שיר שכתבתי על לחן של חבר שלי
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
אשמח לקבל חוות דעת אמיתית על השיר🤩 בית ופזמון.m4a
@yoni-bonen שיר מהמם המילים הלחן
הקול הטונים
עד כמה שאני מבינה בזה זה מושלם
תוציאו את זה אני הראשונה לישמוע

-
@yoni-bonen ווואו מטורףף גם המילים וגם הלחןן
@טותיייי וואו תודהה🤩
לקבל מחמאה כזאת ועוד ממך ההההכותבת זה לא פשוט -
@yoni-bonen שיר מהמם המילים הלחן
הקול הטונים
עד כמה שאני מבינה בזה זה מושלם
תוציאו את זה אני הראשונה לישמוע

@המחבל-המחופש תודה על ההערכה
לא מובן מאליו -
@איללוש תודה רבה

-
@yoni-bonen
אפשר לעלות לי בדרך אחרת?זה חסום לי
תעלה במג'יקוד@אולפניסט-ברמה https://send.magicode.me/send-file/file/61088b899f162b1a920d4a69236bb04c1acda53d/view
-
@אולפניסט-ברמה https://send.magicode.me/send-file/file/61088b899f162b1a920d4a69236bb04c1acda53d/view
@yoni-bonen
גם זה חסום -
@אולפניסט-ברמה https://send.magicode.me/send-file/file/61088b899f162b1a920d4a69236bb04c1acda53d/view
@yoni-bonen זה עדין חסום.
אל תשתגע בשביל זה.אבל סתם... אינטלגנציה לחיים חחח.....
אם זה במג'יקוד. - אתה צריך להעתיק את הקישור שנותנים לך ל שורת החיפוש בגוגל... ואז לעשות באמצע הקישור כמה *** כוכביות, ואז לעתיק לפה.
ואז אני צריך להוריד את הכוכביות -
@yoni-bonen זה עדין חסום.
אל תשתגע בשביל זה.אבל סתם... אינטלגנציה לחיים חחח.....
אם זה במג'יקוד. - אתה צריך להעתיק את הקישור שנותנים לך ל שורת החיפוש בגוגל... ואז לעשות באמצע הקישור כמה *** כוכביות, ואז לעתיק לפה.
ואז אני צריך להוריד את הכוכביות@אולפניסט-ברמה אמר בשיר שכתבתי על לחן של חבר שלי:
@yoni-bonen זה עדין חסום.
אל תשתגע בשביל זה.אבל סתם... אינטלגנציה לחיים חחח.....
אם זה במג'יקוד. - אתה צריך להעתיק את הקישור שנותנים לך ל שורת החיפוש בגוגל... ואז לעשות באמצע הקישור כמה *** כוכביות, ואז לעתיק לפה.
ואז אני צריך להוריד את הכוכביותhttps://send.magicode.me/send-file/file/abb642caee3be0d781e55fc3***bc06541ba84ea68e/view
-
אשמח לקבל חוות דעת אמיתית על השיר🤩 בית ופזמון.m4a
@yoni-bonen מהמם!!!!
אתה מוציא אותו????
מושששששלם

-
@yoni-bonen מהמם!!!!
אתה מוציא אותו????
מושששששלם

@חצי-הכוס-המלאה תודה רבה🤩
מקווה שבקרוב -
@yoni-bonen
אהבתי ממש!
המילים יפות,
הלחן מהממם! -
@yoni-bonen
אהבתי ממש!
המילים יפות,
הלחן מהממם!@שריוש תודה רבה

-
אשמח לקבל חוות דעת אמיתית על השיר🤩 בית ופזמון.m4a
@yoni-bonen
קול של מוכשרים
-
@yoni-bonen
קול של מוכשרים
@KING-music תודהה
-
אשמח לקבל חוות דעת אמיתית על השיר🤩 בית ופזמון.m4a
@yoni-bonen ווואוווו!!!
פשוט מושלם, התחברתי ברגע למילים, הלחן והקול!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות