-
-
@גיל אמר בקובי ברומר!!!!:
אין לך אפשרות להוריד מיוטיוב?
לא..
@אייצ-ית אמר בקובי ברומר!!!!:
את מה את רוצה להורדה?
את זה ..
תודה רבה!! -
@פונץ-בננה הנה-
לצפייה.
אם את רוצה לשמע- תגידי.
תהניי
https://send.magicode.me/send-file/file/d3f8e2738d4061b27b003eb3de75bc0ceeb6ac7f/view -
@miryam גם כשואז יהיה יותר טוב אז יואלי העלה את קובי ודיבר איתו על השיר וזהה
והוא תמיד משמיע את קובי
והרגע דיבר עליו שהוא מתוק ואם אנרגיות אדירות -
-
-
|-זמן שמחתנו – זמן סיכומנו // קובי ברומר בטור אישי-|
|-הזמר קובי ברומר בטור אישי לחג הסוכות. על התרוממות השמחה בחג הסוכות, על עולם היח"ץ, וגם... טיפ קטן לזמר המתחיל.-|
סוכות הוא החג האהוב עלי, מיד לאחר הימים הנוראים, ימים בהם היינו מכונסים בתוך עצמנו מנסים לבדוק היכן להשתפר ולהתרוממם, מגיע אלינו החג כמו מים קרים לנפש עייפה. ריקודי השמחה בסוכות הם שמחה בלתי נגמרת שבד”כ נגמרת בשעות הקטנות של הלילה או עד שמגיעה המשטרה:).
בכדי להבין מדוע השמחה כ”כ גדולה בחג צריך להבין מה היה בזמן בית המקדש, מה מקור המנהג ומה הקשר לחג הסוכות?
לשם כך עלינו להתוודע מעט אל סדר עבודת הכהנים בבית-המקדש. העבודה העיקרית בבית המקדש הייתה הקורבנות, ולצד ההקרבה היו מנסכים (יוצקים) יין בפינה מיוחדת על-גבי המזבח. עבודה זו נקראת “ניסוך היין”. פעם אחת בשנה, במהלך חג הסוכות, היו מנסכים מים על-גבי המזבח. את המים היו שואבים ממעיין השילוח בטקס חגיגי ומיוחד, ובלילות החג נערכו חגיגות המוניות בבית המקדש בהשתתפות העם העולה לרגל. החגיגות נקראו “שמחת בית השואבה” על שם שאיבת המים, והשמחה בהם הייתה גדולה כל-כך שעליה אמרו: “מי שלא ראה שמחת בית השואבה, לא ראה שמחה מימיו”. תודו שהייתם רוצים להיות שם…
זמן סיכומנו: ב״ה הייתה לנו שנה פוריה מאד במוזיקה היהודית. תחרות הקול הבא בה זכיתי להיות שופט חשפה לעולם זמרים מעולים וטובים. זכיתי לשיר ולשמח את עם ישראל גם בשנה הקשה שעברה על עולם התרבות היהודי בעקבות הקורונה. לכל אותם המלעיגים על מיעוט ואיכות המוזיקה בשנת תשפ״א – תאזינו למאות שירים שיצאו בהשקעה אדירה בשנה האחרונה, איכותיים, טובים משמחים ומרגשים (נכון, יש גם שירים פחות מוצלחים, אבל אני מדבר על הרוב).
ואתן עצה קטנה לכל אותם האומנים החשובים והמוכשרים: היום לא מספיק רק להוציא שיר טוב. בכדי להתבלט בתוך שטף החומרים שיוצא, צריך בתמונה גם איש הנקרא בלע”ז יחצ״ן. כן, אותו אדם שיושב במשרד ועובד קשה בכדי שהשדרנים ומובילי דעת קהל יתנו אוזן לשיר, הוא גם דואג שכל כלי התקשורת יחשפו את הקהל הרחב לחומרים שלכם.
הקושי הגדול בהוצאת שיר הוא להגיע לאוזניים של מובילי דעת קהל שהם יתווכו עבור הקהל הפשוט את השיר, להיות סוג של מסננת עבורם. רק שתדעו אמנים נכבדים שגם אם השיר שלכם ממש טוב עדיין הדרך ארוכה. ולכן באה כל ההקדמה הזו, כדי להסביר שהשנה לא הייתה שחונה ממוזיקה אלא שנה מפוצצת במוזיקה אבל ללא רועה נאמן שידאג שהיא תגיע לאוזניים הנכונות. אם השדרנים היו מקשיבים לכל שיר שיוצא, כנראה שלא היה זמן לשדר מעומס השירים הנצברים במערכת. זרקתם את השיר לעולם וחשבתם כמו רבים שהציבור יתלהב, אבל בפועל העסק קרטע ולא בהכרח בגלל שהחומר שלכם אינו טוב. חבל שתישארו רק עם האכזבה, אחרי הוצאות מרובות ומי כמוני יודע כמה השקעה אנרגיה וזמן נדרשים.
אז אל תפסיקו לשיר, ותעשו הכל כדי למנף את המוזיקה שלכם. מאחל עבורכם את כל ההצלחה שבעולם ושנזכה לשיר בבית המקדש יחד עם הכוהנים הלווים. פתקא טבא. קובי.
-
@בנימין-לוריא אמר בקובי ברומר!!!!:
|-זמן שמחתנו – זמן סיכומנו // קובי ברומר בטור אישי-|
|-הזמר קובי ברומר בטור אישי לחג הסוכות. על התרוממות השמחה בחג הסוכות, על עולם היח"ץ, וגם... טיפ קטן לזמר המתחיל.-|
סוכות הוא החג האהוב עלי, מיד לאחר הימים הנוראים, ימים בהם היינו מכונסים בתוך עצמנו מנסים לבדוק היכן להשתפר ולהתרוממם, מגיע אלינו החג כמו מים קרים לנפש עייפה. ריקודי השמחה בסוכות הם שמחה בלתי נגמרת שבד”כ נגמרת בשעות הקטנות של הלילה או עד שמגיעה המשטרה:).
בכדי להבין מדוע השמחה כ”כ גדולה בחג צריך להבין מה היה בזמן בית המקדש, מה מקור המנהג ומה הקשר לחג הסוכות?
לשם כך עלינו להתוודע מעט אל סדר עבודת הכהנים בבית-המקדש. העבודה העיקרית בבית המקדש הייתה הקורבנות, ולצד ההקרבה היו מנסכים (יוצקים) יין בפינה מיוחדת על-גבי המזבח. עבודה זו נקראת “ניסוך היין”. פעם אחת בשנה, במהלך חג הסוכות, היו מנסכים מים על-גבי המזבח. את המים היו שואבים ממעיין השילוח בטקס חגיגי ומיוחד, ובלילות החג נערכו חגיגות המוניות בבית המקדש בהשתתפות העם העולה לרגל. החגיגות נקראו “שמחת בית השואבה” על שם שאיבת המים, והשמחה בהם הייתה גדולה כל-כך שעליה אמרו: “מי שלא ראה שמחת בית השואבה, לא ראה שמחה מימיו”. תודו שהייתם רוצים להיות שם…
זמן סיכומנו: ב״ה הייתה לנו שנה פוריה מאד במוזיקה היהודית. תחרות הקול הבא בה זכיתי להיות שופט חשפה לעולם זמרים מעולים וטובים. זכיתי לשיר ולשמח את עם ישראל גם בשנה הקשה שעברה על עולם התרבות היהודי בעקבות הקורונה. לכל אותם המלעיגים על מיעוט ואיכות המוזיקה בשנת תשפ״א – תאזינו למאות שירים שיצאו בהשקעה אדירה בשנה האחרונה, איכותיים, טובים משמחים ומרגשים (נכון, יש גם שירים פחות מוצלחים, אבל אני מדבר על הרוב).
ואתן עצה קטנה לכל אותם האומנים החשובים והמוכשרים: היום לא מספיק רק להוציא שיר טוב. בכדי להתבלט בתוך שטף החומרים שיוצא, צריך בתמונה גם איש הנקרא בלע”ז יחצ״ן. כן, אותו אדם שיושב במשרד ועובד קשה בכדי שהשדרנים ומובילי דעת קהל יתנו אוזן לשיר, הוא גם דואג שכל כלי התקשורת יחשפו את הקהל הרחב לחומרים שלכם.
הקושי הגדול בהוצאת שיר הוא להגיע לאוזניים של מובילי דעת קהל שהם יתווכו עבור הקהל הפשוט את השיר, להיות סוג של מסננת עבורם. רק שתדעו אמנים נכבדים שגם אם השיר שלכם ממש טוב עדיין הדרך ארוכה. ולכן באה כל ההקדמה הזו, כדי להסביר שהשנה לא הייתה שחונה ממוזיקה אלא שנה מפוצצת במוזיקה אבל ללא רועה נאמן שידאג שהיא תגיע לאוזניים הנכונות. אם השדרנים היו מקשיבים לכל שיר שיוצא, כנראה שלא היה זמן לשדר מעומס השירים הנצברים במערכת. זרקתם את השיר לעולם וחשבתם כמו רבים שהציבור יתלהב, אבל בפועל העסק קרטע ולא בהכרח בגלל שהחומר שלכם אינו טוב. חבל שתישארו רק עם האכזבה, אחרי הוצאות מרובות ומי כמוני יודע כמה השקעה אנרגיה וזמן נדרשים.
אז אל תפסיקו לשיר, ותעשו הכל כדי למנף את המוזיקה שלכם. מאחל עבורכם את כל ההצלחה שבעולם ושנזכה לשיר בבית המקדש יחד עם הכוהנים הלווים. פתקא טבא. קובי.
מעניין מי כתב לו. הוא לא נראה לי כ"כ אינטליגנט.
-
@ריינבואו אמר בקובי ברומר!!!!:
מעניין מי כתב לו. הוא לא נראה לי כ"כ אינטליגנט.
זה לא טור על רמה.....
גם אנשים שלא אינטלגנטים (נראים לדעתך בכל אופן) יכולים לכתוב אותו... -
@ריינבואו אמר בקובי ברומר!!!!:
מישהו (היחצ"ן?? ) עזר לו.
ברור
מה השאלה בכלל
הם (כמעט) אף פעם לא כותבים את הדברים האלו לבד||אולי סטופל עזר לו
זה אחד מהתחומים שלו...|| -
@proud-jew אמר בקובי ברומר!!!!:
אולי סטופל עזר לו
זה אחד מהתחומים שלו...חחחחח אבל לא נראה לי שיכתוב כזה טוב....
ואגב לא נראה לי שהוא כזה חכם הוא פשוט מסתכל מלא בגוגל (כבר עשה פדיחה בגמר ההקול הבא על השיר השומר שבת שטען שהמחבר שלו זה מי שחבר בכלל את ברוך קל עליון...)