שירי רגששש
-
פוסט זה נמחק!
-
@שמעון-h אתה שואל אותי? אין לי מושג... אני חושבת שאסור את שתיהם פה אבל אמרתי אם יש לי אפשרות לעזור למה לא?
-
@ortal אמר בשירי רגששש:
@שמעון-h אתה שואל אותי? אין לי מושג... אני חושבת שאסור את שתיהם פה אבל אמרתי אם יש לי אפשרות לעזור למה לא?
@ortal יש לך לאן להעלות את זה לטובת כולן ?
-
95533b55-b46f-4c2d-935d-94f3673b62df-איל אביב - באמת אני נוגע.mp3 עוד שיר מרגש בטירוף
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
95533b55-b46f-4c2d-935d-94f3673b62df-איל אביב - באמת אני נוגע.mp3 עוד שיר מרגש בטירוף
@שמעון-h אמר בשירי רגששש:
95533b55-b46f-4c2d-935d-94f3673b62df-איל אביב - באמת אני נוגע.mp3 עוד שיר מרגש בטירוף
@שמעון-h יואוו, באמת מטריף, יש לו ממש קול של זמר על
-
פוסט זה נמחק!
@BINYAMIN-OFFICIAL אי אפשר להאזין לזה, יש בעיה בהעלאה
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@BINYAMIN-OFFICIAL
חברה זהירות נראלי שאסור להעלות אותו שלא יחסמו אתכם -
@BINYAMIN-OFFICIAL
חברה זהירות נראלי שאסור להעלות אותו שלא יחסמו אתכם@שמעון-h מחקתי
-
@שמעון-h מחקתי
@BINYAMIN-OFFICIAL את מה אסור להעלות?
-
@שריתוש שיר מטורף של מוטי טקה, עם טונים הזוים.
אם מותר לעלות אני יעלה
@אולפניסט-ברמה אמר בשירי רגששש:
@שריתוש שיר מטורף של מוטי טקה, עם טונים הזוים.
אם מותר לעלות אני יעלה
מותר להעלות שירים טובים רק אם אין שום בעיה במילים!!!( ככה מישהו אמר לי היום... )
-
@אולפניסט-ברמה אמר בשירי רגששש:
@שריתוש שיר מטורף של מוטי טקה, עם טונים הזוים.
אם מותר לעלות אני יעלה
מותר להעלות שירים טובים רק אם אין שום בעיה במילים!!!( ככה מישהו אמר לי היום... )
@מישהי-מאמי את השיר סימנים מאבא של מוטי טקה זה שיר שפשוט התמכרתי אליו עם מילים נטו נטו טובים
אבל משום מה
זה יכול להוות בלאגן
לא יודע מעדיף לא להסתבך בגלל איזה שיר
אבל זה השיר המועדף עליי -
@מישהי-מאמי את השיר סימנים מאבא של מוטי טקה זה שיר שפשוט התמכרתי אליו עם מילים נטו נטו טובים
אבל משום מה
זה יכול להוות בלאגן
לא יודע מעדיף לא להסתבך בגלל איזה שיר
אבל זה השיר המועדף עליי@BINYAMIN-OFFICIAL אמר בשירי רגששש:
@מישהי-מאמי את השיר סימנים מאבא של מוטי טקה זה שיר שפשוט התמכרתי אליו עם מילים נטו נטו טובים
אבל משום מה
זה יכול להוות בלאגן
לא יודע מעדיף לא להסתבך בגלל איזה שיר
אבל זה השיר המועדף עלייאפשר לתייג את @צוות-פיקוח
אני מכירה אצ השיר הזה והוא באמת יפה, אני גם חושבת שאין בו בעיה... -
@צוות-פיקוח
רציתי לדעת אם מותר להעלות שירים טובים של זמרים חילונים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות