דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. אפליקציה ליצירת מוזיקה

אפליקציה ליצירת מוזיקה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סאונד והפקה מוזיקלית
56 פוסטים 9 כותבים 3.6k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • משה פפירובמ מנותק
    משה פפירובמ מנותק
    משה פפירוב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה פפירוב
    #34

    האפליקציה הכי טובה (שאני מכיר...) באנדרואיד ליצירת מוזיקה (בעיקר אלקטרונית) שקיימת היום היא FL STUDIO MOBILE היא עובדת על אנדרואיד אייפון ומחשב
    קישור לקנייה: https://www.image-line.com/fl-studio-mobile/ (בערך 65 ש"ח)
    קישורים לאפליקציה לאנדרואיד פרוצים ועובדים!
    יש גרסה יותר חדשה שאין לי עדיין קישור בשבילה...
    גרסה V4.1.4 (פרוצה ועובדת מעולה!)
    גרסה קצת יותר ישנה V4.0.3 (בערך אותו דבר, ישנם שינויים קלים מאוד)

    האתר שלי: http://62f2731ab579a.site123.me/
    ערוץ היוטיוב שלי: https://www.youtube.com/@MOSHE_PAPIROV

    טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • משה פפירובמ משה פפירוב

      האפליקציה הכי טובה (שאני מכיר...) באנדרואיד ליצירת מוזיקה (בעיקר אלקטרונית) שקיימת היום היא FL STUDIO MOBILE היא עובדת על אנדרואיד אייפון ומחשב
      קישור לקנייה: https://www.image-line.com/fl-studio-mobile/ (בערך 65 ש"ח)
      קישורים לאפליקציה לאנדרואיד פרוצים ועובדים!
      יש גרסה יותר חדשה שאין לי עדיין קישור בשבילה...
      גרסה V4.1.4 (פרוצה ועובדת מעולה!)
      גרסה קצת יותר ישנה V4.0.3 (בערך אותו דבר, ישנם שינויים קלים מאוד)

      טיטוט מנותק
      טיטוט מנותק
      טיטו
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #35

      @משה-פפירוב העליתי לאחרונה איפשהו בפורום את הקיובסיס שזה קיובייס לטלפון בגרסה שפרצתי זה ממש כמו קיובייס רק לטלפון

      אני לא עצמי.
      תכף אשוב...

      משה פפירובמ 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • טיטוט טיטו

        @משה-פפירוב העליתי לאחרונה איפשהו בפורום את הקיובסיס שזה קיובייס לטלפון בגרסה שפרצתי זה ממש כמו קיובייס רק לטלפון

        משה פפירובמ מנותק
        משה פפירובמ מנותק
        משה פפירוב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #36

        @טיטו בדקתי עכשיו
        האפליקציה שאתה מדבר עליה עובדת רק באנדרואיד 8 ומעלה
        כך שזה לא יכול לעזור לי כרגע (לצערי...)
        אבל האפליקציה שאני העלתי עובדת מאנדרואיד 4.1 ומעלה!!!

        האתר שלי: http://62f2731ab579a.site123.me/
        ערוץ היוטיוב שלי: https://www.youtube.com/@MOSHE_PAPIROV

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • טיטוט טיטו

          @משה-פפירוב העליתי לאחרונה איפשהו בפורום את הקיובסיס שזה קיובייס לטלפון בגרסה שפרצתי זה ממש כמו קיובייס רק לטלפון

          משה פפירובמ מנותק
          משה פפירובמ מנותק
          משה פפירוב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #37

          @טיטו לא מצאתי את השרשור שבו שמת את האפליקציה
          תוכל להעלות מחדש לכאן?
          זה יעזור לי מאוד
          (כמובן שאנימתכווין לגרסה פרוצה)

          האתר שלי: http://62f2731ab579a.site123.me/
          ערוץ היוטיוב שלי: https://www.youtube.com/@MOSHE_PAPIROV

          טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • משה פפירובמ משה פפירוב

            @טיטו לא מצאתי את השרשור שבו שמת את האפליקציה
            תוכל להעלות מחדש לכאן?
            זה יעזור לי מאוד
            (כמובן שאנימתכווין לגרסה פרוצה)

            טיטוט מנותק
            טיטוט מנותק
            טיטו
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #38

            @משה-פפירוב תכתוב בחיפוש בפורום קיובסיס ואז תבחר לפי פוסטים במקום לפי כותרות וזה ימצא לך. ברעיון לפי מה שראיתי כאן אמרת שזה לא תואם לך כי זה מאנדרואיד 8 ומעלה לא?

            אני לא עצמי.
            תכף אשוב...

            משה פפירובמ 3 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • מויישה הבכירמ מויישה הבכיר

              @שמעון-2 סטיינברג ליתר דיוק, החברה שאחראית על ''ממלכת קייוביס'' כפי שנוהג לכתוב עמית בן עטר

              SHLNXS מנותק
              SHLNXS מנותק
              SHLNX
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHLNX
              #39

              @מויישה-הבכיר אמר באפליקציה ליצירת מוזיקה:

              @שמעון-2 סטיינברג ליתר דיוק

              האמריקאים אומרים שטיינברג (כמו שהם אומרים שטנדר (סטנדר) וכו').

              @גיטרה-חשמלית-0 @שמעון-2 @טיטו GarageBand זו אפליקצייה של חברת אפל, והיא עובדת רק במכשירים של אפל, למי שמאוד רוצה, יש אפשרות להתקין מאק על מכונה וירטואלית בווינדוס, ואז להתקין את האפליקציה, אבל זה מאוד מסובך למי שלא מתמצא.

              @משה-פפירוב
              FL STUDIO Mobile היא אכן אחת האפליקציות הפופולאריות לאנדרואיד, פשוטה, ידידותית, ויעילה - שאפו!

              גיטרה חשמלית 0ג תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • טיטוט טיטו

                @משה-פפירוב תכתוב בחיפוש בפורום קיובסיס ואז תבחר לפי פוסטים במקום לפי כותרות וזה ימצא לך. ברעיון לפי מה שראיתי כאן אמרת שזה לא תואם לך כי זה מאנדרואיד 8 ומעלה לא?

                משה פפירובמ מנותק
                משה פפירובמ מנותק
                משה פפירוב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #40

                @טיטו נכון אבן יש לי לפעמים גישה למכשיר אנדרואיד 8 ורציתי לבדוק איך זה עובד...

                האתר שלי: http://62f2731ab579a.site123.me/
                ערוץ היוטיוב שלי: https://www.youtube.com/@MOSHE_PAPIROV

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • טיטוט טיטו

                  @משה-פפירוב תכתוב בחיפוש בפורום קיובסיס ואז תבחר לפי פוסטים במקום לפי כותרות וזה ימצא לך. ברעיון לפי מה שראיתי כאן אמרת שזה לא תואם לך כי זה מאנדרואיד 8 ומעלה לא?

                  משה פפירובמ מנותק
                  משה פפירובמ מנותק
                  משה פפירוב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #41

                  @טיטו לא נמצאו תוצאות בחיפוש

                  האתר שלי: http://62f2731ab579a.site123.me/
                  ערוץ היוטיוב שלי: https://www.youtube.com/@MOSHE_PAPIROV

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • טיטוט טיטו

                    @משה-פפירוב תכתוב בחיפוש בפורום קיובסיס ואז תבחר לפי פוסטים במקום לפי כותרות וזה ימצא לך. ברעיון לפי מה שראיתי כאן אמרת שזה לא תואם לך כי זה מאנדרואיד 8 ומעלה לא?

                    משה פפירובמ מנותק
                    משה פפירובמ מנותק
                    משה פפירוב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #42

                    @טיטו אתה מתכווין לכאן: https://miktzav.com/topic/6761/%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8-daw-%D7%91%D7%90%D7%A0%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%99%D7%93/12?_=1685966767175

                    האתר שלי: http://62f2731ab579a.site123.me/
                    ערוץ היוטיוב שלי: https://www.youtube.com/@MOSHE_PAPIROV

                    טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • SHLNXS SHLNX

                      @מויישה-הבכיר אמר באפליקציה ליצירת מוזיקה:

                      @שמעון-2 סטיינברג ליתר דיוק

                      האמריקאים אומרים שטיינברג (כמו שהם אומרים שטנדר (סטנדר) וכו').

                      @גיטרה-חשמלית-0 @שמעון-2 @טיטו GarageBand זו אפליקצייה של חברת אפל, והיא עובדת רק במכשירים של אפל, למי שמאוד רוצה, יש אפשרות להתקין מאק על מכונה וירטואלית בווינדוס, ואז להתקין את האפליקציה, אבל זה מאוד מסובך למי שלא מתמצא.

                      @משה-פפירוב
                      FL STUDIO Mobile היא אכן אחת האפליקציות הפופולאריות לאנדרואיד, פשוטה, ידידותית, ויעילה - שאפו!

                      גיטרה חשמלית 0ג מנותק
                      גיטרה חשמלית 0ג מנותק
                      גיטרה חשמלית 0
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #43

                      @SHLNX אמר באפליקציה ליצירת מוזיקה:

                      יש אפשרות להתקין מאק על מכונה וירטואלית בווינדוס, ואז להתקין את האפליקציה, אבל זה מאוד מסובך למי שלא מתמצא.

                      לאנדרואיד קיים???

                      "אין רוק בלי גיטרה חשמלית... ואין גיטרה חשמלית בלי רוק..."

                      SHLNXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • משה פפירובמ משה פפירוב

                        @טיטו אתה מתכווין לכאן: https://miktzav.com/topic/6761/%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8-daw-%D7%91%D7%90%D7%A0%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%99%D7%93/12?_=1685966767175

                        טיטוט מנותק
                        טיטוט מנותק
                        טיטו
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #44

                        @משה-פפירוב https://miktzav.com/post/196156
                        ושים לב לא לכתוב פוסטים רצופים, תאחד פוסטים

                        אני לא עצמי.
                        תכף אשוב...

                        משה פפירובמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • גיטרה חשמלית 0ג גיטרה חשמלית 0

                          @SHLNX אמר באפליקציה ליצירת מוזיקה:

                          יש אפשרות להתקין מאק על מכונה וירטואלית בווינדוס, ואז להתקין את האפליקציה, אבל זה מאוד מסובך למי שלא מתמצא.

                          לאנדרואיד קיים???

                          SHLNXS מנותק
                          SHLNXS מנותק
                          SHLNX
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #45

                          @גיטרה-חשמלית-0

                          לא ידוע לי

                          גיטרה חשמלית 0ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • טיטוט טיטו

                            @משה-פפירוב https://miktzav.com/post/196156
                            ושים לב לא לכתוב פוסטים רצופים, תאחד פוסטים

                            משה פפירובמ מנותק
                            משה פפירובמ מנותק
                            משה פפירוב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה פפירוב
                            #46

                            @טיטו גוגל דרייב טוען שהקובץ אינו קיים
                            אני אנסה להשיג מאתרים של קבצי apk
                            ואם אצליח אעדכן ואעלה לכאן

                            האתר שלי: http://62f2731ab579a.site123.me/
                            ערוץ היוטיוב שלי: https://www.youtube.com/@MOSHE_PAPIROV

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • SHLNXS SHLNX

                              @גיטרה-חשמלית-0

                              לא ידוע לי

                              גיטרה חשמלית 0ג מנותק
                              גיטרה חשמלית 0ג מנותק
                              גיטרה חשמלית 0
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #47

                              @SHLNX אמר באפליקציה ליצירת מוזיקה:

                              @גיטרה-חשמלית-0

                              לא ידוע לי

                              😥 😥 😥

                              "אין רוק בלי גיטרה חשמלית... ואין גיטרה חשמלית בלי רוק..."

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • טיטוט טיטו

                                @משה-פפירוב https://miktzav.com/post/196156
                                ושים לב לא לכתוב פוסטים רצופים, תאחד פוסטים

                                משה פפירובמ מנותק
                                משה פפירובמ מנותק
                                משה פפירוב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה פפירוב
                                #48

                                @טיטו לא הצלחתי להשיג את הקובץ
                                אשמח שתעלה לכאן
                                הקישור שיש בשירשור ההוא לא עובד כיוון שהקובץ נמחק ע"י מי שהעלה אותו...

                                נ.ב. מצאתי את האתר הזה שטוען שזה האפליקציה פרוצה וכוללת את כל התוספים פתוחים
                                אבל הוא חסום בנטפרי
                                מי שיכול לשלוח לבדיקה / להוריד ולהעלות לכאן קישור למג'יקוד עם כוכביות
                                https://blackmod.net/group-posts/4599/
                                תודה מראש

                                האתר שלי: http://62f2731ab579a.site123.me/
                                ערוץ היוטיוב שלי: https://www.youtube.com/@MOSHE_PAPIROV

                                טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • משה פפירובמ משה פפירוב

                                  @טיטו לא הצלחתי להשיג את הקובץ
                                  אשמח שתעלה לכאן
                                  הקישור שיש בשירשור ההוא לא עובד כיוון שהקובץ נמחק ע"י מי שהעלה אותו...

                                  נ.ב. מצאתי את האתר הזה שטוען שזה האפליקציה פרוצה וכוללת את כל התוספים פתוחים
                                  אבל הוא חסום בנטפרי
                                  מי שיכול לשלוח לבדיקה / להוריד ולהעלות לכאן קישור למג'יקוד עם כוכביות
                                  https://blackmod.net/group-posts/4599/
                                  תודה מראש

                                  טיטוט מנותק
                                  טיטוט מנותק
                                  טיטו
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                                  #49

                                  @משה-פפירוב זה לא נמצא באתר שם, רק כתוב שיש...
                                  הקישור שהבאתי לך תוריד כוכביות וזה נמצא שם, זה אני העליתי אותו לדרייב וזה עדיין שם...

                                  אני לא עצמי.
                                  תכף אשוב...

                                  משה פפירובמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • טיטוט טיטו

                                    @משה-פפירוב זה לא נמצא באתר שם, רק כתוב שיש...
                                    הקישור שהבאתי לך תוריד כוכביות וזה נמצא שם, זה אני העליתי אותו לדרייב וזה עדיין שם...

                                    משה פפירובמ מנותק
                                    משה פפירובמ מנותק
                                    משה פפירוב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #50

                                    @טיטו
                                    4f16e3b0-b64a-44df-9d39-94e5a8b87d4e-image.png
                                    הנה הקישור מהשרשור ההוא שבו השתמשתי: https://drive.google.com/fil*****e/d/1A0X77bquk-Lc9QkJFzjDThfc9Epte1CL/view?usp=drivesdk

                                    האתר שלי: http://62f2731ab579a.site123.me/
                                    ערוץ היוטיוב שלי: https://www.youtube.com/@MOSHE_PAPIROV

                                    טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • משה פפירובמ משה פפירוב

                                      @טיטו
                                      4f16e3b0-b64a-44df-9d39-94e5a8b87d4e-image.png
                                      הנה הקישור מהשרשור ההוא שבו השתמשתי: https://drive.google.com/fil*****e/d/1A0X77bquk-Lc9QkJFzjDThfc9Epte1CL/view?usp=drivesdk

                                      טיטוט מנותק
                                      טיטוט מנותק
                                      טיטו
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #51

                                      @משה-פפירוב מחקת את הכוכביות? שמים את זה בשביל שהנטפריים יוכלו להיכנס...

                                      אני לא עצמי.
                                      תכף אשוב...

                                      משה פפירובמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • טיטוט טיטו

                                        @משה-פפירוב מחקת את הכוכביות? שמים את זה בשביל שהנטפריים יוכלו להיכנס...

                                        משה פפירובמ מנותק
                                        משה פפירובמ מנותק
                                        משה פפירוב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה פפירוב
                                        #52

                                        @טיטו ברור שמחקתי...
                                        תראה בצילום מסך למעלה...

                                        הנה קישור להורדה של האפליקציה שמצאתי באיזה שהוא אתר (גרסה פרוצה שעובדת!!!)
                                        https://dl.nyapk.com/Cubasis-3-APK-NYAPK.com.apk
                                        (פתוח בנטפרי - אחרי ששלחתי לבדיקה...)

                                        האתר שלי: http://62f2731ab579a.site123.me/
                                        ערוץ היוטיוב שלי: https://www.youtube.com/@MOSHE_PAPIROV

                                        איסתרק 0א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • משה פפירובמ משה פפירוב

                                          @טיטו ברור שמחקתי...
                                          תראה בצילום מסך למעלה...

                                          הנה קישור להורדה של האפליקציה שמצאתי באיזה שהוא אתר (גרסה פרוצה שעובדת!!!)
                                          https://dl.nyapk.com/Cubasis-3-APK-NYAPK.com.apk
                                          (פתוח בנטפרי - אחרי ששלחתי לבדיקה...)

                                          איסתרק 0א מנותק
                                          איסתרק 0א מנותק
                                          איסתרק 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #53

                                          @משה-פפירוב סליחה אל הבורות אפשר לשאול מה התוכנה עושה? לוקחת שיר ויוצרת ממנו פלייבק? יוצרת מ10 הקלטות פס קול אחיד?
                                          או ממש מנגנת לך מוזיקה מתאימה לשיר שאתה שר? למה מעניין אותי אם יש תוכנה כזו. (כמו הרעיון האחרון)

                                          איסתרק 0א משה פפירובמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול