה של חג שמח, ועוד כמה שירים שיש הרבה אנשים שלא רוצים להשמיע אותם לילדים בבית הן מצד הטראנס שבו והן מצד תוכן השיר(השפה וכדו') וגם ליפא שמעלצער, מצד אחד הוא מוציא את אביי ורבא, ומצד שני את כל השירים המוזרים על קטעים מהגמרא שלא ראוי להוציא על זה שירים(שלם ישלם, קינוח, הני תרי, וכו')ואנשים(לדוגמא אני)לא רוצים להשמיע בבית את השירים האלו בגלל שזה ליצנות מהגמרא(...). (וגם מנדי ווייס בערך אותו סיפור)וזה גם הסיפור של יעקב שוואקי האחרון שפעם אנשים ידעו שאם יעקב שוואקי הוציא אלבום אז זה בסגנון רחם ערי ישראל טאטע מה מה מה ידיד וכו' ואפשר לקנות אותו לפני ששומעים. אבל היום יש לך מצד אחד את באה שבת(שיר מטורף של הערשי ויינבערגער, {שאגב הולך לשיר בהופעה של מ.ב.ד. ושמילי ונפתלי קמפה ביום א' ח' סיון}) ולך עצמי ועוד. ומצד שני יש לך את a toast the life שהוא לא שיר כ''כ יהודי מבחינת הצורה שלו , ועוד כמה, ולכן לא הולך לו. ואני באמת לא מבין את המפיקים שלהם, אם הם רוצים קהל מודרני שיוציאו מודרני ואם רוצים חסידים שיוציאו חסידי, ואפשר להוציא בנפרד. ויש עוד הרבה דוגמאות של זמרים שלא סגורים על עצמם מה הם מוציאים באלבום ולכן האלבומים שלהם פחות מצליחים,

                      ברוריהב מנותק
                      ברוריהב מנותק
                      ברוריה
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                      #22

                      @יענקל-לוי פעם ראשונה שאני לחלוטין מסכימה לכל מילה של משתמש כל מילה בסלע באמת היום להכניס את המוזיקה של היום הביתה זה פתח להתדרדרות רוחנית כמעט ודאית במיוחד כשיש ילדים צעירים זה סכנה אמיתית והיום לצערי רוב הזמרים כאלו.
                      ואני אישית כבר מזמן לא מכניסה אלבומים הביתה מכל סוג שהוא.

                      שירה מעומק הנשמה

                      כ.פ.כ יענקל לויי 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • ק מנותק
                        ק מנותק
                        קשה לחשוב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי קשה לחשוב
                        #23

                        @ford-0 כי זה לא אותם שירים, נכון שלשניהם קוראים חסידי, אבל זה ממש לא!!! השירים הישנים הם מלא בטעם ורגש, ומנגד השירים החדשים הם יבשים כמו פירות ט"ו בשבט, בלי שום תוכן ורגש.
                        לסיכום שוואקי מנסה להוציא שירים שהוא חושב שהולכים היום (כמו יוסי גרין), אבל הוא לא מבין שזה טעות! אנשים הרבה יותר אוהבים את השירים של פעם עם מלא תוכן!!!
                        אם הוא יוציא שירים כמו פעם, יצליח לו ובגדול!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #24

                          האמת לא ממש קראתי את כל התגובות אבל כן רפרפתי מלמעלה, ודי הסכמתי עם הכיוון של חגית

                          @chagit03 אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                          @ford-0 זמר חייב להשתנות ביחד עם הדור,הוא לא יכול להיות כמו שוואקי של פעם כי היום אף אחד לא מתחבר למוזיקה הזאת...מה שכן הוא מביא את השוואקי של פעם לסגנון של היום...
                          הנה לדוגמא קח את פריד גם הוא השתנה מפעם להיום...

                          שוואקי לא מתיימר לחזור אחורה כמו שפריד יודע שזה לא יקרה,
                          עם כל הגעגועים של הדור הצעיר למה שהיה פעם (לא משנה שהם לא מכירים ולא מתחברים אבל זה נשמע טוב וזה מספיק)
                          שוואקי מבין את הלך הרוח של הדור שנוטה לכיוון הידישאי החסידי האותנטי, ולא זה הליטאי ישיבתי שהיה בתחילת דרכו,
                          ואת האמת מגיע לו שאפו!
                          זה לא קל לזמר להתאים ת'צמו לדור ושוואקי די מצליח בזה!

                          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                          margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • ברוריהב ברוריה

                            @יענקל-לוי פעם ראשונה שאני לחלוטין מסכימה לכל מילה של משתמש כל מילה בסלע באמת היום להכניס את המוזיקה של היום הביתה זה פתח להתדרדרות רוחנית כמעט ודאית במיוחד כשיש ילדים צעירים זה סכנה אמיתית והיום לצערי רוב הזמרים כאלו.
                            ואני אישית כבר מזמן לא מכניסה אלבומים הביתה מכל סוג שהוא.

                            כ.פ.כ מנותק
                            כ.פ.כ מנותק
                            כ.פ.
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #25

                            @ברוריה אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                            ואני אישית כבר מזמן לא מכניסה אלבומים הביתה מכל סוג שהוא.

                            @ברוריה אז מה את כן מכניסה? 🤔

                            @קשה-לחשוב

                            לסיכום שוואקי מנסה להוציא שירים שהוא חושב שהולכים היום (כמו יוסי גרין), אבל הוא לא מבין שזה טעות! אנשים הרבה יותר אוהבים את השירים של פעם עם מלא תוכן!!!
                            אם הוא יוציא שירים כמו פעם, יצליח לו ובגדול!

                            מה זה כמו פעם? אתה מכיר שירים כמו פעם? היום אין שירים כמו פעם. בודדים שאפשר לספור על האצבעות מוציאים שירים 'כמו פעם'
                            ואיזה ביקוש יהיה לזה? למה שזה יצליח?

                            גם לי קשה עם זה האמת, שיש היום שירים או חסידי אידישאי, או אלטרנטיבי ישראלי. מתגעגעת אנושות לסגנון הליטאי מבית-אבא...........

                            האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                            חסידייה אוטנטיתח ברוריהב 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

                              האמת לא ממש קראתי את כל התגובות אבל כן רפרפתי מלמעלה, ודי הסכמתי עם הכיוון של חגית

                              @chagit03 אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                              @ford-0 זמר חייב להשתנות ביחד עם הדור,הוא לא יכול להיות כמו שוואקי של פעם כי היום אף אחד לא מתחבר למוזיקה הזאת...מה שכן הוא מביא את השוואקי של פעם לסגנון של היום...
                              הנה לדוגמא קח את פריד גם הוא השתנה מפעם להיום...

                              שוואקי לא מתיימר לחזור אחורה כמו שפריד יודע שזה לא יקרה,
                              עם כל הגעגועים של הדור הצעיר למה שהיה פעם (לא משנה שהם לא מכירים ולא מתחברים אבל זה נשמע טוב וזה מספיק)
                              שוואקי מבין את הלך הרוח של הדור שנוטה לכיוון הידישאי החסידי האותנטי, ולא זה הליטאי ישיבתי שהיה בתחילת דרכו,
                              ואת האמת מגיע לו שאפו!
                              זה לא קל לזמר להתאים ת'צמו לדור ושוואקי די מצליח בזה!

                              margalitM מנותק
                              margalitM מנותק
                              margalit
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #26

                              @חסידייה-אוטנטית אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                              שוואקי מבין את הלך הרוח של הדור שנוטה לכיוון הידישאי החסידי האותנטי

                              אני לא חושבת שהדור נוטה למוזיקה הזאת
                              אולי רק החסידיים נוטים למוזיקה הזאת.

                              סולמות
                              מגביהים את הקול שלך

                              כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • כ.פ.כ כ.פ.

                                @ברוריה אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                                ואני אישית כבר מזמן לא מכניסה אלבומים הביתה מכל סוג שהוא.

                                @ברוריה אז מה את כן מכניסה? 🤔

                                @קשה-לחשוב

                                לסיכום שוואקי מנסה להוציא שירים שהוא חושב שהולכים היום (כמו יוסי גרין), אבל הוא לא מבין שזה טעות! אנשים הרבה יותר אוהבים את השירים של פעם עם מלא תוכן!!!
                                אם הוא יוציא שירים כמו פעם, יצליח לו ובגדול!

                                מה זה כמו פעם? אתה מכיר שירים כמו פעם? היום אין שירים כמו פעם. בודדים שאפשר לספור על האצבעות מוציאים שירים 'כמו פעם'
                                ואיזה ביקוש יהיה לזה? למה שזה יצליח?

                                גם לי קשה עם זה האמת, שיש היום שירים או חסידי אידישאי, או אלטרנטיבי ישראלי. מתגעגעת אנושות לסגנון הליטאי מבית-אבא...........

                                חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                חסידייה אוטנטית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #27

                                @כ-פ אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                                גם לי קשה עם זה האמת, שיש היום שירים או חסידי אידישאי, או אלטרנטיבי ישראלי. מתגעגעת אנושות לסגנון הליטאי מבית-אבא.......

                                לכן היום זה הרבה יותר קשה עקרונית,
                                או להכניס כמה טוב ה' או 'אידן אין אמריקע' אבל לדעתי שוואקי די רוקד על שתי החתונות,
                                מבטיחה לכם שלא משמיעים את 'לחיים' בתוכניות בסמינר וגם לא את 'שמע ישראל' לא בגרסה בעברית ובטח שלא באנגלית....

                                עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • כ.פ.כ כ.פ.

                                  @ברוריה אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                                  ואני אישית כבר מזמן לא מכניסה אלבומים הביתה מכל סוג שהוא.

                                  @ברוריה אז מה את כן מכניסה? 🤔

                                  @קשה-לחשוב

                                  לסיכום שוואקי מנסה להוציא שירים שהוא חושב שהולכים היום (כמו יוסי גרין), אבל הוא לא מבין שזה טעות! אנשים הרבה יותר אוהבים את השירים של פעם עם מלא תוכן!!!
                                  אם הוא יוציא שירים כמו פעם, יצליח לו ובגדול!

                                  מה זה כמו פעם? אתה מכיר שירים כמו פעם? היום אין שירים כמו פעם. בודדים שאפשר לספור על האצבעות מוציאים שירים 'כמו פעם'
                                  ואיזה ביקוש יהיה לזה? למה שזה יצליח?

                                  גם לי קשה עם זה האמת, שיש היום שירים או חסידי אידישאי, או אלטרנטיבי ישראלי. מתגעגעת אנושות לסגנון הליטאי מבית-אבא...........

                                  ברוריהב מנותק
                                  ברוריהב מנותק
                                  ברוריה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #28

                                  @כ-פ אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                                  @ברוריה אז מה את כן מכניסה?

                                  מידי פעם אני מורידה שירים מה שמתאים ובוררת אותם כמו אורז

                                  שירה מעומק הנשמה

                                  chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • margalitM margalit

                                    @חסידייה-אוטנטית אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                                    שוואקי מבין את הלך הרוח של הדור שנוטה לכיוון הידישאי החסידי האותנטי

                                    אני לא חושבת שהדור נוטה למוזיקה הזאת
                                    אולי רק החסידיים נוטים למוזיקה הזאת.

                                    כ.פ.כ מנותק
                                    כ.פ.כ מנותק
                                    כ.פ.
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                                    #29

                                    @margalit אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                                    @חסידייה-אוטנטית אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                                    שוואקי מבין את הלך הרוח של הדור שנוטה לכיוון הידישאי החסידי האותנטי

                                    אני לא חושבת שהדור נוטה למוזיקה הזאת
                                    אולי רק החסידיים נוטים למוזיקה הזאת.

                                    ראשונה בפורום הזה שמסכימה אתי. תודה ענקית. 😊

                                    @ברוריה אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                                    @כ-פ אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                                    @ברוריה אז מה את כן מכניסה?

                                    מידי פעם אני מורידה שירים מה שמתאים ובוררת אותם כמו אורז

                                    אויש את חמודה!!! הלוואי עלי!!!!!

                                    האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

                                      @כ-פ אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                                      גם לי קשה עם זה האמת, שיש היום שירים או חסידי אידישאי, או אלטרנטיבי ישראלי. מתגעגעת אנושות לסגנון הליטאי מבית-אבא.......

                                      לכן היום זה הרבה יותר קשה עקרונית,
                                      או להכניס כמה טוב ה' או 'אידן אין אמריקע' אבל לדעתי שוואקי די רוקד על שתי החתונות,
                                      מבטיחה לכם שלא משמיעים את 'לחיים' בתוכניות בסמינר וגם לא את 'שמע ישראל' לא בגרסה בעברית ובטח שלא באנגלית....

                                      כ.פ.כ מנותק
                                      כ.פ.כ מנותק
                                      כ.פ.
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #30

                                      @חסידייה-אוטנטית אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                                      @כ-פ אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                                      גם לי קשה עם זה האמת, שיש היום שירים או חסידי אידישאי, או אלטרנטיבי ישראלי. מתגעגעת אנושות לסגנון הליטאי מבית-אבא.......

                                      לכן היום זה הרבה יותר קשה עקרונית,
                                      או להכניס כמה טוב ה' או 'אידן אין אמריקע' אבל לדעתי שוואקי די רוקד על שתי החתונות,
                                      מבטיחה לכם שלא משמיעים את 'לחיים' בתוכניות בסמינר וגם לא את 'שמע ישראל' לא בגרסה בעברית ובטח שלא באנגלית....

                                      סמינר זה לא מדד, סורי על ההיתקלות בפרטים. המדד זה הישיבות. כי בסמינר לא משמיעים כמעט כלום. רק את הטובים-טובים-טובים, או בהברה אידישאית או ליטאית.

                                      האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                      margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • כ.פ.כ כ.פ.

                                        @חסידייה-אוטנטית אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                                        @כ-פ אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                                        גם לי קשה עם זה האמת, שיש היום שירים או חסידי אידישאי, או אלטרנטיבי ישראלי. מתגעגעת אנושות לסגנון הליטאי מבית-אבא.......

                                        לכן היום זה הרבה יותר קשה עקרונית,
                                        או להכניס כמה טוב ה' או 'אידן אין אמריקע' אבל לדעתי שוואקי די רוקד על שתי החתונות,
                                        מבטיחה לכם שלא משמיעים את 'לחיים' בתוכניות בסמינר וגם לא את 'שמע ישראל' לא בגרסה בעברית ובטח שלא באנגלית....

                                        סמינר זה לא מדד, סורי על ההיתקלות בפרטים. המדד זה הישיבות. כי בסמינר לא משמיעים כמעט כלום. רק את הטובים-טובים-טובים, או בהברה אידישאית או ליטאית.

                                        margalitM מנותק
                                        margalitM מנותק
                                        margalit
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #31

                                        @כ-פ אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                                        @חסידייה-אוטנטית אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                                        @כ-פ אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                                        גם לי קשה עם זה האמת, שיש היום שירים או חסידי אידישאי, או אלטרנטיבי ישראלי. מתגעגעת אנושות לסגנון הליטאי מבית-אבא.......

                                        לכן היום זה הרבה יותר קשה עקרונית,
                                        או להכניס כמה טוב ה' או 'אידן אין אמריקע' אבל לדעתי שוואקי די רוקד על שתי החתונות,
                                        מבטיחה לכם שלא משמיעים את 'לחיים' בתוכניות בסמינר וגם לא את 'שמע ישראל' לא בגרסה בעברית ובטח שלא באנגלית....

                                        סמינר זה לא מדד, סורי על ההיתקלות בפרטים. המדד זה הישיבות. כי בסמינר לא משמיעים כמעט כלום. רק את הטובים-טובים-טובים, או בהברה אידישאית או ליטאית.

                                        ממש לא!
                                        משמיעים בסמינרים בערך את מה ששומעים בישיבות
                                        (מדברת על סמינרים ספרדים/ליטאיים)

                                        @כ-פ אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                                        ראשונה בפורום הזה שמסכימה אתי. תודה ענקית.

                                        אז הנה, פה אני לא מסכימה 😉

                                        סולמות
                                        מגביהים את הקול שלך

                                        הראל 1ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • ברוריהב ברוריה

                                          @כ-פ אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                                          @ברוריה אז מה את כן מכניסה?

                                          מידי פעם אני מורידה שירים מה שמתאים ובוררת אותם כמו אורז

                                          chagit03C מנותק
                                          chagit03C מנותק
                                          chagit03
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #32

                                          @ברוריה וואלה...אז בחיים לא שמעת אלבום של שוואקי,או אפילו חנן בן ארי?
                                          לא הבנתי את זה..כאילו מה ההבדל בין אלבום לבין סינגל?

                                          לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                          (עדן מאירי)

                                          ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול