-
ההקלטה שפורסמה של בן ארזה, זה בכלל לא שיר שיוצא מטעמו...
אלא במסגרת "הפרויקט של הלב" של חגית-שמחה ונתנאל לייפר (אתמול יצא השיר הראשון בפרויקט בביצוע של יוסף נטיב) -
@chagit03 אמר בדוד בן ארזה:
@BINYAMIN-OFFICIAL נכון מאוד!
ראיתי עוד מלא סרטונים וזה ביצוע ממש מרגש!יש מצב את משתפת אותנו שגם אנחנו נהנה?
-
@chagit03 אמר בדוד בן ארזה:
@BINYAMIN-OFFICIAL נכון מאוד!
ראיתי עוד מלא סרטונים וזה ביצוע ממש מרגש!יש מצב את משתפת אותנו שגם אנחנו נהנה?
-
עדכון רותח היישר מדוד בן ארזה:
היוצר המטורף הזה בדרך לאלבום וזה מתחיל להישמע לי משהו טוב כמו שדוד יודע להביא לנו
נצטרך קצת סבלנות אבל אני בטוחה שזה יהיה שווה - -טוב, אז האמת שאני חייב לכם תודה ועדכון (וגם סוג של התנצלות..)
אחרי כמה שבועות של בדיקות ומחשבות והתייעצויות עם אנשים כאן ובמקומות נוספים החלטתי ללכת על אלבום
קודם כל תודה לכל אלה שהגיבו לסקר (היתי בהלם של תודה, כ- 400 אנשים נענו לשאלה הזאת בסה''כ, זה פשוט שימח אותי מאד), למעשה התוצאות היו די צמודות, וזכיתי גם להמון מחשבות מורחבות יותר בפרטי לכאן ולכאן, שגם עכשיו בהחלטה 'לעוף' על אלבום אני לוקח בחשבון עוד דברים ומבין שצריך להביא שיקולים נוספים באיך לשחרר אותו נכון האם להוציא אותו דיגיטלית או פיזית וכו' וכו'.*
אז זה העדכון.. אני בחודשים האחרונים כבר עבדתי על כמה שירים, ככה שיש חלק גדול שכבר מוכן, על כל השאר אני נכנס עכשיו ל'מוד' עבודה - המון שעות אולפן והמון צלילות פנימה בשביל לזקק את מה שאני חולם לומר באלבום הזה.
לאלבום יש סיפור ויש מהלך פנימי ואני כבר מתחיל להרגיש איך הוא מקבל צורה ופנים, עיניים טובות ולב פועם ומרגיש, עליות וירידות..
יקחו כמה חודשים עד שהוא יצא ועד אז כנראה שיהיה יותר שקט מהכיוון שלי (אבל אי אפשר לדעת
ולכן גם ההתנצלות שלי - אני ביקשתי וקיבלתי ממכם עשרות צילומים משמחים, מרגשים ומצחיקים ל'יורד ועולה ויורד', הם מחכים שמורים אצלי באהבה בתיקייה במחשב, אבל יקח להם יותר זמן ממה שתכננתי ושאמרתי בהתחלה שיצאו, מקוה שזה בסדר מבחינתכם, תודה לכל מי ששלח או שלחה, בעזרת ה' יצא מהמם.
רוצה להגיד כאן גם תודה לאמיר שדה ובן מאור - שמלווים אומנותית את האלבום הזה ואותי בכלל בחודשים האחרונים, אוהב אתכם מאד מאד ושמח כל כך בנס הזה שהכרנו ושאנחנו חברים
זהו בנתיים, שבת שלום לכם

ומי שיגיע להופעה של 'שמואל' הערב ב'גולה - פתח תקוה' יהיה נחמד להיפגש
להתראות -
@יהודה-n אין קשר בניהם בכלל זה נשמע מוזררררר
-
@הדרי האאא
-
@יהודה-n אין קשר בניהם בכלל זה נשמע מוזררררר
@רוט-רפפורט נראה לי שמאז שהוא עזב את נתנאל הוא תכנן יותר לחזור לסגנון הזה..
-
@יהודה-n טוב מזה משנה מענין באמת
יאללה מחכים לשמוע
-
דוד בן ארזה מעדכן על עבודות לאלבום מיוחד מיוחד.mp4
https://send.magicode.me/send-file/file/ebb0a62f399455ba2557b435ff9404***4ac4a3726e/view -
דוד בן ארזה מעדכן על עבודות לאלבום מיוחד מיוחד.mp4
https://send.magicode.me/send-file/file/ebb0a62f399455ba2557b435ff9404***4ac4a3726e/viewhttps://www.youtube.com/shorts/NN3Fwt73FcY
-
דוד בן ארזה מעדכן על עבודות לאלבום מיוחד מיוחד.mp4
https://send.magicode.me/send-file/file/ebb0a62f399455ba2557b435ff9404***4ac4a3726e/view@אילה-הזמרת וואוו זה מטושטש לא נורמאלי... לא ראיתי כלום בקושי

-
עדכון טרי מהתנור מדוד הענק!!!!!!!!!!
יוו הופעה בהרכב מלא מלא
שירים חדשים (מהאלבוםם!), כאלה שיצאו, וגם הפתעות נוספות...
זה יהיה בחופשה עם גלים תיירות, במלון לאונרדו פלאז'ה ים המלח - 11.6 - כ''ב סיוון.
מעבר למופע המושקע ממש שהפקנו שם 🫠 אני יודע רק להגיד דבר אחד, חברה שכיף לעבוד איתה כספק, אוירה טובה, הכל מתנהל טוב, זה גם חברה שהיתי רוצה להיות לקוח שלה, אז לגמרי לגמרי ממליץ
יאללה יהיה כיף בעזרת ה', הלואי נתראה,
קיץ פורח
בתופים - נריה אלון
בקלידים-מחשב - דוד עדה
על הגיטרות מאיר טילמן (מחליף הפעם את מושיק שמלווה מרחוק ומקרוב:)
ועל האתני והקסמים - איתם בן יעקב

-
דוד בן ארזה ושמואל פרדניק במופע משותף 2.mp4
https://send.magicode.me/send-file/file/9a94bcc16bbf9e12e5b8d71426bb5c0c32***2802ca/view
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

