נגינה לשיר שהלחנתי
-
הלחנתי שיר ממש יפה (מילים מהמקורות) וכשניסיתי לשלוח את השיר לזמרים הם בקשו שבכדי שהם יאזינו לזה ברצינות, שאוסיף לזה ליווי מינימלי.
מי שיוכל לעזור לי בזה אשמח מאוד מאוד! -
@חכם_בלילה
כן, פשוט מאוד אני צריך מישהו שיתנדב לנגן שיר שהלחנתי ככה שיהיה לו מעטפת מוזיקלית מינימלית, כדי שאוכל להציג אותו בצורה מכובדת לזמרים. אשלח לך אותו במייל אם תוכל לעזור.
תודה על ההיענות. -
@חכם_בלילה
כן, פשוט מאוד אני צריך מישהו שיתנדב לנגן שיר שהלחנתי ככה שיהיה לו מעטפת מוזיקלית מינימלית, כדי שאוכל להציג אותו בצורה מכובדת לזמרים. אשלח לך אותו במייל אם תוכל לעזור.
תודה על ההיענות. -
@חכם_בלילה
פלאפון? -
@חכם_בלילה
פלאפון? -
@חכם_בלילה
דרך הערוץ שלך? -
@חכם_בלילה
דרך הערוץ שלך? -
@חכם_בלילה
קשוח... -
@חכם_בלילה
דרך הערוץ שלך? -
@חכם_בלילה
קשוח... -
@איסתרק-0 זה לא אני קבעתי את החוקים..
לצוות יש את ההחלטות שלהם ואני יודע שיש לזה סיבות מספיק טובות למה לא....@חכם_בלילה
לא אתה..
הנהלים.
וכן סיבות לגמרי טובות לא לאפשר את זה -
@איסתרק-0
אם יש לך רקע פשוט בנגינה אתה יכול להקליט הכי הכי פשוט ולהעלות ותקבל מן הסתם כמה רעיונות לסקיצה (או בהקלטה בנגן של סולו של השיר אם זה יהיה הקלטה שראוי להעלות כאן). -
@איסתרק-0 יש כאן הרבה אנשים שישמחו לעזור לך
אם אני לא טועה @אילן-פ כבר עשה פה כאלו דברים בעבר.אם זה קריטי לך אז שווה לך להעלות על אף הבושה, כי לא תתאפשר דרך מחוץ לפורום כמו שציין @חכם_בלילה
-
@איסתרק-0 יש כאן הרבה אנשים שישמחו לעזור לך
אם אני לא טועה @אילן-פ כבר עשה פה כאלו דברים בעבר.אם זה קריטי לך אז שווה לך להעלות על אף הבושה, כי לא תתאפשר דרך מחוץ לפורום כמו שציין @חכם_בלילה
@אייצ-ית אמר בנגינה לשיר שהלחנתי:
@איסתרק-0 יש כאן הרבה אנשים שישמחו לעזור לך
אם אני לא טועה @אילן-פ כבר עשה פה כאלו דברים בעבר.אם זה קריטי לך אז שווה לך להעלות על אף הבושה, כי לא תתאפשר דרך מחוץ לפורום כמו שציין @חכם_בלילה
תעלה לכאן את השיר -{בהנחה שמדובר בבן ולא בבת --כמובן }
ואולי אפשר לעשות לו הפקה קטנה ברמה של סקיצה עם אורגן שאפשר יהיה להציע לזמרים -
@אייצ-ית אמר בנגינה לשיר שהלחנתי:
@איסתרק-0 יש כאן הרבה אנשים שישמחו לעזור לך
אם אני לא טועה @אילן-פ כבר עשה פה כאלו דברים בעבר.אם זה קריטי לך אז שווה לך להעלות על אף הבושה, כי לא תתאפשר דרך מחוץ לפורום כמו שציין @חכם_בלילה
תעלה לכאן את השיר -{בהנחה שמדובר בבן ולא בבת --כמובן }
ואולי אפשר לעשות לו הפקה קטנה ברמה של סקיצה עם אורגן שאפשר יהיה להציע לזמרים -
@אילן-פ
אוקיי... אני אעלה..
שם השיר שמחת ה' יתברך.
מילים מאורחות צדיקים
ואם כבר אז מה דעתכם לגבי- השיר אני חושב שהתחלתי את השיר במינור והמשכתי במז'ור, האם כדאי להתחיל במז'ור?
- במקום לחזור על המילים שמחת ה' יתברך, להוסיף מילים אחרות.שמחת ה'.mp3
@איסתרק-0 מותר לי להחמיא על השיר?.
פשוט הוא מהממם
נהנתי ממנו
תריץ אותו עלה
עלה והצלח

-
@אילן-פ
אוקיי... אני אעלה..
שם השיר שמחת ה' יתברך.
מילים מאורחות צדיקים
ואם כבר אז מה דעתכם לגבי- השיר אני חושב שהתחלתי את השיר במינור והמשכתי במז'ור, האם כדאי להתחיל במז'ור?
- במקום לחזור על המילים שמחת ה' יתברך, להוסיף מילים אחרות.שמחת ה'.mp3
@איסתרק-0 אמר בנגינה לשיר שהלחנתי:
שם השיר שמחת ה' יתברך.
מילים מאורחות צדיקים
ואם כבר אז מה דעתכם לגבי- השיר אני חושב שהתחלתי את השיר במינור והמשכתי במז'ור, האם כדאי להתחיל במז'ור?
- במקום לחזור על המילים שמחת ה' יתברך, להוסיף מילים אחרות.
שמעתי את השיר מאוד חמוד ויש לו פוטנציאל ---כמו השיר "אמנם האיש הזוכה "-
-צריך ללמוד אותו קצת כדי -להכניס לתבנית של עיבוד -
למצוא אקורדים מתאימים וקצב מתאים -- אנסה לעשות משהו -- בעז"ה ב"נ
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות