דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. סקר האוזניות הגדול !

סקר האוזניות הגדול !

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
230 פוסטים 65 כותבים 12.1k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • איציק דדיהא איציק דדיה

    @KING-music גי בי אל עם החוט מאחורי האוזן זה נקרא גי בי אל ספורט

    KING musicK מנותק
    KING musicK מנותק
    KING music
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #178

    @איציק-דדיה
    יש לך קישור?

    לנושא שלי לחצו כאן❤️

    תעקבו.🔥

    איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • איציק דדיהא איציק דדיה

      @KING-music גי בי אל עם החוט מאחורי האוזן זה נקרא גי בי אל ספורט

      אבינועם 0א מנותק
      אבינועם 0א מנותק
      אבינועם 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #179

      @איציק-דדיה
      jabra elit 4 activ זה דגם ספורט נגד זיעה נגד מים קומפקטיות
      ממש נח לספורט עם סאונד מטורף שלדעתי מבחינת רמה של כסף מול JBL הם משאירות אבק הם עולות באזור 350 ש"ח

      KING musicK תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אבינועם 0א אבינועם 0

        @איציק-דדיה
        jabra elit 4 activ זה דגם ספורט נגד זיעה נגד מים קומפקטיות
        ממש נח לספורט עם סאונד מטורף שלדעתי מבחינת רמה של כסף מול JBL הם משאירות אבק הם עולות באזור 350 ש"ח

        KING musicK מנותק
        KING musicK מנותק
        KING music
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #180

        @אבינועם-0
        אוקיי תודה התרשמתי.
        הצעות מתקבלות

        לנושא שלי לחצו כאן❤️

        תעקבו.🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אבינועם 0א מנותק
          אבינועם 0א מנותק
          אבינועם 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #181

          @אבינועם-0 אמר בסקר האוזניות הגדול !:

          jabra elit 4 activ

          https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=1136581

          KING musicK תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אבינועם 0א אבינועם 0

            @אבינועם-0 אמר בסקר האוזניות הגדול !:

            jabra elit 4 activ

            https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=1136581

            KING musicK מנותק
            KING musicK מנותק
            KING music
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #182

            @אבינועם-0
            החוות דעת למטה זה שלך?

            לנושא שלי לחצו כאן❤️

            תעקבו.🔥

            אבינועם 0א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • KING musicK KING music

              @אבינועם-0
              החוות דעת למטה זה שלך?

              אבינועם 0א מנותק
              אבינועם 0א מנותק
              אבינועם 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #183

              @KING-music אני לא יודע על איזה מהם התכוונת אבל אחד מהם זה שלי כן!!!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • KING musicK KING music

                @איציק-דדיה
                יש לך קישור?

                איציק דדיהא מנותק
                איציק דדיהא מנותק
                איציק דדיה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #184

                @KING-music

                https://d3m9l0v76dty0.cloudfront.net/system/logos/654/original/f8edab35b35878c6dccaec935c341198.png

                זה לא עם החוט אבל הם גם טובות יש לי כאלה

                KING musicK תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • nireldesignN מנותק
                  nireldesignN מנותק
                  nireldesign
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי nireldesign
                  #185

                  מצטער להרוס את הדיון

                  רק שלעניות דעתי, הוא מיותר

                  אני לא יכול להמליץ על אזניות מסויימות
                  רק בגלל שהן מתאימות לי, ולי ספיציפית.

                  אסביר
                  לכל אחד יש מבנה אוזניים שונה ותחום תדרים שונה שהוא יכול לשמוע
                  ולכן מה שמתאים לאחד לאו דווקא יתאים למישהו אחר

                  זה דומה מעט להמלצה על משקפיים מספר 10 עם צילינדר
                  למי שבכלל צריך רבע מספר ובלי צילינדר.

                  או למישהו שיש לו נטיה לאהוב טעמים חמוצים מול מישהו שאוהב יותר מתוקים וכו׳.

                  מסכימים?

                  א אבינועם 0א 2 תגובות תגובה אחרונה
                  2
                  • nireldesignN nireldesign

                    מצטער להרוס את הדיון

                    רק שלעניות דעתי, הוא מיותר

                    אני לא יכול להמליץ על אזניות מסויימות
                    רק בגלל שהן מתאימות לי, ולי ספיציפית.

                    אסביר
                    לכל אחד יש מבנה אוזניים שונה ותחום תדרים שונה שהוא יכול לשמוע
                    ולכן מה שמתאים לאחד לאו דווקא יתאים למישהו אחר

                    זה דומה מעט להמלצה על משקפיים מספר 10 עם צילינדר
                    למי שבכלל צריך רבע מספר ובלי צילינדר.

                    או למישהו שיש לו נטיה לאהוב טעמים חמוצים מול מישהו שאוהב יותר מתוקים וכו׳.

