דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. שירים שמתאימים לגיטרה.

שירים שמתאימים לגיטרה.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
96 פוסטים 17 כותבים 4.1k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חכם_בלילהח חכם_בלילה

    @איציק-דדיה אני מנגן גם ריבו בפסנתר (הניסיון הזה, הלב שלי, נפשי)
    זה לאו דווקא לגיטרה (בתור אחד שמנגן גם גיטרה...)

    ahaA מנותק
    ahaA מנותק
    aha
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי aha
    #32

    @חכם_בלילה
    אתה יודע אחת ולתמיד? בפסנתר

    הרשמו כמנוים לערוץ

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יונמיוזיקי יונמיוזיק

      שלום רציתי שתכתבו כאן כל מיני שירים שמתחברים לנגינה בגיטרה.
      למשל סיבת הסיבות שזה מתחבר מאוד לגיטרה. אבא מלך העולם שזה מתחבר מאוד לגיטרה.
      וכו וכו. ויש שירים שלא מתחברים לגיטרה למשל סגנון מרדכי שפירא. וכו וכו.
      אז אני אשמח שתכתבו כאן שירים שמתחבר לנגן אותם בגיטרה. ( אפשר גם קישורים ליוטיוב)
      תודה.

      11221 מנותק
      11221 מנותק
      1122
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #33

      @יונמיוזיק אמר בשירים שמתאימים לגיטרה.:

      שלום רציתי שתכתבו כאן כל מיני שירים שמתחברים לנגינה בגיטרה.
      למשל סיבת הסיבות שזה מתחבר מאוד לגיטרה. אבא מלך העולם שזה מתחבר מאוד לגיטרה.
      וכו וכו. ויש שירים שלא מתחברים לגיטרה למשל סגנון מרדכי שפירא. וכו וכו.
      אז אני אשמח שתכתבו כאן שירים שמתחבר לנגן אותם בגיטרה. ( אפשר גם קישורים ליוטיוב)
      תודה.

      לי אישית מאוד קשה עם גיטרה, אני יותר מתחברת לקלידים..
      ולכן כדי שישמע לה טוב באוזן גיטרה צריך לקחת שיר מדויק!
      כמו סיבת הסיבות או עם חשמלי עוד לא מאוחר
      ראיתי שרשמו אוטוטו, אבא, אותו היום
      לדעתי לא מתאים לשירים האחה גיטרה
      גיטרה היא כלי לשיר של אמצע- לא מרגש ולא פופ או רוק קצבי כזה

      רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • 11221 1122

        @יונמיוזיק אמר בשירים שמתאימים לגיטרה.:

        שלום רציתי שתכתבו כאן כל מיני שירים שמתחברים לנגינה בגיטרה.
        למשל סיבת הסיבות שזה מתחבר מאוד לגיטרה. אבא מלך העולם שזה מתחבר מאוד לגיטרה.
        וכו וכו. ויש שירים שלא מתחברים לגיטרה למשל סגנון מרדכי שפירא. וכו וכו.
        אז אני אשמח שתכתבו כאן שירים שמתחבר לנגן אותם בגיטרה. ( אפשר גם קישורים ליוטיוב)
        תודה.

        לי אישית מאוד קשה עם גיטרה, אני יותר מתחברת לקלידים..
        ולכן כדי שישמע לה טוב באוזן גיטרה צריך לקחת שיר מדויק!
        כמו סיבת הסיבות או עם חשמלי עוד לא מאוחר
        ראיתי שרשמו אוטוטו, אבא, אותו היום
        לדעתי לא מתאים לשירים האחה גיטרה
        גיטרה היא כלי לשיר של אמצע- לא מרגש ולא פופ או רוק קצבי כזה

        רות רפפורטר מנותק
        רות רפפורטר מנותק
        רות רפפורט
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #34

        @1122 אני שמעתי איך שמנגנים את אבא מלך העולם ויצא מושלם

        "יהודי אף פעם לא מתייאש
        תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
        (אני)

        11221 יונמיוזיקי 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • רות רפפורטר רות רפפורט

          @1122 אני שמעתי איך שמנגנים את אבא מלך העולם ויצא מושלם

          11221 מנותק
          11221 מנותק
          1122
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #35

          @רות-רפפורט לדעתי זה שיר קלידים ואמור יותר לגעת מאשר להתקמזץ איתו...

          רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • 11221 1122

            @רות-רפפורט לדעתי זה שיר קלידים ואמור יותר לגעת מאשר להתקמזץ איתו...

            רות רפפורטר מנותק
            רות רפפורטר מנותק
            רות רפפורט
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #36

            @1122 גיטרה לא באה לבד היא חייבת עוד משהו שילווה אותה ועם השיר אבא אז כן יש שמלווים בקלידים אבל את הגיטרה גם שומעים ואפילו חזק וטוב

            "יהודי אף פעם לא מתייאש
            תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
            (אני)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יונמיוזיקי יונמיוזיק

              שלום רציתי שתכתבו כאן כל מיני שירים שמתחברים לנגינה בגיטרה.
              למשל סיבת הסיבות שזה מתחבר מאוד לגיטרה. אבא מלך העולם שזה מתחבר מאוד לגיטרה.
              וכו וכו. ויש שירים שלא מתחברים לגיטרה למשל סגנון מרדכי שפירא. וכו וכו.
              אז אני אשמח שתכתבו כאן שירים שמתחבר לנגן אותם בגיטרה. ( אפשר גם קישורים ליוטיוב)
              תודה.

              אילן פא מנותק
              אילן פא מנותק
              אילן פ
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #37

              @יונמיוזיק
              באופן עקרוני כל שירי הקומזיצים רצים עם גיטרה
              גם אם במקור ההפקה בכלים אחרים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • רות רפפורטר רות רפפורט

                @1122 אני שמעתי איך שמנגנים את אבא מלך העולם ויצא מושלם

                יונמיוזיקי מנותק
                יונמיוזיקי מנותק
                יונמיוזיק
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #38

                @רות-רפפורט אני מנגן את אבא מלך העולם וזה באמת יוצא מושלם!
                אבל נירלאי שהוא התכוון לאבא של מרדכי שפירא. וזה באמת לא מתאים!

                שווה לכם לעקוב!
                חכם.gif

                רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יונמיוזיקי יונמיוזיק

                  @רות-רפפורט אני מנגן את אבא מלך העולם וזה באמת יוצא מושלם!
                  אבל נירלאי שהוא התכוון לאבא של מרדכי שפירא. וזה באמת לא מתאים!

                  רות רפפורטר מנותק
                  רות רפפורטר מנותק
                  רות רפפורט
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #39

                  @יונמיוזיק הגיוני

                  "יהודי אף פעם לא מתייאש
                  תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                  (אני)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אולפניסט ברמה

                    @איציק-דדיה כי רוב השירים של ריבו, זה מקצב שקצת קשה לנגן אותו.....
                    וזה מקצב מוזר בטירוף. זה פריטות כאלה קצביות מלאות......
                    וזה מעצבןןןןןןןן

                    יונמיוזיקי מנותק
                    יונמיוזיקי מנותק
                    יונמיוזיק
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
                    #40

                    @אולפניסט-ברמה למה?? רוב השירים של ישי ריבו מאוד מאוד קל לנגן אותם!
                    אתה פשוט יושב על כמה מיתרים. מיתר 5 ומיתר 2 או 3 ניראלי. (לא זוכר בדיוק)
                    ואז ככה אתה עובר מלמעלה למטה כל הזמן וזהו! במיוחד לשוב הביתה מאוד קל.
                    סיבת הסיבות. הלב שלי. וכו.

