דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הפורום המקצועי
  3. עמית בן עטר
  4. תגובות
  5. תגובות ל "לא הכל ורוד..."

תגובות ל "לא הכל ורוד..."

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תגובות
31 פוסטים 16 כותבים 2.2k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • עמית בן עטרע עמית בן עטר

    @טכנאי-קיובייס-12 הי

    shure sm7B הוא מיקרופון דינמי שמותאם בעיקר לשידורים,
    ולכן אם המטרה היא להקליט שירה, הכיוון צריך להיות קונדנסר ולא מיקרופון דינמי.
    בטווח מחירים הזה תבדוק את rode nt2
    או את audio technica 4040.

    בהצלחה איש יקר

    עמית

    טכנאי קיובייס 12ט מנותק
    טכנאי קיובייס 12ט מנותק
    טכנאי קיובייס 12
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #17

    @עמית-בן-עטר אני גם מנסה ללמוד עכשיו את תחום הקריינות... זה יתאים לזה?

    עמית בן עטרע תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

      @עמית-בן-עטר אני גם מנסה ללמוד עכשיו את תחום הקריינות... זה יתאים לזה?

      עמית בן עטרע מנותק
      עמית בן עטרע מנותק
      עמית בן עטר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #18

      @טכנאי-קיובייס-12 ברור שיתאים.
      אבל אני חושב שכדאי שיהיה לך מוצר שישמש אותך לא רק לקריינות, ולכן מיקרופון קונדנסר יכסה לך גם את תחום השירה וגם את תחום הקריינות.

      בהצלחה בבחירה

      עמית

      עמית בן עטר
      אולפני ביט
      קורסים דיגיטלים בנושאים: תוכנת קיובייס, אקורדים ותווים, עיבוד מוסיקלי.

      שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • עמית בן עטרע עמית בן עטר

        @טכנאי-קיובייס-12 ברור שיתאים.
        אבל אני חושב שכדאי שיהיה לך מוצר שישמש אותך לא רק לקריינות, ולכן מיקרופון קונדנסר יכסה לך גם את תחום השירה וגם את תחום הקריינות.

        בהצלחה בבחירה

        עמית

        שמעון 2ש מנותק
        שמעון 2ש מנותק
        שמעון 2
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #19

        @עמית-בן-עטר

        עמית היקר
        הייתי ממליץ שתוסיף חתימה ותכתוב שם עמית או כל דבר אחר זה מוסיף הרבה!

        עמית בן עטרע תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שמעון 2ש שמעון 2

          @עמית-בן-עטר

          עמית היקר
          הייתי ממליץ שתוסיף חתימה ותכתוב שם עמית או כל דבר אחר זה מוסיף הרבה!

          עמית בן עטרע מנותק
          עמית בן עטרע מנותק
          עמית בן עטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #20

          @שמעון-2 למה כוונתך?

          עמית בן עטר
          אולפני ביט
          קורסים דיגיטלים בנושאים: תוכנת קיובייס, אקורדים ותווים, עיבוד מוסיקלי.

          שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • עמית בן עטרע עמית בן עטר

            @שמעון-2 למה כוונתך?

            שמעון 2ש מנותק
            שמעון 2ש מנותק
            שמעון 2
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #21

            @עמית-בן-עטר

            מה שמסומן נקרא חתימה
            b095906c-23b1-4124-93d0-4a48ad509ffd-image.png

            אתה יכול גם לעשות את זה כאן

            עמית בן עטרע תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שמעון 2ש שמעון 2

              @עמית-בן-עטר

              מה שמסומן נקרא חתימה
              b095906c-23b1-4124-93d0-4a48ad509ffd-image.png

              אתה יכול גם לעשות את זה כאן

              עמית בן עטרע מנותק
              עמית בן עטרע מנותק
              עמית בן עטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #22

              @שמעון-2 תודה רבה שמעון.

              עמית בן עטר
              אולפני ביט
              קורסים דיגיטלים בנושאים: תוכנת קיובייס, אקורדים ותווים, עיבוד מוסיקלי.

              שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • עמית בן עטרע עמית בן עטר

                @שמעון-2 תודה רבה שמעון.

                שמעון 2ש מנותק
                שמעון 2ש מנותק
                שמעון 2
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #23

                @עמית-בן-עטר

                אתה יכול גם בקישור לערוך את הפרופיל שלך שם רק תפתח עינים ותראה שם גל מיני דברים שיעזרו לך!

                בהצלחה!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אחינועם מלולא מנותק
                  אחינועם מלולא מנותק
                  אחינועם מלול
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #24

                  תקשיב עמית הילדים שלי ראו את התוכנית שלך בערוץ מאיר
                  ומכיוון שגם אני באה מאותו תחום הם התלהבו ברמות וקראו לי לראות איתם
                  תקשיב אתה כוכבבבבבבבב
                  מה זו המקצויעות הזו?
                  באמת אלוף מצדיעה לך וגאה שכאן בפורום יש תותח כזה
                  נשמח לשמוע חומרים נוספים שלך!

                  בברסלב בוער אש הבער אותה בליבנו!!!

                  פונץ' בננהפ עמית בן עטרע 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • אחינועם מלולא אחינועם מלול

                    תקשיב עמית הילדים שלי ראו את התוכנית שלך בערוץ מאיר
                    ומכיוון שגם אני באה מאותו תחום הם התלהבו ברמות וקראו לי לראות איתם
                    תקשיב אתה כוכבבבבבבבב
                    מה זו המקצויעות הזו?
                    באמת אלוף מצדיעה לך וגאה שכאן בפורום יש תותח כזה
                    נשמח לשמוע חומרים נוספים שלך!

                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #25

                    @אחינועם-מלול אמר בתגובות ל "לא הכל ורוד...":

                    תקשיב עמית הילדים שלי ראו את התוכנית שלך בערוץ מאיר

                    ממתי יש לו שם תוכניות? זה משהו חדש?

                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                    שומע נסתרות הלב 💜

                    אחינועם מלולא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                      @אחינועם-מלול אמר בתגובות ל "לא הכל ורוד...":

                      תקשיב עמית הילדים שלי ראו את התוכנית שלך בערוץ מאיר

                      ממתי יש לו שם תוכניות? זה משהו חדש?

                      אחינועם מלולא מנותק
                      אחינועם מלולא מנותק
                      אחינועם מלול
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #26

                      @פונץ-בננה
                      עשו שם תוכנית שנקראת "אבא ליום אחד"
                      עם הבת שלו

                      בברסלב בוער אש הבער אותה בליבנו!!!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ChiC Chi

                        יאוו זה ממש טוב!!!
                        אני למדתי קיובייס והדגישו לנו את זה כל הזמן-לא לשחרר כלום עד שלא שומעים את זה למחרת ולעשות שינויים אחרונים שלא שמענו אותם אתמול מרוב עומס.....
                        תודה רבה על הטור!!

                        י מנותק
                        י מנותק
                        יהונתן 11997788
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #27

                        @Chi יש כזה דבר קיובס חינם?

                        ChiC B 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • י יהונתן 11997788

                          @Chi יש כזה דבר קיובס חינם?

                          ChiC מנותק
                          ChiC מנותק
                          Chi
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #28

                          @יהונתן-11997788 אמממ אני לא חושבת...
                          למרות שאני מאמינה שיש גירסה פרוצה כמו שיש כמעט לכל תוכנה היום אבל אין לי מושג מה מצבה ואיך משיגים אותה....

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י יהונתן 11997788

                            @Chi יש כזה דבר קיובס חינם?

                            B מנותק
                            B מנותק
                            BINYAMIN OFFICIAL
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #29

                            @יהונתן-11997788 כן

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אחינועם מלולא אחינועם מלול

                              תקשיב עמית הילדים שלי ראו את התוכנית שלך בערוץ מאיר
                              ומכיוון שגם אני באה מאותו תחום הם התלהבו ברמות וקראו לי לראות איתם
                              תקשיב אתה כוכבבבבבבבב
                              מה זו המקצויעות הזו?
                              באמת אלוף מצדיעה לך וגאה שכאן בפורום יש תותח כזה
                              נשמח לשמוע חומרים נוספים שלך!

                              עמית בן עטרע מנותק
                              עמית בן עטרע מנותק
                              עמית בן עטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #30

                              @אחינועם-מלול הי אחינועם היקרה, ערוץ מאיר זה ערוץ אהוב
                              שעשיתי לו כל מיני שירותים בעבר.
                              כתבתי שם מוסיקה לחלק מהתוכניות.

                              אסי וטוביה בעיר דוד - כתבתי את מוסיקת הפתיחה והסיום ואת כל פס הקול של התוכנית.
                              הסדרה "הסוד של ירושלים" השתמשו גם במנגינה מאסי וטוביה בעיר דוד.
                              "עלילות ארץ גושן" כתבתי את מוסיקה הפתיחה והסיום ועשיתי את המעברונים
                              בכל הסדרה. זה "סיטקום" אז המוסיקה מאוד קלילה שם...
                              ב"ילדי גן החיות" עשיתי את מוסיקת הפתיחה והסיום
                              וערכתי סאונד כללי ואפקטים בחלק מהפרקים.

                              קיצור, יש לי איתם תקשורת ממש כייפית. אנשים טובים שעושים עבודת קודש.

                              לפני כחודש פנו אלי בבקשה שאספר קצת על האולפן דרך פעילות עם הבת שלי רוני
                              ועם השחקן המדליק אריאל קרן
                              (שגם איתו היו לי המון שיתופי פעולה בהצגות וסרטים נוספים).

                              אי אפשר היה לסרב לזה למרות העומס שקיים כאן ופיניתי יום שלם
                              כדי להעביר יום כיף עם הבת שלי ועם הצוות המדליק של ערוץ מאיר.
                              היתה חוויה מדהימה שתזכר לי ולרוני שלי לעוד הרבה שנים.

                              עמית בן עטר
                              אולפני ביט
                              קורסים דיגיטלים בנושאים: תוכנת קיובייס, אקורדים ותווים, עיבוד מוסיקלי.

                              ויוושו תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • עמית בן עטרע עמית בן עטר

                                @אחינועם-מלול הי אחינועם היקרה, ערוץ מאיר זה ערוץ אהוב
                                שעשיתי לו כל מיני שירותים בעבר.
                                כתבתי שם מוסיקה לחלק מהתוכניות.

                                אסי וטוביה בעיר דוד - כתבתי את מוסיקת הפתיחה והסיום ואת כל פס הקול של התוכנית.
                                הסדרה "הסוד של ירושלים" השתמשו גם במנגינה מאסי וטוביה בעיר דוד.
                                "עלילות ארץ גושן" כתבתי את מוסיקה הפתיחה והסיום ועשיתי את המעברונים
                                בכל הסדרה. זה "סיטקום" אז המוסיקה מאוד קלילה שם...
                                ב"ילדי גן החיות" עשיתי את מוסיקת הפתיחה והסיום
                                וערכתי סאונד כללי ואפקטים בחלק מהפרקים.

                                קיצור, יש לי איתם תקשורת ממש כייפית. אנשים טובים שעושים עבודת קודש.

                                לפני כחודש פנו אלי בבקשה שאספר קצת על האולפן דרך פעילות עם הבת שלי רוני
                                ועם השחקן המדליק אריאל קרן
                                (שגם איתו היו לי המון שיתופי פעולה בהצגות וסרטים נוספים).

                                אי אפשר היה לסרב לזה למרות העומס שקיים כאן ופיניתי יום שלם
                                כדי להעביר יום כיף עם הבת שלי ועם הצוות המדליק של ערוץ מאיר.
                                היתה חוויה מדהימה שתזכר לי ולרוני שלי לעוד הרבה שנים.

                                ויוושו מנותק
                                ויוושו מנותק
                                ויווש
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #31

                                @עמית-בן-עטר יואווו איזה זכרונות תודה☺

                                "ללב שלנו אין הנחות😞
                                אין מבצעים❌
                                ואם שברת💔שילמת!"💰

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות
                                תגובה
                                • תגובה כנושא
                                התחברו כדי לפרסם תגובה
                                • מהישן לחדש
                                • מהחדש לישן
                                • הכי הרבה הצבעות


                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • לא נקרא 0
                                • פוסטים אחרונים
                                • לא נפתר
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • שליחת פנייה לניהול