דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. מקהלת מלכות עם פנחם ביכלר

מקהלת מלכות עם פנחם ביכלר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
445 פוסטים 111 כותבים 52.7k צפיות 18 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יואל שי יואל ש

    @שרי-0 לא נראה לי שיש סכוי הוא חסיד סדיגורא והם חסידות די שמרנית אז לא נראה לי שדבר כזה יקרה ואיך זה יהיה בפיקוחו שירת נשים
    מי אמר לך את זה?

    שרי 0ש מנותק
    שרי 0ש מנותק
    שרי 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #355

    @יואל-ש ככה שמעתי, זה דרכם של שמועות, מה לעשות...
    לכן רציתי לדעת האם זה נכון?

    כי ממי ששמעתי, הוא היה נשמע די בטוח בזה!!

    מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יואל שי יואל ש

      @שרי-0 לא נראה לי שיש סכוי הוא חסיד סדיגורא והם חסידות די שמרנית אז לא נראה לי שדבר כזה יקרה ואיך זה יהיה בפיקוחו שירת נשים
      מי אמר לך את זה?

      מרבמ מנותק
      מרבמ מנותק
      מרב
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #356

      @יואל-ש אמר במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

      חסיד סדיגורא

      לא יודעת אם זה משנה אבל הוא פיטסבורג.

      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

      יואל שי תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מרבמ מרב

        @יואל-ש אמר במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

        חסיד סדיגורא

        לא יודעת אם זה משנה אבל הוא פיטסבורג.

        יואל שי מנותק
        יואל שי מנותק
        יואל ש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #357

        @מרב ויקפדיה עליו
        43acbf05-e774-4b04-b3f9-86fc0b383cea-image.png

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שרי 0ש שרי 0

          שמעתי שפנחס ביכלר פתח מקהלת נשים בשם "מלכותה"
          כמובן שיש מנצחת וחברות מקהלה, אבל הבנתי שזה בפיקוחו של פנחס ביכלר.
          אני חושבת שקוראים לזה מקהלת מלכותה מבית מקהלת מלכות.
          האם זה נכון???

          מיאה ב.מ מנותק
          מיאה ב.מ מנותק
          מיאה ב.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #358

          @שרי-0 דווקא לאחרונה יצא לי לראות אירוע לבנות סמינר של חסידות גור והיתה שם מקהלה על השם "מלכותה", וישר הלכתי לכיון שזה של פנחס ביכלר, מלכות מלכותה לא כ"כ רחוק...
          אולי יש דברים במה שאת אומרת כי זה לא דבר שלא קיים, אלא זה קיים רק לא בטוח שזה שייך אליו...

          "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

          שרי 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • מיאה ב.מ מיאה ב.

            @שרי-0 דווקא לאחרונה יצא לי לראות אירוע לבנות סמינר של חסידות גור והיתה שם מקהלה על השם "מלכותה", וישר הלכתי לכיון שזה של פנחס ביכלר, מלכות מלכותה לא כ"כ רחוק...
            אולי יש דברים במה שאת אומרת כי זה לא דבר שלא קיים, אלא זה קיים רק לא בטוח שזה שייך אליו...

            שרי 0ש מנותק
            שרי 0ש מנותק
            שרי 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #359

            @מיאה-ב באמת? אז כנראה שהשמועות נכונות..

            @יואל-ש אמר במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

            @שרי-0 לא נראה לי שיש סכוי הוא חסיד סדיגורא והם חסידות די שמרנית אז לא נראה לי שדבר כזה יקרה ואיך זה יהיה בפיקוחו שירת נשים
            מי אמר לך את זה?

            אגב, לא נראה לי שאמור להיות בעיה, כי הוא סך הכל המפיק הטכני (וגם עושה כסף.... 😊 )

            מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ברוריהב מנותק
              ברוריהב מנותק
              ברוריה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #360

              אגב מישהו יודע איך קוראים לחברי המקהלה יש שם אחד שאני מכירה אבל את השאר מעניין אותי לדעת שמות סתם לידע כללי.

              שירה מעומק הנשמה

              איציק דדיהא שרי 0ש 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • ברוריהב ברוריה

                אגב מישהו יודע איך קוראים לחברי המקהלה יש שם אחד שאני מכירה אבל את השאר מעניין אותי לדעת שמות סתם לידע כללי.

                איציק דדיהא מנותק
                איציק דדיהא מנותק
                איציק דדיה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #361

                @ברוריה יש את אח של זאנוייל יש את בנצי שטיין וכל השאר אין לי שמץ

                יואל שי תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • איציק דדיהא איציק דדיה

                  @ברוריה יש את אח של זאנוייל יש את בנצי שטיין וכל השאר אין לי שמץ

                  יואל שי מנותק
                  יואל שי מנותק
                  יואל ש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #362

                  @איציק-דדיה בנצי שטיין כבר לא נמצא הרבה זמן ועבר לנוטע לוין

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ברוריהב ברוריה

                    אגב מישהו יודע איך קוראים לחברי המקהלה יש שם אחד שאני מכירה אבל את השאר מעניין אותי לדעת שמות סתם לידע כללי.

                    שרי 0ש מנותק
                    שרי 0ש מנותק
                    שרי 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #363

                    @ברוריה שתי אחים של זאנוויל, מיכאל וויינברגר ויוסי ווינברגר, יענקי לוינגר (של חסידימליך)
                    יש את הבן של הרבי מברדיצ'וב, ועוד כמה טריים...

                    מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                    איש אחד מאיזה מקוםא קובי 4ק 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • שרי 0ש שרי 0

                      @ברוריה שתי אחים של זאנוויל, מיכאל וויינברגר ויוסי ווינברגר, יענקי לוינגר (של חסידימליך)
                      יש את הבן של הרבי מברדיצ'וב, ועוד כמה טריים...

                      איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
                      איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
                      איש אחד מאיזה מקום
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #364

                      @שרי-0 אמר במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

                      @ברוריה שתי אחים של זאנוויל, מיכאל וויינברגר ויוסי ווינברגר, יענקי לוינגר (של חסידימליך)
                      יש את הבן של הרבי מברדיצ'וב, ועוד כמה טריים...

                      יש גם את נחמן טסלר

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שרי 0ש שרי 0

                        @ברוריה שתי אחים של זאנוויל, מיכאל וויינברגר ויוסי ווינברגר, יענקי לוינגר (של חסידימליך)
                        יש את הבן של הרבי מברדיצ'וב, ועוד כמה טריים...

                        קובי 4ק מנותק
                        קובי 4ק מנותק
                        קובי 4
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #365

                        @שרי-0 מי זה הבן של הרבי מברדיצו'ב?

                        איציק דדיהא איש אחד מאיזה מקוםא 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • קובי 4ק קובי 4

                          @שרי-0 מי זה הבן של הרבי מברדיצו'ב?

                          איציק דדיהא מנותק
                          איציק דדיהא מנותק
                          איציק דדיה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #366
                          פוסט זה נמחק!
                          ברוריהב קובי 4ק 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • איציק דדיהא איציק דדיה

                            פוסט זה נמחק!

                            ברוריהב מנותק
                            ברוריהב מנותק
                            ברוריה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #367

                            @איציק-דדיה אמר במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

                            @קובי-4 איך הבן שלו לפני 200 שנה? 😄

                            הוא כנראה חזר לעולם בשביל להיות במקהלה לא?

                            שירה מעומק הנשמה

                            שרי 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • איציק דדיהא איציק דדיה

                              פוסט זה נמחק!

                              קובי 4ק מנותק
                              קובי 4ק מנותק
                              קובי 4
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #368

                              @איציק-דדיה שתי אחים של זאנוויל, מיכאל וויינברגר ויוסי ווינברגר, יענקי לוינגר (של חסידימליך)
                              יש את הבן של הרבי מברדיצ'וב, ועוד כמה טריים...

                              עכשיו ברור?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • קובי 4ק קובי 4

                                @שרי-0 מי זה הבן של הרבי מברדיצו'ב?

                                איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
                                איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
                                איש אחד מאיזה מקום
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי איש אחד מאיזה מקום
                                #369

                                @קובי-4 אמר במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

                                @שרי-0 מי זה הבן של הרבי מברדיצו'ב?

                                נחמן בוימל.
                                הוא היה תקופה קצרה בשירה כי לאחר נישואיו היה גר בחו"ל, ולאחר הקורונה החליט לחזור לארץ, שם התקבל בחיבה יתרה במלכות.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ברוריהב ברוריה

                                  @איציק-דדיה אמר במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

                                  @קובי-4 איך הבן שלו לפני 200 שנה? 😄

                                  הוא כנראה חזר לעולם בשביל להיות במקהלה לא?

                                  שרי 0ש מנותק
                                  שרי 0ש מנותק
                                  שרי 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #370

                                  @ברוריה אמר במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

                                  @איציק-דדיה אמר במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

                                  @קובי-4 איך הבן שלו לפני 200 שנה? 😄

                                  הוא כנראה חזר לעולם בשביל להיות במקהלה לא?

                                  התכוונתי להוא שקורא לעצמו הרבי מברדיצ'וב,
                                  זה הוא-
                                  Screenshot_6.png

                                  מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שרי 0ש שרי 0

                                    שמעתי שפנחס ביכלר פתח מקהלת נשים בשם "מלכותה"
                                    כמובן שיש מנצחת וחברות מקהלה, אבל הבנתי שזה בפיקוחו של פנחס ביכלר.
                                    אני חושבת שקוראים לזה מקהלת מלכותה מבית מקהלת מלכות.
                                    האם זה נכון???

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אוהבת מוזיקה 2
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #371

                                    @שרי-0 אמר במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

                                    שמעתי שפנחס ביכלר פתח מקהלת נשים בשם "מלכותה"
                                    כמובן שיש מנצחת וחברות מקהלה, אבל הבנתי שזה בפיקוחו של פנחס ביכלר.
                                    אני חושבת שקוראים לזה מקהלת מלכותה מבית מקהלת מלכות.
                                    האם זה נכון???

                                    יש מקהלת נשים חדשה בשם 'מלכותא' מבית א. בראך (של הסרטים)
                                    לא נראה לי שיש קשר למלכות. הן פשוט השתמשו בשם- כי 'מלכות' זו מקהלה מוכרת

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • השקדןה מנותק
                                      השקדןה מנותק
                                      השקדן
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי השקדן
                                      #372

                                      מהאירוע האדיר בלייקוד
                                      מלכות שירה זאנוויל וכו'
                                      unnamed.jpg unnamed (1).jpg unnamed (2).jpg
                                      unnamed (3).jpg
                                      unnamed (4).jpg

                                      זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
                                      במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יואל שי מנותק
                                        יואל שי מנותק
                                        יואל ש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #373

                                        שבוע טוב !!
                                        https://youtu.be/gcLC-y11DwU
                                        מנדי וייס, איציק אייזנשטט ומלכות בביצוע תוסס "ברודער'ס"!

                                        "הנה מה טוב" כשהתכנסו יחד לבמה אחת מנדי וייס, מקהלת מלכות בניצוחו של פנחס ביכלר, איציק אייזנשטט ותזמורתו המורחבת לביצוע תוסס ואנרגטי ללהיטו של שלוימי דאסקל "ברודער'ס"

                                        איציק אייזנשטט משיק את הרכב החתונות החדש והיוקרתי שלו, יחד עם קליפ מושקע מתוך חתונה יוקרתית, בהשתתפות מנדי וייס, ומקהלת מלכות, בו הם מבצעים את הלהיט הנוסטלגי "ברודער'ס" של שלוימי דאסקל, בלחנו של אברומי וייס ( אביו של מנדי )

                                        איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • יואל שי יואל ש

                                          שבוע טוב !!
                                          https://youtu.be/gcLC-y11DwU
                                          מנדי וייס, איציק אייזנשטט ומלכות בביצוע תוסס "ברודער'ס"!

                                          "הנה מה טוב" כשהתכנסו יחד לבמה אחת מנדי וייס, מקהלת מלכות בניצוחו של פנחס ביכלר, איציק אייזנשטט ותזמורתו המורחבת לביצוע תוסס ואנרגטי ללהיטו של שלוימי דאסקל "ברודער'ס"

                                          איציק אייזנשטט משיק את הרכב החתונות החדש והיוקרתי שלו, יחד עם קליפ מושקע מתוך חתונה יוקרתית, בהשתתפות מנדי וייס, ומקהלת מלכות, בו הם מבצעים את הלהיט הנוסטלגי "ברודער'ס" של שלוימי דאסקל, בלחנו של אברומי וייס ( אביו של מנדי )

                                          איציק דדיהא מנותק
                                          איציק דדיהא מנותק
                                          איציק דדיה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #374

                                          @יואל-ש יש לך להורדה????

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול