-
ראיתי עכשיו שיש פודקאסט של משה פלד בקול חי מיוזיק
מישהו ראה פעם??
רשום שזה מ־תש׳׳פ ואף פעם לא ראיתי -
-
@אחות-קטנה שמעתי אותה באתר של קול חי מיוזיק
-
@ortal ברור שיש למה לחכות!!!!!!
עצם זה משדובר בפלד ונחשוני!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שתי אלופים!!!! -
ווואו רק עכשיו אני רואה את הנושא
משה זמר ענקקקקקקקקקקקק עושה חיל אשרינו שזכינו!!!!!!!!!!!!!!!!!
מחכים לעוד שיר!!!!! -
@ישי-עמאר די עם המושג "ריבו הבא"----משה פלד ממש לא ריבו הבא!!!
הוא משה פלד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
@אניייי הוא התכוון לזה בתור מחמאה, נא להרגע....
ואם הוא אכן יהיה כמו ישי ריבו, בסגנון שלו, זה יהיה ענק! -
@אניייי הוא התכוון לזה בתור מחמאה, נא להרגע....
ואם הוא אכן יהיה כמו ישי ריבו, בסגנון שלו, זה יהיה ענק!@אליש אני לא חושבת שזה מחמאה לבנ"א שמדמים אותו למשהו...
הגדלות של משה שהוא כותב ומלחין שירים מדהים ובלי שום קשר לאף אחד- הוא ועצמו!!!
היה נראה שנלחצת ממני אז סתם שתדע לא צריך להילחץ הכל טוב, רק זה מעצבן אותי שכל פעם מחדש צריך לדמות בנ"א למשהו למה הוא לא יכול להצליח בלהיות עצמו????
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