                    שווה לכם לעקוב!
                    חכם.gif

                    א איציק דדיהא 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • יונמיוזיקי יונמיוזיק

                      @אולפניסט-ברמה למה?? רוב השירים של ישי ריבו מאוד מאוד קל לנגן אותם!
                      אתה פשוט יושב על כמה מיתרים. מיתר 5 ומיתר 2 או 3 ניראלי. (לא זוכר בדיוק)
                      ואז ככה אתה עובר מלמעלה למטה כל הזמן וזהו! במיוחד לשוב הביתה מאוד קל.
                      סיבת הסיבות. הלב שלי. וכו.

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אולפניסט ברמה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #41

                      @יונמיוזיק צודק במובן מסוים.
                      אבל פריטה מעצבנת......
                      זה יפה, אבל מעצבן

                      ׳׳כל עוד לא הפסקת לחלום - אתה תנצח׳׳❗️

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • יונמיוזיקי יונמיוזיק

                        @אולפניסט-ברמה למה?? רוב השירים של ישי ריבו מאוד מאוד קל לנגן אותם!
                        אתה פשוט יושב על כמה מיתרים. מיתר 5 ומיתר 2 או 3 ניראלי. (לא זוכר בדיוק)
                        ואז ככה אתה עובר מלמעלה למטה כל הזמן וזהו! במיוחד לשוב הביתה מאוד קל.
                        סיבת הסיבות. הלב שלי. וכו.

                        איציק דדיהא מנותק
                        איציק דדיהא מנותק
                        איציק דדיה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #42

                        @יונמיוזיק צודק זה מה שאמרתי בגיטרה אין על ריבו

                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • איציק דדיהא איציק דדיה

                          @יונמיוזיק צודק זה מה שאמרתי בגיטרה אין על ריבו

                          Y מנותק
                          Y מנותק
                          yam
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #43

                          שירים שמתאימים לגיטרה זה כמובן ישי ריבו שלו יש את כל השירם עם גיטרה , ודווקא הפריטות עושים את היופי שאתה מתאמן ומתאמן בסוף אתה לא תגיד שזה מעצבן , וחוץ מזה יש עוד שירים יפים חוץ מריבו , כל שיר יכולים לנגן בגיטרה , קחו טיפ מי שרוצה נגיש שהפריטה תישמע ממש כמו הפריטה שבשיר תשבו עם הגיטרה קחו אוזניות שימו ת'שיר ופשוט תקשיבו לשיר ממש טוב ותנסו לנגן בגיטרה ואחרי קצת זמן תקלטו את הפריטה ....

                          יונמיוזיקי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • Y yam

                            שירים שמתאימים לגיטרה זה כמובן ישי ריבו שלו יש את כל השירם עם גיטרה , ודווקא הפריטות עושים את היופי שאתה מתאמן ומתאמן בסוף אתה לא תגיד שזה מעצבן , וחוץ מזה יש עוד שירים יפים חוץ מריבו , כל שיר יכולים לנגן בגיטרה , קחו טיפ מי שרוצה נגיש שהפריטה תישמע ממש כמו הפריטה שבשיר תשבו עם הגיטרה קחו אוזניות שימו ת'שיר ופשוט תקשיבו לשיר ממש טוב ותנסו לנגן בגיטרה ואחרי קצת זמן תקלטו את הפריטה ....

                            יונמיוזיקי מנותק
                            יונמיוזיקי מנותק
                            יונמיוזיק
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #44

                            @yam אמר בשירים שמתאימים לגיטרה.:

                            כל שיר יכולים לנגן בגיטרה

                            זה נכון. אבל יש שירים שיותר קל. מתאים. מתחבר. לנגן אותם בגיטרה
                            כמו ישי ריבו עקיבא תורגמן וכו.
                            אבל למשל שירים של מרדכי שפירא. קובי ברומר. וכו
                            מאוד לא מתחבר לגיטרה וגם קשה מאוד לנגן אותם...

                            שווה לכם לעקוב!
                            חכם.gif

                            moshM תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • יונמיוזיקי יונמיוזיק

                              @yam אמר בשירים שמתאימים לגיטרה.:

                              כל שיר יכולים לנגן בגיטרה

                              זה נכון. אבל יש שירים שיותר קל. מתאים. מתחבר. לנגן אותם בגיטרה
                              כמו ישי ריבו עקיבא תורגמן וכו.
                              אבל למשל שירים של מרדכי שפירא. קובי ברומר. וכו
                              מאוד לא מתחבר לגיטרה וגם קשה מאוד לנגן אותם...

                              moshM מנותק
                              moshM מנותק
                              mosh
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #45

                              @יונמיוזיק בגדול גיטרה היא כלי כל יכול, וגם כל סיגנונות המוזיקה אפשר לעשות בו, כגון קאנטרי רוק אנד רול ועוד... , אבל הענין זה ההתאמה לשיר.

                              ahaA תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • moshM mosh

                                @יונמיוזיק בגדול גיטרה היא כלי כל יכול, וגם כל סיגנונות המוזיקה אפשר לעשות בו, כגון קאנטרי רוק אנד רול ועוד... , אבל הענין זה ההתאמה לשיר.

                                ahaA מנותק
                                ahaA מנותק
                                aha
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #46

                                @mosh
                                אפשר גם לחכות עוּד על ידי פריטה חזקה בקצה המיתר

                                הרשמו כמנוים לערוץ

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • כ.פ.כ כ.פ.

                                  @יונמיוזיק מה זאת אומרת? כל שירי נפתלי קמפה...... בסגנון זיצי כזה.
                                  ובסגנון שונה לגמרי - גם שירי ריבו מתנגנים טוב מאוד עם גיטרה.

                                  יש גם שיר של ברוך לוין שלדעתי מאוד מסתדר עם גיטרה - 'ומחה ד' דמעה'.

                                  אין לי את המקור, רק ביצוע מהדיסק Relax עם שמחה ליינר. צירפתי.

                                  16 Umocho.mp3

                                  אייל גלבוע 4א מנותק
                                  אייל גלבוע 4א מנותק
                                  אייל גלבוע 4
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #47

                                  @כ-פ סיבת הסיבות של ישי ריבו

                                  "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                  ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • יונמיוזיקי מנותק
                                    יונמיוזיקי מנותק
                                    יונמיוזיק
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
                                    #48

                                    גם לשוב הביתה הולך פצצה!! בגיטרה.

                                    שווה לכם לעקוב!
                                    חכם.gif

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • ahaA aha

                                      @יונמיוזיק
                                      יש לך את אתר נגינה
                                      https://negina.co.il/
                                      מכיל בעיקר שירים ישראלים

                                      שמואל ששוןש מנותק
                                      שמואל ששוןש מנותק
                                      שמואל ששון
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #49

                                      @aha אמר בשירים שמתאימים לגיטרה.:

                                      @יונמיוזיק
                                      יש לך את אתר נגינה
                                      https://negina.co.il/
                                      מכיל בעיקר שירים ישראלים

                                      אתר מטורף תודה רבה!!!👍 👍

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ahaA aha

                                        @יונמיוזיק
                                        יש לך את אתר נגינה
                                        https://negina.co.il/
                                        מכיל בעיקר שירים ישראלים

                                        יונמיוזיקי מנותק
                                        יונמיוזיקי מנותק
                                        יונמיוזיק
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #50

                                        @aha למה שאני לוחץ על שירים ישראלים זה לא מראה לי שום שיר??

                                        שווה לכם לעקוב!
                                        חכם.gif

                                        ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • יונמיוזיקי יונמיוזיק

                                          @aha למה שאני לוחץ על שירים ישראלים זה לא מראה לי שום שיר??

                                          ר מנותק
                                          ר מנותק
                                          רוחלה כהן
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #51

                                          @יונמיוזיק זה כן נפתח- תלחץ על זה וזה נותן למעטה חיפוש אומן/ שיר ומתחת לזה יש שירים:
                                          354a8333-92d2-47f8-8270-e4f6a4c3e535-image.png

                                          שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
                                          (יובל סטופל)❣️

                                          יונמיוזיקי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול