המלצה: קורס הפקה מוזיקלית, מיקס ומאסטרינג של ד"ר צ'אן
-
@המחבל-המחופש
מחילה! עשיתי משהו לא בסדר?@banmalch כן
עם יש כבר על זה נושא לא פותחים שוב
ולכן שמתי לך תנושא הקודם -
@banmalch כן
עם יש כבר על זה נושא לא פותחים שוב
ולכן שמתי לך תנושא הקודם@המחבל-המחופש
אתה טועה ידידי
הנושא שלי הוא המלצה, לאחר שרכשתי את הקורס
מה ששמת פה זה רק מישהו אמר שזה יצא -
@המחבל-המחופש
אתה טועה ידידי
הנושא שלי הוא המלצה, לאחר שרכשתי את הקורס
מה ששמת פה זה רק מישהו אמר שזה יצא@banmalch זה נושא על הכול
תשים שם תהמלצה
בחירה שלך -
שלום חברים.
אני רוצה להמליץ לכם על הקורס של ד"ר צ'אן.
רכשתי את הקורס ביום הראשון שהוא יצא ואני חייב להגיד שאני פשוט נדהם מכמות הידע שהבחור יודע.
מלבד הידע הרכב יש לו כישרון נדיר בלהסביר דברים כל כך מורכבים בצורה כל כך פשוטה שאפילו ילד יכול להבין.
אני הגעתי לקורס ברמה די טובה אבל זה רק מה שחשבתי, כל פרק ופרק אני פשוט למדתי כמויות עצומות של ידע
ודברים התחילו להתחבר יותר טוב.
וגם השיטה שהבחור פיתח היא שיטה פשוט מושלמת.
זה הפך אותי להיות הרבה יותר מהיר, מדויק וקל לי יותר לפתור בעיות אם צצות
כמובן שיש לי עוד לתרגל ולהתאמן אבל כבר עכשיו אני מרגיש שהרמה שלי קפצה ב200%.ואם להיות כן, אני באמת לא יודע למה המחיר כל כך נמוך,
לאחר צפייה של כ70% מהתוכן אני יכול להגיד לכם שיש שם פשוט הכל בצורה הכי טובה שראיתי
ולקחתי כמה קורסים אחרים שלא הציין את שמם שפשוט לא עומדים עם הקורס הזה.
כרגע הקורס נמכר במחיר השקה שהוא נמוך אבל גם המחיר הרגיל נמוך מאוד
אני ממש ממליץ
זה הרכישה הכי טובה שעשיתי בשנים האחרונות.
לינק למי שרוצה probeat.co.il@banmalch אתה יודע אם זה נפתח גם באתרוג
זה יורד למחשב או שזה ברשת
זה מלמד גם על סולמות וטונים
אשמח שתענה
תודה מראש -
@banmalch אתה יודע אם זה נפתח גם באתרוג
זה יורד למחשב או שזה ברשת
זה מלמד גם על סולמות וטונים
אשמח שתענה
תודה מראש@BINYAMIN-OFFICIAL
שלום
זה ברשת אונליין
זה מלמד גם סולמות גם טונים גם אקורדים וכו'
אני עם פריינט אז זה פתוח לי
אני יודע שזה פתוח גם אצל אחרים
אם אתה מצליח להכנס לאתר דרך אתרוג אז זה פתוח אתה תמיד גם יכול לבקש שיפתחו לך -
@BINYAMIN-OFFICIAL
שלום
זה ברשת אונליין
זה מלמד גם סולמות גם טונים גם אקורדים וכו'
אני עם פריינט אז זה פתוח לי
אני יודע שזה פתוח גם אצל אחרים
אם אתה מצליח להכנס לאתר דרך אתרוג אז זה פתוח אתה תמיד גם יכול לבקש שיפתחו לך -
@BINYAMIN-OFFICIAL
שלום
זה ברשת אונליין
זה מלמד גם סולמות גם טונים גם אקורדים וכו'
אני עם פריינט אז זה פתוח לי
אני יודע שזה פתוח גם אצל אחרים
אם אתה מצליח להכנס לאתר דרך אתרוג אז זה פתוח אתה תמיד גם יכול לבקש שיפתחו לך -
@banmalch כל הנתונים שכתובים שם השעות צפייה וההבטחות להצלחה הם אמתיות
כאילו מי שאין לו שמץ במוסיקה והוא קונה את זה הוא יכול להפיק שיר מ0 ל100 -
@banmalch כל הנתונים שכתובים שם השעות צפייה וההבטחות להצלחה הם אמתיות
כאילו מי שאין לו שמץ במוסיקה והוא קונה את זה הוא יכול להפיק שיר מ0 ל100@BINYAMIN-OFFICIAL
כן אתה כמובן צריך להתאמן ולעשות מה שהוא מסביר
אני לא ידעתי כלום כמעט חוץ מקצת לקשקש בקיובייס היום אני מצליח לעשות הפקה שלמה
יש לי עוד להתאמן אבל עדין זה הביא אותי 400 רמות מעל מה שהייתי -
שלום חברים.
אני רוצה להמליץ לכם על הקורס של ד"ר צ'אן.
רכשתי את הקורס ביום הראשון שהוא יצא ואני חייב להגיד שאני פשוט נדהם מכמות הידע שהבחור יודע.
מלבד הידע הרכב יש לו כישרון נדיר בלהסביר דברים כל כך מורכבים בצורה כל כך פשוטה שאפילו ילד יכול להבין.
אני הגעתי לקורס ברמה די טובה אבל זה רק מה שחשבתי, כל פרק ופרק אני פשוט למדתי כמויות עצומות של ידע
ודברים התחילו להתחבר יותר טוב.
וגם השיטה שהבחור פיתח היא שיטה פשוט מושלמת.
זה הפך אותי להיות הרבה יותר מהיר, מדויק וקל לי יותר לפתור בעיות אם צצות
כמובן שיש לי עוד לתרגל ולהתאמן אבל כבר עכשיו אני מרגיש שהרמה שלי קפצה ב200%.ואם להיות כן, אני באמת לא יודע למה המחיר כל כך נמוך,
לאחר צפייה של כ70% מהתוכן אני יכול להגיד לכם שיש שם פשוט הכל בצורה הכי טובה שראיתי
ולקחתי כמה קורסים אחרים שלא הציין את שמם שפשוט לא עומדים עם הקורס הזה.
כרגע הקורס נמכר במחיר השקה שהוא נמוך אבל גם המחיר הרגיל נמוך מאוד
אני ממש ממליץ
זה הרכישה הכי טובה שעשיתי בשנים האחרונות.
לינק למי שרוצה probeat.co.il -
@חכם_בלילה
ממה שאני יודע ורואה זה החבילות שהוא מדגים עליהם ועובד איתם

אבל הוא כותב שהקורס מתאים לכל מי שרוצה לעשות הפקה וללמוד תיאוריה מוסיקלית מיקס מאסטרינג סולמות טונים תווים ממש הכל מ0 ל100
יש לי הרבה חברים ממליצים ממשבכל אופן זה האתר כנס לראות
https://probeat.co.il/ -
@חכם_בלילה
אם אתה יודע ומכיר את התוכנה שלך
אז כן, זה מתאים גם לך
אתה פשוט צריך להכיר בצורה בסיסית את התוכנה שלך כדי לעקוב אחרי הדברים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות