איך מכניסים שיר לאורגן?
-
זה קולט wav מוקלט בלבד
לא קבצי mp3אם אתה בכל זאת רוצה להכניס שירים
יש לכך פיתרון
תחבר נגן באמצעות aux צר אל האורגן
תיכנס ל usb audio player ותקליט שם את השיר
אחר כך תשמור -
@aha ואם אני משנה את הסיומת לWAV?
או מקליט במחשב דרך אודיוסיטי ומוציא את זה בWAV??
עריכה: זה עבר לאורגן אבל זה לא עובד לצערי...@חכם_בלילה
רק מה שכתבתי
ניסיתי כבר את כל האפשרויות האחרות -
@חכם_בלילה
רק מה שכתבתי
ניסיתי כבר את כל האפשרויות האחרות -
@aha אני הצלחתי להכניס!!
השתמשתי בסרטון הזה וזה עובד!!
https://www.youtube.com/watch?v=-WZihSXuW2Y@חכם_בלילה
למה אצלי זה לא עובד?
https://send.magicode.me/send-file/file/2b6fb40f5d58933ea93a620e36d5536ae55e06cd/view -
@חכם_בלילה
למה אצלי זה לא עובד?
https://send.magicode.me/send-file/file/2b6fb40f5d58933ea93a620e36d5536ae55e06cd/view -
@חכם_בלילה
כמעט
בשמירה חסר לי הwav שהוא שם
להלן צילום מסך

https://send.magicode.me/send-file/file/1b1eee2d05d5b8c0cd1e50d9d354ecb696bd573f/view -
@חכם_בלילה
כמעט
בשמירה חסר לי הwav שהוא שם
להלן צילום מסך

https://send.magicode.me/send-file/file/1b1eee2d05d5b8c0cd1e50d9d354ecb696bd573f/view -
@חכם_בלילה
ככה?

https://send.magicode.me/send-file/file/72f6a95e7db9ad21a75c58edc065adc14ccaa3db/view -
@חכם_בלילה
ככה?

https://send.magicode.me/send-file/file/72f6a95e7db9ad21a75c58edc065adc14ccaa3db/view -
@חכם_בלילה
כמובן

https://send.magicode.me/send-file/file/9735e59eeb9bfe026617abc6275b12889e2cf715/view -
@חכם_בלילה
כמובן

https://send.magicode.me/send-file/file/9735e59eeb9bfe026617abc6275b12889e2cf715/view -
@aha אז זה אמור לעבוד...
ממליץ לך לשים את השירים על הUSB ולא להעביר לאורגן כי זה תופס מלא מקום...@חכם_בלילה
הצליח

MVI_2044.MOV -
@חכם_בלילה
הצליח

MVI_2044.MOV -
@חכם_בלילה
https://send.magicode.me/send-file/file/52e908f6c4e13df7be6***ee048461ffd95cdb0502b/view -
@חכם_בלילה
מזל"ט!
כמה שמענו על זה, וסו"ס זה קרה...
יש לך עדיין את המקצבים ששלחתי לך כאן בזמנו? מעניין אותי מה אתה אומר עליהם -
@חכם_בלילה
מזל"ט!
כמה שמענו על זה, וסו"ס זה קרה...
יש לך עדיין את המקצבים ששלחתי לך כאן בזמנו? מעניין אותי מה אתה אומר עליהם@עולה-מן-הצללים תודה

האמת היא שנראה לי שכן אם תביא לי את השם של התיקייה אני יגיד לך כן או לא פשוט יש לי מלא מקצבים שקיבלתי מחבר וגם שמצאתי חינמיים... -
@עולה-מן-הצללים תודה

האמת היא שנראה לי שכן אם תביא לי את השם של התיקייה אני יגיד לך כן או לא פשוט יש לי מלא מקצבים שקיבלתי מחבר וגם שמצאתי חינמיים...@חכם_בלילה נראה לי קראתי לזה מקצבים לימהה אבל לא בטוח
לא מורא...
בכולופן, יש לך דברים שאתה יכול להעביר? -
@חכם_בלילה נראה לי קראתי לזה מקצבים לימהה אבל לא בטוח
לא מורא...
בכולופן, יש לך דברים שאתה יכול להעביר?@עולה-מן-הצללים יש חלק חינמיים שיש פה בפורום אבל חלק קיבלתי מחבר והוא לא מרשה שאני יעביר אז סורי....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
