דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. קלידים
  4. בעיה באקורד B7

בעיה באקורד B7

מתוזמן נעוץ נעול הועבר קלידים
16 פוסטים 5 כותבים 535 צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

    @מקצועיות
    ומה עם לה?

    מ מנותק
    מ מנותק
    מקצועיות
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @אפרת-גלבוע ??

    אם יש רק 70 לשון
    אזי המוזיקה היא ה-71

    אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מקצועיות

      @אפרת-גלבוע ??

      אפרת גלבועא מנותק
      אפרת גלבועא מנותק
      אפרת גלבוע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @מקצועיות
      סי רה דיאז ופה דיאז זה B רגיל היא ביקשהB7

      הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מ מקצועיות

        @1122 אקורד B7 לא מכיל רה ומי, אלא רה דיאז ופה דיאז
        בכל מצב תשתמשי בהיפוך אקורד, דהיינו שתנגני בסדר עולה לה, סי, רה דיאז, פה דיאז.

        11221 מנותק
        11221 מנותק
        1122
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
        #6
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

          @מקצועיות
          סי רה דיאז ופה דיאז זה B רגיל היא ביקשהB7

          מ מנותק
          מ מנותק
          מקצועיות
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @אפרת-גלבוע קראת מה שכתבתי או שריפרפת בלי לשים לב לכל מה שכתוב שם?

          אם יש רק 70 לשון
          אזי המוזיקה היא ה-71

          אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מקצועיות

            @אפרת-גלבוע קראת מה שכתבתי או שריפרפת בלי לשים לב לכל מה שכתוב שם?

            אפרת גלבועא מנותק
            אפרת גלבועא מנותק
            אפרת גלבוע
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @מקצועיות
            כן קראתי ועכשיו אני קוראת שוב... אופס .... כן אץ צודקת לא שמתי לב... סורי🤐

            הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ארי 0א מנותק
              ארי 0א מנותק
              ארי 0
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              העניין הוא אצבוע נכון, לדוגמא,
              באקורד B7 האגודל יהיה על סי האצבע על מי במול האצבע הכמעט אחרונה (נו, איך קוראים לזה.?) עלפה דיאז והזרת על הלה.
              עם הזמן מתרגלים...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • 11221 1122

                אין לי אצבעות ארוכות מספיק, ואני לא יכולה לנגן על האורגן את האקורד B7
                למישהו יש פתרון? איך אפשר לנגן?
                (אני מצליחה לנגן רק עם אני מקפלת את האצבעות שלוחצות על שני הקלידים האמצעים. אבל אני לא יכולה לעבור מהאקורד הקודם ולהספיק לנגן את האקורד הזה...)

                margalitM מנותק
                margalitM מנותק
                margalit
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @1122 אמר בבעיה באקורד B7:

                אין לי אצבעות ארוכות מספיק, ואני לא יכולה לנגן על האורגן את האקורד B7

                זה לא עניין של האורך, זה עניין של גמישות של האצבעות וזה משתפר ככל שתנגני יותר
                (מניסיון, גם אני עם אצבעות קצרות)

                @1122 אמר בבעיה באקורד B7:

                למישהו יש פתרון? איך אפשר לנגן?

                זה תלוי מה את מנגנת
                ימין מלודיה שמאל ליווי? ימין אקורד מלא שמאל פירוק? ליווי משולב של שתי הידיים?
                או בכלל נגינה עם האקורדים האוטומטיים של האורגנית?

                לכל צורת נגינה יש פתרון אחר, הרבה פעמים את יכולה לוותר על חלק מהצלילים של האקורד
                (אם למשל יש את הצליל במלודיה או שאת מנגנת את הצליל הזה ביד השניה)

                @מקצועיות אמר בבעיה באקורד B7:

                בכל מצב תשתמשי בהיפוך אקורד, דהיינו שתנגני בסדר עולה לה, סי, רה דיאז, פה דיאז.

                לגמרי אופציה
                רק חשוב להוסיף שאם זה בבס אז ללא עושים היפוך (אלא אם כן ן ההיפוך הוא חלק מהעניין...)

                סולמות
                מגביהים את הקול שלך

                11221 מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • margalitM margalit

                  @1122 אמר בבעיה באקורד B7:

                  אין לי אצבעות ארוכות מספיק, ואני לא יכולה לנגן על האורגן את האקורד B7

                  זה לא עניין של האורך, זה עניין של גמישות של האצבעות וזה משתפר ככל שתנגני יותר
                  (מניסיון, גם אני עם אצבעות קצרות)

                  @1122 אמר בבעיה באקורד B7:

                  למישהו יש פתרון? איך אפשר לנגן?

                  זה תלוי מה את מנגנת
                  ימין מלודיה שמאל ליווי? ימין אקורד מלא שמאל פירוק? ליווי משולב של שתי הידיים?
                  או בכלל נגינה עם האקורדים האוטומטיים של האורגנית?

                  לכל צורת נגינה יש פתרון אחר, הרבה פעמים את יכולה לוותר על חלק מהצלילים של האקורד
                  (אם למשל יש את הצליל במלודיה או שאת מנגנת את הצליל הזה ביד השניה)

                  @מקצועיות אמר בבעיה באקורד B7:

                  בכל מצב תשתמשי בהיפוך אקורד, דהיינו שתנגני בסדר עולה לה, סי, רה דיאז, פה דיאז.

                  לגמרי אופציה
                  רק חשוב להוסיף שאם זה בבס אז ללא עושים היפוך (אלא אם כן ן ההיפוך הוא חלק מהעניין...)

                  11221 מנותק
                  11221 מנותק
                  1122
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @margalit אני מנגנת ימין מלודמיה שמאל ליווי

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • margalitM margalit

                    @1122 אמר בבעיה באקורד B7:

                    אין לי אצבעות ארוכות מספיק, ואני לא יכולה לנגן על האורגן את האקורד B7

                    זה לא עניין של האורך, זה עניין של גמישות של האצבעות וזה משתפר ככל שתנגני יותר
                    (מניסיון, גם אני עם אצבעות קצרות)

                    @1122 אמר בבעיה באקורד B7:

                    למישהו יש פתרון? איך אפשר לנגן?

                    זה תלוי מה את מנגנת
                    ימין מלודיה שמאל ליווי? ימין אקורד מלא שמאל פירוק? ליווי משולב של שתי הידיים?
                    או בכלל נגינה עם האקורדים האוטומטיים של האורגנית?

                    לכל צורת נגינה יש פתרון אחר, הרבה פעמים את יכולה לוותר על חלק מהצלילים של האקורד
                    (אם למשל יש את הצליל במלודיה או שאת מנגנת את הצליל הזה ביד השניה)

                    @מקצועיות אמר בבעיה באקורד B7:

                    בכל מצב תשתמשי בהיפוך אקורד, דהיינו שתנגני בסדר עולה לה, סי, רה דיאז, פה דיאז.

                    לגמרי אופציה
                    רק חשוב להוסיף שאם זה בבס אז ללא עושים היפוך (אלא אם כן ן ההיפוך הוא חלק מהעניין...)

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מקצועיות
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מקצועיות
                    #12

                    @margalit אמר בבעיה באקורד B7:

                    @מקצועיות אמר בבעיה באקורד B7:

                    בכל מצב תשתמשי בהיפוך אקורד, דהיינו שתנגני בסדר עולה לה, סי, רה דיאז, פה דיאז.

                    לגמרי אופציה
                    רק חשוב להוסיף שאם זה בבס אז ללא עושים היפוך (אלא אם כן ן ההיפוך הוא חלק מהעניין...)

                    היא כתבה בשאלתה שהיא מנגנת על אורגן כך שזה לא רלוונטי.

                    אם יש רק 70 לשון
                    אזי המוזיקה היא ה-71

                    margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מקצועיות

                      @margalit אמר בבעיה באקורד B7:

                      @מקצועיות אמר בבעיה באקורד B7:

                      בכל מצב תשתמשי בהיפוך אקורד, דהיינו שתנגני בסדר עולה לה, סי, רה דיאז, פה דיאז.

                      לגמרי אופציה
                      רק חשוב להוסיף שאם זה בבס אז ללא עושים היפוך (אלא אם כן ן ההיפוך הוא חלק מהעניין...)

                      היא כתבה בשאלתה שהיא מנגנת על אורגן כך שזה לא רלוונטי.

                      margalitM מנותק
                      margalitM מנותק
                      margalit
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @מקצועיות אמר בבעיה באקורד B7:

                      היא כתבה בשאלתה שהיא מנגנת על אורגן כך שזה לא רלוונטי.

                      נכון, אבל זה לא מחייב כי למשל אני שנים ניגנתי פסנתר על אורגן

                      @1122 אמר בבעיה באקורד B7:

                      @margalit אני מנגנת ימין מלודמיה שמאל ליווי

                      ובשמאל זה עם אקורדים אוטומטיים?
                      אם כן, אז כמו של @מקצועיות אמרה, פשוט לנגן בהיפוך

                      והמלצה שלי, תעשי המון תרגילי אצבעות...

                      סולמות
                      מגביהים את הקול שלך

                      11221 תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • margalitM margalit

                        @מקצועיות אמר בבעיה באקורד B7:

                        היא כתבה בשאלתה שהיא מנגנת על אורגן כך שזה לא רלוונטי.

                        נכון, אבל זה לא מחייב כי למשל אני שנים ניגנתי פסנתר על אורגן

                        @1122 אמר בבעיה באקורד B7:

                        @margalit אני מנגנת ימין מלודמיה שמאל ליווי

                        ובשמאל זה עם אקורדים אוטומטיים?
                        אם כן, אז כמו של @מקצועיות אמרה, פשוט לנגן בהיפוך

                        והמלצה שלי, תעשי המון תרגילי אצבעות...

                        11221 מנותק
                        11221 מנותק
                        1122
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #14

                        @margalit לא אוטומטי

                        margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • 11221 1122

                          @margalit לא אוטומטי

                          margalitM מנותק
                          margalitM מנותק
                          margalit
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #15

                          @1122
                          את יכולה להעלות הקלטה קצרה של הסגנון שאת מנגנת?

                          סולמות
                          מגביהים את הקול שלך

                          11221 תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • margalitM margalit

                            @1122
                            את יכולה להעלות הקלטה קצרה של הסגנון שאת מנגנת?

                            11221 מנותק
                            11221 מנותק
                            1122
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
                            #16

                            @margalit אין לי איך להקליט....
                            וגם אני עדיין לא מנגנת אני לומדת

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות
                            תגובה
                            • תגובה כנושא
                            התחברו כדי לפרסם תגובה
                            • מהישן לחדש
                            • מהחדש לישן
                            • הכי הרבה הצבעות


                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • לא נקרא 0
                            • פוסטים אחרונים
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • שליחת פנייה לניהול