                    מסכימים?

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אולפניסט ברמה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #186

                    @nireldesign
                    אתה צודק במובן מסוים שכל בנאדם שונה....
                    אבל עדין, יש סוגים יותר טובים לכולם, ויש פחות.
                    ועל זה עדין יש דיון......

                    ׳׳כל עוד לא הפסקת לחלום - אתה תנצח׳׳❗️

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • nireldesignN nireldesign

                      מצטער להרוס את הדיון

                      רק שלעניות דעתי, הוא מיותר

                      אני לא יכול להמליץ על אזניות מסויימות
                      רק בגלל שהן מתאימות לי, ולי ספיציפית.

                      אסביר
                      לכל אחד יש מבנה אוזניים שונה ותחום תדרים שונה שהוא יכול לשמוע
                      ולכן מה שמתאים לאחד לאו דווקא יתאים למישהו אחר

                      זה דומה מעט להמלצה על משקפיים מספר 10 עם צילינדר
                      למי שבכלל צריך רבע מספר ובלי צילינדר.

                      או למישהו שיש לו נטיה לאהוב טעמים חמוצים מול מישהו שאוהב יותר מתוקים וכו׳.

                      מסכימים?

                      אבינועם 0א מנותק
                      אבינועם 0א מנותק
                      אבינועם 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #187

                      @nireldesign
                      יש מוסכמויות
                      שום בנ"א לא ישים אוזניה JBL ויגיד לך שזה על הפנים אתה מבין ?
                      מה שכן ברור זה הנוחות באוזן שיש כאלה יותר על הסיליקון וכאלה על הכפתור
                      ובמקרה הספציפי שתי הדוגמאות הנ"ל הסאונד מטורף מכדי שתגיד לי שזה ענין של טעם

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        ארי גולד
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #188

                        לא עברתי על כל השירשור אז לא ראיתי עם המליצו על זה כבר,
                        אז אני ממליץ על אוזניות בלוטוס של לנובו יש להם עשרות דגמים ובאלי אקספרס אפשר למצוא אותם בטווח מחירים של 50-100 והם מאוד איכותיות ושווים הרבה יותר מהמחיר שלהם, אז מי שרוצה להנות בלי להשקיע יותר מידי שיקנה אותם,

                        לי יש את אחד מהדגמים שלהם וכששאלתי חברים כמה הם מהמרים שזה עלה התגובות היו בין 250-400 ולא 65 כמו שזה באמת עלה,
                        זה מתאים גם למי שרוצה לעשות עוד דברים באמצע המוזיקה כי הסיגנון קול שלהם עדין ולא כמו JBL לדוגמא שמפוצצים באסים שאתה לא יכול להתרכז בכלום.

                        הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                        אבינועם 0א איסתרק 0א 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • א ארי גולד

                          לא עברתי על כל השירשור אז לא ראיתי עם המליצו על זה כבר,
                          אז אני ממליץ על אוזניות בלוטוס של לנובו יש להם עשרות דגמים ובאלי אקספרס אפשר למצוא אותם בטווח מחירים של 50-100 והם מאוד איכותיות ושווים הרבה יותר מהמחיר שלהם, אז מי שרוצה להנות בלי להשקיע יותר מידי שיקנה אותם,

                          לי יש את אחד מהדגמים שלהם וכששאלתי חברים כמה הם מהמרים שזה עלה התגובות היו בין 250-400 ולא 65 כמו שזה באמת עלה,
                          זה מתאים גם למי שרוצה לעשות עוד דברים באמצע המוזיקה כי הסיגנון קול שלהם עדין ולא כמו JBL לדוגמא שמפוצצים באסים שאתה לא יכול להתרכז בכלום.

                          אבינועם 0א מנותק
                          אבינועם 0א מנותק
                          אבינועם 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #189

                          @ארי-גולד
                          נכון אבל לדעתי קצת פחות מתאים לספורט
                          כי כשאתה עושה ספורט אתה מזיע וכו'
                          אז כן כדאי משהו נגד מים נגד זיעה נגד אבק
                          וחוץ מיזה למיטב זכרוני אין להם סינון רעשים שזה כן מאוד חשוב בספורט

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • Avital 2A מנותק
                            Avital 2A מנותק
                            Avital 2
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #190

                            אני הזמנתי מאליאקספרס אותם
                            ואני ממש ממש מרוצה - (בשביל לשמוע שירים)
                            האיכות שלהם טובה, קל לשים אותם ,לא נופלות, בטרייה מחזיקה לי להמון זמן
                            ממש ממליצה למי שמחפש אוזניות בלוטוס לא מדייי מקצועי בשביל לשמוע שירים וכו׳
                            עלה לי 50 שח
                            בהצלחה
                            IMG_0685.png IMG_0686.png

                            אבינועם 0א מרבמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • Avital 2A Avital 2

                              אני הזמנתי מאליאקספרס אותם
                              ואני ממש ממש מרוצה - (בשביל לשמוע שירים)
                              האיכות שלהם טובה, קל לשים אותם ,לא נופלות, בטרייה מחזיקה לי להמון זמן
                              ממש ממליצה למי שמחפש אוזניות בלוטוס לא מדייי מקצועי בשביל לשמוע שירים וכו׳
                              עלה לי 50 שח
                              בהצלחה
                              IMG_0685.png IMG_0686.png

                              אבינועם 0א מנותק
                              אבינועם 0א מנותק
                              אבינועם 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #191

                              @Avital-2 מצויין
                              אבל הבנ"א ששאל חיפש לספורט!

                              Avital 2A תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אבינועם 0א אבינועם 0

                                @Avital-2 מצויין
                                אבל הבנ"א ששאל חיפש לספורט!

                                Avital 2A מנותק
                                Avital 2A מנותק
                                Avital 2
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #192

                                @אבינועם-0 לא תייגתי אף אחד
                                סתם המלצתי על אוזניות

                                אבינועם 0א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • Avital 2A Avital 2

                                  @אבינועם-0 לא תייגתי אף אחד
                                  סתם המלצתי על אוזניות

                                  אבינועם 0א מנותק
                                  אבינועם 0א מנותק
                                  אבינועם 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #193

                                  @Avital-2 סבבה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • איציק דדיהא איציק דדיה

                                    @KING-music

                                    https://d3m9l0v76dty0.cloudfront.net/system/logos/654/original/f8edab35b35878c6dccaec935c341198.png

                                    זה לא עם החוט אבל הם גם טובות יש לי כאלה

                                    KING musicK מנותק
                                    KING musicK מנותק
                                    KING music
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #194

                                    @איציק-דדיה אמר בסקר האוזניות הגדול !:

                                    https://d3m9l0v76dty0.cloudfront.net/system/logos/654/original/f8edab35b35878c6dccaec935c341198.png

                                    זה קישור לתמונה

                                    לנושא שלי לחצו כאן❤️

                                    תעקבו.🔥

                                    איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • KING musicK KING music

                                      @איציק-דדיה אמר בסקר האוזניות הגדול !:

                                      https://d3m9l0v76dty0.cloudfront.net/system/logos/654/original/f8edab35b35878c6dccaec935c341198.png

                                      זה קישור לתמונה

                                      איציק דדיהא מנותק
                                      איציק דדיהא מנותק
                                      איציק דדיה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #195

                                      @KING-music זה האתר שלהם

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • HIDIH HIDI

                                        @איסתרק-0 מה זה אומר? ש JBL זה לא חברת על????????????????

                                        איסתרק 0א מנותק
                                        איסתרק 0א מנותק
                                        איסתרק 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #196

                                        @HIDI עזוב את הטעם האישי שלי שלא מוצא בהם עניין מיוחד יותר מאוזניות פנסוניק של ה40 שח. (שהם ממש חמודות באסים והכל...אבל לא מקצועיות) גם בביקורות בינלאומיות הם לא מככבות כחברת על. זה מותג. אין חולק. אבל מותג עממי. זה כמו שתשווה בבגדים רנואר לארמאני... רנואר זה מותג אבל לא בקהליית היוקרה של ארמאני (לא שבעיניי יש הבדל בינהם...) או כמו להשוות טויוטה (מותג. אין חולק.) למרצדס או ב.מ.וו
                                        מובן?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א ארי גולד

                                          לא עברתי על כל השירשור אז לא ראיתי עם המליצו על זה כבר,
                                          אז אני ממליץ על אוזניות בלוטוס של לנובו יש להם עשרות דגמים ובאלי אקספרס אפשר למצוא אותם בטווח מחירים של 50-100 והם מאוד איכותיות ושווים הרבה יותר מהמחיר שלהם, אז מי שרוצה להנות בלי להשקיע יותר מידי שיקנה אותם,

                                          לי יש את אחד מהדגמים שלהם וכששאלתי חברים כמה הם מהמרים שזה עלה התגובות היו בין 250-400 ולא 65 כמו שזה באמת עלה,
                                          זה מתאים גם למי שרוצה לעשות עוד דברים באמצע המוזיקה כי הסיגנון קול שלהם עדין ולא כמו JBL לדוגמא שמפוצצים באסים שאתה לא יכול להתרכז בכלום.

                                          איסתרק 0א מנותק
                                          איסתרק 0א מנותק
                                          איסתרק 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #197

                                          @ארי-גולד כן שים לב לכל חברה יש את חתימת הסאונד שלה. כלומר סיגנון הצלילים.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול