דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. פרוייקט ראשוני רשמי בקיובייס

פרוייקט ראשוני רשמי בקיובייס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סאונד והפקה מוזיקלית
14 פוסטים 7 כותבים 616 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נתנאל 25נ נתנאל 25

    שלום וברכה לכולם
    התחלתי בס"ד להתשמש לפני כמה זמן בקיובייס אחרי ששנים הייתי מכין את הפלייבקים באורגן שלי korg pa1000...
    אחרי שהחלתי להשתמש בפלאגינים היה קשה לחזור לאורגן..איכות הסאונדים פשוט מטורפת.
    מצרף קטע קטן מפלייבק שאני עובד עליו חלק סאונדים מהאורגן וחלק פלאגינים..
    אשמח לחוות דעת איך זה נשמע ובעיקר איך לשפר את זה..
    תודה רבה
    Adir Ybc pl p1 mn ply gtr2.mp3

    י מנותק
    י מנותק
    יהודה n
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @נתנאל-25 נשמע מצויין ומקצועי

    מוזיקה זה כמו יין
    זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
    אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • נתנאל 25נ נתנאל 25

      שלום וברכה לכולם
      התחלתי בס"ד להתשמש לפני כמה זמן בקיובייס אחרי ששנים הייתי מכין את הפלייבקים באורגן שלי korg pa1000...
      אחרי שהחלתי להשתמש בפלאגינים היה קשה לחזור לאורגן..איכות הסאונדים פשוט מטורפת.
      מצרף קטע קטן מפלייבק שאני עובד עליו חלק סאונדים מהאורגן וחלק פלאגינים..
      אשמח לחוות דעת איך זה נשמע ובעיקר איך לשפר את זה..
      תודה רבה
      Adir Ybc pl p1 mn ply gtr2.mp3

      SHLNXS מנותק
      SHLNXS מנותק
      SHLNX
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @נתנאל-25

      וואו פשוט מעולה! תמשיך ככה אלוף! מחכים לעוד חומרים ממך!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • נתנאל 25נ מנותק
        נתנאל 25נ מנותק
        נתנאל 25
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        תודה רבה
        אגב זה חלק מפלייבק לשיר "אדיר" של ישיבה בויס...
        בעזרת ה' אעלה עוד דברים

        ר תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • נתנאל 25נ נתנאל 25

          שלום וברכה לכולם
          התחלתי בס"ד להתשמש לפני כמה זמן בקיובייס אחרי ששנים הייתי מכין את הפלייבקים באורגן שלי korg pa1000...
          אחרי שהחלתי להשתמש בפלאגינים היה קשה לחזור לאורגן..איכות הסאונדים פשוט מטורפת.
          מצרף קטע קטן מפלייבק שאני עובד עליו חלק סאונדים מהאורגן וחלק פלאגינים..
          אשמח לחוות דעת איך זה נשמע ובעיקר איך לשפר את זה..
          תודה רבה
          Adir Ybc pl p1 mn ply gtr2.mp3

          טכנאי קיובייס 12ט מנותק
          טכנאי קיובייס 12ט מנותק
          טכנאי קיובייס 12
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @נתנאל-25 אמר בפרוייקט ראשוני רשמי בקיובייס:

          שלום וברכה לכולם
          התחלתי בס"ד להתשמש לפני כמה זמן בקיובייס אחרי ששנים הייתי מכין את הפלייבקים באורגן שלי korg pa1000...
          אחרי שהחלתי להשתמש בפלאגינים היה קשה לחזור לאורגן..איכות הסאונדים פשוט מטורפת.
          מצרף קטע קטן מפלייבק שאני עובד עליו חלק סאונדים מהאורגן וחלק פלאגינים..
          אשמח לחוות דעת איך זה נשמע ובעיקר איך לשפר את זה..
          תודה רבה
          Adir Ybc pl p1 mn ply gtr2.mp3

          מדהים!
          מוכשר מאוד, יש לך את זה!
          אני מעדיף לא להעלות לכאן את הפרויקט הראשון שלי בקיובייס, מפחד שירחיקו אותי...
          בכל אופן, כדאי לך ללמוד לעומק יותר איך משתמשים יותר טוב בקוואנטהייז, משהו שם הציק לי.

          נתנאל 25נ תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • נתנאל 25נ נתנאל 25

            תודה רבה
            אגב זה חלק מפלייבק לשיר "אדיר" של ישיבה בויס...
            בעזרת ה' אעלה עוד דברים

            ר מנותק
            ר מנותק
            רוחלה כהן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @נתנאל-25 אמר בפרוייקט ראשוני רשמי בקיובייס:

            תודה רבה
            אגב זה חלק מפלייבק לשיר "אדיר" של ישיבה בויס...
            בעזרת ה' אעלה עוד דברים

            אואו זה העתק הדבק! עלה והצלח!

            שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
            (יובל סטופל)❣️

            נתנאל 25נ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

              @נתנאל-25 אמר בפרוייקט ראשוני רשמי בקיובייס:

              שלום וברכה לכולם
              התחלתי בס"ד להתשמש לפני כמה זמן בקיובייס אחרי ששנים הייתי מכין את הפלייבקים באורגן שלי korg pa1000...
              אחרי שהחלתי להשתמש בפלאגינים היה קשה לחזור לאורגן..איכות הסאונדים פשוט מטורפת.
              מצרף קטע קטן מפלייבק שאני עובד עליו חלק סאונדים מהאורגן וחלק פלאגינים..
              אשמח לחוות דעת איך זה נשמע ובעיקר איך לשפר את זה..
              תודה רבה
              Adir Ybc pl p1 mn ply gtr2.mp3

              מדהים!
              מוכשר מאוד, יש לך את זה!
              אני מעדיף לא להעלות לכאן את הפרויקט הראשון שלי בקיובייס, מפחד שירחיקו אותי...
              בכל אופן, כדאי לך ללמוד לעומק יותר איך משתמשים יותר טוב בקוואנטהייז, משהו שם הציק לי.

              נתנאל 25נ מנותק
              נתנאל 25נ מנותק
              נתנאל 25
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @טכנאי-קיובייס-12 תודה רבה
              כן שמתי לב לגבי הקוואנטייז..
              אני מקפיד על זה כל הזמן ודואג לזה ..
              הפרוייקט עדיין לא גמור בכלל

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • נתנאל 25נ נתנאל 25

                שלום וברכה לכולם
                התחלתי בס"ד להתשמש לפני כמה זמן בקיובייס אחרי ששנים הייתי מכין את הפלייבקים באורגן שלי korg pa1000...
                אחרי שהחלתי להשתמש בפלאגינים היה קשה לחזור לאורגן..איכות הסאונדים פשוט מטורפת.
                מצרף קטע קטן מפלייבק שאני עובד עליו חלק סאונדים מהאורגן וחלק פלאגינים..
                אשמח לחוות דעת איך זה נשמע ובעיקר איך לשפר את זה..
                תודה רבה
                Adir Ybc pl p1 mn ply gtr2.mp3

                חכם_בלילהח מנותק
                חכם_בלילהח מנותק
                חכם_בלילה
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @נתנאל-25 כל הכבוד!! נשמע מדיוק ויפה ואם זה הפרויקט הראשון מי יהיה בעוד פרויקטים..
                הלוואי והפרוייקט הראשון שלי היה נשמע חצי מזה....

                "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                נתנאל 25נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • נתנאל 25נ נתנאל 25

                  שלום וברכה לכולם
                  התחלתי בס"ד להתשמש לפני כמה זמן בקיובייס אחרי ששנים הייתי מכין את הפלייבקים באורגן שלי korg pa1000...
                  אחרי שהחלתי להשתמש בפלאגינים היה קשה לחזור לאורגן..איכות הסאונדים פשוט מטורפת.
                  מצרף קטע קטן מפלייבק שאני עובד עליו חלק סאונדים מהאורגן וחלק פלאגינים..
                  אשמח לחוות דעת איך זה נשמע ובעיקר איך לשפר את זה..
                  תודה רבה
                  Adir Ybc pl p1 mn ply gtr2.mp3

                  אילן פא מנותק
                  אילן פא מנותק
                  אילן פ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @נתנאל-25
                  מגניב ושיגעוני --כל הכבוד
                  אתה עושה עיבודים לשירים -
                  כלומר אפשר לשלוח לך סקיצה ואתה עושה עיבוד ?- -משהו קצת שקט

                  נתנאל 25נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ר רוחלה כהן

                    @נתנאל-25 אמר בפרוייקט ראשוני רשמי בקיובייס:

                    תודה רבה
                    אגב זה חלק מפלייבק לשיר "אדיר" של ישיבה בויס...
                    בעזרת ה' אעלה עוד דברים

                    אואו זה העתק הדבק! עלה והצלח!

                    נתנאל 25נ מנותק
                    נתנאל 25נ מנותק
                    נתנאל 25
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @רוחלה-כהן תודה רבה 🙈

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                      @נתנאל-25 כל הכבוד!! נשמע מדיוק ויפה ואם זה הפרויקט הראשון מי יהיה בעוד פרויקטים..
                      הלוואי והפרוייקט הראשון שלי היה נשמע חצי מזה....

                      נתנאל 25נ מנותק
                      נתנאל 25נ מנותק
                      נתנאל 25
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @חכם_בלילה זה פרויקט ראשון יחסית כן אבל לא פלייבק ראשון

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • אילן פא אילן פ

                        @נתנאל-25
                        מגניב ושיגעוני --כל הכבוד
                        אתה עושה עיבודים לשירים -
                        כלומר אפשר לשלוח לך סקיצה ואתה עושה עיבוד ?- -משהו קצת שקט

                        נתנאל 25נ מנותק
                        נתנאל 25נ מנותק
                        נתנאל 25
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @אילן-פ אמר בפרוייקט ראשוני רשמי בקיובייס:

                        @נתנאל-25
                        מגניב ושיגעוני --כל הכבוד
                        אתה עושה עיבודים לשירים -
                        כלומר אפשר לשלוח לך סקיצה ואתה עושה עיבוד ?- -משהו קצת שקט

                        תודה רבה
                        עדיין לא ברמה של לעשות עיבוד משלי אבל אני יכול לנסות אם תרצו

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נתנאל 25נ נתנאל 25

                          שלום וברכה לכולם
                          התחלתי בס"ד להתשמש לפני כמה זמן בקיובייס אחרי ששנים הייתי מכין את הפלייבקים באורגן שלי korg pa1000...
                          אחרי שהחלתי להשתמש בפלאגינים היה קשה לחזור לאורגן..איכות הסאונדים פשוט מטורפת.
                          מצרף קטע קטן מפלייבק שאני עובד עליו חלק סאונדים מהאורגן וחלק פלאגינים..
                          אשמח לחוות דעת איך זה נשמע ובעיקר איך לשפר את זה..
                          תודה רבה
                          Adir Ybc pl p1 mn ply gtr2.mp3

                          ר מנותק
                          ר מנותק
                          רוחלה כהן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          @נתנאל-25 מקווה שאין בעיה לכתוב כאן- כי זה ישן..
                          יש לזה תווים כתובים? אני רוצה לנסות (בכינור)... יש בזה מהירויות מטורפות!

                          שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
                          (יובל סטופל)❣️

                          נתנאל 25נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ר רוחלה כהן

                            @נתנאל-25 מקווה שאין בעיה לכתוב כאן- כי זה ישן..
                            יש לזה תווים כתובים? אני רוצה לנסות (בכינור)... יש בזה מהירויות מטורפות!

                            נתנאל 25נ מנותק
                            נתנאל 25נ מנותק
                            נתנאל 25
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #14

                            @רוחלה-כהן כתב בפרוייקט ראשוני רשמי בקיובייס:

                            @נתנאל-25 מקווה שאין בעיה לכתוב כאן- כי זה ישן..
                            יש לזה תווים כתובים? אני רוצה לנסות (בכינור)... יש בזה מהירויות מטורפות!

                            לי אישית אין אני גם לא יודע לקרוא תווים
                            אבל יש לאלי גרסטנר כמובן את התווים המקוריים
                            אפשר לרכוש מהם (בהתחלה תנסי לבקש כי אני ביקשתי תווים לפסנתר וגם הם שלחו לחבר
                            שלי שמנגן בכינור את התווים של ואהבת בחינם)
                            הבנתי שאסור לפרסם כאן מייל אז לא יודע איך לקשר אותך להם

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות
                            תגובה
                            • תגובה כנושא
                            התחברו כדי לפרסם תגובה
                            • מהישן לחדש
                            • מהחדש לישן
                            • הכי הרבה הצבעות


                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • לא נקרא 0
                            • פוסטים אחרונים
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • שליחת פנייה לניהול